...argumentācijas nekādas....
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
...argumentācijas nekādas....
Piemērs no Dakāras par sekošanu autoritātēm.
Jānis Vinters vakar TV5: ".... braucu, te pēkšņi redzu - pretī lido Koma ar otru līderi.... kas, es gudrāks... griezu apkārt un braucu pakaļ... vēlāk izrādījās, ka tā bija kļūda..."
tātad laikam jau 9 gadījumos no 10 autoritātes dara pareizi , bet ne viemēr
Tas divu dzelžu atskrūvēšanās devējs varētu būt vienkārša pretestība(rezistors), kas smuki pielīmēts tā, lai atskrūvēšanās gadījumā salūztu. Detaļa sastāv no keramikas cilindra un kura ir strāvu vadošs materiāls. Viss pasākums jāpiesedz pret akmeņiem.
Kas attiecas par šķiedru optiku - tam spogulim šķiedras galā noteikti jābūt no vecmāmiņas trimo un vismaz puskvadrātmetru lielam.
Oponenti varēti izperēt vismaz vienu ideju, kā ar elektroniskiem, elektromehāniskiem, uz tausti vai telepātiskiem paņēmieniem savlaicīgi konstatēt reduktora atskrūvēšanos un degvielas patēriņu/ noplūdi mocim.
parasto gaismas vadu
Šim virsma bija apstrādāta un tas spīdēja visā garumā. Tas bija pirms gadiem 4 studentu inovāciju projekts, pilietojums bija neatkozāma un nenosakāma signalizācija. nebrīnītoes, ja šis tīri Latvijā tapušais produkts jau sen būtu nosperts un kaut kut citur pelnītu miljonus. Saucās sānstarojošo šķiedru optika.
Šim , ja kādā vietā to deformē, tad to vietu var diezgan precīzi atpazīt.
Varētu padomāt, ka katra idejai jāizdodas šeit un tagad uzreiz ar pirmo piegājienu......
Šo o,1 mm novirzi var atpazīt ar desmitiem devēju un entajām shēmām, tas ir diezgan vienkāršš princips. Tāpat, kā moča bākas tukšošanās ātrumu.
pagājušā gada janvāra vētrā Latvija zaudēja kvadrātkilometru teritorijas
100hektāri ![]()
Līvānu stikla sķiedras rūpnīcā bija tāda sānstarojošo šķiedru optika.
Parastā gaismas vada virsma tiek apstrādāta un tas spīd visā garumā.
Ja šķiedrai vienā galā pieliek atstarojošu spogulīti, tad, laižot zināma veida signālu, var piefiksēt, kurā vietā uz šķiedru ir spiediens.
Piemēram, kurā vietā viens dzelzis attiecībā pret otru ir novirzījies par 0,1 milimetru.
Ar tualeti un dzelteno sniegu tam nav nekāda sakara.
1.zobratu appildus apstrāde
2.eļlas piedevas
Tad secina, kāda metode dod labumu, cik ilgi, cik noturīgu.
Metodes efektivitāti konstatē pēc
atbild batka
1.
2.
3.
4.
Atskrūvēšanaš faktu var konstatēt ar datčikiem, to veidi
1.
2.
3.
.....
9.
argumenti, kāpēc necērt esot īpašnieki un tas, ka vējš tajos klajumos labi ieskrienoties
Retināt mežu, kuru kilometriem nogāza pagājušā gada vētrā tas gan netraucēja
:0 nezinu
laikam starp Venspili un Liepāju jau nav 3 fāzu 400Volti
pilnīgs negatīvisms
vismaz tualetes joki pazuda
Varētu jau vēl painteresēties, cik zobratu apstrādes metodes ir izmēģinātas un kā ?
kopā apmēram 45 kilogramus Vads uz katru datčiku 100 ampēru metināšanas kabelis, katrs datčiks 3,4 kilogrami, signalizēs kuģa miglas taure
Pasmagi, bet efektīvi.
Protams, iespējams, pozitīvisti bija sarosījušies un citi mēdiji atbildēja ar stāsta uzlabošanos ) vsjo korošo(
Man parasti izbrīna tas, ka atkal kaut kādi koki uzkrituši uz kaut kādām augstsprieguma līnijām. Es saprotu, ka visām meža mājām kokus necirtīs 50m stigā, bet augstspriegumam jau nu gan varēja.
varētu padomāt, ka visi rūpnīcu konstruktori ir piloti un Dakāras braucēji
Cienot Vinterus un Oscar braucējus nevar nepamanīt, ka reduktors atskrūvējas, sēdeklis nokrīt, benža tek nepamanīta un kārba karst. Ja Vinteri nākamajā ralīī redzēs degvielas patēriņu vai noplūdi kādā aparātā, kura pašlaik viņiem nav un viņiem būs ar ko piestiprināt to moča sēdekli un reduktora atskrūvēšanās tiks pamanīta tad, kad starp dzelžiem ir 0,1 mm, nevis konkrēta klaboņa, kas dzirdama cauri motora troksnim, tad šo jautājumu aktualizēšana patiesībā palīdz , nevis traucē.
