Uzbraukšana uz VEF tilta

juriz Reģ.: 09.06.2001

... no centra puses.

Pirms gadiem diviem tur uztaisīja rekonstrukciju, palaide tramvaja sliedes pa apakšu, arī ceļi uz bijušo Nelss pamainījās.

Bija arī zīme, kas noskaa braukšanu joslās aiz krustojuma ar Barona ielu - pirma nogriežas pa labi, otrā iet taisni augšā uz tilta.

Kā jau minēju, bija rekonstrukcija, joslu zīme tika noņemta.

Palikušas tikai zīmes, ka aiz krustojuma var braukt taisni, un nogriezties pa labi, bez sadalījuma pa joslām. Protams, virs tramvaja sliedēm ir ķiģelis ir tā darbības laikiem.

Tad kā sanāk. Ja es, vai tur bieži esošai sab. transports brauc pa pirmo joslu pirms krustojuma, un tā arī turpina braukt augšā uz tilta, tad tā arī var turpināt pa taisno augšā uz tilta, nepārkārtojoties, jo nekas to neliek darīt. Nav arī ceļa horizontālo apzīmējumu, kas to liktu.

Otrā josla iet augšā uz tramvaja sliedēm. Līdz ar to ķieģeļa darbības laikos pa otro joslu braucošajiem ir jāpārkārtojas.

Diemžēl visi turpina braukt pa vecam.

Varbūt es kļūdos? Varbūt neesmu kādu zīmi pamanījis, kas liktu pirmajai joslai pārkāroties pēc krustojuma. Bet nu šorīt vēl skatījos - nekā.

 
1.. 3 4 5 6 7 8
aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Iedomāties, ka ar bruģakmeņiem izliktu rakstu, kas atbilstu joslām (pretējā joslā ir pat paraugs ar garen virzienā ieklātām, tādām kā līnijām) un efekta pastiprināšanai izmantot dažādu bruģakmeņu krāsu, vidējiem prātiem ir laikam pārāk sarežģīti iedomāties...

Bet pie tiem krāsa toč neturas, tas tiesa...

Diez vai bruģakmeņu ornamentiem ir kāds jurisdisks spēks

Bet lūk vēl divas vietas, kur braucējiem no pirmās joslas šķiet, ka viņiem ir priekšroka:

goo.gl/...

goo.gl/...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

juridiska spējka nav, bet kaut kāda poņa par joslām un izkārtojumu uz ceļa noteikti rodās...

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: juridiska spējka nav, bet kaut kāda poņa par joslām un izkārtojumu uz ceļa noteikti rodās...

Lielai daļai autovadītāju diemžēl ir problēmas saprast pat skaidri uzkrāsotus CHA un ceļa zīmes. Pārējie lielākoties spēj orientēties uz ceļa arī patreizējā situācijā. Līdz ar to diez vai no šāda bruģa uzlabojuma jebkas mainīsies.

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

aansis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Iedomāties, ka ar bruģakmeņiem izliktu rakstu, kas atbilstu joslām (pretējā joslā ir pat paraugs ar garen virzienā ieklātām, tādām kā līnijām) un efekta pastiprināšanai izmantot dažādu bruģakmeņu krāsu, vidējiem prātiem ir laikam pārāk sarežģīti iedomāties...

Bet pie tiem krāsa toč neturas, tas tiesa...

Diez vai bruģakmeņu ornamentiem ir kāds jurisdisks spēks

Bet lūk vēl divas vietas, kur braucējiem no pirmās joslas šķiet, ka viņiem ir priekšroka:

goo.gl/...

goo.gl/...

Divdomīga ir tā, piemēram, Miera ielas situācija. Sanāk, ka, taisni braucot, priekšroka ir pa tramvaja sliedēm braucošajiem. Bet parasts, CSN vāji zinošs mietpilsonis, brauc pa 1 joslu, un pa sliedēm braucošos uzskata par nekaunīgajiem apdzinējiem, un negrib tos laist pa priekšu, tuvojoties krustojumam, vai tā

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

aansis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: juridiska spējka nav, bet kaut kāda poņa par joslām un izkārtojumu uz ceļa noteikti rodās...

Lielai daļai autovadītāju diemžēl ir problēmas saprast pat skaidri uzkrāsotus CHA un ceļa zīmes. Pārējie lielākoties spēj orientēties uz ceļa arī patreizējā situācijā. Līdz ar to diez vai no šāda bruģa uzlabojuma jebkas mainīsies.

Kāreizi tieši "Īpaši apdāvināto eksemplāru" dēļ, tomēr labāk lai ir, nekā nav šādi ieklāts bruģītis...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

ak rakstīja:

aansis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Iedomāties, ka ar bruģakmeņiem izliktu rakstu, kas atbilstu joslām (pretējā joslā ir pat paraugs ar garen virzienā ieklātām, tādām kā līnijām) un efekta pastiprināšanai izmantot dažādu bruģakmeņu krāsu, vidējiem prātiem ir laikam pārāk sarežģīti iedomāties...

Bet pie tiem krāsa toč neturas, tas tiesa...

Diez vai bruģakmeņu ornamentiem ir kāds jurisdisks spēks

Bet lūk vēl divas vietas, kur braucējiem no pirmās joslas šķiet, ka viņiem ir priekšroka:

goo.gl/...

goo.gl/...

Divdomīga ir tā, piemēram, Miera ielas situācija. Sanāk, ka, taisni braucot, priekšroka ir pa tramvaja sliedēm braucošajiem. Bet parasts, CSN vāji zinošs mietpilsonis, brauc pa 1 joslu, un pa sliedēm braucošos uzskata par nekaunīgajiem apdzinējiem, un negrib tos laist pa priekšu, tuvojoties krustojumam, vai tā

Kā tur bija -

84. Ja brauktuves vidū vienā līmenī atrodas tramvaja sliežu ceļa klātne, jāno­griežas pa kreisi vai jāapgriežas braukšanai pretējā virzienā no kreisā malējā stāvokļa, kas ieņemts uz tā paša virziena tramvaja sliežu ceļa klātnes.

tiesa tā īsti tas nenosaka ka pa no sliežu klātnes nedrīkst braukt taisni... Juristiem labs pamats kašķēties vai tas nozīmē, ka no sliežu klātnes tikai apgriezties vai pa kreisi vai arī taisni...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

braukt pa sliežu klātni varēja intensīvas kustības apstākļos - īpaši nendalots vai krustojumā vai starp krustojumiem

un tagad jautājums vai pie krusta piebraukušas 2 mašīnas ir jau intensīva kustība vai nav?

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Kad ieliks sānos, tad CP neskaidros tādu jautājumu, kā - vai bija intensīva kustība, vai nē, bet skatīsies joslas un sadursmes virzienus/puses Ja nav norādīts ar zilajām kvadrātainajām zīmēm sadalījums pa joslām savādāk, taisni pa tr sliedēm drīkst braukt, ievērojot parējos nosacījumus par tr sliežu klātni

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

ak rakstīja: Kad ieliks sānos, tad CP neskaidros tādu jautājumu, kā - vai bija intensīva kustība, vai nē, bet skatīsies joslas un sadursmes virzienus/puses Ja nav norādīts ar zilajām kvadrātainajām zīmēm sadalījums pa joslām savādāk, taisni pa tr sliedēm drīkst braukt, ievērojot parējos nosacījumus par tr sliežu klātni

Ķipa pirmajā joslā ja pēc krusta ir parkings - pats esi vainīgs, ka josla "izbeidzas".

Un jā - ja jau Miera ielā jāturpina pa sliežu klātni, tad kā braukšana pa taisni tiek traktēta - pagrieziens pa kreisi?

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Nevis taisni, bet nemainot braukšanas virzienu. Man RDSD viedoklis pat no vienas puses "patīk", tas nozīmē, ka ja ceļam ar divām joslām ir neliels līkums, tad varu no otrās joslas taisni(nemainot virzienu) maukt pirmajā joslā un tiem kas pirmajā joslā mani ir jālaiž.

Šis jautājums ir aizsūtīts arī CSDD, bet atbildi drošvien varam arī nesagaidīt.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Atbilde no CSDD:

Atbildot uz Jūsu jautājumu paskaidrojam, ka:

108. ceļa zīme brīdina par brauktuves sašaurināšanos labajā pusē līdz ar to automobiļi, kuri brauc pa labo joslu ir spiesti pārkārtoties un dot ceļu. Protams šī būtu tā vieta, kur vadītājiem jābūt saprotošiem un jāpielieto rāvējslēdzēja princips, kad vadītāji no abām joslām secīgi pāriet vienā joslā.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: Atbilde no CSDD:

Atbildot uz Jūsu jautājumu paskaidrojam, ka:

108. ceļa zīme brīdina par brauktuves sašaurināšanos labajā pusē līdz ar to automobiļi, kuri brauc pa labo joslu ir spiesti pārkārtoties un dot ceļu. Protams šī būtu tā vieta, kur vadītājiem jābūt saprotošiem un jāpielieto rāvējslēdzēja princips, kad vadītāji no abām joslām secīgi pāriet vienā joslā.

A kādu atbildi gaidīji?

Tāda pati situācija ir Juglas ielā, pēc krusta ar Malienas ielu virzienā uz Pļavniekiem. Pēc krusta ir ka sašaurinās ceļš no labās puses un pa 1. joslu braucošajiem jāpārkārtojas 2. joslā dodot ceļš 2. joslā braucošajiem.

1.. 3 4 5 6 7 8
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti