bizenajs rakstījaabozham olinjas un aidaa bumbot!!!
Vakars vēl patālu, bet varētu varbūt uzprasīties uz pavešanu.
Esu aiz veikala......
bizenajs rakstījaabozham olinjas un aidaa bumbot!!!
Vakars vēl patālu, bet varētu varbūt uzprasīties uz pavešanu.
Esu aiz veikala......
Mani 18:00 pārvietoja uz lielpilsētu, nu jau pošos atpakaļ.
Viss nokavētc
Sapņojat? Laimīgie.
Noilgojies?
Būs jāiedzer tēja! ...........
Bizenāj vai Tu mani māni
Nemāna >>> DEVIņPADSMITOS TREšDIEN LīLASTē
No Rīgas puses braucot lejā no Lilastes tilta aiz autobusu pieturas ~300m un pa kreisi bērzos ir ceļš.
Pirmajā V krustā vairāk pa labi, otrajā V vairāk pa kreisi un atdursies jau pareizajā vietā.
Pilni topiki ar šamo tēmu. Ej un palasi.
Ja manam 2 vārsti bija psc >>> benzīnniekam 100% ka jārēķinas ar vārstu liekumu.
Kantora ielā, kad meklēju savam, dzirdēju mēļojam, ka benzīnniekam vēl varētu ko paskatīties, bet mans čuguns neesot.
Šmerlī ir paprāvs krāvums ar benzīnautiņiem. Pačeko turamējos.
Elkšņos nemanīju, bet kontroles pēc var uzzvanīt.
www.reklama.lv pazaveries.
Crash! Nu un kas ka es ir dieselnieks > tāpēc jau neesu sliktāks.
P.s. Cik zvanīju par sava bloku, beņas blokus meta pakaļ-ā par ~120>180 Ls. Laimes spēle, ja neņemsi kādu zinošāku līdzā.
Pautus nost!
Ar šito kaiti slimo arī ārzemēs > laikam nu baisi grūti ar tirkšķi lieku reizi pa skrūvēm nodot.
Kāds sakars remontam ar tirgu?
Nu un klanītis Brīnums saproties.
Manam klanītis arī izlīda! Pie reizes virzuli izšķaidīja, kloķeni salocīja, divus vārstus paķēra līdz un kulaka lieluma caurumu blokā ieviesa. Pie reizes pāršķēla degvielas filtra stiprinājumu ....
Turpu šurpu ~350Ls.
Saša neplēš, viņš prasa adekvātu cenu. Ja iebrauksi viņa pagalmā un paļci vejerom > neceri ka tev tā arī pretī nepateix.
Manam bloku ar pirkstiem pačamdīja un teica labu esam > vēlāk mērot tā arī bija. Ar manu meklēšana, zvanīšanās bija liela, bet beņas bīdeļi tak kā malka sētā mētājas.
Nebaidies ne nenieka!
Mēs ar mazda long 2 gadus ar drātiņu nobraucām un beigās vēl ar tādu pārdevām.
Labāk jau ir ja sataisa, bet var arī tā.
Crash!
A nevar būt ka tas vads iet pa apukšu un sniega kupenu mudināc ir norāvies vai biku apsāļojies! Aiz kam arī af signālu.
Juze rakstīja:
Loms rakstīja:nē viņš plīst ilgi un mokoši.... nedēļu iepriekš brīdinot tevi... ar ierakstītu vēstuli....
Nu redz, to vēstuli tā ar neesmu sagaidījis. Bet ja nopietni, vai tad nevajadzētu aķa lampai degt? Bet visas nodziest. Neesmu vēl ticis līdz servim, bet aizdomas, ka gļuko signalizācija, nu vai degvielas sūknis.
Nezinu par to lampu, manam dziest, neatkarīgi no tā vai tas ģenģeris ko dod vai nē.
Beidzamo kaiti viņš dabūja ~5 sek laikā > pēc bīdeļa salikšanas elektrības noņēmēja vadi bija vietām samainīti >>> tabletei psc, bet tas nav tavs gadījums.
Bet tā ēšana jamam bija pūrā līdzi no Austrijas. Lai kāds pastāv ar voltmetru un pačolē, kā mainās rādījumi, kad tu provē viņu rūcināt. Manam špans krita ~ 1V 2 sekundēs >>> pie ~10V autiņam klusums pezagās. Varu jau it kā braukt vispār bez āķa, bet ja ģenerātors rij nevis dod ļip izdriku, tad klusums piezogas.
Nezinu par beņas mašīnām, bet manam dieselim šitā probza bija iekš sekojoša >>>
izrādījās ģenģerim tinumi pa kāju, ēda akumulatoru nost un kā špans nokritās zemāk, tā degvielas sistēma noslēdzās. Pastāv biku aķis atjēdzas - mašīna piešķiļas un pēc mirkļa tieši tas pac.
Pamēri, ko saka aķis pirms lecināšanas un ko cipari rāda kamēr autiņš cenšas rūkt.
Ir tak servisa topikā, meklē!
