Var jau būt vēl viens variants, jo pasē ( pa zviedru modei )var rakstīt pirmo reģistrāciju. 2,L 20v T un tam ir gan 5 mehāniskā gan 4 automāts.
Laikam viss.
Var jau būt vēl viens variants, jo pasē ( pa zviedru modei )var rakstīt pirmo reģistrāciju. 2,L 20v T un tam ir gan 5 mehāniskā gan 4 automāts.
Laikam viss.
Volvo S80 2001 gads
Dzinējs ......L benzīns + - turbo; kārba...... meh/ automāts.
Vēlams šasijas nr.
Vajadzīgo pasvītrot
Rīt tā kā tā man jāzvana vienam sprukstiņam, pajautāšu vai ir un cik Ls.
P.s
5 katlu
2L T5 +5 mehāniskā vai 4 pakāpju aut.;
2L T zemspiediena+5 mehāniskā vai 4 pakāpju aut.;
2L i T +5 mehāniskā vai 5 pakāpju aut;
2,4L 20v; +5 mehāniskā vai 5 pakāpju aut;
2,4L i T; +5 mehāniskā
2,5L TDI ar tiešo iešprici+5 mehāniskā
2,8L 24v T6+ 4 pakāpju aut.
2,9L i 24v + 5 pakāpju aut.
2,9L 24v + 5 pakāpju mehāniskā
Bija vēl limuzīni
2,8 biturbo T6 ar automātu Geartronic
2,9 L ar 5 pakāpju mehānisko vai 4 ātrumu adaptēto automātu.
Un te arīdzan burtu skaidrojums!
Pagaidīsim.
Kā dziesmiņā : Podožģom maju mamu, podožģom tvaju ma..!
Varbūt atšķiras sajūgu diski un kurvji. 760 izrādās ir nevis 2 dažādi bet vēl trešais kaut kāds. Redzēšu, kad atnāks infa.
Varbūt kāds ielicis pirms tam ne to.
UPS! dažādi metāla sastāvi, bet tā, kā atsevišķas pozīcijas nenorādās.
Tīri teorētiski > ja M56 liek arī AWD autiņam, varētu būt ka kāds mezgls ir ar papildu izturības apgriedu.
Rīts gudrāks par vakaru. Man ir tik daudz, par jauno galu. It kā M55 parādās, bet tā kā nebija 100% infas neliku. Šītās divas ir noteikti.
M55 varētu būt M56L un M56 => M56H, bet tas ir mans pieņēmums.
Pagaidi Crash. Tas mums ir prātīgāks šajā modelī.
H / L VARĒTU BŪT
1996
850 GLE; 850 Base/GLT; 850 Turbo; 850 R
M56
5 gaņģi manuālā; Koping Engineering, AB Volvo
Robi: (1) 3.38:1 (2) 1.90:1 (3) 1.19:1 (4) 0.87:1 (5) 0.70:1
un
AW42
4 gaņģu automāts; Aisin-Warner (Japan)
Robi: (1) 3.61:1 (2) 2.06:1 (3) 1.37:1 (4) 0.98:1
P.s. Šitās likās visiem 850, S/V70 no 1993>2000 ieskaitot ( M56 līdz 2003).
Ņem par labu. Citas ( vismaz pēc ofic info nekabināja).
Ja ir savienojamas, bet to jāprasa prātīgākiem > 6 robu mehāniskā no S/V 70 un 5 robu automaitc ; 5 robu autostick. Vērojot to, ka paralēli M56 un 5 autostick kabināja - varētu iet iekšā arī tie.
Ņem par labu! Kā nu sanāca tā sanāca.
Domāju, ka apvienojot Bilžus un nedaudz paguļot uz grīdas volvītī izdosies atrast meklējamo.
P.s. Vari mēģināt lietot gaismas ierīces + spoguli, bet man labāk izdevās, ja likos garšļaukus un ar saviem blenžamajiem lūkojos. Tad nav jāapdomā pretējās kustības.( Spogulis visu otrādi rāda)
Piektdienis rakstīja:
Gvido28 rakstīja.s. Drošinātāju bilde ir šofera durvju "stoika".
Releji arī šofera pusē zem torpēdas, daļa var būt arīdzan blakussēdētāja pusē ( "raz na raz ņeprihoģitsja") un 5 pozīcijas nr. universālim varētu būt zem grabažnieka dekoratīvās grīdas vai nu zapaskas padziļinājumam uz kantes.
man domaat Tev atshkjiriiga sapratne par "torpeedaam" - vismaz es nevienu releju zem nemanu ...
gribi ko praatiigu teikt - pamato ! vai runaa saprotami ...
www.hammers.times.lv/...
Pēc savas pieredzes > releji ir paslēpti zem apšuvuma virs pedāļiem / aiz mērinstrumentu paneļa ( odometrs, tahometrs utt), otrā pusē daļa ir starp gaisa padeves caurulēm un cimdu kasti. ( kā arī rūpnieciskā vieta pie skat. bilde).
Cik man tā darīšana ir bijusi - katalogos to konstrukciju, kas atrodas zem priekšējā stikla un kura ietilpina sevī visus iespējamos "pulksteņus", slēdzīšus, ķnopītes, kastītes bla bla bla - apzīmēja ar "torpēda".
P.s. Ja pareizi sapratu tavu domu, tad nu virs KONSOLES ( bet ne zem- tur ir kardāns) drošinātāji ir 740 modelim. 760tajam drošinātāji ir arī virs konsoles, bet tikai vertikāli, piekļūšana no blakus sēdētāja puses.
Es nezinu visu. Atvainojos, ja kas ne tā!
P.s. Drošinātāju bilde ir šofera durvju "stoika".
Releji arī šofera pusē zem torpēdas, daļa var būt arīdzan blakussēdētāja pusē ( "raz na raz ņeprihoģitsja") un 5 pozīcijas nr. universālim varētu būt zem grabažnieka dekoratīvās grīdas vai nu zapaskas padziļinājumam uz kantes.
Ir vēzis tajā bundžā, grīdas iekšā turas, bet nu pašam tev jāskatās.
Модель 240 2.1
Объем двигателя 2.1
Год выпуска 1986
Цвет вишн.
Цена, EUR 242
T. 6717784, Slava.
Šitas laikam bija īstais. Paprasi, ja Garkalnē, tad ir. Cipars ~100 LVL un to otru turbomotoru vari aizmirst, tā jaukt ārā var tikai, ja netaisās atpakaļ likt. Izbeidzināts.
UUSA
Nakts melnumā iešu mežā sēnes palasīt
Dienas gaismā paskatīsimies, kādas būs lasījušās.
Pazavēršos kā līdzēt.
Zinu, kur ir viens 245 2L beņas. Pakaļā µoldingi bija, priekšā neir. TONĒTI STIKLI 100ls bez ta
RE-VO rakstījaavam VECAJAM 300ajam mocos ar kardāna vibrāciju, pēc tā maiņas. Domāju ka likam vajadzēja mainīt ar visu kurvi???? Vēl arī drausmīgi smagi spiežas sajūgs.....?
Šķiet tev ir "kuļmašīna" zem autiņa un ļumīnija kardāns - nebrauc > salauzīsi kardānu. Veicot manipulācijas neesi pareizi nocentrējis. Man tāds pasākums priekšā ar vienu citu modeli. Tur ābece ir makten sarežģīta > kuļmašīna ir jādabū pret motoru vienā līnijā.
Ja kurvis nav iecentrēts, arī rīpelēsies.
Crash rakstīja:
Gvido28 rakstījaajūgs&Co nepārprotami uzprasās > biku pagaidīs. Cīņai gatavs, bet nebija ieplānots.
Šodien parādījās kārtējais jaunums > centrālā grib streiku pieteik.
Jautājums jau laikam Crash > cik liela iespējamība, ka no 4 gadu nelietošanas(mazlietošanas) varētu būt izbeidzies kāds motorītis. Ar kontaktiem būtu viss skaidrs - no viena stūra visi jātīra un jāpārbauda. Taps darīts apvienošanas kārtībā.
Izvērtējot "instalācijas" redzamo daļu, pieļauju, ka tajā lauciņā varēs visu ziemu rakāties un rakāties.
Nu ja jamais ir bijis visu laiku sausumaa un nomaalaa temperatuuraa tad nu nekam notikt nevajadzeetu, a ja savaadaak tad iespejamiiba ir krietni liela
Pateicoties Kerher un neatlaidīgai 20min pucēšanai, no korpusa atdalījās zaļa masa. Tas autiņš ir stāvējis ārā. Durvju apšuvumi arī ir tā nu tā. Vakarnakt Sajūgs&Co atteicās no pienākumu pildīšanas. Līdz mājām arī bez viņiem tiku. Jauki.
Vai Diggens grib strādāt?
Sajūgs&Co nepārprotami uzprasās > biku pagaidīs. Cīņai gatavs, bet nebija ieplānots.
Šodien parādījās kārtējais jaunums > centrālā grib streiku pieteik.
Jautājums jau laikam Crash > cik liela iespējamība, ka no 4 gadu nelietošanas(mazlietošanas) varētu būt izbeidzies kāds motorītis. Ar kontaktiem būtu viss skaidrs - no viena stūra visi jātīra un jāpārbauda. Taps darīts apvienošanas kārtībā.
Izvērtējot "instalācijas" redzamo daļu, pieļauju, ka tajā lauciņā varēs visu ziemu rakāties un rakāties.
Alex-GT rakstījaar to uzzilsanu
man vispar temp. vairaak par 1/3 neceljaas....vienigi ja nu daudz vizinos pa korkiem.....
A tev gadījumā nestāv mazo temperatūru vārsts? Viņš pārāk ātri atrauj vaļā lielo loku.
Man ar izdevās uzbukņīt tādu, bet kad sapratu, kas par xxxxx pagādāju vārstu ar vēršanos pie ~90C'. Ja namaldos.
Salīdzinoši var teikt ka galvā nav tās kameras, bet nu biķītis ir.
Vārstu / virzuļu satikšanās manam nedraudēja, tāpēc tapa likta tā pati 3 izmēra blīve.
Vārstus un sēžvietas pieslīpēja > tātad vēl biku iekšā ielīda. Pēc tam regulējot vārstus, māsters teica, ka nu tas jau ir viss. Galējā robeža, plānākajām tabletēm vēl slīpēja nost ~0.5mm.
jaunam kompresija 3 8
Nepatīk 8 un ) taisa
kaspx rakstīja:curmis; Crash Tagad pie +4/+6 ir tā ka pielekt jau pielec bet ne tā ka tik pagriez atslēgu un ir, drusciņ jāpazāģē (4-5 sek); Piestartējot nogriežas neliels dūms un tad pazūd, bet kā kuru reizi (atkarībā no skursteņa tīrības laikam)
Gvido28 - āķis ir bet baigi maz dilis (melna krāsa virsū), universāliem āķi liekot pie pirkuma vai grib vai nē
Kamēr ies tikmēr braukšu, tad arī sākšu ķēpāties. Laikam jāsāk ar kompresijas mērīšanu un smidzinātāju maiņu, ja būs nepieciešams. Biju MM par zobenes lietām, uzskatīja par vajadzīgu nomainīt tikai 1 rulli un pašu siksnu. Vēl nav mainīti gaisa un degv filtri.
Taisnība ka padūmo tad kad turbīna sāk griezties.
Paldies visiem par komentiem
Ja uz zāģi velk, sāc ar sprauslu riktēšanu. FILTRUS maini - baltais dūmelis => gaisa par maz un nepareizi degvielu spricē. Sprices man Iecavā sariktēja un kompresiju notestēja >>> pie max 24 min vienā 20 (jaunam +- 3, bet šķīlās labi. Ja nejūti vilkmi pēc šitām opcijām, tad Šmerļa ielā 3 ir lādzīgi veči, kas pieriktē.
P.s. Padzīvojušam dieselītim iesaka uzsildīt sveces, tad izslēgt un sildīt otreiz. Atvieglo piešķilšanu.
Arnijs rakstīja:Gvido 28.... Kas ir treshaa remonta bliive galvai Kur taadas mulkjiibas saklausiijies?
Pirmā razmēra blīve, otrā un trešā. Nāzinu kas kā, bet kad savam pirku biezāka vairs nebija dabūnama. Blīves malā robeļi iegrauzti, lai rodas skaidrība, kas stāv. Ja pareizi sapratu, tad ja norauj bašku nostam, jāliek ir jauna un biku biezāka nekā ir bijuse iepriekšējā.
P.s. Nepajautāju kāpēc, bet tā man teica gan māsters, gan gudrā grāmatā ( katalogā) rakstīc bija.
Yonas! Nevaru pateikt cik viņu kopā, bet kad Sviestcam provēju pasūtīt, jams kā nelabais no krusta baidījās un pātarus skaitīja.
Varbūt aiz tā iemēsla, ka velkot "špiļkas" viņas tomēr staipās un čuguna galva jau arīdzan jokus taisa.
Kaspx!
Ja nav āķis paka-ļā, tad var puslīdz teikt, ka kāvienu vari negaidīt. Beļģija nav kalnu zeme. Mārupes Saša ir specs par dīzeļiem.
Mans jau izbijušais 745 2.4td bija vilcis pa Austriju vagonu >>> trešā remonta blīve galvai tātad nevis 245k, bet savi 400k nomizoti. Pēc pirkšanas ~11L patēriņš bija. Iedzinu pie māsteriem, lai sprauslas paskata un nomaina maināmo, pārplūdes šlauciņu maiņa, filtru+eļļas maiņa, drusku paregulēja aizdedzes leņķi. Rezultātā 6.5>7L neatkarīgi kur brauc. Ar visu to ka autiņam bija 16 gadi gāja ok. Dūmoja, kad turbīna ieslēdzās.
Kad piezagās psc bīdelim un izjauca, tad arīdzan redzēja i, blīvi i padilušās vadīklas vārstiem, i galvas dilumu vārstu vietās.
Līdz TA nesatraukājies par dūmiem. Vēl jau var būt, ka skurstenis piekvēpis - iedod autiņam kārtīgu čadu. Tad jau manīs. Bēdīgākais variants > galvu nost un maini vadīklas, blīvslēgus, blīves +vārstu sēžvietu pieslīpēšana un vārstu regulēšana, pie reizes to čuguna gabalu ar var noslīpēt.
Nesatraukājies, sāc ar mazāko >>> izpūt kvēpus no skursteņa.
Tā arī skaties!
Man pietiek pašlaik ar ko noņemties, bet to vienu Skārdniekam noteikti palīdzēšu saplucināt gabalos.
Šķiet topikā bija apspriesta. Alex-Gt rakstīja.