Neizskatās, ka te ko vajag piekodēt. Pliki vadi vien.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Neizskatās, ka te ko vajag piekodēt. Pliki vadi vien.
No kurienes tie vadi nāk un kas regulē uzlādes intensitāti? Ja tu maini tukšu/nojaatu aķi pret jaunu- nu priekš kam būtu jāriskē bez piekodēšanas? Kā tas komPis tagad "zinās", ka tas ir jauns un jālādē citādi, nekā vecais? Jeb nu mercēdessam ir kadi citādi innovatīvi principi (ka deg tikai divus gadus vecs).
Kā bez BMS kontroliera pie akumulatora spailes tas kompis uzzinās ko un kā jālādē? Kā auto bez kompjiem lādēja akumulatorus? Teju 100 gadus iztika bez kodēšanās un akumulatori lādējās, bet te pēkšni vajag kodēties.
Piekodēties aiziet vari pie Zilā kalna Martas.
Vai vispār tā kodēšana netika ieviesta, lai pirktu oriģinālos akumulatorus, kaut kas līdzīgs printeru toneriem ? Jo svina akumulators nav nekāda dārgā manta un kalpo kādus 5 gadus, arī tiekot lādēts bez vikrutasiem.
Citu iemeslu grūti iedomāties, jo jebkurā saimniecības veikalā ir iespējams nopirkt gudro aķa lādētāju, kas atpazīs un pielāgos strāvu jebkuram akumulatoram. Un... Ko darīs "piekodētais" vadības bloks, ja to akumulatoru nenoņemot palādēs? Kā tad tas vadības bloks zina, kā to veco aķi vajag savādāk lādēt pirms maiņas? Ar pieņēmumu pēc vecuma? Vai motorstundām?
Slikti ka grūti iedomāties. Tas cits iemesls ir ekofašisms; mazāk ģeneratoru darbināt - un varbūt vienkārši lai vairāk kontrolētu kas notiek - teiksim, kaut kādam B7 passātam aķa uzlādes kontrolieris nāk tikai kopā ar start stop sistēmu, ja tās nav, nav arī uzlādes kontroliera.
Nu jau iebrauci murgos. Kā tieši izpaužas "ģeneratoru mazāk darbināt"?! Kā tas Depo pirktais lādētājs māk "rozeti mazāk darbināt", atpazīstot jebkuru akumulatoru?
Murgo šobrīd tu. Es nezinu kāpēc mašīnu akumulatoru uzlādes kontrolieri izmanto savādāku loģiku nekā tevis piesauktais akumulatora lādētājs [jo neesmu iedziļinājies], bet ļoti labi zinu uz kāda principa tie darbojas. Atceries - pēc tāda pat principa, kā tas Depo lādētājs, darbojas arī klasiskais ģenerators - kā redzi, tā pieeja autoražotājiem neder.
Daudziem Lohiem (protams nabag audi lietotājiem, neba jau vip mercēdesa) jo projām liekas, ka ir normāli izdot vairākus simtus par jauna tā suudakluča iegādi, taču ieekkakanomēt pāris santīmus un pāris minūtes dažu ciparu ievadei.
Jautājums vecs kā pati pAssaule, taču Katr reiz, Vien mēr atradīsies kāds gudrais, kurš jebkuru cilvēcisku padomu noraks dsā, plus vel pašu to labticīgo ieteicēju izreklamēs par lielāko Lohu ;p
650 rakstīja: Nu vismaz audi gadījumā ja vienkārši truli apmainīt, var ātri sačakarēt jauno aķi.Tā kodēšana principā sastāv no dažu ciparu ievades- borta datoram "paziņojot", kas tas pa suudu tur tagad ir uzlikts.
Un kā notiek tā piekodēšana akumulatora?
Nu tā kā "man" nav attiecīgs mercēdess, es nezinu kāda ir šai markai vajadzīgā diagnostikas ierīce,lai ar to varētu mašīnas borta datorā kko iemanipulēt vai ierakstīt.
Audi gadījumā tas būtu VCDS vai nu vismaz kāds OBDeleven vai tamlīdzīgs.
Ja jebkuram lietotājam rodas jautājumi, tāds samērā Labs resurss ir motortalk.de, kurā apgrozās normāli ikdienas lietotāji gandrīz katrai auto markai un modelim. Vai nu vnk ieraksti gugelī "neue batterie codieren mercedes motortalk.de" , piem., pirmais ko tur redzu : www.motor-talk.de/forum/batterie-anlernen-t7268030.html
Tas, ka tu to "nepiekodēsi" (nepateiksi tam lohborta datoram, ka esi uzlicis Jaunu), protams vel nenozīmē, ka tas/tev tūliņ garantēti nosprāgs.Taču risks pastāv.Īpaši ja ir kāds pajaunāks auto un ja tas aķis maksā kādu naudu un ja tas auto ir kādu ilgāku laiku "iemācījies" braukt ar pussprāgušu aķi..
