Meklēju V70 (98-99.g.) bagāžnieka pārklāju. mailto: lorisrolis@yahoo.com
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Meklēju V70 (98-99.g.) bagāžnieka pārklāju. mailto: lorisrolis@yahoo.com
Paldies Crash-am!!!
Varbūt vari nosaukt arī abu priekšējo durvju slēdzeņu kodus, bagāžnieka durvju slēdzeņa kodu un aizmugurējo riteņu bremžu uzliku kodus?
Crash rakstīja:
loris rakstīja:Vai ir kāds, kuram ir pieejami Volvo detaļu elektroniskie katalogi, kur pēc šasijas numura var apskatīt modeļa detaļas un uzzināt to kodus?
Man vajadzētu tikvien uzzināt, kāds kods ir priekšējā riteņa rumbai un aizmugurējo durvju slēdzenei. Modelis V70/1999/2.5TDI
priekšējā rumba ar gultni - 272456
aizmugurējā slēdzene
kreisā - 8626283
labā - 8626284
Vai ir kāds, kuram ir pieejami Volvo detaļu elektroniskie katalogi, kur pēc šasijas numura var apskatīt modeļa detaļas un uzzināt to kodus?
Man vajadzētu tikvien uzzināt, kāds kods ir priekšējā riteņa rumbai un aizmugurējo durvju slēdzenei. Modelis V70/1999/2.5TDI
Gribeetos dzirdeet Volvo diizelistus izsakaamies par shaadu probleemu. MM no laika gala ir kratiijusies valjaa no diizeljmotoru lietaam, aizbildinoties ar tehniskiem ierobezjojumiem. Toties vienmeer ir suutiijusi uz Diizelcentrs-R. Viss it kaa jauki, liidz nesen atklaajaas, ka arii tie neko nevarot izdariit, jo "kompis" atsakaas saprast manu V70. Kaa noskaidrojaas, gada laikaa esot nomainiijushi sisteemu. Rezultaataa man rodas jautaajums, kaadi veel citi normaali diizeelservisi ir atlikushi Riigaa?
Paldies Crash-am par ieteikumu un līdzjūtību
Vēl gribēju pasūdzēties publikai par salona grabēšanas problēmām. Protams, visu nosaka ceļi un jebkuru mašīnu var ātri vien novest par graustu. Tāpēc jau vien jaunu mašīnu Latvijā nav vērts pirkt...
Aukstāks laiks izceļ salona grabēšanu gan tāpēc, ka plastmasas kļūst cietākas, gan motors rada vairāk vibrāciju. Jo īpaši dīzelis. Grabēšana izpaužās noteiktās vietās, taču kur, kas un kā konkrētā brīdī notiks, nekad nav paredzams. Protams, ir pārejošas graboņas un sīkumi, kas pazūd iesilstot motoram un salonam. Vēlāk parādās motora tukšgaitas vibrāciju izraisošas graboņas. Tās ir pavisam neciešamas un neprognozējamas. Vistrakāk ir tas, ka ir apjaušams, no kurienes skaņa nāk, taču noteikt tās izraisošo sīko defektu ir ārkārtīgi grūti. Atliek vien tik tik tikko pieskarties ar pirkstu panelim, durvīm vai kam citam grabošajā vietā un viss ir kluss.
Servisā ir jau nostiprināts panelis augšā pie loga ventilēšanas lūkām, pats nostiprināju cimdu nodalījuma vāku - šie bija pirmie sīkumi, kuri ātri vien parādījās. Tagad cīnos ar viduspaneli un labajām priekšējām durvīm. Te noderētu kāda līmveidīga viela, kas nesacietē. Ar to varētu nostiprināt savienojumus atsevišķās vietās. Varbūt kāds zina, kādi materiāli te noderētu un kādi ir pieejami?
Reiz pēc neuzmanīga Mērsraga ceļa izbraukšanas aizsākās čirstoša, krakšķoša skaņa aizmugurējās durvīs. MM teica, ka atslēga esot padilusi. Tā gļūkoja jau iepriekš (ne vienmēr nostrādāja durvju sensors), bet vai atslēgas nomaiņu ir vērts darīt? No vienas puses sanāk tā, jo mazāk iespēju durvīm ļurkāties, jo mazāk iespēju izļurkāt eņģes un pārējo, vai ne tā?
Manam V70 (TDI) jau gandrīz gadu niķojas sajūga sensors. Tas izpaužas tā, ka iedegās dzinēja lampiņa un sajūga pārslēgšana vairs nenotiek tik vienmērīgi kā parasti. Pēc kāda laika problēma pazūd un lampiņa pati nodziest. Šādos gadījumos atliek mēģināt ieslēgt kruīza kontroli - ja neieslēdzas, tad sajūga sensors ir šīs neražas iemesls. Tad liekos mierā. It kā jau MM atzina, ka tas nekas nav kritisks un, kamēr problēma pastāv, nevarēs ieslēgt kruīza kontroli. Ja tas ir tā, tad atliek gaidīt, kad nobirs pavisam.
Un tomēr laika gaitā esmu ievērojis, ka niķošanās visbiežāk notiek, kad gaisa temperatūra ir robežās no -2 ... +5C. Te varētu domāt, ka ir kontaktu problēma un gaisa mitruma u.tml. ietekmē sākas dīvainības.
To varētu uzskatīt par izolētu problēmu, ja vien pagājušajā gadā neparādītos cita mistiska problēma. Reizu reizēm nobloķējās labās priekšējās durvis tā, ka tās nekādi nevarēja dabūt vaļā. Ne no iekšpuses, ne ārpuses, ne ar centrālo atslēgu mēģinot atkārtoti aizslēgt un atslēgt. Parasti pēc kāda laika durvis pašas atslēdzās. Kā šī problēma parādījusies, tā pazudusi.
Vēl - nobremzējot un atlaižot bremžu pedāli retu reizi nomirkšķinās indikators, kas signalizē, ka izdegusi kāda lampiņa.
Es gan uzskatu, ka mans 99. gada auto ir vienkāršs, tomēr pat esošais elektronikas daudzums ir radījis pārliecību, ka tam ir pilnīgi savs prāts un ka auto darbojas pēc savām sajūtām.
Tā kā auto neprot runāt, tad nu man atliek pielāgoties un censties to izprast. Bet uz kādiem pārsteigumiem man būt gatavam? Varbūt speciem ir kādi interesanti un praktiski komentāri?
L.
Nepieklājīgs jautājums - vai te forumā apgrozās arī kāds V70/S70 spečuks. Gribētos padiskutēt par dažām lietām, bet tie nedaudzie jautājumi, kurus esmu uzdevis ir palikuši bez ievērības
Man radies prieksstats, ka viena no Volvo S/V70 vajaakajaam vietaam ritoshajaa dalaa ir stuures pirksti un lodbalsti. It kaa esot nepiemeeroti svara kategorijai. Cik pamatots ir shaads viedoklis? Buusu pateiciigs par juusu komentaariem.
Brīdi atpakaļ jautāju par V70 stūres pirkstu un lodbalstu izturību. Tad aizmirsu pieminēt, ka tas ir TD. Esmu dzirdējis ideju, ka dīzeļmotori esot ievērojami smagāki. Pašmasa gan ir 1620kg.
Pievienošu sava jautājuma motivāciju:
Pēc nepilna gada un apt 25 000 km nobraukuma Latvijā stūres pirksti kaput, tāpat arī viens lodbalsts u.c. "sīkumi" uz 400Ls. Skaidrs, ka pēc 105 000 km nobraukuma uz rietumu labajiem ceļiem, tie varbūt kalpotu vēl tikpat ilgi. Pieņemsim, ka Latvijas "efekts" vienkārši paātrināja nenovēršamo, bet paliek aktuāls jautājums, ar kādām šausmām man jārēķinās turpmāk???
Tehnisks jautājums V70 cienītājiem:
kāds ir aptuvenais kalpošanas ilgums V70 stūres pirkstiem un lodbalstiem, ja autiņš tiek ekspluatēts normālos apstākļos (nobraukums apt. 35 000 gadā, lielākoties pa Rīgu, bet nedēļas nogalēs pabaudot pārējo Latvijas asfaltu)?
Man sāk likties, ka Mazda 6 ir laba alternatīva V50.