Tā kā mans hobijs ir elektronika, tad tāda shēmiņa, kas atpazīst divu konkrētu dzelžu atsrūvēšanos, manuprāt ir ļoti vienkārša, un tam piekritīs jebkurš, kas kaut ko ir tādu konstruējis.
Ceru, ka Vinteri būs attiecīgi pirmajā un otrajā desmitā un Oscar arī vismaz otrajā desmitā kopvērtējumā. Novēlu viņiem veiksmi!
Deksters varētu padalīties pārdomās, kā savlaicīgi atpazīt atskrūvēšanos un degvielas noplūdi vai pārmēru patēriņu mocim. Katrā kantorī ir 10 veči, kas zina , kāpēc kaut ko nevar un nevajag izdarīt un pāris, kas domā, kā to tomēr izdarīt.
RX-7 rakstīja: ---------------------
Var, protams, izsmiet raimondsm fiksās "inovatīvās" idejas, ar kurām šeit iAuto piebārstīts no vienas vietas.......Tas, ko šeit rakstīju par OSCar virsbūves izgatavošanas tehnoloģiju bija domāta nevis pamācība Dambim "kā ir jādara", bet gan ilustratīvs piemērs tam, ko sākotnēji, varbūt *****ne pārāk veiksmīgi, mēģināja formulēt raimondsm: Latvijas autosportisti - mehāniķi (bieži vien kādā šaurā jomā pat ģeniāli mehāniķi) ir ieslīguši naturālajā saimniecībā un viņiem būtu vērtīgi, tēlaini izsakoties, pacelt galvu un palūkoties apkārt.
----------------------------
.....iegūstot ievērojamu svara ekonomiju, uz kuras rēķina būtu iespējams pastiprināt pikares un rāmja mezglus, padarot tos izturīgākus un arī smagākus. Tas palīdzēs vēl vairāk pazemināt auto smaguma centru...
Ne kevlara, ne stikla šķiedras, ne citu materiālu netrūkst. Pat ne inovatīvu ideju. Tas, kā reāli pietrūkst ir tas, ka , sasniedzis zināmu līmeni kāds sāk uzskatīt, ka viņš zina visu, viņam nav jāiet uz izstādelēm un principā nekas jauns nav jāmācās. Šie teksti patiesībā ataino reālu procesu, kas notiek, ja kāds uzdrošinās kaut ko ierosināt, un, laI TAS TĀ BŪTU, NEVAR ŠĪŠ PROBLĒMAS VEIKLI PREZENTĒT PRINCIPĀ, CITĀDI .... NELIEN ĀRĀ NO ALAS UN SAVU ATTEIKSMI NEPREZENTĒ. Dakāras šī gada notikumi - atskrūvējies reduktors, kas piestiprināts ar siksnu, 3 reiz problēmas ar degvielas patēriņu un/vai noplūdi Vinteriem, karstošā kārba - tās visas ir problēmas kurām vajadzētu atrast tehnisku risinājumu. Oponenti principā nerunā par ideju kvalitāti, tehnisko risinājumu, termokameras iespējām, dzesēšanas principiem, bet gan apspriež personīgos jautājumus.
Ja padomājam, kā kaut kādā klasē, kur mācās šādi aktīvisti ir mācīt fiziku vai ķīmiju, tad ir skaidrs, ka nepieciešams savlaicīgi atdalīt tos, kuri grib mācīties, no tiem, kuriem ir atļauts tusēt un traucēt. Iezīmējas arī demokrātijas problēma - vairākums ne tikai nerada idejas, bet pat aktīvi tās apkaro.
Pilnīgs negatīvisms, nekādu ideju, bet pašsajūta laba un biedra plecs arī blakus
Šitādā fīlingā laikam 1995. gadā kopā izlēmāt, ka fizika nav jāmācās. Starp citu kas ir termofilmēšana? Kur to izmanto?
Dažās zinātnes nozarēs attīstība notiek tik strauji, ka pat speciālisti netiek līdzi jaunākajiem atklājumiem, bet te laikam viss tehniskās domas zieds savācies
Kā jau teicu, problēma ir attieksmē. Un ja nu tā spīdošā ideja ar zobratu dzesēšanu uzreiz neiznāk
, bet ir jāpiestrādā, tad šie gudrīši jau uzreiz būs klāt un ries aizgūdamies.
Nē, nav pareizi. Pareizi ir filmēt to kārbu pie dažādiem slodzes lielumiem, pēc iespējas precīzi nosakot lielāko siltuma rašanās vietu un tā cirkulāciju kārbā, mainot siltuma cirkulāciju ar papildus dzeses paņēmieniem, izvēlēties efektīvāko..
Kā būtu pareizi 2 zobratu pāriem nodrošināt pēc iespējas vienādu slodzi slodzes stendā no viena dzenošā zobrata? Viens zobratu pāris tiktu apstrādāts ar plazmu, otrs ne. Kādi vēl tehniski paņēmieni jāveic?
Erudīcijas jautājums- kā varētu izmantot termofilmēšanu siltuma apmaiņas uzlabošanai. Nosauciet secību.
deksters rakstīja: kad paši ko līdzīgu sasniegsiet,gudreļi,tad varēsiet Dambi pamācīt. A tagad izklausās pēc jaunu gailēnu klaigāšanas vecā gaiļa parciņā.. Pat ne gailēnu...zvirbuļu. Bariņš zvirbuļu klaigā pie gaiļa siles,kamēr tas pa Dakāras smiltīm punktus krāj.
kĀ ARĪ IZTEIKUMI PAR BĒRNUDĀRZU, ""NOPIETNU VĪRU RUNU""
UN NEPRAŠĀM...
varētu padomāt, ka visiem mehāniķiem, motoru speciem, ritošās daļas konstruktoriem, elektrības speciem - būtu jābūt ar rallija pieredzi. Tā ir loģiska aplamība. Kaut kāds žurnālists, kas nejauši iemaldījies bivokā un ieraudzījis, kā rūpnīcas komanda maina mezglu, iespējams spēj dot vairāk informācijas, kā 5 gadu izmēģinājumi un pārbaudes. Tāpat kaut kāds ķīmiķis, kas sintezējis piedevu eļļai, kas uzlabo siltumapmaiņu, iespējams, ļauj mašīnai braukt ātrāk. Problēma nav konkrētajos dzelžos, kevlarā vai tehnikā vispirms, bet gan attieksmē - zinu un protu visu.
Labāk pafantazēsim, kā varētu to kārbu labāk dzesēt. Ideja ir aktuālo zobratu sazobes vietā ar strūklu laist eļļu. Jāizdomā, kuru gatavu eļļas vai ddegvielas sūkni izmantot un kā šo dzesēanas procesu labāk vadīt.
iegūtās zināšanas varam izmantot šajā tēmā, lai atbildētu uz jautājumu par drošinātājiem un diodēm
RX-7 rakstīja:
WALA rakstīja: Ruupniicu komandaam ir ta priekshrociiba ka agregaatus ir iespeeja testeet, ja nevar izdomaat kaa pagarinaat ilgmuuzhiibu, tad ir iespeeja izveidot agregaatu viegli nomainaamu ...
...pareizu tehnoloģiju palīdzību uzlīmēs to vieglu kā pūciņu un izturīgu kā tanka bruņu - un tad to minimālo svaru, ko prasa tehniskie noteikumi, var uzaudzēt, liekot izturīgāku rāmi un piekari - tā arī smaguma centru vēl vairāk pazeminot... Šlesēra bagijs tieši ar to visiem kabina
Tādā gadījumā rāmis jātaisa no titāna
Vienalga, nesaprotu, kas traucē pārbaudes stendus zobratiem izgatavot. Un visas iespējamās piedevas un dzeses veidus izmēģināt, kaut vai kārbas eļļas pūššanu aktivo zobratu kontakta vietā
Un bez fisiskā un tehnikas svarīga lieta ir attieksme - bērnudārzs, izstādele, mēs- nopietnie vīri, jūs .. utt
www.datuve.lv/...
:_pastavigie_rezistori/#comments
un tagad izlsasam \'so
Kāds ir to variatoru dabā Nissan Murano vai Audi redzējis?
Vienā Ķīpenes izstādē redzēju mazajiem elektromotoriem pielāgotu, kaut kāda gumijota plakne un ass nedaudz leņķī pret to.
Kā tas izskatās mašīnām, ka tik dārgs? Princips jau labs - praktiski bezpakāpju kārba ar mainīgu pārneses koeficientu.
Tāds stends nemasā tik dārgi, ja pārbauda tikai to, vai konkrētā eļļas piedeva vai zobrata apstrāde uz viena zobratu pāra kaut ko dod.
Problēma ir tur, ka kaut kur Vācija, ASV vai Japānā ir parādījies kaut kāds produkts, kas tās sekundes dod, bet neviens viņu nemeklē. Tikai gatavus, pārbaudītus mezglus.
Diode pieslēgta paralēli drošinātājam. Šunts izdeg un diode iedegas.
lai kritizētu, kaut ko, vajag arī kaut ko zināt un kaut kā argumentēt konkrēti, kāpēc ...
piemēram, kaut vai teksts - apkāries ar spoguļiem - 1 kvatdrātmilimetra sudraba paārklājums gaismas vada galā = apkāries ar spoguļiem.????
Visvieglāk ir apsaukāties. Kā 5. klasītē.