Labrītt!
Man tiesām apsolūti nekas nav skaidrs.
1.Tev atveda detaļu un Tu nepaņēmi čeku, ( pats. tak tā rakstīji),
vai Kurjērs ir vainīgs ka Tev to neiesprauda kabatā
Ja problēma ir čekā, tad atbrauc kaut šodien ( strādājam no 9.00-19.00 ) un iedosim Tev to čeku, bet cik saprotu no Tavirm tekstiem, Tev nemaz to čeku nevaig.
?
2. Uzstādot lampu, Tu konstatēji ka tā ir brāķis, bet tā vietā lai pazvanitu piegādātājam un pieprasītu to apmainīt, vai paņemt atpakaļ, Tu tur kaut ko pārbūvē tur un cep te topiku, un cik izskatās,tad nemaz nevēlies to lampu samainīt vai atgriezt.
3. Par ko īsti tad Tu gribētu
" sūdzēties kaut vai PTAC, VIDam un EP. ", ja tā lampa maksātu dārgāk
Vari man lūdzu izskaidrot par ko, es tiešām nesaprotu.



















Ja tā Lampa Tevi neapmierina, un Tu vienkārši kautrējies mums pazvanīt un par to izstāsīt, bet labāk raksti par to šeit, tad arī šeit varu atbildēt
varam piebraukt jebkurā Tev vēlamajā laikā un vietā Rīgā, paņemt atpakaļ to lampu ( protams ja tai kaut kas nav nolauzts un ir saglabājies iepakojums ), atgriezt naudu un vēll prezentēt Tev no firmas , nu piemēram ziemas loga škidrumu, par tām neērtībām, kuras Tev radās dēļ tā, ka aizvērtajā iepakojumā bija nekvalitatīvs produkts.
Nu kaut kā tā....