Ja nejēdz civilizēti noņemt amartizātorus tad tādam kreisroču kantorim labāk nemaz nedot auto taisīt vai, cik jauns viņš būtu. Amartizatora nonemsana vispar nevar buut problema. Tolmeta vertiba pa lielam visiem auto vienada arī pilnīgi jaunam. Vienīgi lielāka elektroauto un hibrīdu jo vairāk maksā par akumuloatoru. Te neiet runa par izmaksām, jebkura pārbūve nav lēta, viņš taču neprasa skolotāja padomus ;cik tas maksā un vai vērts to darīt
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam




















normisQ rakstīja:
felix65 rakstīja: Tipiska piesērējuša karburatora problēma. Benzīns ar biokomponenti graujoši uz to iedarbojas. Ja tas ir metāla karburators, tad jātīra ultraskaņas vanniņā, ja plastmasas, tad jānomaina dīzes. Atsperes parasti neizstiepjas. Iesaku meklēt tuvāko remontdarbnīcu un atstājot ziemas glabāšanā ieliet tukšā bākā gramus 200 Aspēna vai Husqvarnas 4taktu benzīna un padarbināt lai karburators piepildās ar to. Tad varēs ilgstoši bez problēmām glabāt nedarbinot. Tas pats attiecas uz visu tehniku, kura tiek darbināta ar benzīnu, tikai jāizvēlas 2taktu vai 4taktu Aspēnu, atkarībā no dzinēja tipa.
Vai karburātors ir jāizdarbina tukš jeb labāk atstāt viņā nedaudz iekšā? Šim Aspēnam jau eļļu nevajag liet klāt?
izbrauc tukšu bāku kamēr noslāpst, Ielej Aspēnu piedarbini, noslāpē un atstāj uz ziemu, lai pavasarī vari laimīgs piedarbināt un liet iekšā degvielu