Nedomāju, ka jebkas, ko es te teiktu no dažiem tiktu uztverts par pietiekamu, lai beidzot sāktu apspriest tehniskos jautājumus.
Nu, esmu uztaisījis 2 tranformatoru metināmo ar distances strāvas regulēšanu, nu un . Vai tad Rēbusam tas ko nozīmē. Da neko.
Te pat kāds oponents atzina, ka pēc skaņas atpazīts reālā Nascar sacīkstē motora regulējums.. nu un. Vai tas kaut kā ierosinājis apspriest ideju, ka kārbas vai reduktora klausīšanas jau kabīnē pa tiešo daudz vēlāk signalizē par problēmu, nekā speciāls skaņas bloks? Da nekādi...




















patiesībā jau te atkal, kā tēmā par elektronikas pulciņiem, sanāca saruna ne par tehniku, bet gan par ērkšķaino da jebkādas idejas ceļu reālajā pasaulē. Iedomāsimies oponentus skolā, projektu pieņemšanās, un citur, kur jāizlemj par zinātni, inovācijām un ar to saistītām lietām un varam iedomāties, kas un kā notiek. Es taču varētu minēt desitiem piemēru vai ieteikt pašiem uzbūvēt viegli atkārtojamas konstrukcijas, kaut vai tās pašas 10 pretestības uz viena vada, vai tad kāds to darīs? Nē un vēlreiz ne.
Vakar intervijā LTV7 Jānis Vinters atzina, ka viņa cietie amortizatori regulāri nodarījuši skādi elektrības vadiem, kas diezgan bieži atvienojušies.
Varbūt publikai ir kādas idejas, ko tur varētu darīt?
Kungi, kaut vienu svaigu SAVU domu.