Vai bez OCTA var iziet TA?

Bazhix Reģ.: 20.02.2003

Nav būtiski, gribu, negribu pirkt, ir vai nav OCTA. Jautājums ir, vai TA ir jāpārbauda vai nav jāpārbauda OCTAs esamība?

Spams mērenās devās ir pieļaujams, taču gribas dzirdēt arī kādu likumu vai noteikumu punktu, kas paskaidro, kas ir un kas nav jāpārbauda ejot TA

 
ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

nav prasīta OCTA ne reizi. tik tiesības gan prasa

Bazhix Reģ.: 20.02.2003
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Baigi grūti Veselas 15 sek pagāja,lai atrastu primāro informāciju www.csdd.lv/...

Paldies

Droši vien es esmu ar līkām rokām un acīm, jo csdd skatījos.

DimanC Reģ.: 22.05.2003
0 0 Atbildēt

Sretsked, nav pamata gausties. Diemžēl esam tāda sabiedrība, kur labāk vairāk kontroles, liela uzticība ne pie kā laba nenoved.

Man par pārsteigumu nesen uzzināju, ka kādā augsti attīstītā Eiropas zemē OCTA jābūt nopirktai jau PIRMS auto tiek pārrakstīts. Tb - neļauj pārrakstīt, ja nav apdrošināšanas. Vot tas gan ir sviestaini.

auma Reģ.: 22.12.2004
0 0 Atbildēt

Lielākais prikols ir tas ka lai izbruktu no Latvijas uz Krieviju ir nepieciešams uzrādīt (izdrukātu) LV OCTA

To pieprasa Latvijas robežsargi.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Nu OCTA prasa, lai gadījumā ja sabrauc to TA inspektoru plakanu viņš saņemtu apdrošināšanu

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

gāju TA un man pēc 5 dienām beidzās OCTA neviens neko neteica un neprasija.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

auma

Lielākais prikols ir tas ka lai izbruktu no Latvijas uz Krieviju ir nepieciešams uzrādīt (izdrukātu) LV OCTA

To pieprasa Latvijas robežsargi.

------------------------------

Taa nav Latvijas RS, bet gan Krievijas iniciatiiva. Turklaat

IMHO Krievijaa vajag notariaali apstiprinaatu vadiitaaja aplieciibas kopiju krievu valodaa, taapat auto tehniskaas pases. Vismaz vajadzeja, man veel tagad kaut kur meetaajas Par OCTA neatceros, bet liekas, arii taas notariaali apstiprinaatu kopiju vajadzeeja ...

jurkins Reģ.: 09.01.2003
0 0 Atbildēt

ir provets iziet TA bez octas ,tipa tikko registrets pielikti nummuri uttt.Domajaam peectam panemt.Iisaak sakot bez octas nedrukaa TA protokolu.

auma Reģ.: 22.12.2004
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: auma

Lielākais prikols ir tas ka lai izbruktu no Latvijas uz Krieviju ir nepieciešams uzrādīt (izdrukātu) LV OCTA

To pieprasa Latvijas robežsargi.

------------------------------

Taa nav Latvijas RS, bet gan Krievijas iniciatiiva. Turklaat

IMHO Krievijaa vajag notariaali apstiprinaatu vadiitaaja aplieciibas kopiju krievu valodaa, taapat auto tehniskaas pases. Vismaz vajadzeja, man veel tagad kaut kur meetaajas Par OCTA neatceros, bet liekas, arii taas notariaali apstiprinaatu kopiju vajadzeeja ...

Tur jau tā lieta ka krievijas OCTA man bij atsevišķi kuru arī sākumā uzrādiju, bet šiem vajagot Latvijas (izbraucot no valsts), beigās šie gāja kompī skatīt vai man ir octa. Beigās vēl piebilda ka nākamreiz ja nebūšot griezīšot riņķī. Kad pateicu ka drošinu caur netu un vai man tagad jāskrien pie drošinātāja parakstīt, atbildēja ka derot vienkārši izprintēta bez parakstiem. Šī laikam bij pirmā iestāde Latvijā kura man pieprasija uzrādīt octa.

P.S.

Nezinu kā agrāk, bet tagad nekādas notāra kopijas neprasa, tik papīru pie Krieviem jāraksta nemērā.

gonzalless Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Cits jautaajums gudrajiem Ja vasaraa eju TA ar M+S riepaam, kadam ir jabuut minimalajam protektora dzilumam? Var buut kaa vasaraa prasa 1.6mm, vai tomer jaabuut 4mm , jo tomeer ziemas riepa?

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Pielikums Ministru kabineta 2004.gada 29.aprīļa noteikumiem Nr.466

Būtiskās prasības transportlīdzekļu tehniskajam stāvoklim un aprīkojumam un šo prasību novērtēšana

503. Protektora dziļums

503.1. Minimālais pieļaujamais riepas protektora dziļums mērīšanas zonā (5.6.att.):

503.1.1. vieglajiem automobiļiem, kravas automobiļiem ar pilnu masu ne lielāku par 3,5 t un to piekabēm (Ml, Nl, O1, O2 kategoriju transportlīdzekļiem) – 1,6 mm;

503.1.2. autobusiem (M2, M3 kategoriju transportlīdzekļiem) – 2,0 mm;

503.1.3. kravas automobiļiem ar pilnu masu lielāku par 3,5 t un to piekabēm (N2, N3, O3, O4 kategoriju transportlīdzekļiem) – 1,0 mm; \"Euro III drošo\", \"Euro IV drošo\" un \"Euro V drošo\" kravas automobiļu un to piekabju riepu protektora dziļums noteikts 1303 kodā.

503.1.4. motocikliem – 0,8 mm.

503.2. Laikposmā, kad CSN paredz obligātu ziemas riepu lietošanu, visu automobiļu (autobusu), kuru pilnā masa nepārsniedz 3,5 t, kā arī to piekabju minimālais pieļaujamais ziemas apstākļos izmantojamo riepu protektora dziļums mērīšanas zonā nedrīkst būt mazāks par 4 mm.

dotajā resursā 62. lpp

resurss: www.csdd.lv/...

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

labāk uz vietas pajautā par ko iekasē 2,-ls ???

ar textu: atļauja piedalīšanās satiksmē.

gonzalless Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Paldies par info!

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Bazhix rakstīja: Nav būtiski, gribu, negribu pirkt, ir vai nav OCTA. Jautājums ir, vai TA ir jāpārbauda vai nav jāpārbauda OCTAs esamība?

Spams mērenās devās ir pieļaujams, taču gribas dzirdēt arī kādu likumu vai noteikumu punktu, kas paskaidro, kas ir un kas nav jāpārbauda ejot TA

nu pa tēmu -

ja vēlies iziet ta, bez octas, tad zvani džugiņam... jamais ir apdirsinātāju aģents....

īsumā, izlaižot detaļas....

1) viņš iemudrīs tevi datubāzē, ķipa nopirki octu

2) tu parādīsies protokola meiteņu bāzē un varēsi iziet ta

3) pēc tam džugiņš tevi izpiļīs ārā no bāzes......

formāli viss pa velti (ja džugiņš piekritīs izpildīt augstākminētās darbības)

a ja sanāks ta stacijā iepiļīt durvīs, tad gan nāksies džugiņam samaksāt

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Bazhix rakstīja: Nav būtiski, gribu, negribu pirkt, ir vai nav OCTA. Jautājums ir, vai TA ir jāpārbauda vai nav jāpārbauda OCTAs esamība?

Spams mērenās devās ir pieļaujams, taču gribas dzirdēt arī kādu likumu vai noteikumu punktu, kas paskaidro, kas ir un kas nav jāpārbauda ejot TA

nu pa tēmu -

ja vēlies iziet ta, bez octas, tad zvani džugiņam... jamais ir apdirsinātāju aģents....

īsumā, izlaižot detaļas....

1) viņš iemudrīs tevi datubāzē, ķipa nopirki octu

2) tu parādīsies protokola meiteņu bāzē un varēsi iziet ta

3) pēc tam džugiņš tevi izpiļīs ārā no bāzes......

formāli viss pa velti (ja džugiņš piekritīs izpildīt augstākminētās darbības)

a ja sanāks ta stacijā iepiļīt durvīs, tad gan nāksies džugiņam samaksāt

teorētiski džugiņš tā var izdarīt, izņemt no bāzes kaut pēc skates, kad īpašnieks jau sēdēs mājās un pirdīs dīvānā, bet džugiņš to nedarīs, jo pēc pāris gadījumiem apdirsinātāji šādu opciju piegriezīs un tad nebūs iespējas to izmantot tiešām akūtos gadījumos.

mēs taču abi zinam, ka džugiņš TO izpildīt var praktiski, nevis tikai teorētiski....

un es tak jau pieminēju opciju skatīt augstāk treknrakstā

Bazhix Reģ.: 20.02.2003
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Bazhix rakstīja: Nav būtiski, gribu, negribu pirkt, ir vai nav OCTA. Jautājums ir, vai TA ir jāpārbauda vai nav jāpārbauda OCTAs esamība?

Spams mērenās devās ir pieļaujams, taču gribas dzirdēt arī kādu likumu vai noteikumu punktu, kas paskaidro, kas ir un kas nav jāpārbauda ejot TA

nu pa tēmu -

ja vēlies iziet ta, bez octas, tad zvani džugiņam... jamais ir apdirsinātāju aģents....

īsumā, izlaižot detaļas....

1) viņš iemudrīs tevi datubāzē, ķipa nopirki octu

2) tu parādīsies protokola meiteņu bāzē un varēsi iziet ta

3) pēc tam džugiņš tevi izpiļīs ārā no bāzes......

formāli viss pa velti (ja džugiņš piekritīs izpildīt augstākminētās darbības)

a ja sanāks ta stacijā iepiļīt durvīs, tad gan nāksies džugiņam samaksāt

Man ir pretējais gadījums. Man ir jāpierāda, ka OCTA bija brīdī, kad gāju TA, kas pēc šajā topicā un CSDD mājas lapā redzamajiem noteikumiem ir acīmredzami..

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti