Volvo S80 2007. gads D5

edziitssergej Reģ.: 23.03.2022

Nopirku Volvo S80 2007. gada D5, pabraucu pāris mēnešus un sāka kārba gļukot. Visu kārbu atrestaurēja un it kā kārba strādāja normāli tikai pēc kārbas maiņas sāka motors neriktīgi strādāt, bija lielāka vibrācija nekā vajag. Tika atrestaurētas sprauslas, bet motora darbība neuzlabojās. Konstatēja kad kompensatori un rokeri jāmaina, taču rokoties dziļāk atklāja kad nolūzis kompensatoram stiprinājums. Salaboja galvu, nomainīja kompensatorus un rokerus, ar ultraskaņu iztīrija galvu un kolektoru. Taču motora darbība tāpat neuzlabojās. Aidzinu pie dīlera un šie teica kad bojāts vadības bloks. Uzliku lietotu vadības bloku, sprauslas pierakstīja, bet atsķiras cilindru kustība. Teica kad vai nu sprauslas, kuras jau 4 reizes pārbaudīju un ir vesalas. (Kad mainīja ielika divas citas nevis esošās). Vai kad kompresijas nav, kuru arī nomērija. Neviens īsti vairs nevar pateikt kas par vainu. Mašīnu jau laboju gandrīz pusgadu, un nevar atrast vainu.

 
WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Un rezultāts kompresijas mērīšanai ???

Bet tā kā problēmas sākas pēc kārbas noņemšanas/uzlikšanas, tad meklētu vainu tieši šajā kontekstā, jo tehniski ir iespējams ka liekot kārbu atpakal ar kaut ko nav trāpījuši savienojot. Tāpat yzmestu aci, vai motora un kārbas spilveni ir veseli un pieskrūvēti.

Ja ir AWD sistēma tad ari kardāna visus iekarinamos (atbalsta) gultņus, un iespējams arī krustiņu (U joint) pareizu savstarpēju novietojumu.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 0 Atbildēt

ir gan cilvēkiem pacietība mainīt visu pāc kārtas...

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
2 0 Atbildēt

visvairāk fascinē, ka "atsķiras cilindru kustība"

Ja akādam var iestāstīt, ka "atsķiras cilindru kustība", tad vai nu kaut kas ir pazudis tulkojumā, vai nu jāmaina izpūtēja gultnis

edziitssergej Reģ.: 23.03.2022
2 1 Atbildēt

Ir foto ar pieradijumiem kad atšķiras rpm normāli svārstība ir 20-30 man ir 100

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Piedod, bet arī man tas izklausās pēc pilnīgas huiņas, jo kaut kas tàds vēl ir iespējams ar priekšlaicīgu aizdedzi, taču kā tu ko tàdu varētu dabūt gatavu uz paveca dīzeļa aukstam motoram man īsti nepielec ... Bet nu var provēt ielīst ar endoskopu/boroskopu cilindros un palūrēt, vai cilindrā nav kas aizdomīgs izgriežot to pilnu ciklu ...

Varbūt ir diagnostikas izdruka kurā var redzēt kloķenes un sadelņu dotos rpm impulsus ....

Nortel Reģ.: 16.03.2007
2 0 Atbildēt

Bija man tāds kādreiz. Pēc dažiem remontiem sapratu, ka jātiek no viņa vaļā. Kamēr jauns, varbūt ir OK. Bet pie 200 - 300 tkm nafig vajag to bezprocentu depozītu!

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
2 0 Atbildēt

Apbrīnojama pacietība ap to nabaga auto, lai gan vairāk izskatās pēc nemākulīgu mehu auto saķakarēšanas

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Problēma jau.nav auto, bet mehos, kuri nereti ir negriboši palūrēt tālāk par savu degungalu ...

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
2 0 Atbildēt

ne jau negriboshi, bet trukst saprasanas, tagad katrs bez izglitibas var celt majas remonteet autinjus ,un tur rezultats, tas nabaga mehs šitaa mācās un iegust pieredze bet tupākie tā arī neko neiemācās. man nu gan ļoti sen viens tāds mehs lancerim noņēma galvu un meklēja kaut kādas mistiskas plaisas, bet vaina izrādījās termostatā. Pēc tam piestādīja rēķinu par galvas noņemšau un uzlikšanu. Pateicu ,ka viņam man būtu jamaksā par to ka dodu savu auto uz ko mācīties. Pieci lati gan samaksāju par termostata maiņu

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Vot vot, noņemot galvu var daudz saprast par cilindru stāvokli, iekoksētus eļļas gredzenus pēc pēdam var sazīmēt bet tas tiešā veidā neatsauktos uz nevienmērību.

Rokeri/kompensatori šiem ir stadnarta vaina, liekas ka katrs otrais šo gadu volvo bubina filtra kastē.

Kurā galā viņam stāv kloķenes sensors? Ja kārbas galā tad tas var bū elementāri sačakarēts, nepieskrūvēts, uzstādot kārbu sabojāts un uzstādīts lētākais pieejamais, startera zobvainags cits uzlikts utt

edziitssergej Reģ.: 23.03.2022
1 0 Atbildēt

GTD2 rakstīja: ne jau negriboshi, bet trukst saprasanas, tagad katrs bez izglitibas var celt majas remonteet autinjus ,un tur rezultats, tas nabaga mehs šitaa mācās un iegust pieredze bet tupākie tā arī neko neiemācās. man nu gan ļoti sen viens tāds mehs lancerim noņēma galvu un meklēja kaut kādas mistiskas plaisas, bet vaina izrādījās termostatā. Pēc tam piestādīja rēķinu par galvas noņemšau un uzlikšanu. Pateicu ,ka viņam man būtu jamaksā par to ka dodu savu auto uz ko mācīties. Pieci lati gan samaksāju par termostata maiņu

Tici man serviss nav tas sliktākais, kā arī dzīts tika pie dīlera

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

Iespējams, ka palicis neievērots kāds sīkums vien.

Reti kurš lietotais auto ir pat tās naudas vērts, ko par to prasa pēc kaulēšanās. Smuks un ātrs bija kādreiz arī šitas S80.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

edziitssergej rakstīja:

GTD2 rakstīja: ne jau negriboshi, bet trukst saprasanas, tagad katrs bez izglitibas var celt majas remonteet autinjus ,un tur rezultats, tas nabaga mehs šitaa mācās un iegust pieredze bet tupākie tā arī neko neiemācās. man nu gan ļoti sen viens tāds mehs lancerim noņēma galvu un meklēja kaut kādas mistiskas plaisas, bet vaina izrādījās termostatā. Pēc tam piestādīja rēķinu par galvas noņemšau un uzlikšanu. Pateicu ,ka viņam man būtu jamaksā par to ka dodu savu auto uz ko mācīties. Pieci lati gan samaksāju par termostata maiņu

Tici man serviss nav tas sliktākais, kā arī dzīts tika pie dīlera

tiešām Tu uzskati ka tas ir normāls serviss, kas auto pēc kārbas maiņas atdod auto ar vibrējošu dzinēju? diemžēl mums jau ar tiem dīleriem bieži arī ir kā ir.

Neputns Reģ.: 26.11.2020
0 1 Atbildēt

Kaut pastalās, bet Volvo.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Ne jau kurš katrs Volvo, bet lielais un skaistais S80. Jādomā, kārtīgi nobraukts, dīzeļus nepērk braukšanai uz tuvāko baznīcu. Kolēģim kādreiz arī tāds bija, nevarēja saprast, kas īsti kaiš, servisos sāk parasti ar dīzēm, kad šis izskaidrojums neder, tad tik turpina ar visu citu :-/

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ja "meistariem" varētu uzticēties, tad lielu daļu to veco Volvo līdz tuvu miljonam varētu nobraukt bez bēdu, bet dzives realitāte ir tāda, ka kamēr labu meistaru atradisi, sen būs viss apnicis un būsi dusmīgs uz marku un auto ...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Šāds auto bija viens no variantiem, kuru savā laikā izskatīju kā variantu. Ļoti patika gan dizaina, gan braukšanas komforta ziņā, čomam tāds bija - gribēju no viņa pirkt. Tagad, lasot atsauksmes, laikam jāsaka - paldies Dievam, ka toreiz nenopirku.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nu sievastēvam ir viens no pirmajiem XC 90 un principā ja pats uzvestos drusku uzmanīgāk ar to verķi un nedzitu turpat kur savulaik Ņivu vai Renault Kangoo 4x4 dubļos, tad principā man tas arkls ar visu automātu un 2.9 benzinu tīri labi patīk ...

Bet citādi šobrīd jàmekle kas noticis vaditāja durvju modulim (+ durvju vadu "eko izolacija" izskatas vienkārši Pī), ka negrib "runāt" ar logu pacēlāja motoru un spogulim tas pats (ticams ka massa, bet nebija ar ko notestēt) un šobrīd Haldex ar nestrādā, tur ar vajadzetu pielīst un ar saprātu palūrēt WTF.

Bet ir viena lieta - bez sava OBD skanera un sajēgas par to Volvo, būsi ļoti nepatīkami pārsteigts gan ar servisu nespēju, gan daļu izmaksām un arī nepieejamību ...

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Esmu nonācis pie slēdziena, ka markas, ja tas skar motorus/apkares/kārbas ir jādod remontēt marku speciālistiem - kas pārzina nianses un iespējams, māk lasīt kļūdas un pareizi diagnosticēt, citādi būs kā šajā topikā - lamatās ar mizu, kura strauji izrij naudu, bet servismeniem arvien jaunas diagnozes - viņs teica, man viens pazīstāms, utt., utml huiņa.

Arī piekares ne katrs spēj salabot. Garāžu Koļu laiki ar āmuriem un plakanajiem skrūvgriežiem ir aizgājuši !

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti