boliks rakstīja:
Kā šo normu var apiet.
Nu piemēram pieņemot lēmumu, kas šādi aprīkota auto CSNg atbildība daļa vienmēr palielinās. Lai dažiem neliktos, ka ir šausmīgi forši būt "vienlīdzīgākiem".
boliks rakstīja:
Kā šo normu var apiet.
Nu piemēram pieņemot lēmumu, kas šādi aprīkota auto CSNg atbildība daļa vienmēr palielinās. Lai dažiem neliktos, ka ir šausmīgi forši būt "vienlīdzīgākiem".
Runa ir par to ka pagājušo gad TA tika iziets bez problēmām bet šogad lūk tādi brīnumi.
boliks rakstīja: Runa ir par to ka pagājušo gad TA tika iziets bez problēmām bet šogad lūk tādi brīnumi.
Slikti, ka tik ilgi ir ļauts neievērot vienotus standartus, kas būtiski ietekmē drošību uz ceļa. Visi signāli, kas atšķiras no pierastā, tiek uztverti daudz lēnāk un ar apdomu - attiecīgi ir daudz lielāka iespēja, ka izraisīsi avāriju, jo kāds tavu nepareizās krāsas lukturi pārpratīs vai gluži vienkārši noreaģēs par vēlu. Pašam nesen sanāca bīstama situācija apdzenot - priekšā braucošais nepaskatījās spogulī, kad biju jau viņam gandrīz blakus - bet sarkanās lampiņas iemirgošanos uztvēru kā bremžu signālu - t.i. laišanu garām, nevis vēlmi mani nostumt no ceļa
Pus Latvija brauc ar tādiem auto kuriem sānos nav pagrieziena lukturis. A gabarītuguņiem problēma ir tā ka tie lūk ir sānos un oranži nevis balti. Līdzīgi Volvo S un v40
Pastāsti sīkāk kas par auto, vai iemet bildi uz līdzīgu auto, lai var saprast kāda tev tā probza. Varbūt vinekāºsi ir jāizdara tā kā prasa likuma burts un jāaizmirst jebkāda jebļa uz priekšdienām !!!
P.S. tikt vaļā no dzleteniem gabarītiem parasti nav sevišķi liela problēma, jo tur nāk papildus stikls kas to gaismu "krāso". Un pagrieziena lukturis šķiet ka varēja būt aºi bampera sānu daļā !!!
P.P.S. Kas ar tevi Sēne smadzenes uz ceļa nestrādā, ka čīksti par bīstamību ?!?!? šitie ir natuºāli sīkumi pret visādām ceļu malās pamestām piekabēm bez gaismām un aizd=stiem atstarotājiem ... kā aºī "tumšīem" ļautiņīem.
Un var daºīt IMo aºī tā ka tas krāsainasi gabarīts kļūst par pagriezienu, un gabarīt lampiņu "iegriež" pamatlukturī !!!
WALA rakstīja:
P.P.S. Kas ar tevi Sēne smadzenes uz ceļa nestrādā, ka čīksti par bīstamību ?!?!? šitie ir natuºāli sīkumi pret visādām ceļu malās pamestām piekabēm bez gaismām un aizd=stiem atstarotājiem ... kā aºī "tumšīem" ļautiņīem.
Sarkana disene kaut kādai amūrikāņu kastei pakaļā sīkums? Nu tev varbūt sīkums bet sēņotājam gandrīz avārija
P.N. Kāpēc tu pa ceļa malām rullē? Es braucu pa ceļu
msh rakstīja:
Sarkana disene kaut kādai amūrikāņu kastei pakaļā sīkums? Nu tev varbūt sīkums bet sēņotājam gandrīz avārija
NU hmm kādu gadu dzīvoju pa Ameriku - nesajutos neērti vai kā apdalīts ka man pagriezienus rādīja sarkanus. Nekuj līst pakaļā priekšējam ja nevar apjēgt kas priekšā notiek.
msh rakstīja:
P.N. Kāpēc tu pa ceļa malām rullē? Es braucu pa ceļu
Vecīt tev ir veicies, man ziemā 1 x pašam (un tikai tas ka kaut kas likās aizdomīgi ar iemītajām pēdām uz ceļa lika samazināt ātrumu un līdz ar to nenoķert asas sajūtas, un tā nebūt nebija ceļa mala), un citreiz manai ex-draudzenei braucot ar velo beidzās ar diezgan pasmagu galvas traumu. UN vēļ ir bijušas situācijas, bet taš nebija tik bīstamas, cik vienkārši lika kārtējo reizi pie sevis nodomāt - idioti.
