Ja es ieteikšu ņemt dīzeli, tad mani klausīsi?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ja es ieteikšu ņemt dīzeli, tad mani klausīsi?
wons rakstīja: Ko izvēlēties benzīnu, vai dīzeli jaunu pērkot? Nobraukums ap 40 000gadā. Pārsvarā braucieni tipa Ventspils-Rīga un kādi 20% nobraukuma grants, ne vienmēr labā stāvoklī.
No jaunajiem dīzeļiem baida EGR,PDF, ADBLUE sistēmas un protams sprauslas.
Benzīnam laikam vienīgā baile ir patēriņš.
Lūkojos uz Skoda Superb Combi 4x4 diesel vs Subaru Outback 2.5 benzīns. Attiecīgi budžets 35k-40k e.
Salīdzinājumā ar benzīna motoriem šobrīd dīzeļa motori ir krietni ilgmūžīgi nekā benzīna motori. Pie šādas ekspluatācijas dīzelis būs tieši laikā. Un visiem VAG nāk viens un tas pats 2.0 TDI motors. Varētu teikt labākais dīzelis, kāds šobrīd ir nopērkams. izskatās, ka ar EURO 7 ienākšanu dīzeļus vairs nopirkt nevarēs, tā kā šobrīd ir lieliska iespēja nopirkt TDI un braukt ilgi..
Sprauslas, visticamāk, tam motoram ir parastās, ne-pjezo. problēmu ar viņām nav. EGR arī viņam vairs nav.
Pie šādas ekspluatācijas nebūs problēmu ar DPF.
Tagad arī visiem tiešās iesmidzes benzīna dzinējiem arī nāk daļiņu filtrs un te forumā viens jau rakstīja par problēmām garantijas laikā..
Subaru ir pārcenota un prasta mašīna, galīgi nekonkurētspējīgs piedāvājums Eiropas tirgum.
Tā kā Superb būs ļoti labs variants. Pie šāda gada nobraukuma varbūt ir vērts piepirkt pagarināto garantiju.
Es gan balsotu par Outback. Pašam tāds ir un ģimenē/draugiem kopumā ir kādi 9 Subaru, Outback un Forester. Neviens nesūdzas par motoru ne-ilgmūžību. Arī iepriekšējais auto bija Subaru (Forester '06). Tas tika pārdots ar nobraukumu krietni virs 200 kkm, jo tika nomainīts pret jaunāku. Vienīgais nepatīkamais bija Ruslans, bet tas jau draudzējas ar visiem padsmitgadīgiem auto.
Savam 7-gadīgajam Outback (benz.+LPG) apkopēs/remontos vidēji tērēju zem 200 EUR gadā. Tas ieskaitot riepu, akumulatora un bremžu kluču maiņu. Ritošajā 7 gadu laikā nekas nav mainīts, viss dzimtais.
Piemēram, dīzeļdacijai apkopēs būs vēl mazāk, nerunājot nemaz par degvielas izmaksām. Ja runāt par lētumu...
Šobrīd jauns auto ar gāzi Latvijā ir pieejams tikai Renault un Dacia. Citiem gāzes iekārtas uzstādīšana būs garantijas beigas.
Un praktiski nevienam pēdējo gadu benzīna auto nevar/nedrīkst likt gāzi, jo:
- Ja motoram ir tiešā iesmidze, tad tas vienkārši nav izdevīgi
- Izdeg vārsti un un deformējas vārstu sēžas/vadīklas
- Bieži jāregulē vārsti, jo nav hidrokompensatoru
1) tam ir dažādi risinājumi - lētais ir specifiska ceturtās paaudzes iekārta, dārgais ir sestās paaudzes
2) arī tam ir risinājums - saucas "adekvāta aizdedze". Kas tā par tādu iedomu ka ķep ļep risinājums kur motora vadība dzīvo ilūzijā ka deg benzīns ir normāls? Sliktākajā gadījumā var uzlikt "aizdedzes korektoru", ierīci kas manipulē ar motora stāvokļa devēju signāliem lai panāktu ka vadības bloks uzšķiļ dzirksteles tad, kad vajag
3) Kuriem ražotajiem bez Maksts un Hondas vēl ir uznācis šitas kārdinājums pēc sensenas pagātnes?
1. Risinājumi ir jau sen, bet jēga nekāda- dārgi, un tapat lielu daļu no laika darbojas uz benzīnu un protams tie motori vienkārši nav tam domāti.
2. Te ir stāts par vispārējo motoru galvu izturību jaunajiem auto.
3. Lielākajai daļai benzīna motoru pēdējos desmit gados nav hidrokompensatori. Renault motori ir vieni no labākajiem uz gāzi.
1. Ceturtā paaudze nav nekas dārgs, par benzīnu jā - kaut kādi 2 litri uz simtu.
2. Diez vai - vairāk izskatās pēc problēmām kas rodas dēļ pārāk vēlas sadegšanas, jo tā notiek nerēķinoties ar gāzes īpatnībām.
3. Kas tie ir par tādiem moskviču ražotājiem un kāds tam ir pamatojums?
1) Cik atceros dažus gadus atpakaļ, lai uzstādītu gāzes iekārtu tiešās iesmidzes dzinējam izmaksas bija gandrīz divas reizes lielākas. Un ņemot vērā papildus riskus no tādas iekārtas.. Un TSI dzinējs jau pats par sevi ir ekonomisks, tādēļ es neredzu no tā visa jēgu.
2. Protams, gāzes iekārtas regulējums ir būtisks, bet tikpat būtiska ir motora vārstu/galvas izturība, kas Āzijas auto parasti ir sliktāka un arī jo jaunāka mašīna, jo sliktāk panes gāzi.
3. Nezinu kādēļ tā. Daļēji tas ir saistīts ar VVT ieviešanu motoros, varbūt daļēji ar ar to, vienkārši lai samazinātu motora resursu. Volvo savulaik ar VVT ieviešanu motoros 2000. gadā atteicās no hidrokompensatoriem un tas ir ļoti žēļ, jo tie bija izcili motori uz gāzi. Tāpat ar Opel.
VAG gan laikam visiem motoriem vēl joprojām ir hidrokompensatori.
ledzep rakstīja: Kas Outback ir labāks nekā Superb 4x4? Un gāzi tāpat viņam nevar/nedrīkst likt, līdz ar to pie tāda gada nobraukuma tas galīgi nav variants.
Šķiet, ka Superb klīrenss ir mazāks par 200 mm kāds ir Outback. LPG iekārtas jauniem Subaru lika ar oficiālā izplatītāja TCMotors ziņu Autonams. Garantijas saglabājās.
Man liekas, ar Subaru brauc cilvēki, kuri spītīgi nevēlas pamēģināt kko citu, kkur aizķērušies 20 gadus senā pagātnē. Iekāpjot jaunā Subaru, sajūtas ir tāda paša, kā 1998.gadā, tik tas, ka kkāds ekrāns vēl iebāzts paneļa vidū.
Kaut vai dinamika tam 2,5L benzīna motoram ir pilnīgi nekāda, pat pēc rūpnīcas datiem līdz 100km/h viņš tiek 10 sekundēs, reāli dabā ir vēl vairāk, škoda ar 2L dīzeli to izdara par pāris sekundēm ātrāk, arī gaitā dīzelis būs atsaucīgāks, vismaz tajos ātrumos, kas pie mums atļauti, virs 120km/h neesmu Subaru pēdējos modeļus testējis, bet nekas jau mainījies diži tur nav, motors tak tas pats vecais pa lielam.
Patēriņa ziņā arī, starpība būs praktiski 2 reizes, ja ar dīzeli mierīgi iekļausies 5L, ievērojot noteikumus, pat vēl mazāk uz gariem gabaliem, Subaru par tādiem cipariem var nesapņot, pie tam benzīns būs dārgāks. Likt gāzi, tās atkal ir papildus izmaksas un čakars, gan vietu aizņem, gan papildus apkopes un reizēm arī tehniskas problēmas.
Pilnīgi piekrītu. Subaru ir visstagnātiskākais arhaiskākais auto ražotājs pasaulē, kas tiešām praktiski nemaina neko savā novecojušajā konstrukcijā un dizainā, bet cena par mašīnu ir augsta.
Varbūt Āzijas un ASV tirgū tās mašīnas vēl ir konkurētspējīgas, jo tur ir krietni zemākas prasības kā Eiropā. Bet šeit es šitām nesaprotu kā Subaru vēl eksistē.
www.torquenews.com/1084/subaru-europe-cant-even-sell-1000-new-cars-us-customers-say-thank-you
Cilvēks 80% brauc pa šoseju. Komforts, apdares kvalitāte, skaņas izolācija Subaru ir krietni zem Superb līmeņa.
OK, šo nezināju, ka Subaru dīleris vēl piedāvā šādu opciju. Bet pēc garantijas tur ir risks, ka vārsti/galva jau būs cietuši un ir liels risks uzrauties uz motora remontu.
Savulaik vairāki dīleri šo piedāvāja, bet problēmu bija gana daudz..
No autora variantu saraksta es ņemtu S80 ar aprēķinu, ka man 1k€ aiziet autonomā sildītāja uzstādīšanai. Bet nu kad es meklēju, tad vienīgais bija kaut kāds 8tais, kurš izgāja pirmspirkšanas apskati VRV Motors un kuru beigās saimnieks nepārdeva, cik liels šrots ir tirgus un cik labā stāvoklī Latvijā pirkts auto bija, kurš savlaicīgi remontēts un kopts.
Stardarta problēmas bija- attīti odometri, pārējo durvju slēdzenes neaizslēdz auto, kad uzliek uz signalizāciju, izņemot vadītāja. No Vācijas atdzītajos bija vairāk rūsas, nekā LV pirktajam.
Kāds S80, ja cilvēks grib pirkt jaunu auto?
Atradat gan kur piesipties Subaram, tas ir liels un pilntiesīgs universāls ar labu AWD sistēmu, vienigais kas man nepatīk variators, bet tiem kas piekabes nevalkā , tā visticamāk vispār nav problēma. Tās "modernā" paneļa fīčas reti kuram auto ir ērtàkas par "arhaiskajiem" paneļiem ...
Nu normāla, arhaiska mašīna ar savu fanu loku. Bet par to neadekvāto cenu vismaz gribētos labāku salona apdari un skaņas izolāciju.
Bet ja jau taisa primāri priekš amerikāņiem, tad tas nav aktuāli. Tur pircējiem neinteresē tādas nianses.
Par arhaisku es nesauktu, bet nu Eiropas "smalkajā galā" tā patiesi neiekļausies ...
Ir braukts ar 2000. gadu sākuma Subaru un arī ar 2014, es nejutu, ka kaut kas būtu mainījies. Un skatoties uz jaunajiem Subaru- tas pats.
Cena viņiem ir kā "smalkajam galam", bet izpildījums gan ne.
OK, ir savi plusi ar liela tilpuma atmosfērisko dzinēju un prastu konstrukciju, ja neskaita neveiksmīgo opozitīvmotora risinājumu.
Un skatos ka Subaru vairs nav pieejams ar manuālo kārbu, kas ir pilnīgs stulbums mašīnai ar pilnpiedziņu. Būtu vismaz palikuši pie klasiskā automāta vai izstrādājuši DCT, nevis likuši lētu variatoru, kas vispār neiet kopā ar šādu auto būtību. Bet amerikāņiem jau pofig...
Lūk par variatoru 100% piekrītu, bet nu strādāt jams strādā tīri neko, diviem ex-kolēģiem tādi bija/ir faktiski arī bezproblēmu auto ...
No Outback specifikācijas:
160 zs / 5000–5800
Maks. griezes moments Nm 252/ 3800
10,2 sek līdz 100 kmh
Nu šausmas. Nemaz nerunāsim par kosmisku patēriņu.
Tu daudz prasi no tas AWD sistēmas, Haldex tipa "front biased" piedziņa ir ekonomiskāka, bet ne vienmēr labāka ...
Un tas līdz 100 cipars ir nodeva ekologijai tikai un vienigi.
Ikdienas lietošanā Haldex ir tieši tas, kas vajdzīgs. Un ja pat mēs ieliekam Superb 4x4 pret Subaru vieglos bezceļos, Škoda būs labāka ar visu savu haldexu dēļ tā, ka tai ir DSG nevis variators. Lielos bezceļos abi nekam neder.
Es jau nesaku, ka Subaru ir izteikti slikts. Vienkārši dārga, prasta mašīna amerikaņu gaumei ar savu specifisku fanu loku. Ja salīdzinām ar konkurentiem, tad viņa zaudē visās jomās, tāpēc arī neko labu nevar pateikt.
Patiesībā jau Haldex ir kļuvis lietojams tikai tā pēdējà paaudzē, bet visi citi risinājumi ja nepievērst uzmanibu degvielas patēriņam ir krietni par to pārāki, pat pēdējā paaudzē. Elektroniski kontrolēts difs, kuru nevar ieslēgt tad kad gribu es ir ļoti liels mēsls ... Tāpēc pa samērā biezu sniedziņu ar "atkusa un piesala" fīču tādi auto ātri norokas.
Savukārt pa mīkstu sniegu, es domāju ka ar manuālu monopiedziņu tikšu vismaz turpat kur tas Haldex ...
"es domāju ka ar manuālu monopiedziņu tikšu vismaz turpat kur tas Haldex"
Ne tuvu. Atšķirība, ja divus ratus pa to sniegu ir jāstumj, nevis tie paši kārpās, ir milzīga. Un tik universāli lielīties par savu spēju ar monopiedziņu, kuru vari dabūt pilnai laimei ar tukšu bundžu uz vekošajiem riteņiem un svaru uz stumjamajiem, nav pārliecinošas izpratnes demonstrācija
Superb 4x4 tieši vieglos bezceļos un sniegā zaudēs Subaru, jo klīrenss ir 5 cm mazāks. Ir sniegā ar Subaru vilkts gan Volvo govs, gan X5. Variators uzvedas subjektīvi ļoti patīkami un manuālis reāli ir vajadzīgs tikai īstos bezceļos rāmja džipam ar liftu un M/T ripuļiem. Runājot par cenu, es nezinu pilnpiedziņas universālu, automātu ar klīrensu ne mazāku par 200 mm, kas būtu lētāks un mazāk degvielas patērējošs par Subaru Outback. Ja ziniet, uzrakstiet. Varbūt tad mans nākošais auto nebūs Outback.
Ļoti subjektīvi. Un variators tiek uzstādīts mašīnās tikai divu iemeslu dēļ- primāri, tas ir krietni lētāks ražošanā nekā klasiskais automāts, tātad auto ražotājs var ietaupīt un tam ir nedaudz labāka degvielas ekonomija.
Vēl ir tikai viens jautājums. Cik vēl citu marku mašīnas ir bijušas lietošanā, ja neskaita Subaru?
ar tevi tāpat, kā pilsētu mēriem ar specifikācijām auto iepirkumos.
Ja apraksti tieši subaru, tad nekas cits tur nederēs.
Protams.
Bez Subaru ir bijis ZAZ, VAZ, VW, Audi. Esošais Outback '15 pa lielam apmierina. Nu '21 Outback ir labāks. Skatos jau arī uz citām markām, bet nu dažas nav īsti pa kabatai (Bentayga). Varētu būt plug-in hibrīds, bet pamatparametros ne diži sliktāks par Outback un ne 2x dārgāks. Bet nu pagaidām neesmu atradis nevienu Outback "killeri".
Izbraucu ar Mitsubishi outlander PHEV. Nav nekādas vainas, jo elektromotors ir gana jaudīgs kopā ar benzīnu. Sanāk savdabīga 4x4 sistēma. Kopā arī zināma ekonomija, jo īsos pilsētas braucienus ar bateriju un arī tālākiem ir samazinājums vidējā patēriņā.
2.5 gadi atpakaļ tieši pārsēdos no 12. gada Outbek uz jaunu Superb 1.5 tsi un ne mirkli nenožēloju - komforts, dinamika skaņas izolācija, kā uzvedas uzceļa viss ir par kārtu labāks. Jā 4x4 nav, bet tas arī viss kas Subāram bija. Un rūsēt viņš sāka jau 4 gadā...
Iesaku šito klipiņu par Kaškaju paskatīties. Sākums jau daudzsološs, visas šuves kārtīgi nostrādāts, ir skaņas izolāciju +/- un pat varētu pieciest to putaplastu. Biju jau dzirdējis no servisniekiem par to švako/lēto piekari, bet nu šeit jau visas šausmas parādīja +variators, motors. Tieši šodien tw redzēju jautājumu kādu mazbudžeta džipiņu izvēlēties. Uz acs esot Dacia, Troc
Te tas Iļjas klips youtu.be/T2WXYS5f3vs
Ja nekļūdos, RU tirgum Nissani turpat uz vietas arī tiek ražoti, un tie atšķiras no eiropiešu modeļiem. Mums nav divlitru dzinēja un feislifta modelim tiek izmantota divsajūgu kārtba, nevis variators. Par obšivkām un izolāciju grūti spriest vai 1:1...
Kāds sakars Superb un Outback ar Qashqai?
Un auto Krievijas tirgum var krasi atšķirties. Jo pārsvarā to saliek uz vietas atsūtot mašīnu izjauktā veidā vai arī ražo uz vietas, jo tur ir prasība par konkrētu procentu detaļu lokalizāciju.
Kas vainas Qashqai piekarei? Tāda pati kā visiem.
ledzep rakstīja: 1. Risinājumi ir jau sen, bet jēga nekāda- dārgi, un tapat lielu daļu no laika darbojas uz benzīnu un protams tie motori vienkārši nav tam domāti.
2. Te ir stāts par vispārējo motoru galvu izturību jaunajiem auto.
3. Lielākajai daļai benzīna motoru pēdējos desmit gados nav hidrokompensatori. Renault motori ir vieni no labākajiem uz gāzi.
Renault ir tikai viens motors ar gāzi - litrīgais, ko liek Dacia Sandero/Duster un Renault Clio/Captur. Turklāt Renault to var dabūt tikai visai bomzīgās komplektācijās.
mnm rakstīja: 2.5 gadi atpakaļ tieši pārsēdos no 12. gada Outbek uz jaunu Superb 1.5 tsi un ne mirkli nenožēloju - komforts, dinamika skaņas izolācija, kā uzvedas uzceļa viss ir par kārtu labāks. Jā 4x4 nav, bet tas arī viss kas Subāram bija. Un rūsēt viņš sāka jau 4 gadā...
Ok. Skoda un komforts ir nesavienojamas lietas. Tur ir tas pats līmenis kas subaru, man personīgi pat liekas sūdīgas i škodai, vismaz octavijai toč.
Un vajag salīdzināt vienas paaudzes auto lai būtu objektīvi.
insekc rakstīja: Superb 4x4 tieši vieglos bezceļos un sniegā zaudēs Subaru, jo klīrenss ir 5 cm mazāks. Ir sniegā ar Subaru vilkts gan Volvo govs, gan X5. Variators uzvedas subjektīvi ļoti patīkami un manuālis reāli ir vajadzīgs tikai īstos bezceļos rāmja džipam ar liftu un M/T ripuļiem. Runājot par cenu, es nezinu pilnpiedziņas universālu, automātu ar klīrensu ne mazāku par 200 mm, kas būtu lētāks un mazāk degvielas patērējošs par Subaru Outback. Ja ziniet, uzrakstiet. Varbūt tad mans nākošais auto nebūs Outback.
superbam ir arī cross, jeb kā pareizi saucas ''Scout'' versija, tai klirenss biki augstāks, bet vienalga nebūs tik augsts ,kā pieminētam subaru, principā tās ir divas dažādu klašu mašīnas ,kuras grūti saplīdzināt. Subaru vairāk laucenieciskāks superb ''scout'' vairāk konfortablāks un piemērots pilsētniekiem ,kas grib pa retam aizbraukt uz mežu sēnēs.
insekc rakstīja: Superb 4x4 tieši vieglos bezceļos un sniegā zaudēs Subaru, jo klīrenss ir 5 cm mazāks. Ir sniegā ar Subaru vilkts gan Volvo govs, gan X5. Variators uzvedas subjektīvi ļoti patīkami un manuālis reāli ir vajadzīgs tikai īstos bezceļos rāmja džipam ar liftu un M/T ripuļiem. Runājot par cenu, es nezinu pilnpiedziņas universālu, automātu ar klīrensu ne mazāku par 200 mm, kas būtu lētāks un mazāk degvielas patērējošs par Subaru Outback. Ja ziniet, uzrakstiet. Varbūt tad mans nākošais auto nebūs Outback.
augstākminētais uzskaitījums vispār ierobežojas tikai uz subaru un varbūt kaut kādu allroad ar pneimopiekari. Paaugstinātas caurgājamības universāļi ir miruši, kam vajag - pērk SUV
anoagask rakstīja:
insekc rakstīja: Superb 4x4 tieši vieglos bezceļos un sniegā zaudēs Subaru, jo klīrenss ir 5 cm mazāks. Ir sniegā ar Subaru vilkts gan Volvo govs, gan X5. Variators uzvedas subjektīvi ļoti patīkami un manuālis reāli ir vajadzīgs tikai īstos bezceļos rāmja džipam ar liftu un M/T ripuļiem. Runājot par cenu, es nezinu pilnpiedziņas universālu, automātu ar klīrensu ne mazāku par 200 mm, kas būtu lētāks un mazāk degvielas patērējošs par Subaru Outback. Ja ziniet, uzrakstiet. Varbūt tad mans nākošais auto nebūs Outback.
augstākminētais uzskaitījums vispār ierobežojas tikai uz subaru un varbūt kaut kādu allroad ar pneimopiekari. Paaugstinātas caurgājamības universāļi ir miruši, kam vajag - pērk SUV
Nav jau svarīgi, kādā krāsā kaķis, ka tik ķer peles. Varam to saukt par SUV. Var tas auto būt augsatāks vai garāks, tam nav politiskas nozīmes. Būtiski ir aptuveni salīdzināma ietilpība, pilnpiedziņa, automāts, ne-dīzelis, klīrenss, cena. Par pārējo var diskutēt. Pagaidām tādu pārliecinošu Outback "killeri" neredzu.
Esmu izbraucis ar jauno Outback. Nu nezinu gan mani galīgi neuzrunāja. AWD protams ir lielākais trumpis, bet viss pārējais ir outdated. Infositema, skaņas izolācija, salona iekārtojums. Par 40-42k jau var sameklēt labāku un ariantu - Formentors, Kodiaq, Sportage.
Tieši tā.
Un ko dod tas Subaru "klasiskais" AWD, ja to izbojā variators un neelastīgs atmosfēriskais motors.
Uz papīra "Maks. griezes moments 252 Nm/ 3800". Cik braukts ar Subaru turbo motoriem, tie arī bija diezgan tupi.
Tikmēr VAG 2.0 TSI 140kw: 320 Nm / 1500–4100 apgr.
Kā lai savādāk izstāsta. Aizej un pats pamēģini.
Kas var patikt aizvēsturiskā atmo motorā? Resurss noteikti ir lielāks kā VAG TSI, bet šeit runājam par jauniem auto un šādā gadījumā tas nav tik aktuāli. Ja gribi resursu/jaudu/ekonomiju tad jāņem 2.0 TDI.
Palīdzat nopirkt auto. Nevaru izvēlēties!!
Sveiki visiem!
Nesen pardevu savu auto audi a6 c6 2.4 v6 quattru 2006,g. Daudz rija bendzīna un padārgs remonts. Nolēmu pārdot. Nu tas tagad ir vēsturē un tagad meklēju jaunu auto.
Dzīvoju laukos, ceļi protams ne labākie, ka jau zinams. Vasarās bedres, dubļi un ziemas sniegs vai putra.
Vēlos auto kam tas problēmas nesagādās.
Vidēji nobraucu dienā ap 15 km. Brīvdienas ap 30 - 40 km.
Arī protams, apkope nebūtu pārāk dārga un nesēdētu, tikai servissā.Vienkārsi sakot, lai auto ir uzticams.
Mans maksimālais budžets ir lidz 10'000 eur. Pirkšu auto skaidrā nauda, jo lizingi vai krediti man riebjās un turos no tiem pa gabalu. Nesmu nekāds bagatnieks, bet gan vien vidējā līmeņā cilvēks.
Ko es vēlos no nakošā auto:
-Lai ir konfortabls un miksts pa bedrēm
-ļaba skaņas izolācija.
-Var but bendzīns lidz 2.2 vai dīzelis līdz 2.7
-Tikai manuālā karba (slikta pieredz ar automātiem)
-Normāls remonta izmaksas
-Mašīnas brend(firma) nav svarīga
- Lai būtu sedans vai hečbeks, vai mazs SUV(džips). (man nepatīk universāļi vai busiņu tipa auto)
- Lai kaut cik dinamisks.
- Protams, lai ir pamata ekstras:
-Kondicionieris, klimata kontrole
-Labas gaismas (sanak pa nakti braukāt)
-Apsildāmie sedekļi
-Multi stūre
-Radio vai bluetooth ar normālu skaņu
-Ērti un mīksti sēdekļi
-Apsildāmie spogūļi
-Ka minēju lai nav pārāk zems.
Esmu diezgan pedantisks, man patīk, lai auto ir kārtībā. Visu laiku sekoju līdzi, ja kāda dīvaina skaņā vai grabēšana, tad es dodos uzreiz uz servisu. Protams veicu eļļas,filtru,utt. maiņas ap 5000km vai reizi gadā. Presonīgi riebjas cilvēki kas tik remonte, lai izietu tehniskās skatei. Es uzskatu ja pērk auto, tad par to jārūpējas,
Pašlaik esmu noskatījis:
-Volvo xc60 2.4 dizeli 2009.g.- 2012.g.(prioritātē)
-Audi a4 2.0 (dizeli vai bendzīnu) 2008.g.- 2012.g.
- Audi a3 1.9 dizeli vai 2.0 bendzīnu 2008.g.- 2012.g.
-Volvo s80 2.0 vai 2.4 dizel 2009.g.- 2015.g.
-Mitsubishi asx vai lancer 2010.g.- 2015.g.
Varbūt jūs varat dot man savu viedokli vai arī ieteikt kādu labu auto.
Liels paldies par atbildēm un viedokļiem, jau iepriekš.