Labs mens! Ļaujas par prātīgām cenām izrevidēt noliktavu, taisa pat teorētiski netaisāmas lietas ( citur neņemtos darīt).
Es neesu dzirdējis neko sliktu. Uz jautājumiem pat ~22:00 atbild ( ļaunprātīgi jau nedrīkst, bet gadās ka vajag.)
Ja Māris jau gadiem ar viņu sadarbojas, tad mans sliecas domāt, ka jams ir tāda goda cienīgs.
P.s. Diezgan daudz marķēto volvīšu tur manīc.
Netālu no SWH tipa esot aotosalons/ serviss kaut kādām 3>4 marku nemašīnām un volvo piebiedrojas tam pūlim. Zinu ka tur ir APE, bet kur svaigi celtais nezinu. Ar kājām līdz Valdemārenei varētu būt ~5min.
MM volvo servisu pārceļ uz skanstes ielu >>> šodieen pārved pacēlājus un citus loriņus > rīt pabeidz montāžu. Tā kā pirmdien varat domāt par kādu pakalpujumu.
Esošajā vietā paliekot tikai reņi.
Es pēc bastardmobīļa stāstīju
Savam 700 man pa diži nevajadzēja pūlēties > vienu 13-to skrūvi atskrūvēju, pacēlu visu to padarīšanu, vecos klučus ārā ar montjirovku biku izspaidīju pa vietām i jaunos iekšā. turp šurp 20 min uz vienu ratu.
Ar trakumu tur nekāda sakara.
Vēl jo vairāk! Noņem ratu un kamēr otrs spaida bremzes skaties > kurš klucis mazāk staigā, to laukā un pa sadistiskajam šmiku šmeku. Jo ja noņemsi abus, pirmo izspiedīs darbojošos.
Vari jau ar sexu nodarboties un visu noskrūvēt, ja ir skrūvspīles ar ko noturēt pēcāk, un tad ar āmura un pirksta resnuma stieni izsist to nekustīgo ārā. Kustīgais iznāks viegli ( salīdzinoši), izvelc pederi un tad caur kustīgā cilindrīša vietu ar stienīti un āmuru piepalīdzi tam otram saprast, ka jālien ārā un jālien iekšā.
Paļģis Crash par kūdrotiem vārdiem!
Par bremžu cilindrīšiem ni ni nevajag uz mani
Savam vecajam izprovējos dažādi i ar mīļvārdiņiem i ar palielākām montjirovkām, bet labākais ( un ātrākais) izrādījās ar noņemtām pakaļas kolotkām pedāli grīdā un tos cilindrīšus saujā.
Pieļauju, ka jaunajiem autiņiem tur kādas ūber lietiņas sabāztas, bet manam tur bija 2 cilindriņi 1 pederīte un laikam, ja labi papūlas, uz cilindrīšiem mazas gumijiņas. i sjo. Nesaprotu, kas tur var mega kaitīgs būt, ja ļautiņš nekurienē nostopē kustīgo, bet izdabū ārā nekustīgo un nopucē. Mājās atbraucis var domāt pirkt nepirkt bla bla bla
Lielāmurs glābj visus!
Vienam no saviem kustināju ~6 gadus nekustinātus vidēji ~1.5h uz vienu.
Ja paveicas var pat ātrāk, bet nu noņemšanās laba. Sēdi jauc ārā un tad skaties > āmurs maz ko līdzēs, drīzāk provē ar noņemtām kolodkām izspiest cilindrīšus ārā un tad ar maigām rokas kustībām un smilšpapīru nopucēt. Palīdz.
curmis rakstījarģinālie maksā nedaudz virs 100Ls gb. , bet tie King 35Ls gb.
Vai tik tu tagad neblēj!? 100Ls gabalā jau apzeltīti sanāk.
Ja nemaldos, man piedāvāja ~60 un attiecīgi 25>30Ls gab.
Kaut gan ko es ar savu dieselbīdeli te jaucos.
Intereses pēc pazvanīšu pārjautāšu.
Jaunie nav mana stiprā puse! Mans vairāk pa aprūsējušiem.
T5 nu labi piecinieks. Nu un kas. 164 ir sešinieks.
Paņem lielāmuru, pāris reizes uzskaiti, aizdzen uz servi un pasaki > tā bija, neko nezinu.
Nu nezinu, kas tas par ūber autiņu, ja zini ka viens katls neiet, atslēdz vēl vienu un tāpat nejūti atšķirības!
Labi mans diesels ar 6 katliem varētu varbūt tos divus pieciest, bet beņas četrinieks ka iet ar diviem ni ni neticu.
Bžikam bija noklājies begunokam dzirksteles sadalītājs >>> viena gara kaut kad pieleca un vaļā neleca. Tad nu no šlepes piešķilties varēja, bet apgriezienus zemē laist nedrīkstēja.
Mans, lai arī tikai 3 reizes tika pie bumbas, bet 2 raidīju autā!
P.s. atrados laukuma nezviedru daļā >>> centos kā varēju, bet bumbu man nedeva Paši diženi spēlētāji esot. Saproties.