Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Jaunas zondes met kļūdas - kāpēc?

darklight Reģ.: 29.10.2013

Pirms kāda laika, lietainajās dienās Chraisleram iedegās čeks. Kļūdu izmeta par vienu no zondēm. Izpīpēju kura ir vainīgā, palīdu zem mašīnas un secināju, ka zondei nodrupusi vadu izolācija un viens vads vispār ir gandrīz nolūzis. Pasūtīju jaunu, nomainīju, bet kļūda atgriezās. Nodomāju, ka neprotu skaitīt cilindrus un vainīga tomēr ir otra zonde. Eksperimenta pēc samainīju abas otrās zondes vietām un kļūda pārvietojās uz otru banku. Nu skaidrs - nopirku vēl vienu zondi, nomainīju, un tagad man ir kļūdas par abām! Brīvā brīdī atlikšu atpakaļ veco, kas izskatījās normāli un kuru, par laimi, neizmetu, bet principā izskatās, ka abas jaunās zondes gļučī vai neatbilst mašīnai. Nav universālās, bet konkrētajam modelim paredzētas, ar pareizajiem štekeriem, pārbaudītas pēc ražotāja kataloga. Zondu ražotājs Delphi, it kā nav nekāds kaktu kantoris. Droši vien būs jāstiepj atpakaļ, bet jautājums ir: vai kādam tā ir gadījies? Vai tas ir normāli, ka jauna detaļa met kļūdas? Autiņš iet perfekti, patēriņš varētu būt nedaudz par lielu, kaut gan neesmu pārliecināts.

Papildināšu tēmu: autiņam ir četras zondes un visas darbības tiek veiktas ar otrajām - tām, kas pēc katalizatora (lai kāds nepadomā, ka es pirmo ar otro svičoju).

 
GK1968 Reģ.: 14.11.2018
1 0 Atbildēt

Prieks, ka varēji tik veikli vispār izskrūvēt zondes. Otrās gan laikam vieglāk.

Varbūt vispirms vari kaut caur torque programmu pavērot, vai vispār ir un kādi tad reālā laikā ir tie zondu rādījumi?

Normāli ir, ka uzberot, otrā zonde uzrāda bagātu 0,8 maisījumu, bet braucot vienmērīgi nabadzīgu 0,2 (piemēram) . Tādējādi var saprast vai katalizātori darbojas.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Te mēs nonākam pie otras sāpes - neizdodas man to Torque uz šīs mašīnas palaist. Vispār nevienu diagnostikas aplikāciju neizdodas. Chrysler forumā tika izteikts minējums, ka pašam ELM adapterim pārāk veca versija, lai arī ar tā paša gada VAG viss darbojās. Sūtīšu no ķīniešiem Thinkdiag, bet pagaidām izlīdzos ar atslēgas metodi, kas Chrysleram īstenībā ir ļoti labi izdomāta.

Darboties jau tās zondes kaut kā darbojas, tikai randomā te Low voltage, te High voltage...

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

Tātad darbojas. Hmm, ja otrā zonde pati ir pareizā un jauna,  un uzsilusi, tad viņai randomā high, low uzrādīt (t.i varbūt pat kopējot pirmās zondes rādījumus) gan nevajadzētu visu laiku (pie labas kata darbības). Tikai kāpēc kļūda ir tagad tikai? Interesanti. Vadības blokam nepatīk pašas zondes jeb tomēr kats?

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
1 0 Atbildēt

Pag, tad jau ierakstītās kļūdas precīzi, caur kādu appu nevari apskatīties un nodzēst?

Tām zondēm kļūda var būt arī vnk uz apsildi, ne tikai uz "slow motion".

Par ELM. Piemēram, reņiem prasās elm ar V1.5 un PIC18F25K80, tad esmu sūtījis gan konnwei kw902 par 14,21 gan caratdiagstore new 2022 mini par 5,42 un abi strādā vienlīdz labi, t.i ne vienmēr jāizvēlas dārgākais.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Nu jā, drusku caur pakaļu pašlaik darbojos. Nodzēšu kļūdas, atvienojot aķi, tad kādu brītiņu nekā nav. Parasti pēc pabraukšanas, noslāpēšanas un atkal iedarbināšanas iedegas čeks. Tad ar atslēgas metodi nolasu, kas tur atkal savācies. Viņš smuki visus kodus displejā parāda.

Kurš Elms man ir, pat nezinu. Palika mašīnā, slinkums iet skatīties. Rīt iemetīšu vienā bankā veco zondi atpakaļ, un, ja kļūda neparādīsies, tad būs 100% skaidrs, ka tās Delphi zondes mašīnai vienkārši nepatīk.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

zondes ir divu tipu. vadošas un diagnostikas. respēktīvi, pirms kata un pēc. pie tam, tās kuras pirms kata maksā x2-3 vairāk. es kraislerim izgāju cauri tieši sim variantam, gribot ietaupīt))

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Jā, bet es jau tieši ar otrajām tagad ņemos.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Izklausās pēc platjoslenēm un šaurjoslenēm - nosauc cenu lai var apstiprināt minējumu.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Pirmkārt, dajebkā maiņa pēc kļūdas koda, nepārbaudot rādījumus, ir pilnīgi čau. Otrkārt, kas par kļūdām? Treškārt - delfīns vispār ražo lambdas? Man vienīgie zināmie lambdu ražotāji ir Bosch un NTK - un cik man zināms, platjoslenes ražo tikai bošs - vismaz neesmu vēl saskāries ka kāds ķūneris lietotu ko citu kā Boša LSU 4.2 vai 4.9.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Nu es jau teicu - pirmā, ko mainīju, bija fiziski bojāta, tāpēc nebija baigo šaubu. Un esmu diezgan drošs, ka viņa patiešām bija jāmaina, bet 100% par to pārliecināšos rīt, ieliekot atpakaļ otru izņemto zondi, kurai, acīmredzot, nebija ne vainas. To bojāto, diemžēl, uzreiz izmetu, nav vairs ar ko eksperimentēt.

Var jau būt, ka tās Delphi zondes vienkārši craps kaut kāds, nebija nemaz dārgas.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Man delpfi pirmā, iet jau gadu. Kļūdas nemet

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Ieskrūvēju tikko vienā pusē atpakaļ veco zondi un kļūda palika tikai par vienu - jauno. Tātad tiešām vaina ir tikai un vienīgi jaunajās zondēs.

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Pēkšņi atradu šo topiku un nolēmu, ka jāpadalās ar stāsta beigām, kuras īstenībā pienāca tikai nesen. Dabūju vienu vecu, baisa skata oriģinālo Chrysler zondi, ieskrūvēju otras Delphi vietā. Principā gāja normāli, bet pa retam nogļučīja un atkal izmeta kļūdu. Nospļāvos un uzsūtīju no ārzemēm jaunu oriģinālo par 100 Euro. Ieliku to un visas problēmas pazuda pilnībā. Abas Delphi zondes aizstiepu atpakaļ uz Trodo. Paņēma uz garantijas izskatīšanu un solīja dot atbildi 3 mēnešu laikā. Pēc nu jau četriem mēnešiem sāku interesēties pats: cilvēki bija pārsteigti, ka viņiem iedotas kaut kādas zondes, nācās fotografēt nodošanas aktus un sūtīt uz e-pastu. Pēc tam gan pāris dienās atnāca e-pasts ar jautājumu, uz kādu kontu skaitīt naudu? Naudu saņēmu, viss kārtībā, tikai palika jautājums. Pēc tā kantora domām man mašīna trīs mēnešus bija jātur pie sētas, kamēr viņi lemj, vai detaļa ir vai nav laba, un beigās vēl visu vienkārši pazaudē? Un secinājums (kuru jau agrāk biju dzirdējis un kuru var atrast daudz kur internetā): zondes jāliek tikai oriģinālās!

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 1 Atbildēt

Universālās zondes neder, tā tas ir. Pat ja sākumā iet, tad vēlāk var izmest kļūdu. Der tikai tāda ražotāja, kāds ir oriģināli. Tur problēma, ka vadības blokā lambdas parametri ir iešūti, tai skaitā arī tās novecošanās parametri, un ja nesakrīt tad sākas problēmas. 

Vadus lodēt arī nedrīkst, jo references gaisa paraugs pienāk pa vadu izolāciju no štekera. Ja izolācija bojāta, tad rādījumi aizpeld.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Benzīngalvu problēmas

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
2 0 Atbildēt

Tas tiesa elektroauto  citas problēmas

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Benzīna auto elektrības ir tikpat un vēl vairāk kā električkās. Pie tam pieredze ražojot benzīna auto neder ražojot elektriskos, atkal lien ārā jaunas problēmas.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: Benzīna auto elektrības ir tikpat un vēl vairāk kā električkās. Pie tam pieredze ražojot benzīna auto neder ražojot elektriskos, atkal lien ārā jaunas problēmas.

Elektro auto nav nevienas lambda zondes, kur nu vēl vairākas, kas varētu čakarēt prātu vadības blokam.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
3 0 Atbildēt

ABS bloks ir? Ir. ABS sensori ir? Ir. Riepas spiediena sensori ir? Ir. Sūdīgas bremzes ir? Ir. Elektromotors apkarināts ar elektroniku ir? ir.

Tā var turpināt un turpināt. Sen vairs nav tie laiki, ka elektroauto ir riteņi+akumulators+elektromotors=auto.

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: Benzīna auto elektrības ir tikpat un vēl vairāk kā električkās. Pie tam pieredze ražojot benzīna auto neder ražojot elektriskos, atkal lien ārā jaunas problēmas.

Tieši kādās mērvienībās ir tas "tikpat"? Man zināmajās: V, A, W nav tikpat...

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Mērvienība ir metri...vadu garumā.

Model S vadu garums vien 3km un vēl vairāk kontaktvietas.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Jā, jauniem elektroauto pilnīgi noteikti nav tādas problēmas, kā pārdesmit gadu veciem benzīna auto, tiem ir citas :-/

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
2 0 Atbildēt

Ja elektro auto nav lambdas zondes, tad kāpēc tās ķerras maksā tik dārgi?

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti