Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
auma 14.01.2010 1:21

Kas ar jums ir noticis, pat spama nekaada nebuus?

Es taa gaidiiju "no galvas liidz kaajaam" a juus nekaa, laikam jums vecums naak virsuu un klavu vairs neceljaas deldeet. DD

auma 30.01.2010 9:43

Man gan vairaak shkjiet ka nevis GM negrib redzeet Krievu investorus, bet gan Zviedru valdiiba kura to vienkaarshi negrib reklameet.

auma 31.01.2010 21:44

Es gan par saveejo 9000. nebiju sajuusmaa atieciibaa pret siltumu ziemaa

auma 01.02.2010 13:13

Darba temperatuura bij augshaa aatri un puuta arii karstu pechka, bet ja bij lieli miinusi (virs20) tad braucot garus gabalus logi sala ciet ne pa jokam un lai taa nebuutu naacaas reguleet visu pluusmu uz logiem deelj kaa sala kaajas ja meegjinaaja kaut bishkji siltumu atveeleet kaajaam taa logi bij aizsalushi. Salona ventilaacijas klapes un uudens drenaazjas caurumi arii tika paarbaudiiti un viss bij ok.

Tanii laikaa patiesiibaa tiku noveerojis arii citiem 9000 liidziigu probleemu.

Tagad braucu ar Roveru un siltaaku mashiinu neesmu sastapis, ja nu vieniigi zjigulis.

auma 01.02.2010 18:03

Nu vot, puuta taa ka mati pliivo un tik karstu ka bezmazvai roka deg, bet to lielo salonu piesildiit nespeeja

auma 18.06.2010 11:56

Iedomājamies to pašu čaka ielu, braucam divās rindās uz centru, te pēkšņi viens mudaks ir nometis autinju uz ielas braucamās daļas. Kuram tad tagad ir priekšroka? Tam kurš brauc pa pirmo joslu (te daži apgalvo ka pirmā ir primārā vienmēr), jeb tam kuram nav ceļā šķēršļu? Tas pats arī uz fev pārvada, kamēr ar zīmēm nav norādīts savādāk, tikmēr priekšroka būs tam kurš brauc taisni (jo nekas viņam neliek darīt savādāk) un tas kura ceļā ir šķērslis (tilta marga) tam nākas pārkārtoties.

Iedomājamies tādu pašu situāciju, tikai ar četrām joslām. Pēc dažu teiktā sanāk ka tagad visām četrām pūtu jāpabīdās pa kreisi, bet kā lai piemēram kreisā malējā joslā braucošais tagad zin kas darās labajā joslā (blakus brauc smagais un zīmes nav)?

P.S.

Satiksmes noteikumu nianses un strīdu situācijas ir interesējušas sen, tāpēc gadu atpakaļ liekot uz C kategoriju es pasniedzējiem daudz liku smadzenes kustināt lai atrisinātu dažādas neskaidras situācijas.

auma 08.07.2010 9:14

Paņem maģi un aizbrauc uz kādu instalatoru kantori kur tev iebakstīs ar pirkstu kurš ir kurš vads. Tici man tas būs gan ātrāk gan lētāk

auma 19.07.2010 18:23

Mūsdienās ir jābūt sajēgai kaut vai dēļ tā, lai tevi ne...istu katrs kurš nav par slinku to darīt.

Tikā jāmaina kalodkas pakaļā, izrādās ka viens suports ir izbeidzies (cilindrīts norūsējis un nestaigā) trijos servisos pateica ka jāmeklē jauns (vai cits) suports. Aizbraucu uz veikalu, pa trīs lati nopirku remkomplektu un pa vakaru sūcot aliņu sataisīju abus suportus kā jaunus.

Iztērēju 7Ls par gumijām un 5stundas ar baudu dzerot aliņu paķimerējos, servisā būtu 20Ls lietots suports (bez garantijas ka pēc pus gada nebeigsies) un nez cik vēl par darbu (kā jau iekš LV arī bez garantijas).

Morāle! Domājat paši...

auma 20.07.2010 12:20

Lielākais prikols ir tas ka lai izbruktu no Latvijas uz Krieviju ir nepieciešams uzrādīt (izdrukātu) LV OCTA

To pieprasa Latvijas robežsargi.

auma 20.07.2010 15:02

Crankshaft rakstīja: auma

Lielākais prikols ir tas ka lai izbruktu no Latvijas uz Krieviju ir nepieciešams uzrādīt (izdrukātu) LV OCTA

To pieprasa Latvijas robežsargi.

------------------------------

Taa nav Latvijas RS, bet gan Krievijas iniciatiiva. Turklaat

IMHO Krievijaa vajag notariaali apstiprinaatu vadiitaaja aplieciibas kopiju krievu valodaa, taapat auto tehniskaas pases. Vismaz vajadzeja, man veel tagad kaut kur meetaajas Par OCTA neatceros, bet liekas, arii taas notariaali apstiprinaatu kopiju vajadzeeja ...

Tur jau tā lieta ka krievijas OCTA man bij atsevišķi kuru arī sākumā uzrādiju, bet šiem vajagot Latvijas (izbraucot no valsts), beigās šie gāja kompī skatīt vai man ir octa. Beigās vēl piebilda ka nākamreiz ja nebūšot griezīšot riņķī. Kad pateicu ka drošinu caur netu un vai man tagad jāskrien pie drošinātāja parakstīt, atbildēja ka derot vienkārši izprintēta bez parakstiem. Šī laikam bij pirmā iestāde Latvijā kura man pieprasija uzrādīt octa.

P.S.

Nezinu kā agrāk, bet tagad nekādas notāra kopijas neprasa, tik papīru pie Krieviem jāraksta nemērā.

auma 21.07.2010 9:12

Tā jau ir "termožalūzkonvekcija"

auma 21.07.2010 9:25

Bļins, toč kā divi āži, katrs sēž uz savas siena gubas un taurē viens otram ka redz manējā ir tā gardākā, bet to ka siens ir vienā pļavā vākts nedomā

Ja grib skrūtvēt pēc manuāļa tad pēc manuāļa arī darbojās (ja vajag pērk jaunas skrūves, ja vajag tad mēra, ja der tad atstāj vecās). Ja grib ietaupīt un apzinās ka īsti pēc visiem priekšrakstiem tas nav, tad nākas darboties ar veselā saprāta un loģikas palīdzību.

P.S.

Ir gadijies dīzeļgolpam raut nost galvu un likt atpakalj ne tikai neslīpējot un nemainot skrūves, bet pat tas tika izveikts atkārtoti izmantojot veco blīvi un bez dinamometriskā atslēgas, golps nogāja 3gadi (pabija vēl gan Īrijā gan Zviedrijā) līdz tika pārdots. (kāds liktenis viņu sagaidija pēctam gan nezinu)

P.S.

Ar to es gribēju teikt ka ja smadzenes ir un rokas aug no pareizās vietas tad var paveikt daudzko pat nezinot kā tas darāms. Vai tas ir pareizi? Tas jau ir cits jautājums.

auma 25.07.2010 16:31

Kāpēc neviens nepiemin dzinēja jaudas līkni un griezes momentu

auma 25.07.2010 16:38

Visi temperatūras datčiki vēl atrodas tosolā kuram temperatūra ir normāla bet galva bez šķidruma jau sāk tēlot propelleru jo nav vairs viņā šķidruma kurš karstumu atņemtu.

auma 26.07.2010 0:16

draco rakstīja:

auma rakstīja: Kāpēc neviens nepiemin dzinēja jaudas līkni un griezes momentu

taapeec ka lielaakaa dalja sheit nav izaugusi liidz taadaam elementaaraam lietaam, kaa gaisa pretestiibas atkariiba no aatruma, un realizeetaas jaudas atkariiba no degvielas pateerinja.

da i ieksdedzes dzineejiem tieshi shio raksturliiknju salaagioshanai ir transmisija ar mainaamiem paarnesumskaitljiem. vienvaardsakot, griezes momenta raksturliikne neko dotajaa gadiijumaa nemaina. bet nu shaadu jautaajumu ar var uzdot tikai cilveeks kas to nesaprot. kaa saciit, sagraabstaas pa ausu galam gudrus vaardus, kuru jeegu neizprot, un tad nu jaapaspiid taksh kautkur ar terminu zinaashanu

Es nepretendēju uz "bubas" statusu, bet patēriņš ir atkarīgs no dzinēja leitderības koeficenta, gaisa pretestības, auto massas (pašlaik nepīsim te iekšā rites pretestību) tad pastāsti man dārgais, kā var rēķināt degvielas patēriņu neapsverot dzinēja lietderības koeficentu? Kurš mainās atkarībā no apgriezieniem un labākais rezultāts tiek sasniegts krustojoties jaudas un griezes momenta līknēm, protams ka jāņem vērā atdotā jauda un grieze uz ratiem jo pa vidu takš vienmēr būs zudumi, kaut vai uz tās pašas berzes rēķina.

P.S.

Ja es kaut kur kļūdos, tad paskaidro, nevis bļauj ka esmu tups.

auma 26.07.2010 1:01

Sretsked rakstīja:

auma rakstīja:

draco rakstīja:

auma rakstīja: Kāpēc neviens nepiemin dzinēja jaudas līkni un griezes momentu

taapeec ka lielaakaa dalja sheit nav izaugusi liidz taadaam elementaaraam lietaam, kaa gaisa pretestiibas atkariiba no aatruma, un realizeetaas jaudas atkariiba no degvielas pateerinja.

da i ieksdedzes dzineejiem tieshi shio raksturliiknju salaagioshanai ir transmisija ar mainaamiem paarnesumskaitljiem. vienvaardsakot, griezes momenta raksturliikne neko dotajaa gadiijumaa nemaina. bet nu shaadu jautaajumu ar var uzdot tikai cilveeks kas to nesaprot. kaa saciit, sagraabstaas pa ausu galam gudrus vaardus, kuru jeegu neizprot, un tad nu jaapaspiid taksh kautkur ar terminu zinaashanu

Es nepretendēju uz "bubas" statusu, bet patēriņš ir atkarīgs no dzinēja leitderības koeficenta, gaisa pretestības, auto massas (pašlaik nepīsim te iekšā rites pretestību) tad pastāsti man dārgais, kā var rēķināt degvielas patēriņu neapsverot dzinēja lietderības koeficentu? Kurš mainās atkarībā no apgriezieniem un labākais rezultāts tiek sasniegts krustojoties jaudas un griezes momenta līknēm, protams ka jāņem vērā atdotā jauda un grieze uz ratiem jo pa vidu takš vienmēr būs zudumi, kaut vai uz tās pašas berzes rēķina.

P.S.

Ja es kaut kur kļūdos, tad paskaidro, nevis bļauj ka esmu tups.

Tātad, konkrētajam BMW 530d patēriņš pie 160 km/h ir tieši tāds pat kā pie 106 km/h ??

Bļins, es nevienā vietā neesmu rakstijis ka degvielas patēriņš nemainās atkarībā no ātruma, es tikai biju nesapºašanā kāpēc visi mēģinot apšaubīt šo faktu nepieminēja vienu ļoti būtisku parametru.

auma 11.08.2010 15:52

Ta jau labaak trosees karinaat kaa siguldaa, tad toch nevienam uz zemes netraucees

auma 21.09.2010 10:06

Ar ko atšķiras dīzeļeļļa no "parastās" benzīniem domātās, pieņemot ka abas ir pussintētikas 10w/40?

auma 22.09.2010 5:16

No jums, cik garš tik plats

Pārfrāzēšu jautājumu:

Vai benzīna dzinējā drīkst liet dīzeļeļļu un otrādies, pieņemot ka jebkurā gadijumā tiek prasīta un arī ielieta eļļa ar viskozitāti 10w/40?

auma 22.09.2010 12:25

Sretsked rakstīja: Nu un kas tad TĀDS notiks,ja ielies to dīzeļeļļu benzīndzinējā ??

Uz šo jautājumu arī man būtu interesanti dzirdēt atbildi

auma 22.09.2010 19:17

Cena abām ir pilnīgi identiska

auma 23.09.2010 6:31

Visi tik gudri ka pat nav ko "drist pasūtīt", bet uz konkrētu jautājumu atbildi neviens sniegt nevar

auma 24.10.2010 10:32

Šis rīts sākās ar kārtējo laimēto ļimonu, tik šoreiz ir iesaistīts pats FIB

Federālā izmeklēšanas biroja (FIB)

Pretterorisma un brīdinošs noziedzības nodaļas.

Federālā Izmeklēšanas biroja.

J.Edgar.Hoover Building Washington Dc

Klientu apkalpošanas laiks / no pirmdienas līdz sestdienai

Darba laiks no pirmdienas līdz sestdienai:

Cienījamie saņēmējs,

Sērijas sanāksmes ir notikušas pēdējos 7 mēnešus ar ģenerālsekretārs Apvienoto Nāciju Organizācijā. Tas beidzās 3 dienas atpakaļ. Ir skaidrs, ka jūs neesat saņēmis savu fondu, kas ir melodija of $ 11million, jo agrāk korumpētiem valdības ierēdņiem, kas ir gandrīz tur fonda, lai sevi to savtīgu iemeslu dēļ, un daži cilvēki, kuri ir izmantojuši savas finansētu visus, mēģinot piekrāpt savu fondu, kas ir novedusi pie tik daudz zaudējumu no jūsu gala un nevajadzīgas aizkavēšanās, ka saņemta Jūsu fonda.

Valstu centrālās Interpola birojs papildināta ar Apvienoto Nāciju Organizācijas un Federālā izmeklēšanas biroja sekmīgi nokārtoja pilnvaras pašreizējais prezidents Nigērija Viņa Ekselence Goodluck Jonathan, lai veicinātu īstenošanu klīringa visiem ārvalstu parādus Jums un citiem cilvēkiem un organizācijām, kurām ir tika konstatēts, ka tie saņem Līguma summa, loterija / azartspēles, Mantojums un patīk.

Tagad, kā jūs vēlētos saņemt jūsu maksājumu? tāpēc, ka mums ir divas maksāšanas, kas ir par Kasieris Pārbaudiet vai Visa ATM karti?

VISA ATM CARD: Mums būs izsniegšanu Jūs pasūtījuma pin pamatā ATM karti, kuras jūs izmantojat, lai izņemtu līdz $ 3000 dienā jebkurā bankomātā mašīna, kas ir Master Card logo uz tā, un kartes ir jāatjauno 4 gadi laika, kas ir 2014. Arī ar ATM karti Jums būs iespēja nodot Jūsu līdzekļus uz savu vietējo bankas kontu. ATM karti nāk ar rokasgrāmatu vai rokasgrāmatas, lai izglītot jūs par to, kā to izmantot. Pat ja jums nav bankas konta.

Pārbaude: lai deponētu savu banku, lai to varētu noskaidroti trīs darba dienu laikā.

Jūsu maksājums tiks nosūtīts jums pa kādu no jūsu labāko izvēli un būtu nosūtīts uz jums caur DHL. Tā kā mums ir noslēgusi līgumu ar DHL International Limited, kas būtu spēkā līdz gada beigām oktobris 2010 Jums būs tikai jāmaksā $ 110, nevis 520 $ ietaupot 410 $ Tātad, ja jums ir jāmaksā līdz 30 oktobris 2010 ietaupāt $ 410 Ņem vērā, ka ikviens, lūdzot jums dažas no naudas veida virs parastā maksa ir noteikti krāpniekiem un jums būs pārtraukt komunikāciju ar jebkuru citu personu, ja jums ir bijusi saskare ar kādu. Tāpat jāatceras, ka viss, kas jums kādreiz ir tērēt, ir $ 110,00 nekas vairāk! Ne mazāk! Un mēs garantējam, ka jūsu fonda saņemšanas ir veiksmīgi piegādāta Jums tuvāko 24 stundas pēc maksājuma saņemšanas ir apstiprināta.

Piezīme: Viss ir rūpēsies Nigērijas federālās valdības, ANO, kā arī FIB un ieskaitot nodokļus, muitas dokumentu un muitošanas maksājumu, lai visi jūs jebkad nepieciešamību maksāt ir $ 110.

NESŪTIET naudu ikvienam Līdz Jūs Lasiet Šo: faktiskais maksas kuģniecības jūsu ATM karti 520 $ bet tāpēc, ka DHL International Limited ir uz laiku pārtraukta COD kas dod jums iespēju maksāt, kad pakete tiek piegādāts starptautiskās kuģniecības mums bija jāparaksta līgums, ar tām beramkravu kuģu satiksmes, kas ļauj maksa samazinātos no faktiskās no $ 520 $ 110 nekas vairāk nodeva un ne slēptās maksas jebkura veida!

Veikt savu līdzekļu laišanu vērtē pēc $ 11million Jums ir ieteicams sazināties ar mūsu korespondents Āfrikā piegādes amatpersona J. Hofmann Smith Meier ar informāciju zemāk,

E-pasts: [email protected] vai [email protected]

Tālrunis: +234-8060-432970 begin_of_the_skype_highlighting +234-8060-432970 end_of_the_skype_highlighting

Jums ir ieteicams sazināties ar viņu ar informāciju, ir, kā minēts turpmāk:

Jūsu pilns vārds ........

Jūsu adrese :..............

Sākumlapa / Cell Phone :..............

Vēlamo maksājumu metodi (VISA ATM CARD / Kases čeks)

Pēc maksājuma saņemšanas piegādes inspektoram jāpārliecinās, ka jūsu pakete ir izsūtīta 24 darba stundu laikā. Jo mēs esam tik pārliecināti, viss, ko mēs dodam jums 100% naudu atpakaļ garantiju, ja jūs nesaņemat samaksu un lietošanas tuvāko 24 stundu pēc tam, kad ir jāveic maksājumi kuģošanai.

Ar cieņu,

Miss Donna Story

Federālā izmeklēšanas biroja

AMERIKAS Tieslietu departamenta

VAŠINGTONA, 20535 līdzstrāvas

Piezīme: Vai neņemt vērā e-pastu jums no impostors vai biroju, kas apgalvo, tās rīcībā jābūt jūsu ATM CARD, jums tiek padomu tikai tad, kas nonāk saskarē ar Mr Hofmann Smith Meijera no ATM CARD CENTER, kas ir likumīgais persona, lai novērstu ar attiecībā uz jūsu ATM Kartes Maksājumu un nosūta visu e-pastus, jums no impostors uz šo biroju, lai mēs varētu rīkoties un sākt izmeklēšanu.

auma 27.10.2010 20:13

Vai kādam ir pieredze ar šādām riepām? www.salidzini.lv/...

auma 21.11.2010 18:49

Ne par tēmu bet, kad laiku atpakaļ aprāvu zobsiksnu un saliecu vārstus, tad spsauto bij viens no tiem dīvaiņiem kurš tā arī neiedeva savu cenu piedāvājumu uz kādu detaļu saujiņu.

P.S.

Var jau būt ka vajadzēja zvanīt un lūgties, bet ja man jau bija atsūtīti piedāvājumi no trim kantoriem, tad nafig man sasieties ar kādu kuram klients neinteresē.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti