Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Atsauksmes par Continental ziemas riepām 2024 - 2025, kādas pirkt?

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Continental ziemas riepu plusi un mīnusi 2024, 2025 sezonai!

Atsauksmes par konkrētiem Continental ziemas riepu modeļiem! Kā strādā uz ceļa, cik liels troksnis Db?

 
jvanks Reģ.: 29.08.2002
2 0 Atbildēt

Ziemas zīmols Nr.1 manā skatījumā ir Continental. No lielā trijnieka ziemas sadaļā (Michelin, Nokian ir atlikušie 2 zīmoli), Continental tomēr man šķiet labākais (universālākais).

Un te ir runa par trim populārākajiem modeļiem:

1) Eiropas ziemas riepa WinterContact TS 870

2) Skandināvu tipa riepa WikingContact 7

3) Radžotā IceContact 3

Jā, noteikti ka lielā trijnieka atsevišķi modeļi var būt kādos parametros pārāki, taču viens ir skaidrs, ja var atļauties premium zīmola riepas, tad nopērkot Continental ražojuma modeli, kas piemērota konkrētā auto lietošanas vajadzībām, var droši uzskatīt, ka tā noteikti būs viena no labākajām riepām savā segmentā.

Ja varam atļauties, droši liekam. Nenožēlosim.

Šī nav apmaksāta reklāma

jvanks Reģ.: 29.08.2002
0 0 Atbildēt

Esmu pārbaudījis Continental riepas ziemā gan ikdienas lietošanā, gan sportā. Nav lieki piebilst, ka ziemas sprintos populārākie ir tieši Continental modeļi. Domāju, ka tas daudz ko parāda.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 1 Atbildēt

Lietoju Matador MP93 Nordicca, kas ir zem Continental. Esmu apmierināts. Norullēta arī vasara, un bija ok. Braukšu vēl šoziem, iespējams līdz pat nākamajai.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Pirms gadiem 2desmit reiz biju iegādājies tipa kaut kādas  Conti icecontact,radžotās.Tolaik pašas jaunākās, ar orižinālajām izreklamētajām tolaik pirmatnejajājām "figūrainajām" radzēm.Līdz tam biju lietojis Tikai radžotās,jo nācās "daudz" braukāt.Iepriekšējās bija gislaved nordfrost(1),kuras arī  zināmas kā vienas no visulaiku vis ideālākajām uz jebkuras virmas.Un kuras pats gislaved's ar katru nākamo versiju vnk nolaida/podā.Liels man izbrīns bija, kad jau otrajā dienā sausos novembra apsstākļos pāris grādos plusā uz salinieka man sabremzējās priekšābraucošā Rinda.Tak tas C suuds vienkārši piebremzējot kādus krietnus pāris metrus izslīdēja! Es neko "nezināju", ka tā vispār var būt! Turklāt vēl, salīdzinot ar ierasto gislavedu, grabēja kā lēts suuds.Pēc tam gan bija tā, ka pa slidenu vai reālos slapja assfalta ziemas apstākļos tas brauca reāli kā kartings.Kā šodien atceros, no Sabiles uz Kandavu naktī pa tiem līkumiem maucu un brīnījos,vienkārši tāda kā bezlimita sajūta.No šejienes secinājums- labāk nekam neko "neieteikt", jo ne visi var pareizi "saprasst" ;p

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

No Continental ziemas riepām iesaka Viking Contact 8! Ir kādam pieredze?

jvanks Reģ.: 29.08.2002
0 0 Atbildēt

iAuto rakstīja: No Continental ziemas riepām iesaka Viking Contact 8! Ir kādam pieredze?

Ar 8. Wiking neesmu braucis, tāpēc nav komentāra, bet parasti jau jaunie modeļi kādā parametrā paliek labāki.

Pieļauju ka premium zīmola riepas “vecais” modelis kādu laiku būs tāpat labāks kā budžeta riepas..

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

Izvēlējos 205 55 R16 ts860 un tagad ir ts870. Labi turas sniegā un šļurā. Īstas ziemenes no Nikian bija labākas dziļā sniegā, bet Continental iesaku pilsētai un šosejai. Man tika 2 sezonas bet 3 pāri Nokian tikai katra vienai.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Man trešo sezonu ir C meitasfirmas (Čehijā,jā) ražots Ts870p prototips.Kad saņēmu,riepas bija apaļu 1nedēļu "vecas".Pa assfaltu brauc vienkārši brīnumaini.Tā, ka pirmajā rudenī biju Pārliecināts, ka pa reālu ziemu noteikti "nebrauks".Bet izrādījās, ka arī ziemas īpašibas ir vadošo "eurorudens" riepu līmenī.

Vai tiešām ir DROŠI uz atsevišķām piekasīgi izvērtētām tādām tiešām "ziemas" virsmām - NĒ, noteikti nē.Tā būtu uzspēlēta fleitēšana, vadoties no savas "pieredzes" un spējas "pabraukt Ar jebko un Pa jebko".

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Vienu ziemu nobraucu ar TS860. Nopirkās kopā ar diskiem, ne tā pirmā svaiguma, ar kādiem 6mm. Izrādījās perfektas riepas. Pēc tam nobraucu vēl vasaru un pārdevu tāpat ar visiem diskiem tālāk, jo vairs nevajadzēja.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Kāda bija tad tā cena?

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Vairs neesmu drošs, liekas, ka par 140 vai 160 komplektu pirku. Apbružāti, ne pārāk glīti R16 oriģinālie VW diski - tīri ziemas variants. Liku uz Seat, arī centriņu bļembas pārlīmēju uz Seat 😎 Atdevu laikam par 110, tās riepas ziemai vairs derīgas nebija, diski smukāki arī nebija kļuvuši.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 2 Atbildēt

Kā brauc? Kur brauc? Ar ko brauc? Kā braucām agrāk, vairs nestrādā iĀ!

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

Pirmajā sniegā braucu ar vieglo ibiza, kam 2016 Ts860 un uz priekšējās ass pat 2012 Ts800, kādi 6mm vidēji visām.

Likās tādas paredzamas un konkurētspējīgas.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

ZZZZ rakstīja: Kā brauc? Kur brauc? Ar ko brauc? Kā braucām agrāk, vairs nestrādā iĀ!

Vagen gēna vecie jaunie grābekļi!? 40K un metam ārā ir ok??? Man nē!

  Cita lietotāja  pieredze...Pirms kāda laiciņa saskāros ar ne visai patīkamu pārsteigumu sava Enyaq IV Kupejas 80 ekspluatācijā. Proti, veicot vasaras/ziemas riepu nomaiņu, man Škoda servisā paziņoja, ka pakaļējās vasaras riepas Bridgestone Turanza ir metamas ārā, jo esot nodilusi riepas iekšmala un diemžēl šai problēmai Škodas pārstāvji nezinot risinājumu, vien mierināja mani sakot, ka Enyaq`iem šī ir zināma problēma - taču man tas kaut kā nepalīdz 🙂 Jāatzīst, ka protektors arī bija visai padilis, taču man bija plāns vēl vienu vasaru ar tām nobraukt.

Tā kā riepas man ir R20 un aizmugurējais izmērs ir 255/45, tad izmaksas to iegādei ir visai augstas - lieki piebilst ka riepas pa divām vasarām bija nobraukušas aptuveni 40`000 km un ar šādām papildus auto ekspluatācijas izmaksām nebiju rēķinājies.

Gribēju lūgt citu Enyaq, vai EV auto īpašnieku pieredzi vai kādu zinošu cilvēku padomu, kā pareizāk rīkoties šādā situācijā?

Pašreiz es plānoju tomēr Škoda servisa pārbaudīt savērsumu (kaut gan saka, ka tas esot lieki) un izvēlēties riepas ar lielāku noturību pret nodilumu un augstāku slodzes indeksu (104 vai 105) - no tā ko man ir izdevies izpētīt, tad apskatnieki saka, ka Pirelli Scorpion ir vienas no izturīgākajām. OTrs variants ir pirkt lētākās iespējamās rīepas un nesatraukties par to, ka riepu iekšmala pastiprināti nodils.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tās turanza ir vidēji viduvējas riepas (ar tādu "ne visai pārliecinošu" protektoru pa malām), taču scorpion laikam ir vēl vispārējāki viduvējākas.Jo štruntīgāka riepa- jo vairāk tādu grozās otrreizējajā (ss) tirgū.Kā gan var 'nepārbaudīt" savirzi, ja klientam ir sūdzība?? 

Tad jau jābrauc pie kāda normāla ne-autorizētā meistara, kurš sajēdz jēdzienu "kopējā" savirze.Ko iespējams tie šodavagonka ķeneri ir kādā savā modernajā ev ekakonomijas nolūkā "sagrozījuši" pa savam.Jau parastam auto viņiem savureiz tas pakakaļējais riteņu stāvoklis vizuāli izskatās pēc šķība loha.Un kurš vispār tādai smagai mašīnai ņem (vai rūpnīcā liek?) riepas ar standarta kravnesību.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti