ValdisM
Princips par to 1/10 šķirbas starp diska centru un stupciu ir loģisks, taču piem. mana auto diskiem (lietie,oriģinālie modeļa lietie) nav pat tik mazas šķirbas, tobiš- uzliekam disku-pievelkam to ar skrūvēm
===================
Jaa, ir taadi auto, bet vispaar no shaadas seezhas censhas izvairiities, jo zinaamos apstaakljos ir iespeejams, ka viss paarveershas par "vienu gabalu". Bez tam nevajadzeetu aizmirst katrreiz viegli ieziest kontakta virsmas ar uudensdroshu smeervielu, kaut vai "litolu"! Literatuura: "Pielaides un seezhas" ![]()




















tt
Vēl kas dīvaini - kad piestartē un brauc, pirmās 10-15 minūtes salonā nāk karsts gaiss, bet, jo vairāk brauc, jo vairāk atdziest, vēl pēc 15 min pūš tikai aukstu.
Risinājumi :
Webasto (dārgi, ap 1000 Ls)
==================
Tas tiesa gan
Aizsegt radiatoru (kā vecos labos laikos lēti, bet vai nostrādās?)
===================
Hmm, bet vai tev ir iespeejas pakontroleet shkjidruma reaalo temperatuuru? Tjipa termometrs, trubu / shlangu temperatuura? A varbuut streiko pechkas vadiiba, ja taa ir elektroniska / elektriska? Ja ar pechku kaartiibaa un termostats OK, tad daljeeja radiatora aizsegshana paliiidz ljoti labi
Elektriskie 12V dzesēšanas sistēmas/salona sildītāji (vai tādi vispār ir)
=====================
Laiakam ir gan, bet kaada jeega likt taadu, ja probleemas ir ar standarta pechku.
Vēl kāds risinājums? Kas ir "karstie termostati"?
=====================
Termostati, kuri saak veerties valjaa un pilniibaa atveras pie augstaakas temperatuuras, nekaa "standarta" termostati. Taadi ir populaari Ziemeljvalstiis, Kanaadaa un veel shur tur, kur garsh aukstais gadalaiks kopumaa.