Vai tas ir normāli??? Ford S-Max 2018 automāts nepārslēdzas. - Forums - iAuto

Vai tas ir normāli??? Ford S-Max 2018 automāts nepārslēdzas.

janissabl Reģ.: 10.03.2025

Sveiki, ceru rast palīdzību, skaidrību. Man ir Ford S-Max 2018 automāts, Dīzelis. uzsākot braukšanu no rītiem, kad auto ir stāvējis nakti, dienu u.t.t. manuprāt nepārslēdz kā vajadzētu ātrumus… uzsāku braukt pa pagalmu 20 km/h vis labi, izgriežos uz ceļu, uzspiežu gāzi, lai palielinātu ātrumu, tahometrs uzkāpj līdz 2 un nepārslēdzas. atlaižu gāzi, nospiežu vēlreiz, pārslēdzas uz nākamo ātrumu, kad esmu pabraucis, kārba uzsilusi, vai motors, viss labi, pārsledzas kā pa sviestu… vai tā ir jābūt??? kad pa dienu apstājos, ieeju veikalā, piedarbinu, viss strādā labi, pārslēdzas viss.

 
darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Man arī aukstā laikā pirmos pārdesmit metrus negrib pārslēgties, pēc tam aiziet. Bet tā kā tev - tas noteikti nav normāli. Tas vispār klasiskais automāts vai robots?

janissabl Reģ.: 10.03.2025
0 0 Atbildēt

darklight rakstīja:

Man arī aukstā laikā pirmos pārdesmit metrus negrib pārslēgties, pēc tam aiziet. Bet tā kā tev - tas noteikti nav normāli. Tas vispār klasiskais automāts vai robots?

Robots, ko iesaki darīt, vai eļļas maiņa palīdzētu??

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tā ir zīlēšana kafijas biezumos, ja vien jams jau nav izmetis kaut kādu kļūdu iekš OBD. Ja servisa intervāli +/- ievēroti, tad tikpat labi kāds sensors sācis rādīt greizi, un vadība pieņem nepareizus lēmumus utml. Jamiem ari parasti ir kaut kāda programmātiska "nodiluma adaptācija" iebūvēta - mazums tur kaut kas nepareizi “sa-adaptējies”  …

 

P.S. ir arī vēl kāda nianse piemēram BMW, LR utml. auto kur lieto ZF 8HP kārbu, ja auto kārba nav atbilstoši apkalpota un ir diezgan padilusi, tad virs 200'000 km, pie eļļas maiņas var gadīties ka automāts sāk gļūčīt/slīdēt vairāk, un reizēm ieteikums ir atgriezt veco kārbas šķidrumu, nu vai arī tad pa tiešo uz kārbas atjaunošanu …

janissabl Reģ.: 10.03.2025
0 0 Atbildēt

kļūda nekāda nav izmesta, neviena lampiņa nedeg. pirms kāda laika ford centrā biju izpūtēja nox sensoru mainīt, itkā nekādu kļūdu neteica… mašina pašam apm. 1 gadu… Kārbai nav nekas mainīts… nobraukums 214

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Eļļas maiņu vienmēr ir vērts mēģināt. Bet vispār par robotiem neko baigi nezinu, līdz šim veiksmīgi sanācis izvairīties.

Naudasmaiss Reģ.: 10.02.2025
2 1 Atbildēt

Eļļas maiņa, tā būs zemē nomesta nauda.

 

Ja kārbu vajag saremontēt, tad to varēs izdarīt, bet tas maksās gandrīz 4 tūkstošus.

 

Kā jau lielākajai daļai robotizētajām kārbām, vadības bloks peld tajā pat eļļā, kurā sajūgs un pārējais mehānisms. Tad nu sajūgs un mehānisms dilst un visi tie mēsli sakrājas smalkajā hidrauliskajā vadībā, kura tur gļučī, tad nu sajūgs vairs nestrādā kā un kad pareizi vajag, kas arī izpaužas kā šeit minētie siptomi.

 

Ir vairāki kantori, kas arī šīs kārbas remontē. Bet es neieteiktu, jo ir slikta pieredze, ne konkrēti ar šo kārbu, bet vispār ar automātisko kārbu remontiem. Es ieteiktu atkratīties no šī gemara un nopirkt jaunu mašīnu.

 

 

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Atkratīties no šādas mašīnas būtu samērā amorāli un drošvien laikietilpīgi.Arī lohu ar tūkstošiem/kabatā paliek arvien mazāk.Labāk vaig iegādāties vēl Otru tādu pat auto.Vai vismaz otru ātrumkārbu. 

Naudasmaiss Reģ.: 10.02.2025
6 0 Atbildēt

Ko nozīmē "amorāli"? Viss lietoto auto tirgus balstās uz uzmetienu un lohiem. Viņi viens ar otru veiksmīgi iedarbojas un notiek tāds kā apburtais loks. Rekur šis pats lohs to fordu gadu atpakaļ jau nopirka ar to defektu, vienkārši tikai šoziem tas defekts kārtīgi sevi parādīja un laikam arī piebesīja. Nu tipiska lohu situācija un tipisks lohu defekts. Jo kadeēļ gan pardot mašīnu, kura ir tikai 7 gadus jauna un vēl tīri braucama, pēc visiem lohu standartiem, vēl galīgi "mazlietota".

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti