Kas domāts ar stiprinājumu "kastīti"?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kas domāts ar stiprinājumu "kastīti"?
a cik loterejas biļetes var dabūt, iegādājoties jaunu riepu komplektu SPAauto?
Un kuram tad ir 4x113.4?
Sviestc rakstīja: A kāpēc uzreiz ir jālamājas
Nu, kā kāpēc? Tāpēc, lai visi saprastu, ar ko ir darīšana - ir uzreiz redzams kultūras līmenis un cilvēka attīstības stadija.
Sviestc rakstīja: A kāpēc uzreiz ir jālamājas
Lai gan vārdu "Daunis" varētu arī uztvert kā personvārdu (līdzīgi kā, piemēram, "Dainis"), jo savulaik tādu varēja atrast arī kalendārā, varbūt, taaneko zin msh īsto vārdu (nu, vai arī otro, kristīto jo pirmais, man šķiet, tomēr bija cits).
Uz vadītāju attiecas viss, kas rakstīts CSN, un tur minēts, ka vadītājs drīkst to prasīt.
Bet, vai tu protokolā ierakstīji savu versiju un iebildumus? Ja ne, tad ko nu tur vairs - tāpat jau par to summu neatmaksājas kasīties. Ja nu tikai principa pēc, un ja ir gana daudz naudas un laika, savādāk atliek vien iespēja nodot ziņu policijas iekšējam drošības dienestam (kaut kur bija anonīmais tālrunis), un kad šiem būs pietiekami dažādu ziņu par šo censoni, varbūt, kaut ko pasāks pret viņu.
Yetti rakstīja:
rgcwtxkmt9729w9 rakstīja: Un kuram tad ir 4x113.4?
S40 03.1996 - 12.2003
V40 03.1996 - 12.2003
Pēc maniem datiem šiem ir 4x114.3
Labrīt, Žubītes!
Nu re, un man atkal liekas, ka recluse būs kļūdījies ar 5x(4x vietā).
ups, izlasīju vēlreiz, ka šis jau bija minējis 4x, tad tiešām interesanti, kam 5x - tam antikvāram vai?
Atradu atbildi - 5x114.3 jeb 5x4.5" bija PV Amazon un sākotnēji arī P1800. Vēlākiem P1800 bija 5x112 - tāpat kā 140 un 240 modeļiem.
ursis rakstīja: ja ja
īstiem pacaniem divus ratus nevajag
content22-foto.inbox.lv/...
Feins konstruktors, man ar patika tādu mopēdu skrūvēt!
AutoPilots rakstīja:
sarakstiju pilnu to viņu doto A4 lapu!
Kapēc, domā ka nauda nosaka to vai cinīties par savu taisnību?
Tieši, tapēc, ka man nemētālas lieki lati iešu līdz galam!!!
Tas tikai liecina par to, ka ar brīvu laiku tev nav problēmu. Ir tāds teiciens - laiks ir nauda...
Vai arī nestādies priekšā, ar ko būs darīšana - kā jau te teica- tiesā visbiežāk "nav iemesla neticēt policista teiktajam (jo tas tak policists)".
anonimikis rakstīja:
ā, tad jau jāliek lielāki ripuļi. tie retāk saskarsies ar zemi un mazāk nolietosies.
Jā, tā tas ir. Kā tev liekas, kāpēc lielāka diametra riepas maksā vairāk(?) - (vismaz daļēji) tāpēc, ka tur vairāk gumijas - džipam ar vienu riteņa apgriezienu sanāk veikt pat 2x vairāk ceļa kā mazauto ar R13 - attiecīgi mazāk nolietojas (dēļ lielāka auto svara gan riepas ir 2x platākas, kas arī attiecīgi palielina iztērētās gumijas daudzumu un cenu).
anonimikis rakstīja:
cietie diski ar jāpērk lēnāki, tie ies ilgāk.
Šitais gan garām. Pēc analoģijas varētu ieteikt kaut ko līdzīgu quantum bigfoot...
Galīgs, totāls, pilnīgs piena izstrādājums!
Turbo platinum digital nano laser pro!
Vācijā garākus gabalus mēdz veikt arī ar vilcieniem, kur savu auto var paņemt līdzi speciālā auto vagonā.
uupis rakstīja:
www.csdd.lv/...
Pārkāpumu uzskaites punktu sistēmas mērķis: nodalīt ļaunprātīgos un regulāros ceļu satiksmes pārkāpējus no tiem, kas brauc saskaņā ar satiksmes noteikumiem.