WALA rakstīja:
NU hmm kādu gadu dzīvoju pa Ameriku - nesajutos neērti vai kā apdalīts ka man pagriezienus rādīja sarkanus. Nekuj līst pakaļā priekšējam ja nevar apjēgt kas priekšā notiek.
Nav jau ne vainas sarkanajiem signāliem, ja tas ir STANDARTS un attiecīgi vadītāji rēķinās ar tādu. Un kā man tavuprāt vajadzētu apjēgt, ka praidists, kas nejēdz pat ar normālu auto braukt, arī spoguļos neskatās?
Seene rakstīja:
Nav jau ne vainas sarkanajiem signāliem, ja tas ir STANDARTS un attiecīgi vadītāji rēķinās ar tādu. Un kā man tavuprāt vajadzētu apjēgt, ka praidists, kas nejēdz pat ar normālu auto braukt, arī spoguļos neskatās?
Gadienā neesi TUV Latvia vai CSDD darbinieks.
Visās normālās valstīs lukturiem jārāda pareizajā virzienā, un obligāti jābūt miglas lukturiem (Japanā tādu daudziem modeļiem tāud nemaz nav !!!), bet ted redz kārtējo reizi vienai sūda 2 mio pīpļu valstiņai jāizdomā kaut kāda jauna ābece.
Tas nekas ka civlvēki līdz ar to uz apskati iebaxta teiksim parastas lampiņas, bet pēcāk brauc sūdīgu Xrenonu, uz apskati maina lukturus un ko visu neko. C-mon ja ir zināms ka r šāda situācija ir jāizdomā kā pievilināt šos cilvēkus kļūt legāliem, nevis likt domāt kā piečakarēt TUV darboņus. Jo uz ielām tāpat neba nu CSDD vai TUV eksperti brauc reidos un drāž nepareizās gaismas, un neba nu CP ekipāža tagad nu būs tie eksperti kas spēs izvērtēt mašīnas tehniksko stāvokli.
WALA rakstīja:
un citreiz manai ex-draudzenei braucot ar velo beidzās ar diezgan pasmagu galvas traumu.
No kā tas - ar redzi pašvaki vai kā?
WALA rakstīja:
Seene rakstīja:
Nav jau ne vainas sarkanajiem signāliem, ja tas ir STANDARTS un attiecīgi vadītāji rēķinās ar tādu. Un kā man tavuprāt vajadzētu apjēgt, ka praidists, kas nejēdz pat ar normālu auto braukt, arī spoguļos neskatās?
Gadienā neesi TUV Latvia vai CSDD darbinieks.
Visās normālās valstīs lukturiem jārāda pareizajā virzienā, un obligāti jābūt miglas lukturiem (Japanā tādu daudziem modeļiem tāud nemaz nav !!!), bet ted redz kārtējo reizi vienai sūda 2 mio pīpļu valstiņai jāizdomā kaut kāda jauna ābece.
Tas nekas ka civlvēki līdz ar to uz apskati iebaxta teiksim parastas lampiņas, bet pēcāk brauc sūdīgu Xrenonu, uz apskati maina lukturus un ko visu neko. C-mon ja ir zināms ka r šāda situācija ir jāizdomā kā pievilināt šos cilvēkus kļūt legāliem, nevis likt domāt kā piečakarēt TUV darboņus. Jo uz ielām tāpat neba nu CSDD vai TUV eksperti brauc reidos un drāž nepareizās gaismas, un neba nu CP ekipāža tagad nu būs tie eksperti kas spēs izvērtēt mašīnas tehniksko stāvokli.
Tak metode jau ir izdomāta un Vācijā ļoti labi darbojas. Ja auto ir acīmredzama neatbilstība tehniskajām prasībām, tas tiek evakuēts uz servisu un atdots pēc soda + nedraudzīga trūkuma novēršanas rēķina.
Sretsked rakstīja: Kaut kas nav skaidrs, ja nedrīkst būt tādi lukturi, tātad nedrīkst un viss. Kas te ko diskutēt ???
Diskutēt nav par ko - vienkarši ši valsts pārvalde rūpējas tikai par to lai vidējam pilsonim būtu dziļa vēlme apiet likumus, vai arī uz tiem prasti uzD..., cits jau nekas.
Jo šāda lukturu krāsas būšana tādā vai citādā veidā tavu nejēgas drošību nekādi neietekmē ( citādi ASV ar savām rupēm par drošiem auto jau sen tos būtu aizliegusi), tā vienkārši ir iekšēja tirgus aizsardzība. Bet Latvija auto neražo, lukturus neražo, davispaº gandrīz neko autombīļiem neražo, lidz ar ko aizsargāt mums nav pat īsti ko. Toties ar šīem noteikumiem skaisti tiek panākts ka amurikāņu tirgum domātie auto nereti ir dārgi jasertificē - jautājums kam pie velna tas vajadzīgs ( nu jā tehniski lai varam brīvi pārvietoties ES teritorijā)
P.N. kaut gan man personīgi dziļi PO tas viss mani nekādi neskar
Seene rakstīja:
Tak metode jau ir izdomāta un Vācijā ļoti labi darbojas. Ja auto ir acīmredzama neatbilstība tehniskajām prasībām, tas tiek evakuēts uz servisu un atdots pēc soda + nedraudzīga trūkuma novēršanas rēķina.
Metode ir ideāla .... Vācijā - tu beidz sapņot un nolaidies uz zemes te Latvijā - zilo lampinu un Xrenonu zemē.
P.N. man reizēm ņirga nāk kā USA auto tiek piedzīti LV /ES sertifikācijai pie mums.
WALA rakstīja:
Sretsked rakstīja: Kaut kas nav skaidrs, ja nedrīkst būt tādi lukturi, tātad nedrīkst un viss. Kas te ko diskutēt ???
Diskutēt nav par ko - vienkarši ši valsts pārvalde rūpējas tikai par to lai vidējam pilsonim būtu dziļa vēlme apiet likumus, vai arī uz tiem prasti uzD..., cits jau nekas.
Jo šāda lukturu krāsas būšana tādā vai citādā veidā tavu nejēgas drošību nekādi neietekmē ( citādi ASV ar savām rupēm par drošiem auto jau sen tos būtu aizliegusi), tā vienkārši ir iekšēja tirgus aizsardzība. Bet Latvija auto neražo, lukturus neražo, davispaº gandrīz neko autombīļiem neražo, lidz ar ko aizsargāt mums nav pat īsti ko. Toties ar šīem noteikumiem skaisti tiek panākts ka amurikāņu tirgum domātie auto nereti ir dārgi jasertificē - jautājums kam pie velna tas vajadzīgs ( nu jā tehniski lai varam brīvi pārvietoties ES teritorijā)
P.N. kaut gan man personīgi dziļi PO tas viss mani nekādi neskar
Lukturu krāsa IETEKMĒ drošību. T.i. nevis izvēlētā krāsa, bet gan neatbilstība vienotam standartam. Un dzeltenas krāsas lukturi ir Eiropas, nevis LV pieņemts standarts. Man nav PO, jo ir nācies, kā jau iepriekš rakstīju, saskarties ar praidistu uz ceļa. Dzeltenais lukturis būtu devis iespēju savlaicīgi pamanīt to, ka cilvēks ir nolēmis ignorēt CSN. Manā gadījumā paveicās ar pietiekami platu un gludu nomali, bet tāda varēja arī nebūt.
WALA rakstīja:
Seene rakstīja:
Tak metode jau ir izdomāta un Vācijā ļoti labi darbojas. Ja auto ir acīmredzama neatbilstība tehniskajām prasībām, tas tiek evakuēts uz servisu un atdots pēc soda + nedraudzīga trūkuma novēršanas rēķina.
Metode ir ideāla .... Vācijā - tu beidz sapņot un nolaidies uz zemes te Latvijā - zilo lampinu un Xrenonu zemē.
P.N. man reizēm ņirga nāk kā USA auto tiek piedzīti LV /ES sertifikācijai pie mums.
Un kāda vaina būtu pie mums? Mēs tak vēl labāk mākam evakuēt un iekasēt naudiņu par policijas stāvvietas izmantošanu.
Deksi tu ar sapņo - paskaties uz reālo pasauli - cilvēki regulāri pārkāpj ātrumu ( es ar neesmu nekāds uber-likumpaklausīgais) utt. diezvai i pats esi labāks. NU pasaki kam no tā labums ka cilvēki pierod apiet/ pārkāpt utt. Un tikai nesač atkal mildēt par kaut kādu mistisku ideālu pasauli - there ir no such thing !!!
Sretsked rakstīja: Tieši tā, es ikdienā braucu un kas ir sarkans, es nezinu.
56.4. sarkans signāls (arī mirgojošs) vai divi pārmaiņus mirgojoši sarkani signāli aizliedz kustību.
Neko nedari.
Es kādreiz "ieliku" aizmugurē kraisleram. Bija mana vaina, bet šamamarī octa nesamaksāja, jo aizmugurē bija amerikosu pagriezieni. Tas viss gan gāja caur tiesu, tipa nestandarts, bla, bla, blā.
Secinājumus izdari pats.....
Vai gadījumā nav tā,ka tie sarkanie pagriezienu lukturi ir LV aizliegti,sākot ar kaut kādu ~ 2000.g.,bet vecākiem dampjiem tas ir pilnīgi legāli?
UUSA rakstīja: Vai gadījumā nav tā,ka tie sarkanie pagriezienu lukturi ir LV aizliegti,sākot ar kaut kādu ~ 2000.g.,bet vecākiem dampjiem tas ir pilnīgi legāli?
Amēram tā ir. Bet pat tad, ja ir pilnīgi legāli, tas var kalpot par pamatu apdrošināšanas atteikumam. Tieši tāpat, kā ātrums virs 130km/h Vācijā - atļauts, bet pašam uzņemoties risku.
Vispaar R-Eiropaa ir iegaadaajami "set"i USA automobilju paartaisiishanai uz EUR, vismaz gaismas zinjaa. Shito es pieredzeeju Shveicee - vinjiem diezgan populaari bij Jeep Cherokee un Chevrolet Blazer automobilji. Jeep taapeec, ka no USA var dabuut versijas, komplektaacijas, kaadu Eiropas tirguu nav, turklaat vinji ar saviem 4x4 ir piemeerotaaki piekabju vilkshanai. A ar piekabeem jamie paarvadaa i zirgu, i skrieshanas saciikshu sunjus, i kerlinga komandu "akmenjus", i ciema armijas rotas lozhmeteejus utt. Populaaraakie US caaru modelji turienes trafficam ir sertificeeti (attieciigi arii EU), iznjemot gaismas, protams. Nu tad tas "sets" Jeepam bij taada kartona kaste, apm. kaa TV aparaatam, iekshaa visi nepiecieshamie signaaliishi, lukturiishi, provodkas fragmenti, dazhi releji un kastiites, skruuviites + izsmeljosha instrukcija uzstaadiishanai 3 valodaas. Apmainiit visu nepiecieshamo prasiija ar visu kafiju + uzpiipeet pa vidu apmeeram 2,5 stundas, peec kam vareeja droshi doties uz "Kontrolle" - iestaadiijumu, ar kuru saliidzinot muusu CSDD TA ir gatavais beernudaarzs Shitaa "seta" razhotaajs bij vaacu firma, bet ne no lielajaam, aciimredzot taada, kas razho "kjuunjinga" liberinjus, lielajaam var nebuut izdeviigi mazas izstraadaajumu partijas razhot. Vien prieksheejie galvenie lukturi bij HELLA H4.
TA japāņu auto ar ASV lukturiem
Vecā dziesma
Kādi varianti, gabarītiem no ASV vai Kanādas ievestajiem autiņiem ir jābūt baltiem gabarītlukturiem un sānos auto kuri ir reģistrēti pēc 2007.gada 1.janvāra spārnos ir jābūt iegrieztiem pagrieziena rādītājiem.
Kā šo normu var apiet.