Jā jā, sākās raudieni, ka sab. transports nepieved pie darba durvīm, kā arī tas ir jāgaida.... Nevar 'ērtībās' savu resno pakaļu no viena sēdekļa uz darba sēdekli pārcelt, bez piepūles un tieši tāpēc braucot ar auto.
Respektīvi, ja cilvēks negrib, būs gatavs korķī stāvēt, bojāt savus nervus un 'Rīga' pie tā būs vainīga, ka stāv korķī un viss ir slikti. 😅
P.S. Jau 2.5gadus braucu ar vilcienu, stacija nav pie darba bet ir 2.1km attālumā, ik dienu sanāk ~30min gājiens uz vienu pusi, kas pie 'ofisa darba' ir tikai pozitīvi.
JĀ laika ziņā sanāk ~1.30h dienā ilgāk turp-atp uz darbs-mājas nokļūšanu pavadīt, bet kaut kā daudz pozitīvak jūtos. Nevis drūmi nobesījies no visiem uz ceļa.
Protams tur baisos lietus vai ziemas apstākļos braucu ar auto, bet nu pēdejos gados tik draņķīgas dienas, ka pat suns āra neiet ir uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmas gadā. Šoziem vispar ziemas zabakus neesmu uzvilcis, pagaidam visa ziema izstaigāta ar botām. 😅
😊 Viss ir paša gribēšanā.
Vai valstij vajadzētu atbalstīt elektroauto iegādi?
Latvijā jau ir spēkā otra programma ar elektroauto subsīdījām privātpersonām un uzņēmumiem.
Vai Latvijai šim mērķim vajadzētu tērēt līdzekļus?
Te info par atbalstu un summām ekii.lv/index.php?page=atbalsts-transportlidzekliem