Pārkāpumu uzskaites punktu sistēmas būtība: par dažāda rakstura un smaguma ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumiem papildus naudas sodam paredzēts piešķirt pārkāpuma uzskaites punktus no „0” – „8”. Pārkāpuma uzskaites punkti tiks piešķirti par pārkāpumiem, kas rada satiksmes negadījumu draudus. Par formāliem pārkāpumiem, piemēram, dokumentu aizmiršanu mājās vai tuvo gaismu neieslēgšanu diennakts gaišajā laikā pārkāpuma uzskaites punktus nepiešķirs.
Un tagad pastāstiet kā nepiesprādzēšanās rada satiksmes negadījumu draudus???
Brauksi nepiesprādzējies un vajadzēs strauji bremzēt - nevarēsi sevi pie stūres noturēt. Piemēram, ja pēkšņi uz šosejas kas neparedzēts izlec priekšā - kāds alnis vai traktors. A tā, ja siksna turēs un abs strādās - varēsi vēl auto vadīt. Tas viss, protams, pie nosacījuma, ja ir laba saķere ar ceļu.
smaidiigais rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja:
VWfans rakstīja: Tagad ar labu atlaidi dabuujams lieliskais KIA-Ceed SW universaals. Ar 1,4 litru benziina motoru pat leetaak par 10 tuukstoshiem latu. Es taadu auto iekaaroju...
Vācijā tikpat lieliskā škoda fabia maksā lētāk par 10 tūkstošiem EIRO....
Kāpēc pie mums baudāmus jaunus auto pārdod tik dārgi
skoda.lv/...
ņem kaut divas, cena zem 10 000 eiro
tik nezkāpēc maz to pircēku tādai plikai skārda bundžai
Bāzes aprīkojums Classic
44 gaisa drošības spilveni (frontālie un sānu);
Eye rakstīja: Oooo, ar mājas niku esmu ielogojies...
Eye = Bucefals
Vļip ačkarik! www.iauto.lv/...
2. Katrs lietotājs drīkst reģistrēt un lietot tikai vienu portāla kontu. Gadījumā, ja tiek konstatēts šī punkta pārkāpums, administrācija patur tiesības dzēst visus kontus, kurus izveidojis šis lietotājs.
drags rakstīja: papēti 0pel-club.ru Tur ir vērtīga infa....
Paprovē pats to www.0pel-club.ru/...
Pareizāk te: www.opel-club.ru/...
ak rakstīja: Bija 97 dīzelis 2.0, knapi gadu nobraucu. Nekādu daudz problēmu nepaspeju izjust. Jā, radio-info displejam puse no cipariem nedega, šrotā dabūju tādu, ka visi deg. Nomainīt vienkārši. Eļļu neēda. Ja ēd, tas nav normāli. (Tagadējais Omegas 2.2 DTI arī neēd). Vectra ar 2 l dīzeli bija ļoti ekonomiska, ap 6 l. Ārējās temp datčiks nobeidzās, arī no šrota tika paņemts, un viss ok. Tur pa ritošo daļu viss kā vecajiem labajiem auto, tikai tie dzinēji nav tik vienkārši, sevišķi dīzeli, ja iespējams, vajag kaut kā pārbaudīt. Piemēram, Omegu kad nopirku, izrādījās, ka pussiltu ilgi jāgriež, kamēr pielec. Atklajās tikai nākamajā rītā pēc pirkšanas Adam Auto nomainīja kaut kāds trubiņas par 200 Ls, un tagad lec vienmēr.
ak rakstīja: Adam Auto nomainīja kaut kāds trubiņas par 200 Ls, un tagad lec vienmēr.
Ja runa par degvielas atplūdes trubiņām (nāk no sprauslām) - to kopgarums ir ap pusmetru, izmaksas minimālas, darbs arī neko liels - pusstundā var paveikt. Tā ir viena no opel dīzeļu tipiskām kaitēm - no vecuma tās trubas (paliek porainas, vai kas tāds) sāk laist iekšā gaisu un degviela pēc kāda laika dīkstāves saplūst no sistēmas atpakaļ bākā, līdz ar ko sūknim ir ko darīt, kamēr dabū dziesmā, un tā katru reizi, kad ilgāk atstāj auto, it īpaši ja ar purnu uz augšu - kalniņā.
Es stingri apšaubu, ka "nariks skaidri zin".
SEA rakstīja: Lai Šaraškins nāk šeit koklēt...
Aizvērs moš šo tofiku beidzot arī...
Šaraškins varbūt atnāktu ar, tikai vēl pāris nedēļas paies, kamēr kokli restaurēs.. www.iauto.lv/...