Sāk mazināt atbalsta pasākumus elektroauto - Forums - iAuto

Sāk mazināt atbalsta pasākumus elektroauto

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Kas un ko sāk.mazināt elektroauto!

 
iAuto Reģ.: 17.07.2001
1 1 Atbildēt

Būs jāmaksā - Austrijā atsakās no privilēģijām elektroautomobiļu īpašniekiem https://iauto.lv/zinas/pasaule/49841-bs-jmaks-austrij-atsaks-no-privilijm-elektroautomobiu-paniekiem 

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
4 0 Atbildēt

Un?

Atbalsta maksājumi jau tāpēc vien bija ieviesti, lai attīstītu sākotnējo interesi. 

Interese ir attīstīta, tālāki atbalsti atkarīgi no katras valsts rocības un valstu stūrētāju idejām. 

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Ja pislonim ira vismaz 50,- priekš ēauto, nu tādus mums skaidrs ka ir jāatbalsta.Neatbalstīt mēs varam atļauties vien regulāros lohus (52% no visulohu kopskaita), kuri "brauc" ar valstiski/Vidējajiem 14-16gv izrūnītajiem (nekādiem ne "Euro" neatbilstošajiem) hlamiem.

Tas iepriekšējais lohs, kuŗš mums "vadīja" zaļāsvides reģionālo attīstības minesteriju, pēc publiski publicētajiem datiem "brauca" ar 2011tā gāda "Ā-šeši", ar tā dēvēto trubadīzeļa motoru.Un viņu nep/isa itinne nekādas tā saucamā "kaunuma" jūtas.

Kur nu vēl pieminēt pārējos depopupotātus, kuru "īpašumā vai Valdījumā" tradicionāli ira vien sarūsējuši motorolleri un/vai labākajā gadījumā kādā tajā 1988tajā ražotās šobrīd jau caurās airulaivas.

Naudasmaiss Reģ.: 10.02.2025
1 0 Atbildēt

Man ari šitas liekas jocīgi ka mums pie šprices vieni vienīgi bomži.  vai parādnieki.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tas (mums) ira rotācijAss (dižLohatrona) pamat princeps.Kamērt "amatā", labāk būt pa bomzi. Mazums kas.

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
0 0 Atbildēt

Dzīz EKII atbalsta nauda EV un PHEV pirkumiem beigsies. Nav skaidrs vai piešķirs vēl finansējumu vai beigsies pasākums. Pašam ir doma kaut ko paķert, bet tajā budžeta, ko var nesāpīgi atļauties tas piedāvājums ir neliels vai jau ar beigušos garantiju. 

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

kontradmiral rakstīja:

Dzīz EKII atbalsta nauda EV un PHEV pirkumiem beigsies. Nav skaidrs vai piešķirs vēl finansējumu vai beigsies pasākums. Pašam ir doma kaut ko paķert, bet tajā budžeta, ko var nesāpīgi atļauties tas piedāvājums ir neliels vai jau ar beigušos garantiju. 

Jā tā ir. EV pieprasījums pārāk liels pret finansējuma apjomu. Veidojas neliela rinda.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Tak pārdos kārtējo kvotu porciju un nauda būs atkal. Te tā ir skaidri iezīmēta. 

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Vajadzētu atcelt vispār. Elektroauto ir laba štelle pie attiecīgiem nosacījumiem un braukšanas paradumiem, bet ir jāļauj tirgum visu salikt pa vietām.

Starp citu, kas ir interesanti lietotu elektroauto tirgū. Skaidrs, ka cena šamiem krītas drastiski, kā dēļ īstenībā par lietotām eļektričkām ir interese, bet vietējos auto ir ļori grūti pārdot. Lietotu elektroauto pircēji tā paša valsts atbalsta dēļ pamatā izvēlas ievestos. Tas nekas, ka dažkārt vietējais sanāk pat lētāks, atbalsts uzliek ierobežojumus (5 gadi / 52 000 km), ar EKII ir diezgan liels čakars visu sakārtot un tas nenotiek ātri, plus ievestajiem auto bieži vien atklājas brīnumi ar servisa vēsturēm un garantijām.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Bet atbalsta mērķis jau ir ievest vairāk elektrokartingus un nosist cenu. Ja jau tik labs tas elektrauto kam to vēl pārdot? 

EKII nav nekāda čakara un par servisa vēsturēm jāizvēlas auto no ražotāja kam tās ir online apskatāmas, tad nebūs jābrīnās. Teslu gan nav prāts pirkt, tās nemaz oficiāli nav nopērkamas.  

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Lietuvā var Teslu nopirkt. Par online vēsturēm - tādas, kuras redz visu Eiropu, cik zinu, ir tikai VAG grupai un premium zīmoliem, vismaz pirms 3 gadiem tā bija, varbūt tagad kaut kas ir mainījies. Hyundai, piemēram, var redzēt tikai Baltiju un Somiju. Līdz ar to, lai atvērtu šeit garantiju, ir jābūt korekti aizpildītai servisa grāmatai, ko, piemēram, vācieši bieži nedara. KIA, ja nemaldos, tas pats bija. 

Kam pārdot? Pēc šādas loģikas kāpēc vispār pārdod jebkuru mašīnu, arī ar iekšdedzes dzinēju?

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Lietuvā var Teslu nopirkt. Par online vēsturēm - tādas, kuras redz visu Eiropu, cik zinu, ir tikai VAG grupai un premium zīmoliem, vismaz pirms 3 gadiem tā bija, varbūt tagad kaut kas ir mainījies. Hyundai, piemēram, var redzēt tikai Baltiju un Somiju. Līdz ar to, lai atvērtu šeit garantiju, ir jābūt korekti aizpildītai servisa grāmatai, ko, piemēram, vācieši bieži nedara. KIA, ja nemaldos, tas pats bija. 

Kam pārdot? Pēc šādas loģikas kāpēc vispār pārdod jebkuru mašīnu, arī ar iekšdedzes dzinēju?

Tāds tas redzējums ir savdabīgs. Piem Korejai redz eiropu gan. Un par Vācijas prēmiumu, ko tā atskaite uc dod? Tev autosalonā oficiāli notirgos visu čiki piki, 30K uz pulksteņa un visos blokos, kaut gan īstenībā tačkā pabijis odo stop pētājs. Un oriģinālās reifes jau nodilušas gandrīz līdz indikatoram, sēdeklis žopera arī ar d pazīmēm utt uc…

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja:

Bet atbalsta mērķis jau ir ievest vairāk elektrokartingus un nosist cenu. Ja jau tik labs tas elektrauto kam to vēl pārdot? 

EKII nav nekāda čakara un par servisa vēsturēm jāizvēlas auto no ražotāja kam tās ir online apskatāmas, tad nebūs jābrīnās. Teslu gan nav prāts pirkt, tās nemaz oficiāli nav nopērkamas.  

Atbalsta mērķis lietoto auto segmentā ir veidot statistiku no importētājām vienībām,lai varētu Eiropā rādīt statistikas pieauguma %,tas,ka vietējais secondhand tirgus ir izčakarēts,jo par vienu un to pašu pircēju konkurē gan vietējās privātpersonas,kas pirkuši jaunus,un tagad grib pārdot,un perekupi,kuri piedāvā EKII atbalstu,jau nevienu neinteresē. 

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Vajadzētu atcelt vispār. Elektroauto ir laba štelle pie attiecīgiem nosacījumiem un braukšanas paradumiem, bet ir jāļauj tirgum visu salikt pa vietām.

Starp citu, kas ir interesanti lietotu elektroauto tirgū. Skaidrs, ka cena šamiem krītas drastiski, kā dēļ īstenībā par lietotām eļektričkām ir interese, bet vietējos auto ir ļori grūti pārdot. Lietotu elektroauto pircēji tā paša valsts atbalsta dēļ pamatā izvēlas ievestos. Tas nekas, ka dažkārt vietējais sanāk pat lētāks, atbalsts uzliek ierobežojumus (5 gadi / 52 000 km), ar EKII ir diezgan liels čakars visu sakārtot un tas nenotiek ātri, plus ievestajiem auto bieži vien atklājas brīnumi ar servisa vēsturēm un garantijām.

GB, tas nozimē ka tev jānobrauc 5 gadi vai 52k un tad vari pārdot?

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

Jānobrauc 52k km. 

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Un ja nu es gada braucu 5000km, kas tad?

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Tad 5 gadi. 

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

https://ekii.lv/uploads/files/EKII/EKII5/ligums/Visparigie_noteikumi_4_piel_Liguma_veidne.pdf

 

Jānobrauc ir 52 tūkstoši ne ilgāk kā 52 gados. Ja nobrauksi tos 3 gados, varēsi pārdot. Ja nenobrauksi piecos, nauda proporcionāli jāatgriež valstij.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Ok, paldies. Tātad kā otrā mašina tā neder, jo nobraukums nesasniegs 10k gadā.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

5 gados 😁

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

kāpēc tad neder?

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Nu es spriežu pec sava Ceed, kas man ir otrais autiņš. Viņš tiek regulāri kustinātas 2x mēnesī un kādos extra gadijumos, kad kkas jāved. Viņam nav nemaz 5000km gadā.

boliks Reģ.: 22.03.2004
1 0 Atbildēt

EkII finansējums atbalstam auto iegādei pietiek tikai vēl šim mēnesim.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Volx rakstīja:

Nu es spriežu pec sava Ceed, kas man ir otrais autiņš. Viņš tiek regulāri kustinātas 2x mēnesī un kādos extra gadijumos, kad kkas jāved. Viņam nav nemaz 5000km gadā.

Un kāpēc tad neder? 52000 km VAI 5 gadi. 

Bet par to, kā nemaki lasīt, nebrībnos. 

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Tiem elektroauto ir tieksme kļūt par pirmo auto un tas pirmais kļūst par otro. Kas var būt lētāk kā braukt ar elektrisko.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

“Kas var būt lētāk kā braukt ar elektrisko.”

 

Braukt ar sabiedrisko vai velosipēdu. 

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Šķiet ka pats šoreiz rauj auzās. 52000 km piecos gados ir obligāti, nevis “vai”. Tu drīksti nobraukt vairāk tajos piecos gados, bet ne mazāk.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Šķiet ka pats šoreiz rauj auzās. 52000 km piecos gados ir obligāti, nevis “vai”. Tu drīksti nobraukt vairāk tajos piecos gados, bet ne mazāk.

jā, mana kļūda. Nekad netiku pievērsis uzmanību, jo absolūti skaidrs, ka 52 tūkst mums būs pāris gados. 

Bet arī tā ir taisnība, ka EV, pat ja iecerēts kā 2. auto, kļūst par pirmo. Mums - izteikti. Agrāk divas dīzeļmašīnas nobrauca tā apm 60/40 no kopējā, tagad - 85/15. Dīzelis atpūšas. 

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Kāpēc tu lieto vārdu mums?

Tas pats Jurka no YT stāsta, ka viņš pērk Lux klases mašinas lai brauktu no darba uz mājām. Viņam svarīgs klusums, lai negrabētu tā mašina un nobrauc viņa ne vairāk kā 10k. Viņam tak darbā ir grabošs busiņš ar ko viņs ved preces savam servisam un brivdienās močus uz trasi. Viņš tak nebrauc ne uz kādām Austrijām vai Polijām. Nezinu kur viņs dzīvo, gan jau kkādā Ulbrokā, tur nekādi nobraukums nesanāk,lai arī brauc katru dienu.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Volx uc par, piemēram Jurku un līdzīgiem servismeniem, kam savs serviss un instrumenti. Vari savus X un M un w12 skrūvēt cik tk tīk un prātā ienāk. Visādas nianses ar specifiskām apkopēm ar platīna svecēm…Ko viņš tur irš pa dīzeli kas tarkšķ! Tas viņam vecais izsuzu corsai varbūt tā bija. Jaunās paaudzes nekas tur netarkšķ un pat 3,0 M pakā patērē 6,5l/100km! Pretēji viņa cik tur 16!? To 5,4 ir jābrauc dinamiski kā pa fāterlandi tad patēriņš nokritīsies 12/13l. Cīsiņu stūmējs…purkšķinātājs D. Nu jā pa 8K labs tas 7. Bet ja nav savs serviss cik tur uz 200K saskrien tam 8K klāt! 😍

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti