Uzzvani un uzprasi.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Uzzvani un uzprasi.
ASV to dara biezā slānī, Toyotai ar vismaz vel nesen bija pieejami jauni "vecie dzineji", kā piemēram 2JZ- GE/GTE
Noteikti jaunu nepirktu, bet remontētu esošo (ar defektu). Ir pazīstami vairāki ļoti labi motoristi, kuru darbam uzticos pilnībā. Nesalīdzināmi lētāks būs rezultāts.
Čoms pirms kādiem 8 gadiem ielika jaunu dzinēju 9-5 Aero SAABam. Veco kaut kā neveiksmīgi nokāva. Bet, cik atceros, viņam tas pasākums izmaksāja 1500... euro, dolāri vai GBP, to gan neatceros. Sūtīja kaut kur internetā. Ielika un viss bija čikiniekā.
Cik dzirdēju, Vācijā teju visiem par 5 gadiem vecākiem takšiem esot mainīti dzinēji.
Pa tādu naudu labākais kas var sanākt - virspusēji pārlasīts lietots motors. Vai detaļas un pāris ārpakalpojumi ja taisa kapitālo remontu esošajam paša rokām. Jauns nekādīgi.
Un tagad izskaidro mums kāpēc tas motors maksā tik lēti [ja vispār vēl ir nopērkams] - kāds dīleris tukšoja noliktavu no nepopulāriem motoriem? VAG četru katlu motora klucis [tātad, bez kolektoriem un tamlīdzīgām lietām] zem piecām pakām nebūs noteikti, drīzāk vairāk.
Nezinu, raksti un prasi viņiem kāpēc tik lēti. Dažus gadus atpakaļ viņiem bija jauns dīzelis pilnā komplektācijā (sprauslas, kolektori, egr, TURBĪNA, ģenerators utt) pa 3k €, reāli apsvēru tādu pasūtīt, bet toreiz uzradās citas prioritātes, tagad jau kādu laiku vairs nav redzēts.
Bet tu izskaidro kāpēc mēģini vienmēr būt gudrāks par citiem? Ja tev pasaka ka pa 1500 ielika jaunu, kāpēc jāmēģina kaut ko pierādīt un apstrīdēt?
Tāpēc ka 1,5k par jaunu motoru ir nereāli zems cipars, tai cenai ir kaut kāds āķis.
Aaa, nu skaidrs, tad jau laikam cilvēks ir ieberzies, cerams ka pats to zin
Beidz murgot. Šādi te haļavas gadījumi ir jāpiemin ar atrunām, lai naivi prāti nenoticētu ka 1,5 pakas par jaunu motoru ir normāls cipars, jo tas nav normāls cipars - normāls cipars ir tāds par kuru tu vari nopirkt neierobežotu skaitu motoru un jau rīt, un nevis - kaut kāds mazs internetveikals iepērk kaut kāda dīlera noliktavas pārpalikumus un pieci cilvēki pa lēto dabū nopirkt motorus. Pēc šitās pašas loģikas es varētu stāstīt visiem ka G60 motors pēc kapitalkas maksā 500 eiras - jo es tiešam par tādu ciparu pusgadu atpakaļ nopirku nedaudz nepilnīgu G60 motora komplektu pēc kapitālā remonta + kārbu - bet es tā nedaru, jo ja tu gribēsi nopirkt tādu motoru tagad un tūlīt, tu maksāsi 2-3 reizes vairāk un kapitālo remontu taisīsi pats.
Kas tad nu? Golfam? tak tagad jau jauda tāda ka vairāk nevajag, vairāk vajag zīmuļiem. Arī sāksi zīmēties? Vai vienkārši beidzot saprati, ka tas 2.0 nav nekāds gājējs?
Nepārspīlē, tur nebija nekādi 5 cilvēki un arī ne mazs iveikals. Pirms dažiem gadiem vēl tie motori bija pieejami lielā apjomā. Tagad gan ir jāpameklē, bet var atrast joprojām.
Tātad ražotājs bija normāli nolohojies - nekas cits kā nevajadzīgi, noliktavā aizķērušies motori tie nevar būt. Cena, protams, atspoguļoja šo stāvokli. Palūrēju kas tie par B207E tādi bija - ja man būtu sābs, es tādu arī nevēlētos.
Attiecība par "kas tad nu" - es samelojos [pusgads jau pagājis] - nopirku to motora komplektu par 300, nevis 500 eirām. Šī arī ir galvenā atbilde uz tavu jautājumu - man piedāvāja, tā nauda man bija, burtiski, kabatā, es nespēju atteikties. Ja golfā esošais motors nebūtu ar nepatīkamu noslieci uz vibrēšanu, tad tas PG visdrīzāk būtu nolemts dzīvei manā detaļu noliktavā, jo savādāk esošais motors mani pilnībā apmierina - esošajos apstākļos nolēmu nodarboties ar muļķībām un sabūvēt budžeta variantā 1.8 8vt ar caurplūdnieka galvu, 2.5 TDI turbīnu un mērķi par nepilniem 200 zs.
Tur nebija tikai B207, bet gandrīz jebkuršs šīs tūkstošgades motors. 9-5 aero, par ko teica GB12, noteikti nenāca 207tais
Nu, nu, kas tam B207 tik slikts? Jau divi gadi braucu neko sliktu neredzu.
Kā? TU man prasi kas tam tik slikts? Pats noniecini manā golfā esošo motoru ka tas neesot gājējs - tajā pašā laikā nobraucis jau divus gadus ar opeļsābu ar vārgo turbiķi un neesi pamanījis ka tas, tevis paša vārdiem izsakoties, "nav nekāds gājējs"
Tam vārgajam turbiķim ir tas, par ko tu vēl tikai sapņo, šobrīd ir ap 200 zirgiem, kaut kad tuvā nākotnē pienāks vēl kādi 50-60 klāt. Tu atkal spried pēc internetā sagrābstītas info, es pēc savas pieredzes
Saitē bija B207E/B2007L. Pirmajam ir 150 zs un mans golfs opeļsābu ar tādu, spriežot pēc nopublicētajiem cipariem, tādu spēj noskriet diezgan mierīgi - otrajam ir 175 zs un tas, iespējams, ir kripatu ātrāks par manu golfu - es te, protams, pieņemu ka opeļsābi ieskrienas ātrāk nekā ražotāja nopublicētajos ciparos, tāpat kā otrie golfi Tev tātad ir B207R un tas jau ir cits motors. Attiecībā par "tas ko es sapņoju" - nē, tev nav tas ko es vēlos. Es vēlos ieskrējienu līdz simtam 6 sekundēs - tev gan ir 200 zs, bet tie atrodas resnā opeļsābā - tev pat tās sešas sekundes diez vai spīdēs pēc tērēšanās lai izspiestu vēl 50 zs - kamēr man tās būs mazbudžetā sametot kopā kaut kādus gabalus. Un jā, tas ir redzams ka tu spried pēc savas pieredzes kas radusies braucot ar resniem opeļsābiem "ja jau reiz resnam opeļsābam nekas mazāk par 16 vārstiem un turbīnu neder, tad tā tava 8v atmosfēra neiet, hahaha!"
Tik garš teksts, tik daudz muļķību
Kāpēc tu domā, ka tu zini labāk, kas man ir? Man ir tieši 207E nevis R. Un 207R nav pilnīgi cits motors, tas ir praktiski identisks. Tātad vēlreiz, padalies, kas tajā B207E/L ir slikts, lai es arī zinātu.
Cik liela būs mana tērēšanās? Es domāju tas būs vēl mazāka budžeta mazbudžets kā tev. Ar tērēšanos es jau tēmētu virs 300 zirdziņiem.
Tad kad tev tas golfs tiešām ieskriesies tajās 6 sekundēs tad arī parunāsim, pagaidām tie ir tavi sapņi. Un tu pārāk lielu nozīmi piešķir tiem 0-100 cipariem, man tie vispār neinteresē, man vairāk interesē 80-160 vai kaut kas tamlīdzīgs, un tur jau tā aina var būt pavisam savādāka.
Nē, tu spried pēc savas šaurās pieredzes, es esmu braucis ar daudz un dažādām mašīnām, no 0.6 līdz 6.0, no 2 cilindriem līdz V12, ar turbīnām un bez turbīnām, un arī ar 2.0 golfu esmu braucis, tā ka domāju varu diezgan objektīvi vērtēt kas iet un kas neiet, hahaha!
Tiešām ģenerālis motors nav ietaupījis uz E/L iekšām un R ielicis kaut kādus niknākus klaņus vai ko tādu?
Jā, zviedru opelis arī veikalingā spieda uz tādiem cipariem, kā nu ne - ar 0-100 šie paspīdēt nevarēja nekādīgi. Jebkurā gadījumā abus variantus var novienādot uz terminu "paātrinājums".
2.0 iekš otrā golfa nenāca [ja neskaita jeņķu tirgus vēlīnu GTI 16v] tā ka tu esi braucis ar konstruktoru, bet konstruktori mēdz būt dažādi
www.rendcarparts.com/saab/parts/12736279-32016264-55351988-55351989/RD55575037
Ceru šis atbildēs uz tavu jautājumu.
Nezinu varēja vai nevarēja paspīdēt, bet augstāk pats atzini ka tikai švakākajā versijā (ar mākslīgi samazinātu jaudu) tas nevarētu noskriet tavu golfu, kurš esot baigais gājējs un tas pats ir tikai uzsākot no vietas. Un golfs tajos gados varēja paspīdēt? Ar lielāko daļu motoru kas ieskrienas virs 10 sek? Tas viens R32 ir tas spīdētājs?
Es esmu ar tādu 115 zirgu motoru braucis iekš mk3, cik tur starpība varētu svarā būt? 200kg? Pie tam tā bija 3 durvju versija, kas pieļauju ir vieglākā. Nu nedomāju ka tas svars varētu spēlēt tik lielu lomu, ka iekš mk2 tas motors pēkšņi kļūst par raķeti.
Tā arī neatbildēji uz jautājumiem, cik lieli būs mani tēriņi un kas slikts ir B207 motorā?
Atļaušos pasmīnēt par "mākslīgi samazināto jaudu" Neesmu iedziļinājies VAG 1.8 20vt iekšu īpatnībās bet zinu ka 225 zs versijai toč apakšai kaut kas atšķīrās no vājo versiju dzelžiem - jebkurā gadījumā es būšu ļoti pārsteigts ja Ģenerālis Motors būs uz E uzlicis tādu pašu turbīnu kā uz R - jo ikdienas braucējs noteikti grib elastīgāku motoru, kamēr tāds wannabegonščegs kā tu ir ar mieru arī pazāģēt.
Fofāgens tajos laikos piedāvāja plašu motoru buķeti - tu piemirsi par GTI golfu - un tā kā bija VR6 - ceturtajā golfā vispār trīs dažādi motori, 12v, 24v un tikai beigās R32 - tad golfā 225 zs 1.8T nebija, tas tika aiztaupīts priekš TT. Jā, un ja tev nepatīk ceturtā golfa švakie motori, tad atceries ka tavs opeļsābs tomēr tika pozicionēts kā prēmiums, tāpēc arī tāds motoru klāsts - golfs tika pozicionēts apmēram tāpat kā īstā opeļvētra, ar diezgan līdzīgiem lētā gala motoriem, abet golfā nāca VR6 kā arī pilnpiedziņa [ne jau tikai uz VR6], bet opelī tikai 2.5 un divritenis, un opeļsābs atšķiras tikai ar bišķi brīvāku turbīnu pielietojumu benzīnniekiem, savādāk opeļsābu nebūtu izdevies pasniegt pārāku par opeļvētru.
Jā, mk3 uz papīra sver vismaz 200 kilo vairāk - dabā visdrīzāk arī, tikai faktiskais svars jūtami lielāks nekā pasē - mk2 GTI pasē ir kaut kas virs 900 kilo, mans bija virs tonnas vēl tad kad tur iekšā bija tikai ielikts motors un kārba. Ar "tādu" gan tu diez vai esi braucis, jo mk3 hečbekos tāds motors kā manā golfā nāca vienīgi vēlīniem amerikāņiem. Ar ko atšķiras? Ieplūdes novietojuma dēļ tas motors neizjūt temperatūru - 2E, ar kuru tu esi braucis, baigi varēja just ka auksts motors ir ass un uzsilstot paliek jūtami gurdenāks [daļēji varbūt digifanta regulējums, nezinu, ABA ar dzimto vadību neesmu braucis un neatceros kā bija 2E ar VEMSi] - esošais gan auksts gan silts uzvedas vienādi; darbojoties ar gāzi un stumdoties pa luksaforiem nav arī ieplūdes uzsilšana kas 2E ļoti uzskatāmi parādījās slēgtā cikla korekcijās [lasīt - uzsila ieplūstošais gaiss, līdz ar to samazinājās jauda]. Ja mans golfs man būtu svētdienas mašīna ar īsu kārbu, platu vāli un bez aprīkojuma, tas tiešām būtu raķete - šobrīd tas vienkārši iet adekvāti - bet nu tev laikam starp "neiet" un "nenormāli vērpjas" nav starppozīcijas. Ak jā, paātrinājumu es parasti izbaudu trešajā robā - lielākoties šosejas ātrumos - cerams ka nākotnē nepietrūks esošā motora atsaucība.
Kādi būs tavi tēriņi? Nezinu, pārāk daudz mainīgo lielumu Sprauslas un čipsis būs jebkurā gadījumā, ļoti iespējams ka arī turbīna, pieņemsim ka klaņi nebūs. Nosaukto objektu cenas - improvizācija no tavas puses.
Ko, ko bet R32 nav vērts pieminēt tas ir jaudīgs, bet ļoti nepiemērots motors Golfam, trasē stūrējas tāds ar dievu uz pusēm pat saķīlēts ...
Kā šosejas verķis parametru ziņā gan itkā būtu salīdzināms ar SAAB jestrākajām komplektācijām, taču ja būtu jāizvēlas, tad SAAB kā auto ikdainai un pat ceļojujumiem.ir 2 galvas tiesas pārāks ...
Jā, jo 1,2 litrus mazāks ar visu no tā izrietošo Un te vēl tas iespringums uz R32 jo tas ir kliedzošākais mk4 topmodelis - parasts 24v no praktiskā viedokļa arī ir labāks tieši tapēc ka nesatur R32 atribūtus un bremzes.
P.N. Priekš šitādiem te Kodoliem kas grib braukt ar kaut ko jaudīgāku tāds VR6 [nav, protams, teikts ka golfā] [vēlams 2.8 24v; 3.2 nomināli bloks ir trauslāks] ir divas galvas tiesas pārāks - sava darba tilpuma dēļ tāds motors pēc turbinizācijas un kādu 600 zs iegūšanas ir tikpat lietojams ikdienišķiem nolūkiem kā divlitrīgs turbiķis ar 200 zs.
Pasmīnēt tu vari, es visu laiku smīnu par taviem tekstiem. Ne velti 207L bagažnieka vāku rotā uzraksts 2.0t, bet 207E 1.8t, kaut gan, kā jau noskaidrojām, tas ir tieši tas pats divlitrīgais, atšķiras tikai ar programmējumu.
Nu jau tu atkal sāc tēlot muļķi, jo nav vairs ko teikt. Jā R ir cita turbīna, cits sajūgs, citas sprauslas un vēl šis tas, bet domāju ka tu labi saproti, ka tas nav motors.
Nevajag man tagad stāstīt kādi motori bija golfā, es pats zinu, bet tu teici ka saabam nebija ar ko paspīdēt 0-100 lauciņā, jā daļēji pat piekrītu, ātrākais tā laika 9-3 ieskrienas 6.7 sekundēs (pēc papīriem) vienīgais golfs kas to pārspēj ar 6.6 sekundēm ir R32, tāpēc jautāju, kuri ir tie golfa spīdekļi, nerunāsim nemaz par to ka vidējais pa ielu braucošais saabs noteikti ir ātrāks par vidējo golfu.
Paldies par izsmeļošo info par tavu golfu, tik ko nozīmē "tad būtu ar īsu kārbu"? Es škiet atceros kaut kādu tavu bildi no lietuvas bāņa, kur pie 130 jau bija kaut kādi milzīgi apgriezieni.
Nu jau tu saki to pašu ko es, es arī paātrinājumu izbaudu trešajā robā, un tāpēc man neinteresē tavi 0-100, nav vairs tas vecums lai skrietos no krustojuma līdz krustojumam, un 3. robs kā reiz ir saaba jājamzirdziņš, to tev pateiks jebkurš saabists.
Kādi būs mani tēriņi un ar ko slikts ir B207?
Motors vispār ir visu to detaļu apkopojums - tu neatradīsi nevienu ražotāju kas diviem motoriem kas atšķiras tikai ar turbīnu un sprauslām nebūs iedevis citu kodu. Mākslīgi ierobežota jauda ir tad, kad motortelpā esošā detaļu kombinācija spēj vairāk nenomainot nevienu pašu detaļu - tā jauda ko dod čipsis gan neskaitās, jo čipsis izsmeļ ražotāja atstāto rezervi.
Vidējais pa ielu braucošais sābs saucas "Opel Vectra", un tā nelielā šādu mašīnu proporcija kurai priekšā un pakaļā rakstīts "SAAB" visdrīzāk ir mazāka nekā mk4 golfu kas spēj kaut cik jestri paātrināties, proporcija Opeļsābi ar paātrinājumu no nulles izcelties nevarēja jo tiem nebija iedota kaut kāda pilnpiedziņa [vienīgi pašās beigās, kopā ar V6 turbo] - gan jau šis, un nepiecieciešamība lai 9-5 nebūtu lēnāks, bija iemesls kāpēc tava mašīna ir apdalīta ar to 2.0 turbiķi. Ar to arī ir sliktāks tas B207 - jo sābam bija arī B23whatever kas bija jaudīgāks.
