Ik pa laikam nevar iedarbināt Passat b5 1.8

kazabada Reģ.: 25.01.2018

Paskaidrošu sīkāk. Nu jau kādu laiciņu reizēm nepielec, bet ne visu laiku, bet retāk, lika, ka tā kā degviela pārlej vai nepienāk, jo reizēm ir smaka. Šodien kārtējo reizi mēģināju vairākas reizes startēt un sāka pīkstēt sarkanā izsaukuma zīme un iedegas dzeltenā zīme ar mašīnu uz paneļa, tad atbrauca cilvēks lai aizvilktu uz mājām un mašīna pielēca atkal, vispār kā pastāv kādu laiciņu tā pielec, varbūt akumulatora vaina , jo ir vecs, bet kalpojis godam.nezinu ar ko sākt ko baudīt?Izbraukāju pie meistara ,mašīna pielēca , viņš saka, ka jāredz kāda zīme dega panelī, tā dzeltenā mašīnīte simbols neko nenozīmējot, sarkanā izsaukuma zīme degot arī pie citām vainām, akumulatora vaina neesot, jo mašīna pielec, vajagot kad nevarēs iedarbināt tad jāskatās, bet kad to momentu nokert? Vakar 15 minūtes pastāvēja un varēja iedarbināt, meistars slienas par starteri, bet es jau neprotu skaņas noraksturot, nepajautāju meistaram vai pieslēgšana pie kompjūtera varētu atrisināt ko? Dzīvoju mazpilsētā un ar autoelektriķi ir problēma

 
1 2
Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
2 1 Atbildēt

Pēc Stambulas konvencijas ratificēšanas arī sievietēm atļauts izmantot Gugli.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 2 Atbildēt

kaza nākošreiz pirms darbini, ieslēdz telefonā video un nofilmē panelī notiekošo.

kazabada Reģ.: 25.01.2018
0 0 Atbildēt

Izskatās pēc temperatūras sensora. Nosprūdis pie auksta motora temperatūras

Bija auto pie elektriķa garāku laiku, viss strādāja perfekti, esot pielēdzis pie kompjūtera--rādījis šo temperatūras datčika/sensora?/vainu, kuru viņš nodzēsis, otrā dienā atkal pieslēdza un atkal rāda  temperatūras datčika vainu. Nezinu kāpēc elektriķis uzreiz man to neminēja, saka, ka jānoņem datčiks, lai redzētu kādu pasūtīt un tad nomainīt, varot braukt kamēr nomaina,,,Kā īstenībā ir?

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Te jau sākumā teica, ka varētu būt temperatūras sensors. Nez, tam Pasātam tik daudz un dažādi viņi, ka bez noņemšanas nevar nevar pasūtīt?

kazabada Reģ.: 25.01.2018
0 0 Atbildēt

Nu specs saka, ka numurs jāskatās esot, es tikai nesaprotu kāpēc tā kļuda bija jādzēš, nevis uzreiz jāmaina sensors? Sakat vai  ar tādu kļūmi braucot nevat nobeigt dzinēju?

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Nereti kļūda maznozīmīga, un sensoru mainīt nav jēgas ( tādēļ nodzēš un brauc tālāk, nezinu vai es tā datītu kā mehs ar kādu dāmas auto, bet nu pats sev/savam auto - stabili tieši tā rīkotos !!!!). 

P.S. Man Hondai gaisa masas sensoram līdzīga štelle, kura parādas tikai pie ļoti specifiskiem apstākļiem un kārtīgi minot grīdā - un tur es pats pieņēmu lēmumu, ka tādu mainīt nav jēga, jo pat ja parādas tad 2 dienas pabraucot "ierastā režimā, bez pedāli grīdā" - pat kļūda pati pazūd ( un man ir ar ko lasīt un dzēst - ja dikti savajagas) ...

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Nu bet viņai tak nelec silta tā mašīna, es nesaprotu, par ko te vispār filozofēt, ja ir redzams, ka sensors beigts?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

NU es neskarietu uzreiz "kliegt ka sensors beigts", es pārbaudītu vai vados/"zemējumā" nav problēma!!!

kazabada Reģ.: 25.01.2018
0 0 Atbildēt

šodien braucu pielēca gan no rīta gan 2 reizes kad bija noslāpēta nekadi simboli uz paneļa nav nesaprotu ko darīt, vēl pavērot, bet dzinēju no šīs vainas nevar sabeigt?

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Gan jau nē.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

kazabada rakstīja: Izskatās pēc temperatūras sensora. Nosprūdis pie auksta motora temperatūras

Bija auto pie elektriķa garāku laiku, viss strādāja perfekti, esot pielēdzis pie kompjūtera--rādījis šo temperatūras datčika/sensora?/vainu, kuru viņš nodzēsis, otrā dienā atkal pieslēdza un atkal rāda  temperatūras datčika vainu. Nezinu kāpēc elektriķis uzreiz man to neminēja, saka, ka jānoņem datčiks, lai redzētu kādu pasūtīt un tad nomainīt, varot braukt kamēr nomaina,,,Kā īstenībā ir?

Kas tas par dalbajobu kas vadās pēc kļūdām nevis pēc faktiski notiekošā, un kurš cilvēkam kurš pats nav spējīgs saremontēt [tev] nav spējīgs pasūtīt un samainīt devēju?

kazabada Reģ.: 25.01.2018
0 1 Atbildēt

Kas tas par dalbajobu kas vadās pēc kļūdām nevis pēc faktiski notiekošā, un kurš cilvēkam kurš pats nav spējīgs saremontēt [tev] nav spējīgs pasūtīt un samainīt devēju?

Tas sensors ir jānoņem , lai redzētu kāds viņš ir un tad pasūtīs un nomainīs, visur ir rindas un ir jāpagaida, tas sensors jau mašīnai daudz ko iespaido, tā ka meistars atrasts ir labs manuprāt

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Tātad, pirmkārt, devējs ir jāpārbauda - kā minimums aukstam motoram pieslēdzot kompi un salīdzinot ar apkārtējo temperatūru - es parasti arī ar testeri pamēru. Kas te notiek? Sviests.

Un tālāk seko šausmīga neprofesionalitāte - "vispirms jāizņem devējs!". Nu redzi - ja cilvēks vismaz sajēgtu kaut ko no mašīnām, tad zinātu ka pastāv dažādi detaļu katalogi - nu kaut vai automašīnu detaļu internetveikalos - atvērtu, sameklētu, salīdzinātu ar mašīnā esošo. Nu tas ir tad, ja nesaprot par konkrēto mašīnu, bet vienkārši ir vispārīga sajēga par mašīnām. Bet tad ja būtu sajēga par VAGmobīļiem, tad pat bez kataloga varētu mēģināt iztikt - deviņdesmito gadu griezumā paņemot VISUS fofāgena grupas motorus, pa visiem kopā tur sanāk uz pirkstiem saskaitāmi devēju veidi - vispirms bija kādu trīs veidu devēji kas skrūvējās alumīnija flančos vai galvās, tiem paralēli ieviesās apaļi devēji kas iespraužas apaļā caurumā un nostiprinās ar sprostu, ar kantainiem štekeriem un 2 vai 4 kontaktiem - tev, pēc visa spriežot, ir deviņdesmito beigu variants, apaļš devējs kas iespraužas caurumā, bet kam ir apaļīgs četru kontaktu štekeris.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

Kļūda parāda, vai problēma meklējama priekšā, vai pakaļā.

Problēmu atrod, ejot cauri sensoru rādījumus salīdzinot ar normālajiem/reālajiem.

Mašīnu labot, dzēšot kļūdas - tāpat kā iespert pa riepu.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Nū šitas ar ir baigais pārspīlējums - īpaši kontektsā ar visām "čurūdeņu utml. eko sistēmām". Auto ekoloģijas kļūdas dēl nekust uz priekšu, kaut no auto darbības viedokļa tam nekaiš absolūti nekas ... 

Un tas tipa "pieprasa" lai tādu auto evakuē, tas nekas ka tagad jau konkrēto to pašu ceļa gabalu veic jau 3 reizes vismaz kamēr nodrošina "ekoloģijas normu ievērošanu", tas nekas ka auto kurš tevi evakuē iespējams ir ar 20 reizes lielāku pieļaujamo izmešu normu, nekā tava kaste pat bez visām DPF/AdBlue utml. sistēmām ...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Nū šitas ar ir baigais pārspīlējums - īpaši kontektsā ar visām "čurūdeņu utml. eko sistēmām". Auto ekoloģijas kļūdas dēl nekust uz priekšu, kaut no auto darbības viedokļa tam nekaiš absolūti nekas ... 

Un tas tipa "pieprasa" lai tādu auto evakuē, tas nekas ka tagad jau konkrēto to pašu ceļa gabalu veic jau 3 reizes vismaz kamēr nodrošina "ekoloģijas normu ievērošanu", tas nekas ka auto kurš tevi evakuē iespējams ir ar 20 reizes lielāku pieļaujamo izmešu normu, nekā tava kaste pat bez visām DPF/AdBlue utml. sistēmām ...

Čurūdeņu problēmas arī  diez vai risina, dzēšot kļūdas

WALA Reģ.: 19.06.2002
3 0 Atbildēt

Čurūdeņu problēmas vēsi var risināt nodzēšot kļūdas, jo tehniski šo sistēmu izmetot miskastē vienīgais kas varbūt mainās ir izmešu apjoms, taču dažādu ne visai ar galvu domājošu organizāciju dēļ šī "problēma" tiek reģistrēta kā kritiska tīri vadības blokā un tavs auto stāv "mierīgs" ...

Un ja tev tāds auto ir jātransportē uz evakuatora - izmešu apjoms pret vieglo auto minimums 5 kāršosies !!!

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti