Prieks, ka varēji tik veikli vispār izskrūvēt zondes. Otrās gan laikam vieglāk.
Varbūt vispirms vari kaut caur torque programmu pavērot, vai vispār ir un kādi tad reālā laikā ir tie zondu rādījumi?
Normāli ir, ka uzberot, otrā zonde uzrāda bagātu 0,8 maisījumu, bet braucot vienmērīgi nabadzīgu 0,2 (piemēram) . Tādējādi var saprast vai katalizātori darbojas.
Jaunas zondes met kļūdas - kāpēc?
Pirms kāda laika, lietainajās dienās Chraisleram iedegās čeks. Kļūdu izmeta par vienu no zondēm. Izpīpēju kura ir vainīgā, palīdu zem mašīnas un secināju, ka zondei nodrupusi vadu izolācija un viens vads vispār ir gandrīz nolūzis. Pasūtīju jaunu, nomainīju, bet kļūda atgriezās. Nodomāju, ka neprotu skaitīt cilindrus un vainīga tomēr ir otra zonde. Eksperimenta pēc samainīju abas otrās zondes vietām un kļūda pārvietojās uz otru banku. Nu skaidrs - nopirku vēl vienu zondi, nomainīju, un tagad man ir kļūdas par abām! Brīvā brīdī atlikšu atpakaļ veco, kas izskatījās normāli un kuru, par laimi, neizmetu, bet principā izskatās, ka abas jaunās zondes gļučī vai neatbilst mašīnai. Nav universālās, bet konkrētajam modelim paredzētas, ar pareizajiem štekeriem, pārbaudītas pēc ražotāja kataloga. Zondu ražotājs Delphi, it kā nav nekāds kaktu kantoris. Droši vien būs jāstiepj atpakaļ, bet jautājums ir: vai kādam tā ir gadījies? Vai tas ir normāli, ka jauna detaļa met kļūdas? Autiņš iet perfekti, patēriņš varētu būt nedaudz par lielu, kaut gan neesmu pārliecināts.
Papildināšu tēmu: autiņam ir četras zondes un visas darbības tiek veiktas ar otrajām - tām, kas pēc katalizatora (lai kāds nepadomā, ka es pirmo ar otro svičoju).