Ar 550Eur pie Baltas. Tiem kas uz Teslām skatās gan ap 1000eur ar retiem izņēmumiem.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ar 550Eur pie Baltas. Tiem kas uz Teslām skatās gan ap 1000eur ar retiem izņēmumiem.
400V nav augstpriegums, tev mājā jau 240V augstpriegums un nabaga dators smagos apstākļos rukā.
Tieši tā, tautas vara, nekādu nodokļu, lai dzīvo anarhisms. Un pensijā no 30 gadu vecuma. Beidz muldēt.
Beidz spamot. Ir jau līdzīga tēma - Sāk mazināt atbalsta pasākumus elektroauto - Forums - iAuto
Šeit nomainīsi, vēl ietaupīsi - EKII.LV - Transportlīdzekļa izvēle
Oho kādi skaļi vārdi. Atslābsti, nekur Eiropas autobūve recesijā neaizies. Tai Ķīnas autobūvei nav augsta pievienotā vērtība, ja būtu sen jau mēs braukātu ar SanngYong vai kā tos hlamus sauca.
Brauc, tikai atpakaļ jau atbrauksi kā ĶKP aģents.
Tad ko būtu jāklausās pseidointelektuāļi Arestoviči, Latiņinas un Dugini? Tie ir īpaši pretīgi tipi.
Es tev tieši skaidroju, ka ICE auto elektronikas ir vairāk kā EV. Pie tam ICE tā elektronika strādā smagos apstākļos un devēji birst kā mušas.
beidz spamot, raksts nesaistīts ar tēmu. Aizliegumam nav nekāda sakara ar atbalstu EV.
Pačukstēšu jebkurš moderns auto ir pilns ar kodējamiem blokiem. Kas atšķiras ir ka ar laiku parādās virgin bloku ROM dump ar kuriem tad izdodas arī lietotas detaļas atkārtoti izmantot. Bet tas gan ir kārtējais iemesls neizvēlēties vācu ražojumus, ar BOSCH elektroniku, kas šo ir ieviesis. Šajā ziņā EV no ICE neatšķiras, kā jau minēju nu jau iekšdedzes auto ir vairāk vadu un elektronikas, kā EV.
Kārtējais dalbajobs, kurš nezin, ka piekodēto elektroniku var noklonēt nav tāpēc pa kosmosu jāpērk virgin bloki.
Nu tur daudz zelta lietus šķidruma var par to naudu nopirkt. Vēl stulbākam būtu jābūt, lai ko tādu darītu vieglajam auto.
Vispār jau Bradypus ieskatā mēs visi esam dalbajobi, tā kā no tāda dzirdu.
Stāsts ir par to, ka iekšdedzes auto nu jau daudz neatšķiras no EV, viena elektronika.
EV iet kā zvērs, nav tam limp home, jo nav jau izmeši ko mērīt un cilindri ko saudzēt.
Nu redz dažreiz nepabrīdina, jo līmeņa devējs noklājas un tad tādi pabrīdinātie paliek uz ceļa. Nupat te vienam dīzelistam sprausla noklājās un brauciens uz 40km/h limp modē mājās bija jautrs, knapi pār mazākiem pauguriem tiek. Super sistēma.
Nevis paskaidroji, bet atkal izfantazēji. Es tev arī varu paskaidrot, ka Zemei ir plakana un to tur trīs vaļi, tāpēc tā negāžas. Super noderīgs skaidrojums.
Sakars ar garantiju tāds, ka jāpērk taču oriģināls citādi garantija pa pieskari, bet reāli tad arī ārpus mājas nedrīkstētu lādēt. Dalbajobi jau nesaprot, ka maiņstrāvas lādētājs auto ir iebūvēts.
Tātad tev patīk būt apčakarētam. Beigsies zelta šķidrums, paliksi uz ceļa, kaut bāka pilna.
Kurš pērk dīzeli ar AdBlue vai hibrīdu jau sevi apčakarē saknē.
Svarīga ir arī baterijas uzbūve. LFP kalpo ilgāk. Ātrās uzlādes būtiski neietekmē, tā kā vairāk veiksme ar moduļiem.
Tavam meistaram tā tikai liekas, jo redz jau tikai remontējamus auto:
Tu nu gan esi tups dalbajobs un necērt tēmu. Type2 ir arī publiskās uzlādes standarts tad tāds auto nebūtu uzlādējams ārpus mājas. GB12 visticamāk ar ko saputrojis. Un lādētājiem tāpat nav garantija tikpat cik auto tā kā oriģināls ar kļūst pēc gada neoriģināls.
Type2 lādētājs ir vien parasts vads ar drošības kastīti, kā tam var nebūt alternatīvas? Der no jebkura vien atšķiras max strāva. Tas pat pēc būtības nav lādētājs, jo uzlādi un pārveidi no AC uz DC veic borta lādētājs.
Uz Ķīnai vai sataisījies? Atpakaļ jau kā savervēts aģents brauksi?
Latvijā jau tas pats, bet ar ibumetīnu. Pie tam tie priekštati, ka jo stiprāks un vairāk, jo spēcīgāk, kas ir aplami pēc būtības. Tā zāles nestrādā.
Eļļas nav nācies mainīt, cik paklausies nu jau pat 200eur par tādu prieku ICE auto. Bremzes arī pie 100k vēl nav nācies mainīt. Akumulatoram vēl garantija 60k. 12V akumulators ar vēl neliek par sevi manīt.
Un kas tieši domāts ar elektroauto remontu? Auto ir auto, ritošā jau tāpati.
Tātad kopumā nevis cik maksā, bet cik nemaksā.
Kāpēc auto īpašniekam, kurš nav izmantojis stāvvietu, tik un tā var nākties par to samaksāt? (+ VIDEO)
12
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
23
Android telefoni nerāda pareizu health. Un ne jau uzlādes biežums to bojā, bet gan pilno ciklu skaits. Tāpat arī elektroauto katra bremzēšana ir uzlāde, bet praktiski neietekmē baterijas ilgmūzību. Akumulatori bojājās arī plauktā stāvot, pie tam paaugstinātā tempereatūrā ātrāk, tīneidžers vēl geimukus uz tā dzenā. Manam Iphone 15 ar 450 cikliem atlikums ir 89%, tas 2 gadu laikā. Ja nemaldos līdz pat 150 cikliem tāpat rādija 100% un tad strauji krita.
Tā kā bateriju lieto tav tīneidžers arī jālieto ir elektroauto, lādē vajag vai nevajag, bet kad iespējams. Pie tam elektroauto 100% uzlāde nav 100, bet gan vien ap 90%.