nu jaa un Taurans tas pats golps, tapec jau teicu ,ka tas nav minivens , bet kompaktvens , minivens tomeer lielaaks, ka piemeram sharans
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
nu jaa un Taurans tas pats golps, tapec jau teicu ,ka tas nav minivens , bet kompaktvens , minivens tomeer lielaaks, ka piemeram sharans
Zafira nav minivens ,bet kompaktvens, tapēc ar nekādas atšķirības nejutīsi, Tā arī ir Astra ar augstāku jumtu. Miniveni ir Sharan, un Voyager veidīgie
Baterija maksā ap 2tūkst. tā,ka pērkot lietotu var parēķināt vai jēgas, un kad beigsies baterija nevienam tādu nepārdosi, atliek tik naglās.
domāju, ka tā ir velta celta panika ,kā brauks tā brauks ar tiem dīzeļiem, bet ja aizliegs tos ievest, tad mūsu autoparks paliks aizvien veccāks, jo jaunusa tāpat nevarēs atļauties.Vietējā tirgū jaunas mmšīnas tiek iefgādātas pārāk maz ,kas potenciāli varētu ienākt otreizējā tirgū, un pārsvarā tās ir lētās ar mazmotoriem, no kurām resurss nav tik liels lai nonaktu otreizejaa tirguu unja ienaks tad ne uz ilgu laiku. Ta kā visticamāk latvija vēl ilgi būs veco golpu, passatu, a4;a6, 5 un 3 sērijas kantaino volvīšu sapņu zeme
man Super b 1.6 dizeļam viņš nobeidzās pāri par 400 tūkst nobraukumam
Septiņi gadi radiatoram tiešām ļoti maz, piekrītu radiatoram vismaz trīsreiz ilgāk vajadzētu kalopot
Ja skarbi lietošanas apstākļi tad vispār labāk izvēlēties mehānisko kārbu, variātors ar īpaši netur slodzes
Uz to kvantumu cik tie dsg ir ,tas nobirušo procents nav nemaz tik liels.
300 tūkst dīzelim nav nekāds dižais nobraukums, tas gan atkarīgs protams no dzinēja, man savulaik a6 ,kad pārdevu bija 700tukst, automātiskā kārba gan sāka punķoties un pats auto šķita tāds saguris, Tagad superb pat mazam 1.6dīzelim ir 500tūkst nobraukums jo auto jau astoņi gadi, pagaidām iet bez problēmām.mans ieteikums kamēr auto iet tikmēr vālē, nevis griez krievu ruleti ar auto maiņu,.Bieži cilvēki maina auto tapēc ,ka viņam kāda problēma, kuru varbūt pērkot uzreiz arī nepamanīsi, bet atklāsi vēlāk uz cik esi ieberzies.
man kaut kā nelikās ceed ērta sēdēšana,
Par Formentor ,Seats ar daudziem modeļiem vizuāli atšķirās ata intresantākiem ārējiem dizainem no saviem vw brāļiem. Arī motoro izvēle parasti piedāvā jaudīgakas nekā vidēji vw citos analogos modeļos. Vienīgais kur Seats parasti atpaliek no citiem vw tā ir salona apdare. Šajā gan nav sēdēts,tapēc grūti spriest,kā ar konkrēto modeli
www.ss.lv/msg/lv/transport/spare-parts/hyundai/getz/eglbd.html
Vēl bēdīgāka paskata viņi jau kādus piecus gadus atpakaļ bija daudzos šrotos, bet droši vien lielums vairums jau izkausēti naglās, tapēc arī tik mazuz ielas redzami. Arī pazīstams ,kuram firmā trīs tādi pelēcīši bija dēļ korozijas visus norakstīja, kad viņiem vēl nebija pat desmit gadi
cik dzirdēts tad rūsa viņiem vairumam bija ap aizmugurējiem landžeriem, sliekšņiem un arkām, pat tik daudz ,ka neatmaksājās metināt, bagāznieka vāks sīkums tā maināma detaļa
tas atkarīgs cik daudz lietots golps![]()
Lai gan i20 var salīdzināt ar Polo, kas ir vienas klases auto, i20 priekštgājēji getzinji nekadi izturigie nebija, nu jau lielakaa daļa sarūsējuši un uz ceļiem tik pat ,kā vairs nav manāmi. Bet pēc gadiem nemaz nav tik veci.
golfs būs labāks bet arī tomēr dārgāks
skoda-karoq.ru/rasshifrovka-kody-oshibok-vag-na-russkom.html
varbūt šeit vari atrast
Nav tai Dacei cena 11t, bet pāri par 20t, Starpība tiek subsidēta no nodokļu maksātāju naudas. Savulaik pasvaldībām piedāvāja ar eiropas atbalstu e UP par 6 tūkst. Tas nenozīme ,ka tasUp tā maksā. kamēr kropļos tirgu un mākslīgi subsidēs e auto šiem cena nekritīsies,jo vienmēr kād grib uz viņiem uzvārīties
jā tas tiesa ar Volvo dīzeli nav diez ko patīkami braukt, tas galvenokārt dēļ sliktās skaņas izoācijas salonā. Ne velti ir teiciens, ja Volvo būtu Audi salons būtu gandrīz ideāls auto.Tas gan bija teikt par veciem Volvo ,ne ķīniešu izstrādājumiem
Vai tad nasv vienkāršāk tos elektroratiņus aišlepēt līdz tuvakajai uzlādes vietai nevis nīkt klāt kamēr tas brīnums uzladesies
tankštele max paris reizes mēnesī, bet ar vadu javazājās kgandrīz katru dienu, Nēatbalst hotdogu tankšteles, izmantoju tikai automatiskās. El autoder tik ,kā otrs auto un ja man japērk speciāli otrs auto un vēl par nesaprātīgu cenu ,tad kas tur var atmaksāties. El auto ir daudz vienkāršāks tapēc cenai jabūt lētākai nevis dārgākai. Pieļauju kad ķīnieti vares driz nopirkt par kadi 5tukst
man gan šķiet ,ka ir jāsanās ar lādēšanu, ja brauc pa pilsētu piegāz pilnu bāku ar saļerku un brauc gandrīz visu mēnesi, nu labi divas reizes mēnesī, nevis katru otro vakaru viņu štepselēt kaut kur
Valstī ir ārkārtas situāciju, daudz ,kas ierobežots un apstādināts,bet valdībai risinājumu ,kā apkarot Covid nav, tai vietā lai risinātu Covid problēmas tērē laiku ar kaut kādu figņu, kuru kaut kāds jampampiņš puišelis ieteica,jo nevarēja neko citu izdomāt ,kā sev pievērst uzmanību
Es nesaprotu ko labu cilvēks grib nopirkt par desmitreizes zemāku cenu nekātā maksāja jauns premium klases autio , Ja grib tāda līmeņa normālu mašīnu tad tā maksās vismaz 30-40tūkt., Bet par 10tūkst var meklēt golpu ,kas nebūs nobraukts