Ar kādām tiesībām tiek tērēta nodokļa maksātāju naudu privātā transporta iegādei, ja vēlas risināt vides problēmas, lai
šo naudu tērē sabiedriskajā transportā, kur tas ļoti nepieciešams, jo ir neparocīgs lai to izmantotu. Visslielākais idiotisms ir atbalstīt hibrīdus,kas ier tāds pats iekšdedzes auto. Var saprast Vāciju jo viņi ttā atbalsta savu autorūpniecību,kurai nepieciešamas subsīdijas lai konkurētu ar citiem auto ražotājiem. Tapēc arī lielās eiropas valstis uzspiež mazajām lai tās atbalsta šādi viņu rūpniecību. Jautājums , ko šādi tērējot nodokļu maksātāju naudu atbalstam mēs? Vai mums jatbalsta auto ražotāju jaunās tehnoloģijas. Pie mums vidēji labi ja var atļauties 5-6 gadus vecus auto, bet šis kārtējā valdības pērle, kā izsaimniekot nodokļu maksātāju naudu.
















Tere daudz sabiedriskajam bet atdeves nav tik cik vajadzētu. Kapēc lai atbalstītu atsevišķus indivīdus,kas nav sabiedrības trūcīgākā daļa. šis maksājums videi nedod pilnīgi neko , it sevišķi apsurdais maksājums par iekšdedzes hibrīdiem. Varbūtās ja eiropa spiež un mēs nevaram viņiem neko argumentēt pretīm , tad lai varbūt pabalsta ar lielākiem maksājumiem daudzbērnu ģimenes jauna vai jaunāka auto iegādei, kaut ar lai ja milzīgi vajag lai tas būtu elektrisks, vismaz tā nauda aizies kādam taustāmākam mērķim nevis lielo autoražotāju lobijam. kamēr būs subsidija elektroauto lētāki nekļūs ,jo ražotājiem nebūs vajadzības tos tirgot lētāk, jo būs muļķi kas viņu biznessu atmaksā