Šie tev skaitās milzīgi apgriezieni? Laikam ar dīzeļiem vien esi braucis Tie ir apgriezieni kas rodas no nepiedienīgi garas kārbas lietošanas , 3k @ 118 km/h - šī konkrētā kārba bija nākusi no mk3 1.9 TD, bet iekš mk2 kārbas ar tieši tādiem pat pārnesumu skaitļiem nāca arī kaut kādiem 1.6 karburatorniekiem Formel E komplektācijā, iespējams, arī kādam 1.6 TD. Šobrīd golfā jau atrodas G60 kārba, tā, cik minos, ir kaut kur apmēram tikpat gara. Salīdzinājumam mk3 2.0 8v komplektējās ar kārbu kas dod 3k @ 110 km/h, un B3 quattro un tā perioda otrās paaudzes CQ visiem motoriem bija 3k @ 105 km/h - B3 divriteņiem kārbas mēdza būt apmēram tikpat garas kā šī.
Kā es varu zināt kādi būs tavi tēriņi? Varbūt tev čoms pa alus iepakojumu atdevis sprauslas utt. 20 gadus vecas mašīnas ķūningā ir daudz mainīgo lielumu
Nu tieši tā, 207E ir tieši tas pats 207L, tikai ar samazinātu jaudu, kā pats redzēji manā linkā, tas motors arī tiek tirgots zem abiem kodiem. Ražotāja atstātā rezerve ir tie 25hp ko 207L var dabūt ar čipsi, un kas ir tāds vidējs jaudas pieaugums jebkurai mašīnai ar čipsi, manam var dabūt ap 50.
Saprotu, ka tev šausmīgi gribas mani kaut kā aizskart visu laiku to opeli pieminot, bet tev nesanāk un tur no opeļa, izņemot daļu hadenes, īsti nekā arī nav. Un pat ja būtu, nepārdzīvo, es opeli izvēlētos labāk par vw.
Atkal nepareizi, manam 9-3 B23x nenāca, nāca B28x, bet tam bija savi +/-, domāju pats spēj iedomāties kādi. Bet nu tava loģika ir skaidra, tas motors ir sūds, jo bija arī jaudīgāki motori kas tad ir tas kas tev zem kapota?
Kārtējā (bez)loģikas pērle no tevis. Es tev visu laiku stāstu par savu benzīnieku, tu uzraksti "laikam ar dīzeļiem tikai esi braucis" Jā, tie man skaitās milzīgi apgriezieni, kādus esmu redzējis tikai bezmotora mazauto. Manam 5 robu (nāca arī 6 robu kārbas) benzīnam pie tāda ātruma būtu ap2,6k apgriezienu. Tad iedomājies kā mans saabs celtu augšā ja tam arī būtu tādi bezmotora apgriezieni, bet nē, paldies, es tādu zāģi negribētu, kā Wala augstāk minēja tā tomēr ir ikdienas un šosejas mašīna.
Nu ja nezini, ko tad murmulē?
Tā nav aizskaršana bet lietu saukšana īstajos vārdos. Sābs - tas bija tāda ērmīga mašīna kas apzīmējās ar ciparu 99, un mazākiem cipariem - nu un vel astoņdesmito gadu deviņtūkstošais. Jā, no opeļa tur varbūt arī maz kas ir, bet no sāba tur ir vēl mazāk - tā viss ir ģenerālis motors, ar nianšu atšķirībām no pie mums izplatītas markas ko sauc par opeli un kurā tavs super duper B207x ar nelielām izmaiņām saucas [neskatoties wikipēdijā] Z20LET vai kaut kā tamlīdzīgi.
Kas ir tas kas atrodas manam golfam zem haubes? Lielākā no rūpnīcas pieejamā darba tilpuma VAG lielā bloka četru katlu motors - lielāks no rūpnīcas nenāca, ja būtu nācis - tas tur atrastos - es tāpēc biju ļoti priecīgs kad sešarpus gadus atpakaļ kad pienāca laiks nomainīt 1.3 pret kaut ko jēdzīgu, gadījās ieķert 2.0 donoru, jo es tajā laikā svārstījos par 1.8, tādu kāds nāca iekš mk2 GTI 8v, bet īsti negribējās, jo ielikt 1.8 mašīnā kurā varētu ielikt 2.0 ir tas pats kas ja mašīnā kurā varētu būt 2.3 atrodas 2.0
Bezloģikas pērle? Nu es jau nevaru zināt ka marka kas reklāmas materiālos savulaik lepojās ar aviāciju, savas mašīnas komplektē ar dīzeļu kārbām un ar no tā izrietošu briesmīgu paātrinājumu; laikam riktīgais sābs būs savulaik kukuruzņikus ražojis. Par kaut kādiem "bezmotoriem" labāk nestāsti - pirms panesās lielais ekofašisms 15 gadus atpakaļ, es ļoti šaubos ka pastāvēja kāds audī ar benzīnnieku kuram būtu bijusi garāka mešalka - piemēram kad izlaida UrS4 un S2, no sākuma tur bija pieciniece, apmēram tik gara kā mana golfa kārba - pēc tam tās mašīnas sāka komplektēt ar sešinieci - tikpat garu - vienkārši ciešāk novietoti robi labākam paātrinājumam. UrS4/UrS6 4.2 visdrīzāk nāca tādi pat kārbu garumi. Jaunākiem modeļiem neesmu pētījis īpaši - zinu ka B7 RS6, tas kam zāģējams 4.2, kārba bija relatīvi īsa - un zinu ka viens stiliņa lietotājs savam C5 2.7 biturbo urodam ekonomijas nolūkā dzimto benzīnnieka sešinieci mainīja pret dīzeļa sešinieci. Vienvārdsakot bezmotora apgriezienus tu nemaz neesi redzējis un esi pieradis pie dīzeļa apgriezieniem [ja es savā golfā iestumtu detaļu noliktavā stāvošo 1.9 TDI kārbu, man būtu tas variants kas tavam sābam]. Man reiz golfā bija bezmotors, un četriniece kārba - tad tahometrs tā rādīja braucot uz 95. Un mk2 GTI mēdza komplektēties ar īsām pieciniecēm, niansēs neesmu iedziļinājies, bet ne garākām par 3k @ 100 km/h piektajā robā - un ir lasīts ka bija arī VW motorsport kārbas kuras bija vēl īsākas. Esošā relatīvi garā kārba golfā atrodas tāpēc ka 'tomēr ir ikdienas un šosejas mašīna" - tik gara kārba kā tev Latvijas apstākļos ir ne tikai nevajadzīga bet pat kaitīga - no pieredzes ar 2.5 ceškām varu iztēloties cik briesmīga ir tā tava opeļsāba motora/kārbas kombinācija - nē nu mierīgi dudināt pa šoseju var, bet ne tur paātrinājums ne ekonomija - 2.5 ceškai vismaz parasti tas ir sestais robs kas ir tik garš, un tad var izvēlēties braukt piektajā robā [patēriņš tas pats, bet vismaz pie 2.6 pūtiens nāk uzreiz nevis pusminūti pēc pedāļa nospiešanas], un ja piektais, tad tikai tāpēc lai dīzelis tomēr spētu sasniegt divīti - a kāpēc opeļsābam, lai pensionārs nenobītos no lielāka tahometra rādījuma uz autostrādes?
Tu jau pats piesējies manai frāzei "pēc taviem tēriņiem". Tēriņi ir jebkurā gadījumā, par velti nav ne siers peļu slazdā, ne laba čoma profesionāla palīdzība
Atkal izrādi savu nezināšanu, 9000 noteikti nebija īsts saabs, vismaz tavā izpratnē. Manā izpratnē, arī mani 9-3 ir zviedru dizainēti, zviedru ražoti, tātad pietiekoši saabisks, GM pat uz šī modeļa vēlāk uzbūvēja cadillac, laikam bls. Jā, tas motors nāca arī opelī, tikai ar standarta jaudu, 175hp, bet motors ir nācis no zviedriem.
Vēlreiz, īpaši apdāvinātiem, atkārtoju, šajā modelī nekad nav nācis 2.3 un labi ka tā (man ir bijis arī tāds)
Tālāk atkal murgi par kaut kādiem urs4 kuram tu savā dzīvē pat blakus neesi stāvējis. Cik zinu tiem Vmax bija ap 250 km/h, cik tad rādija tahometrs? Tad tur tālāk runājot par ikdienas mašīnām aiziet vw motorsport un blablabla
Nezinu, kas tur man ir briesmīgs, bet max grieze ir jau pie 2k apgriezieniem un pūtiens arī, tā ka domāju ka pat no tādiem apgriezieniem varu paātrināties labāk kā ar tavu raķešgolfu. Un ar patēriņu arī viss ir labi. Kā jau teicu, esmu braucis ar daudz dažādām mašīnām, un tādi apgriezieni ir tikai bezmotoriem (vai trasēm domātām, bet ar tādu nav patīkami braukt ikdienā) savādāk ar tiem gan būtu problēmas pakustināt kaut ko uz priekšu. Bet nu jā, atceramies ka tev arī ir mazliet virs 100 zirdziņiem, tā ka loģiski.
Es nekam nepiesējos, tu teici ka man būs tēriņi, bet tu uzbūvēšot mazbudžetā. Zinot ka tu jau 300 esi izmetis par motoru nekāds tur baigais mazbudžets nesanāk, mana būvēšanās pie 300-400€ nostāsies gala rezultātā pie ~260zirgiem un 400nm
Jā, nav nācis - un kas traucē to tur ielikt?
Kāpēc lai es nebūtu "stāvējis blakus UrS4"? Jā, ar īstu UrS4/UrS6 nav sanācis izbraukt, jo nav iespringuma [čomam, cik zinu, šobrīd pieder UrS4 4.2 tomāts un UrS6 2.2 mešalka - vienam citam laikam arī ir UrS6 - ja nezinātu kā tās mašīnas iet, varētu kaut rīt aizbraukt uz Liepāju un paprasīt lai iedod izbraukt] bet ar vecākiem jaudīgākiem aužiem pabraukt ir sanācis. Ir arī sanācis parēķināt pārnesumu skaitļus kārbām, personīgas intereses dēļ - tātad, C4 bundžā nākošajiem 2.2 20vt pieskrūvētās sešinieces dod sestajā [!] robā 3k @ 120 km/h. Un tagad mēs bišķi pameklējam jūtubē un...
Kā redzi, atšķirībā no ģenerāļa motora, kas sagaida ka 175 zs motors spēs izspiest 300 km/h, audī kārbas garums ir atbilstošs motora spējām. Tevis nosauktie bezapgriezieni pagājušajā gadsimtā teorētiski varēja būt tikai lieliem motoriem un tomātiem, un dīzeļiem, nekam citam.
"Nezinu, kas tur man ir briesmīgs, bet max grieze ir jau pie 2k apgriezieniem un pūtiens arī, tā ka domāju ka pat no tādiem apgriezieniem varu paātrināties labāk kā ar tavu raķešgolfu." - aha - pēc pārslēgšanās uz leju vai ar pusminūti ilgu aizturi - vai arī visu laiku dragājot tā it kā atļautais ātrums tevi neskartu. Kā jau teicu, es pārāk labi zinu kā tas ir - braukt ar mašīnu kurai ir [priekš Latvijas apstākļiem] neadekvāti garš pēdējais robs un "maksimālais griezes moments pie 2k" - pie tiem pašiem 95 iemin grīdā, pusminūti gurdeni paātrinies atmosfēras režīmā un tad beidzot sākas pūtiens un paātrinājums
Tava būvēšanās ir nevis 260 zs/400 nm, bet +60 zs/+100 nm, un tas ir stipri savādāk Manā gadījumā primāri tas pasāciens ir atremontēta motora ieliciens kur procesā nejauši pienāks klāt kādi 80 zirguspēki un 100-120 ņūtoni - ja man iekšā būtu negraboša 2.0 atmosfēra, tavā budžetā es jaudu varētu divkāršot. Maza interese - izpūtējs jau tev ir resna ņerža, jeb tam tu liec mīksto un ceri tāpat izbraukt cauri?
Nekas netraucē, bet neredzu tam nekādu jēgu, jo šo pašu motoru bez problēmām var sabūvēt līdz 300 zirgiem, kas priekšpiedziņai ir jau vairāk kā pietiekoši.
Skaidrs, tu labāk par mani zini kas man ir jāpārslēdz un kādas aiztures man ir domāju ar šo mēs arī varam sarunu beigt, jo visi tavi apgalvojumi balstās uz "es domāju ka tā būtu jābūt"
Savadāk vai ne savādāk, bet es jau pašā sākumā teicu ka tā būs, bet tu bļāvi ka man būs lieli tēriņi, tagad mēģini attaisnoties.
Nē, nav un nebūs, man ne tikai nepatīk augstos apgriezienos rēcoši motori, bet arī skaļi izpūtēji.
Nevis "es domāju", bet "es zinu". Fizikas likumi nav apgāžami, un primitīvs un mazs četru katlu turbiķis opeļsābā uzvedas tāpat kā līdzīgs līdzīga līmeņa turbiķis fofāgenā.
"bet tu bļāvi ka man būs lieli tēriņi" - to tu pats esi piedomājis, attiecīgi nav arī nekādas attaisnošanās.
"Nē, nav un nebūs" - kurš runā par skaļu izpūtēju?! Es runāju par tādu lietu kā elementāru izplūdes gāzu aizvadīšanu; atkal fizikas likumi. Ja jau reiz šāds teksts, tad noteikti tu lieto tievu standarta opeļsāba izpūtēju, kurš pat uz papīra priekš tavas sapņu jaudas ir par īsu - man pazīstams čalis kas niekojas ar Ricardo Flow [slavenās britu inženierkompānijas Ricardo izstrādātu programmu kas simulē motora darbības visus aspektus] man kaut kad ieminējās ka pa 63 mm izpūtēju var dabūt laukā, neatceros, 215 zs, vai kaut kāds tāds bija tas cipars. Un manam Rīgas dragreisistam vienam no svētdienas aužiem ir divi izpūtēji - 65 mm priekš apskates, un 76 mm pārējajam laikam; jauda agrāk bija, sagadīšanās pēc 260 zs - teica ka atšķirība esot stipri jūtama. Šo zinot, kad es varēšu atļauties [jo ņeržai cenas normāli kosmosā aizgājušas; nebiju zinājis ka agrāk tā bija relatīvi lēta], golfam arī būvēšu 76 mm ņeržas izpūtēju - jo lai arī priekš 200 zs par daudz, bet turbiķim turbīnai pretspiediens nevar būt par mazu. Vairs neatceros kāda rore bija 500 zs dragmobīlim, vai tik nebija kaut kas ap 90 mm - uzpūtēja truba tāda ka niezēja nagi tajā vienu maza izmēra kaķi kas staigāja apkārt, iestumt
Nē, tu tā domā nevis zini, pieļauju ka tā varētu būt pēc lielās turbīnas uzlikšanas, bet tad jau redzēs.
"tev pat tās sešas sekundes diez vai spīdēs pēc tērēšanās lai izspiestu vēl 50 zs - kamēr man tās būs mazbudžetā" es nez ko es esmu tur piedomājis.
Tad jau laikam R motorā saabs ir izspiedis pēdējo no tā izpūtēja, bet nu labi, kad līdz tam nonākšu ir doma arī intereses pēc uzlikt uz jaudas stenda, tad jau redzēs, varbūt ka tev taisnība...
Ir pietiekami daudz braukts ar dīzeļiem kam garas kārbas un "maksimālais griezes moments ir jau pie 2k" - vienīgi tiem dīzeļiem nav VEMS un tāpēc neesmu skatījies cik strauji tas gliemezis iegriežas
Ražotāji vienmēr uz izpūtēju iepiš kapeiku. Ar pliku jaudas stendu ir par maz - vai nu vajag iespēju taisīt vienu mērījumu atvienotu izpūtēju, vai blakus pieredzējušu cilvēku kas izvērtē rezultātus un saprot kas un kā. Apmēram kā ar to 260 zs audī; man tika atstāstīts - mašīnai tika uz ruļļiem VEMSis regulēts, uztaisa mērījumu - 210 zs - regulētājs "kaut kas nav kārtībā, sūdīgākais tāds motors ir attīstījis 220 zs" - sāk piekasīties konfigurācijai, ā, izpūtējā ir svilpe - to izrāva laukā, uztaisīja mērījumu, uzreiz +50 zs
Tik jauna mašīna kā tavējā jau var arī uzrauties uz pārāk īsu katalizatoru...
Acīmredzot nav braukts pietiekami, varu iedot izbraukt ar dīzeli, kas jau no 1,5k ceļ ļoti labi.
Es jau neapstrīdu ka ar resnāku izpūtēju var dabūt vairāk jaudas, es apstrīdu, ka es nedabūšu vairāk par 215 zirgiem
Jā, protams - ar tādiem kam VNT. Tam pašam 2.5 10v TDI, LT esošajai versijai ar VNT pūtiena apogeja uz aci liekas esam ap 1.7 - 2.5 V6 180 zs versijai ražotājs sola no 1,5k, un izbraucot lai to pārbaudītu un iedziļinoties [mašīna smaga un tas cēliens tāds mēreni nogludināts] jāsecina ka tā arī ir - tādam pašam motoram vārgākajai, 150 zs versijai ražotājs sola no 1,2k - kas pat varētu būt, sasniedzamais pūtiens mazāks un varbūt arī turbīna mazāka, nav sanācis pārbaudīt - bet stāsts nav par to, bet par motoru ar nemaināmas ģeometrijas turbīnu Es vispār labprāt būtu golfa topošajam turbiķim uzlicis VNT - atdūros uz to ka nāktos būvēt no nulles izplūdnieku jo vajadzētu ārēju WG - dīzelim ar VNT pūtienu regulē noliesinot degmaisījumu, benzīnniekam tas variants neder.
Iespējams, es nestrīdos - stāsts ir par to ka ražotāji uz izpūtējiem, tāpat kā visu citu taupa un paceļot šitik daudz jaudu bez izplūdes pārskatīšanas vai maiņas ir optimisms. Turbīnai pārāk liels pretspiediens vienā vai otrā galā ir kaitīgs, es tik nezinu kas slikts notiek ar pretspiedienu karstajā galā, gan jau lielas temperatūras - un, protams, palielināts degvielas patēriņš; degviela sadedzināta tiek bet papildus enerģija aiziet stumjot izplūdes gāzes. Tavā situācijā prasītos lai rezultātu pārskata cilvēks kas rubī fišku, un nav no tiem kam darbības princips ir "saiģot".
Tā bija tīri motora cena. Cik izmaksāja ielikšana, nezinu. Bet, ņemot vērā, ka čalis pats strādā servisā (tiesa, ne ar motoriem ņēmās), gan jau zināja, ko pirka. Turklāt arī pēc maiņas viņš turpināja ar to auto braukt.
Es nerunāju par motora ielikšanu - es runāju par to ka priekš nullītes tas cipars ir neadekvāti zems. Tikko intereses pēc pameklēju pēc motora kluča detaļas koda mk7 GTI motora kluci - LIETOTS kaut kādā lapā bija par 4k; kaut kādai krievu lapai kaut kad bija bijis jauns par 378k rubļu.
vai tiem reno 1.6 tas ir aktuāli, mainīt motoru? Pirms laiciņa, meklējot tādu, sastapās ekzemplāri ar 500 un pat 700 tūkst km uz tāfeles.
Nevienai jaunai precei pārdevējs neprasa pretī veco
Ir tāda kategorija kā refurbished. Kas skaitās rūpnieciski atjaunots ar pilnu garantiju. Ļoti daudz dažādām precēm, kuras sen jau vairs neražo, šāds pakalpojums ir pieejams. Un perekupiem ir tendence šo vārdu uzrakstīt ļoti sīkā šriftā kautkur priekšpēdējā lapā.
var būt, ka refurbished. bet pēc būtības tas ir spīdīgāks nosaukums kapitāli izremontētam dzinējam.
5k par jaunu dīzeli nevar būt nekad, jo cenu starpība jaunam auto starp benzīnu un dīzeli ir ~2k, un jaunu benzīnnieku par 3k ar visiem agregātiem neredzēt kā savas ausis.
sprauslas un augstspiediena sūknis vien makšā lielo daļu no 5k
Atceros, ka Chrysler Vojager 2,8D dzinējs jauns dīlercentrā maksāja 17K, nereāls cipars!
90-tajos viens firmas darbinieks jaunam dīzeļvento nebija mainījis eļļu un veicis apkopes jaunam auto ,kā rezūltātā pēc 50k dzinējs nograbēja, tā kā firma bija somu ,tad viņi intresējās par jauna dzinēja nomaiņu Somijas vw centrā, izmaksas pārsniedza jaunu vento cenu. Tas auto viņam kādus desmit gadus tā arī sētā nostāvēja, pēc tam laikam norakstīja, lai gan auto bija braukts vien nepilnu pusgadu.
Kaut kādas mulķības par to motoru dārdzību, jauns 2 JZ -GTE (Supra mk4 dzinejs) bloks ir 4K, skaidrs ka "pliks", taču ar visiem klaņiem un virzulļiem un saliktu apakšu . Jauns Supra 5 (BMW Z4) 3 litru agregāts ap 9 K. Nespēju iedomāties ka VAG lūžņi ar kaut ko parspētu konkrētos dzinējus, lai būtu pamats lielākai cenai !
msh rakstīja: Es nerunāju par motora ielikšanu - es runāju par to ka priekš nullītes tas cipars ir neadekvāti zems. Tikko intereses pēc pameklēju pēc motora kluča detaļas koda mk7 GTI motora kluci - LIETOTS kaut kādā lapā bija par 4k; kaut kādai krievu lapai kaut kad bija bijis jauns par 378k rubļu.
Cik to SAABu ir palicis? Un jaunus pat daudz nepirka. Gan jau tiešām nelikvīds, no kura bija vēlams tikt vaļā, tāpēc arī lētāk.
anoagask rakstīja: Nevienai jaunai precei pārdevējs neprasa pretī veco
bošam tā ir standarta procedūra. atnes veco genādiju vai starteri, un dabūn jaunam atlaidi. simtu gadus jau tā ir
Jep 98. gada Avemsim tāds joks tika izveikts, bet nu Bosch daļa salīdzinot pret Denso (pēc Bosch licences ražota) uz vecaka auto (Carina E ar to pašu motoru) bija atklati sakot sūds un brāķis tīri konstruktīvi ....
Motorolers rakstīja: Atceros, ka Chrysler Vojager 2,8D dzinējs jauns dīlercentrā maksāja 17K, nereāls cipars!
atceros kā tc motors paprasija par vojagera borta kompi 800latus pasūtiju no usa par 200 usd ar visu piegādi un jau piekodētu pēc vin.
Nez, cik maksā jauns/atjaunots Audi 80 2.0l benzīna dzinējs vai VW 2.3L VR5 bezīna dzinējs. Lietots 2-3-6 simti.
Lietots, pa 300,- (trista, kā Traktoristam) - tas (noteikti) ira (krietni) Labāks par attiecīgā interesenta noklemmējušo.
Vispār var apskatīties iekš srotas24.lt ,tur ir samērā ok.
Kad bija jādomā , ko darīt ar Land Rover nojukuso 300tdi, atradu, kā pa apm 6000 GBP var nopirkt jaunu pilnā komplektā ar sūkni, sprauslām u.c. izvēlējos remontēt.
Man ienācās video, kur Pakistānā masveidīgi griež vaļā ledusskapju Danfoss kompresorus uzliek remontkomplektu ar blīvītēm uc drazas iztīra. Metina ciet, krāso un liek birku virsū. Nevis 50eur/t Tolmetā
tak nomierinaties. divi gaiļi kaujas, kuram miskaste ar mikromotoru atrāk iet
Piedod, zinu, ka tev labāk patīk parunāt par to, kādas kurpītes vai iespīlētās apenes ir labākas, un citas velopediņu tēmas, bet es šajos jautājumos neesmu spēcīgs, tāpēc mums diskusija tāpat nevarētu sanākt.
Bottled beer and milk comes in small sizes, engines start from a gallon displacement. ;)
msh rakstīja: Jā, protams - ar tādiem kam VNT. Tam pašam 2.5 10v TDI, LT esošajai versijai ar VNT pūtiena apogeja uz aci liekas esam ap 1.7 - 2.5 V6 180 zs versijai ražotājs sola no 1,5k, un izbraucot lai to pārbaudītu un iedziļinoties [mašīna smaga un tas cēliens tāds mēreni nogludināts] jāsecina ka tā arī ir - tādam pašam motoram vārgākajai, 150 zs versijai ražotājs sola no 1,2k - kas pat varētu būt, sasniedzamais pūtiens mazāks un varbūt arī turbīna mazāka, nav sanācis pārbaudīt - bet stāsts nav par to, bet par motoru ar nemaināmas ģeometrijas turbīnu Es vispār labprāt būtu golfa topošajam turbiķim uzlicis VNT - atdūros uz to ka nāktos būvēt no nulles izplūdnieku jo vajadzētu ārēju WG - dīzelim ar VNT pūtienu regulē noliesinot degmaisījumu, benzīnniekam tas variants neder.
Iespējams, es nestrīdos - stāsts ir par to ka ražotāji uz izpūtējiem, tāpat kā visu citu taupa un paceļot šitik daudz jaudu bez izplūdes pārskatīšanas vai maiņas ir optimisms. Turbīnai pārāk liels pretspiediens vienā vai otrā galā ir kaitīgs, es tik nezinu kas slikts notiek ar pretspiedienu karstajā galā, gan jau lielas temperatūras - un, protams, palielināts degvielas patēriņš; degviela sadedzināta tiek bet papildus enerģija aiziet stumjot izplūdes gāzes. Tavā situācijā prasītos lai rezultātu pārskata cilvēks kas rubī fišku, un nav no tiem kam darbības princips ir "saiģot".
Nu bet protams, es pat neatceros kad pēdējo reizi būtu braucis ar turbo bez vnt. Un kā jau teicu, neesmu izjutis tevis nosauktās turbo problēmas. Ar dīzeli pārslēdzoties pat pie 2k apgriezieniem var ļoti strauji paātrināties.
Sanāca vienu vakaru izmest tādu lielāku līkumu, tad nu pa ceļam paeksperimentēju ar robiem un apgriezieniem. Nosecināju, ka man ceturtais robs ir apmēram tas pats, kas tev 5. Nu nē, paldies, pie tādiem apgriezieniem mašīna reaģē agresīvi pie mazākā piedūriena gāzes pedālim, lai kā censtos, man neizdevās paātrināties tik maigi lai meitai nenošūpotos galva. Es priecājos, ka man ir 5. ar kuru var vienkārši normāli paātrināties, bet ja vajag sporta režīmā, tad ir 4. vai pat 3.
Ja ar dīzeli pie 2k pārslēdzoties var strauji paātrināties, tad mans golfs ar esošo motoru jau ir raķete, un strauji paātrinoties tevis aprakstītajā veidā skaties ka tevi kāds velosipēdists nenoskrien Bet pie tā ka tavs motors normālos darba apgriezienos reaģē agresīvi vainīgi nevis normāli darba apgriezieni bet gan droseles atvēruma/pieprasītā pūtiena kalibrācija - izklausās ka tev tur jau kāds čipšķūneris ir pacenties jo ražotājs parasti cenšas nodrošināt smuki un vienmērīgi darbojošus motorus.
Labi, man apnika tev kaut ko pierādīt, lai jau tev būtu raķete ar normāliem darba apgriezieniem. Varbūt kādreiz izbrauksi ar kaut ko no šī gadsimta, tad sapratīsi par ko runāju
Iesaku pašam izbraukt ar kaut ko no šī gadsimta lai saprastu ka tavs sābs šim gadsimtam nepieder Jā, zemi apgriezieni pēdējajā robā mūsdienās ir pieņemti - bet vai nu ar tomātu, vai ar sešinieci kārbu. Bet nu atcerēsimies, lai arī prēmiums, bet tomēr tavs sābs opelis vien ir, tāpēc arī tev tur ir dīzeļa pieciniece iestumta; nožīdojās ražotājs un neatļāvās ielikt vismaz to sešinieci kas deviņdesmitajos gāja kopā ar C20LET. Fofāgens vismaz turējās līdzi laikam un tajā periodā pakāpeniski sāka sešinieces piedāvāt, lai arī, protams - lai mašīnā tāda nullto sākumā būtu bijusi, tam būtu bijis jābūt niknākam 1.8T, niknākam 1.9 TDI vai VR6. Par darba apgriezieniem - paskaties kur tavs ražotājs uzrakstījis maksimālo griezes momentu Es vispār biju šokā par to šauro diapazonu, tiešām ir tik traki? VAG 1.8T tas diapazons ir ~2x plašāks.
Ja tu izbrauktu ar šī gadsimta mašīnām, tad arī atklātu ka tava motora nervozā reakcija uz pedāli arī neatbilst mūsdienām. Kaut kādā C6 3.0 TDI kurš paātrinās ne sliktāk par to tavu opeļsābu, var gadīties ka ar kārbu ieslēgtu sportā un pedāli grīdā bērna galva nešūpotos - tik ļoti neatbilda izjūtas attiecībā pret bultiņu kāpumu.
Our keyboard tester is a tool that helps you find out the most popular keyboards for your gaming needs. We test each keyboard against various factors, including compatibility, ease of use, and price.
Jaunu dzinēju cenas un dzinēja maiņa jaunākiem un vecākiem auto.
Te sludinājumā www.ss.lv/msg/lv/transport/cargo-cars/microvans/renault/nhxip.html par 4800€ piedāvā jaunu dzinēju. Tas ir - maina pret veco dzinēju.
Cik vispār ir izplatīta prakse tā paņemt un jaunākai, vecākai automašīnai ielikt pilnīgi jaunu dzinēju?