Kanibaals rakstīja: Kā bez BMS kontroliera pie akumulatora spailes tas kompis uzzinās ko un kā jālādē? Kā auto bez kompjiem lādēja akumulatorus? Teju 100 gadus iztika bez kodēšanās un akumulatori lādējās, bet te pēkšni vajag kodēties.
Piekodēties aiziet vari pie Zilā kalna Martas.
164 ir bms. Tos ieviesa stipri pirms viņa iznākšanas.
Tad atliek vienam gudrītim kaut ko pa taisno pie spailes pielikt un visam BMS, kas atrodas blokā hanā. Stulbs tāds BMS, kam kaut kas jākodē, normāli tam pašam jāpielāgojas. Kā tad pašizlādi tas var konstatēt. Un nosprāgst mainītie aķi ne jau dēļ nepiekodēšanas, bet dēļ tā ka nenovērš iemeslu kāpēc iepriekšējais nobeidzās.
Jā, nosprāgst tieši dēļ nepiekodēšanas - uzlādes kontrolieris aķa ietilpību rēķina pēc kodējma un pēc tā, cik sen atpakaļ aķis ir ticis piekodēts - man reiz bija darīšana ar kaut kādus 12 gadus vecu C6, kam bija palicis dzimtā aķa kodējums, bet iebāzts kaut kāds jauns bezfirmas aftermarkets, un uzlādes kontrolieris burtiski nelādēja aķi , piekodējot ar kaut kādu pielasītu kodu, viss sagāja.
Meršiem kā dzirdēts sanākot otrs variants - ja nepiekodē, tad uzlādes kontrolieris vāra aķi ārā.
Interesanti ir tas, ka vispirms autoražotājiem labpatika radīt sistēmu, kura var nosprāgt, un pēc tam otru sistēmu, kura sargā pirmo no nosprāgšanas. Visticamāk, ar start-stop sistēmu prātā. Jo biežiem startiem aķis tiešām jālādē forsētā režīmā. Laikos pirms vēsturiskā materiālisma, kā teiktu Ostaps Benders, gan jaunu, gan pussprāgušu aķi lādēja ar fiksēto ģeneratora spriegumu, un nekas slikts nenotika. Jo, ja motors kārtībā, tā piestartēšanai, ja to nedara ik pēc pāris minūtēm, pietiek ar kādu 10% atlikušo baterijas kapacitāti.
Moduļa nozīme ir mazināt strāvu taupot degvielu, un atslēgt patērētājus kad vajag. Ar start stop viņam nav sakara
msh teksti no "dzīves liecina, ka modulis, kā jau to var iedomāties, regulē uzlādes strāvu, kāds tam sakars ar patērētāju atslēgšanu:
bet iebāzts kaut kāds jauns bezfirmas aftermarkets, un uzlādes kontrolieris burtiski nelādēja aķi , piekodējot ar kaut kādu pielasītu kodu, viss sagāja.
Meršiem kā dzirdēts sanākot otrs variants - ja nepiekodē, tad uzlādes kontrolieris vāra aķi ārā."
Uzvārīt aķi var tikai ar pārmērīgu strāvu, ko nodrošina pārāk liels uzlādes spriegums, ar 14,5V nevienu aķi neuzvārīs.
Varbūt kāds zina cik aizslegtai mašīnai ir jāpatērē elektrību?cik Ampēri būtu normāli?man rādīja 0.20
Mazāk, bet pirmās minūtes pēc aizslēgšanas vēl visi bloki nav izslēgti.
Nu es min 15 pagaidiju
Pižģec kaut kāds.
Tev jau iepriekšējā topikā paveicās, ka te bija kāds ne-lohs un pateica ko darīt - raut ārā drošinātājus pa vienam un meklēt kurā ķēdē ir problēma. Tagad nopirki jaunu aķi un vēlreiz meklēsi kārtīga loha padomu, kur pietiek ar kreks peks feks vai vēl kāda sūda apmaiņu.
Lai šo atrisinātu ir tikai 2 varianti - brauc pie elektriķa vai pats dari to, ko darīs elektriķis. Viss cits novedīs tikai pie jauna topika forumā. Un nākamās kvalifikācijas loha uzplečiem.
anonimikis rakstīja: Pižģec kaut kāds.
Tev jau iepriekšējā topikā paveicās, ka te bija kāds ne-lohs un pateica ko darīt - raut ārā drošinātājus pa vienam un meklēt kurā ķēdē ir problēma. Tagad nopirki jaunu aķi un vēlreiz meklēsi kārtīga loha padomu, kur pietiek ar kreks peks feks vai vēl kāda sūda apmaiņu.
Lai šo atrisinātu ir tikai 2 varianti - brauc pie elektriķa vai pats dari to, ko darīs elektriķis. Viss cits novedīs tikai pie jauna topika forumā. Un nākamās kvalifikācijas loha uzplečiem.
Vnk interesē cik būtu pieļaujams elektrības patēriņš?Nav tak jābūt pa 0?
Ovens01 rakstīja:
anonimikis rakstīja: Pižģec kaut kāds.
Tev jau iepriekšējā topikā paveicās, ka te bija kāds ne-lohs un pateica ko darīt - raut ārā drošinātājus pa vienam un meklēt kurā ķēdē ir problēma. Tagad nopirki jaunu aķi un vēlreiz meklēsi kārtīga loha padomu, kur pietiek ar kreks peks feks vai vēl kāda sūda apmaiņu.
Lai šo atrisinātu ir tikai 2 varianti - brauc pie elektriķa vai pats dari to, ko darīs elektriķis. Viss cits novedīs tikai pie jauna topika forumā. Un nākamās kvalifikācijas loha uzplečiem.
Vnk interesē cik būtu pieļaujams elektrības patēriņš?Nav tak jābūt pa 0?
Līdz 100mA būtu pieļaujami, tad aķis pa kādiem pāris mēnešiem ir sauss. Tik nez kā to nomērīji, jo tad tev jāatstāj ampērmetrs ķēdē vai virtuozi jānoņem spaile tā, lai nepazūd kontakts, viena lieka kustība un multimetra drošinātājs čušs.
virtuozi jānoņem spaile tā, lai nepazūd kontakts
Nu, tas ir vienkārši, jaudīgam slēdzim vai spaiļu pārim ar viegli noņemamu savienojumu, kuri ieslēgti akumulatora ķēdē, paralēli pieslēdz multimetru. Pēc tam atslēdz slēdzi vai noņem savienojumu. Multimetrs paliek ķēdē.
Normāls multimetrs tur līdz 10A. Kāds čušš ar 0,2A?
imzz rakstīja: virtuozi jānoņem spaile tā, lai nepazūd kontakts
Nu, tas ir vienkārši, jaudīgam slēdzim vai spaiļu pārim ar viegli noņemamu savienojumu, kuri ieslēgti akumulatora ķēdē, paralēli pieslēdz multimetru. Pēc tam atslēdz slēdzi vai noņem savienojumu. Multimetrs paliek ķēdē.
Tā arī izdarīju pieliku ķēdē un rādīja 0.20 A
Tad sanāk 0.20 A ir par daudz vai normāli?
Bradypus rakstīja: Kāda ir "starta strāva", kad mašīnai pieslēdz akumulatoru? Kādēļ klemme tīri feini dzirksteļo, to darot? Nav tur nekādu 0,2A, bet DAUDZ vairāk.
Tam nav nekāds sakars ar miera stāvokli
P.s. 0.2 ir normāls rādaitājs auto, kas nav otrais golps ar karbūzi
Slinkais rakstīja:
Bradypus rakstīja: Kāda ir "starta strāva", kad mašīnai pieslēdz akumulatoru? Kādēļ klemme tīri feini dzirksteļo, to darot? Nav tur nekādu 0,2A, bet DAUDZ vairāk.
Tam nav nekāds sakars ar miera stāvokli
P.s. 0.2 ir normāls rādaitājs auto, kas nav otrais golps ar karbūzi
Ir pat ļoti liels sakars. Tikko pieliekot akumulatoru visas miera stāvokļa sistēmas inicializējas, īslaicīgi spējot ne tikai 10A drošinātāju izsist. Ta nav nekāda sakara ar pašu miera stāvokļa patēriņu, kas mēdz iestāties pēc diezgan ilga laika.
Akumulatora nomaiņa!
Sveiki, interesē vai Mercedes ML 320 2008 gada 3.0tdi pēc akumulatora maiņas ir vajadzība viņu pieslēgt caur kompjuteru?Vai darbosies tāpat?