efekttīvāks veids par saules paneļiem, šī iekārta maksā tikai 995 eiriki
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
efekttīvāks veids par saules paneļiem, šī iekārta maksā tikai 995 eiriki
darklight rakstīja:
Apzvanīju visus šrotus Rīgā un Pierīgā, kur vien tika reklamēti Leoni uz detaļām. 90% procenti uzreiz atbildēja, ka nav, pāris solīja apskatīties un atzvanīt, vienā vietā bija. Par šo te sliekšņa galu nezināmā stāvoklī man prasīja 80 fuckin' Eiro! Nācās mums ar bračku locīt to pasākumu pašiem no veca Harman Kardon pastiprinātāja korpusa. Bet rezultāts sanāca tīri tā neko, tagad, kad nošpaktelēts un nokrāsots, vispār nevarētu pateikt, ka taisīts, ja vien krāsa neatšķirtos.
īsti nemāku apgalvot ,bet vai tā deļa neder no Altea?
edziitssergej rakstīja:
GTD2 rakstīja: ne jau negriboshi, bet trukst saprasanas, tagad katrs bez izglitibas var celt majas remonteet autinjus ,un tur rezultats, tas nabaga mehs šitaa mācās un iegust pieredze bet tupākie tā arī neko neiemācās. man nu gan ļoti sen viens tāds mehs lancerim noņēma galvu un meklēja kaut kādas mistiskas plaisas, bet vaina izrādījās termostatā. Pēc tam piestādīja rēķinu par galvas noņemšau un uzlikšanu. Pateicu ,ka viņam man būtu jamaksā par to ka dodu savu auto uz ko mācīties. Pieci lati gan samaksāju par termostata maiņu![]()
Tici man serviss nav tas sliktākais, kā arī dzīts tika pie dīlera
tiešām Tu uzskati ka tas ir normāls serviss, kas auto pēc kārbas maiņas atdod auto ar vibrējošu dzinēju? diemžēl mums jau ar tiem dīleriem bieži arī ir kā ir.
Viņa laikam raksta par mīlēšanos octavijā![]()
kada starpiba ,vinsh tik sovmens, un tapat domaju ,ka vairs neatkopsies pec covida, bet visticamaak ,ka kirdik
ne jau negriboshi, bet trukst saprasanas, tagad katrs bez izglitibas var celt majas remonteet autinjus ,un tur rezultats, tas nabaga mehs šitaa mācās un iegust pieredze bet tupākie tā arī neko neiemācās. man nu gan ļoti sen viens tāds mehs lancerim noņēma galvu un meklēja kaut kādas mistiskas plaisas, bet vaina izrādījās termostatā. Pēc tam piestādīja rēķinu par galvas noņemšau un uzlikšanu. Pateicu ,ka viņam man būtu jamaksā par to ka dodu savu auto uz ko mācīties. Pieci lati gan samaksāju par termostata maiņu![]()
Apbrīnojama pacietība ap to nabaga auto, lai gan vairāk izskatās pēc nemākulīgu mehu auto saķakarēšanas
swift ir tik daļēji atslēgts, pat to viņi nevar pilnībā atslēgt, kaut uz kara laiku, pa lielam visi'sankciju lēmumi stipri jēli. Pat iekaitot sportu, no tā pat nav spējīgi rashu izolēt, Ja kaut ko izolē tad saka uz šo sezonu vai laiku, pārsvarā visi lēmumi mīksti, bet par tādiem krievs tik pasmejās
cik dzirdēju novis autovaz bet Maskakavas reno rupnica atsaks ražot dusterus, captur, terrano, to ko februara beigas pārtrauca dēļ detaļu trūkumu,
cik saprotu, ka Renault tomēr atsācis ražošanu Krievijā, redzēs ,kā viņiem tur klāsies, ja tā, tad vajadzētu šos boikotēt eiropā
vissticamāk ,ka nāktos lādēt katru dienu, pareizāk katru nakti, tā lielākā problēma,ka visspār neko neesmu atradis ko būtu vērts izskatīt, laikam par maz esmu meklējis, kaut kas lidzigaks varētu būt Hyundai Ioniq, bet diemžēl tam nav vagona versijas. izskatās ,ka e -mobīli vairāk pieejami tikai tadi stila mobīļi , bet praktiskā puses auto izvēle stipri ierobežota.
vai tad baterijas garantijai arii nav nobraukuma ierobezojums, kaut kur redzeju ka tas ir tikai 150tukst, kas vispar ir knapi piebraukts auto. Es ceru ,ka videjas klases auto parsvaraa ir konstrueti uz lielāku nobraukumu , 50tūkst. gadaa nav arī nemaz tik daudz apmeram 150km dienaa orient. ko nobraucu. Tapēc uzdevu jautājumu par intresējošo virsbūvi, par cenu runajot tapec arī laikam premium neizskatīšu ,jo negribu būt auto vergs, ir tomēr lielakas prioritātes kur naudu ieguldīt.
Es konfortablāk jūtos braucot kad auto ir zemāka sēdpozīcija sēdpozīcija , Arī priekš manīm konfortablāka braukšana ja klīrenss ir zemāks, tapēc arī krossoveri ar laikam nebūs topā. Ar to jauno vw brīnumu nav nācies pabraukt, tik pa gabalu redzēt, bet izskatās ,ka līdzīgs sharanam, ar sharanu ir nacies braukt, tas jau braukšanas ziņā līdzinās bussam, kas man isti nepatiik. Tomēr pēc garas darba dienas diezgan attālā mājupceļā gribās lai brauciens priekš manis ir līgans un konfortabls. Es nesaku ,ka man vajag passatu, tas vairāk minēts, kā piemērs virsbūvei. Jā vēl velme lai skaņas izolācija un salona apdare puslīdz normāla, kas ir jauniem auto otra problema.
šie isti neviens neder, nepieciešams būtu izmēros analogs passata varianta vagonam, galvenais uzsvars uz vagonu. Vēl bažas māc par e-auto ilgmūzību vai nebūs švakāka par dīzeli. cik ilgi baterija tur?. Nobraaucu aptuveni 50. tūkst gadā. Ideāli būtu ja kādus 15gadus varētu ripināt. Esošais auti drīz to slieksni un 700 tūkst km būs sasniedzis, it ka tehniski vēl viss ir ok bet saules mūžu jau neies tapēc nesateidzīgi sāku meklēt aizvietotāju. Tagadējās degvielas cenas rod pamudinmājumu izskatīt arī e-variantu.
Tapēc jautāju, ka izskatās ar vidējās klases e-auto pavisam švaka izvēle, Mokka vienozīmigi par mazu , Ar e-Up esmu izbraucis līkumu , dinamika forša, kluss, mikro klases auto nekādi dižie izmēri nebūs.
Varbūt meklējot auto ievēroji kādu izdevīgu piedāvājumu vidējai klasei, Savādāk skatos mazā klase daudz pārstāvēta, arī kompaktklase ir, bet ar vidējās klases auto tā pašvaki. Ideāli būtu vagons. Krossoveri arī nesaista, un droši vien arī premium klases auto nebūs paceļamas.
jo ilgāk krievi slīgs pašapmierinātībā un necentisies steigšus risināt esošo situāciju, jo lielākā pakaļā viņi būs. Lai rāptos ārā no bedres, kas viņiem paliek ar katru dienu vēl lielāka pirmais pašiem vajadzētu atzīt, ka ir pakaļā un meklēt saprātīgus risinājumus, šādi sevi slavējot un pašapmierinoties viņi paši palīdz to bedri rakt vēl dziļāku
Varbūtās ,ka prātīgāk par mantu vešanu sazināties ar mūsu koordinātoriem ,kas šo processu organizē. Jo var sanākt tā ,ka tajā galā nebūs kam tās lietas nodot. Ir info ,ka pašdarbnieki ir saskārušies ar tādām problēmām, protams inicatīvā apsveicama un atbalstāma.
Tā sankcija vaiirāk iedzeltu bijušajam Rīgas mēram
Elektrum ir Latvenergo zīmols, dēļ elektroenerģijas augstām cenām no hesiem šiem peļņa, kā nekad, tapēc arī kaut kur tā peļna janogrūž
nabagiem tāpatās ilgi jagaida kamēr viņu el.brīnums uzlādējās, tagad vēl gaidīšanas laikam nāk klāt laiks ,kamēr ārā paliek gaiš un saules paneļi sāk dot kaut kādu enerģiju![]()
šeit var precīzāk uzināt cik katrā vietā varētu maksāt el. pieslēgums
gan valsts vēl šim pasākumam pieliks klāt savu nodoklīti, lai tas pasākums privātajam neatmaksātos un nekonkurētu ar viņu latvenetgo uzl. stacijām
ja trafs stabaa, tad nebus paraak dārgs ap štuku varētu izmaksāt,
man šķiet ,ka Tu nesaproti vienkāršas lietas, pieslēguma maksai nav nekāda sakara ar patēriņu bet pieslēguma jaudu, ja doma par publisku uzlādi tad pat viena autolādēšanai būs nepieciešams vismaz 3f.32A, kas pat ir vairāk cik nepieciešams vidēji prvātmājai, tā kā pieslēgums vissticamāk ,ka būs vēl dārgāks,kā privātmājas vajadzībām
Astras arii nak zem tada paša tūristsportista nosaukuma