To Arnijs
Ap cikiem rītu varētu parādīties ? Ja nu kau kur jāāizšauj lai zinu, ja nenosakāmi tad tā arī pasaki
To Arnijs
Ap cikiem rītu varētu parādīties ? Ja nu kau kur jāāizšauj lai zinu, ja nenosakāmi tad tā arī pasaki
Skaidrs paldies, a tā es jau gandrīz sataisījos Turbo īpašniekiem zvanīt.
Paldis , paldis Parīt būšu droši mājās.
Nu ko darīt, a neko Būs ļoti laba mācība uz nākotni. Mani mierina doma, ka pat automeistari un cilvēki kas diendienā ņemas ar autiņiem ir iepirkušies ne sliktāk , kā es Zinu reālus gadienus.
Nu tagad jautājiens zinātājiem. Mani ir VOLVO 850 2.5i 10V 1993g. sedans - no kura līdz kuram gadam no citiem Volvjiem manējam derēs kārba. Ja pareizi saprotu cits tilpums un Turbo neder
Par to pusasi , lai kā negribētos, ka ir tas smagākais variants. Laikam tomēr būs, jo nepiebildu vakar, ka biju pacēlis uz domkrata un kā reiz pagrozīju un mēģināju pakustināt kreiso pusasi. Neko, kas radītu aizdomas nemanīju. Bet pazīmes līdzīgas Crash aprakstītajām. Tā kā kamēr netikšu uz operāciju galda neko pateikt nevarēšu.
Vienīgi, ja nu kāds var, kur lētāk dabūt ejošu kārbu vai ideālais variants neejošu kurai kas cits nojaukts. Vai arī kādi citi varianti šamā situācijā.
Turpinājums manai sāgai par kārbu. Šodien noeju pie sava autiņa, šādus tādus sīkumus novērst, bija sakrājušies. Iedarbinu autiņu, mēģinu kustināt - kustas. Nu domāju zili brīnumi un tikai. Bet nu kā tai teicienā 'osadok ostalsja'
Zvanīju Arnijam. No viņa teiktā ir parādījusies iespēja 50 uz 50, ka nav tik traki. Ka pusasis pie vainas, izlekušas no vietas un velkot ielīdušas atpakaļ. Otra iespēja, ka tomēr kārba. Arnija tekstu par asīm kārbā īsti nesapratu Bet saliekot visu kopā, man tomēr nelāga aizdoma par kārbu. Gaidu , kad varēs tagad tikt uz operāciju galda Aizņemts dikti esot.
Hmmz... Mēģinu saprast kas jākustina, it kā saprotu, it kā nē. Ar tehnikas pārzināšanu man ir probzas. A lai to varētu izdarīt jāceļ uz domkrata vai var tāpat tikt klāt? Paskatīšos Volvo manuāli un mēģināšu saprast kas un kā.
Cik es varēju apskatīt tad nekas negriezās. To man Arnijs uzreiz teica apskatīt. Varbūt ne tur skatījos
To Crash. Niks ja kas man ir Aicene nevis Aicien . A kur tu par to kārbu interesējies. Manā gadienā derētu kārba kas ir no cita gala nokauta. Nu sakrustot varētu Un vēl kādas pazīmes par to pusasi varētu būt? Jo Arnijs saka, ka izskatās pēc kārbas, bet nevarot saprast kas tur un kā varēja noplīst, lai šitā kā man būtu.
To curmis . Nomierina mani tas nedaudz Mīlestība prasa upurus Bet nu nupat , ja vēl padomā , ka ir lietas par ko apskatē var izčikāt... Gan tik janvārī būs. Nu pats jau man būs domāt piepalīdzēju tai kārbai nomirt, bet gļjukaina jau bija no sākuma. Sāku saprast, ka vajadzēja sākumā kau ko prastāku paņemt , nu Opeli piemēram. Iemācīties pareizi braukt un tad ņemt VOLVO.
Vispār jau man visu šito vajadzēja rakstīt pie 'Nelaime nenāk brēkdama' , bet nu kur ierakstīju tur ierakstīju. Ja nevajadzētu raudāt , varētu smieties. Labi , ka vismaz netālu no mājām noplīsa, nevis kad nesen biju 150 km no Rīgas. Vispārība šitais ir mans pirmais autiņš un vienkārši smagi esu iepircies. Aiz savas mīlestības pret VOLVO un daži blakus apstākļi bija , kas mani pārliecināja , ka viss kas ar šo ir čikiniekā.
Vispār es varētu uzrakstīt eseju par to kā NEVAJAG !!!!! pirkt autiņu. Pat nezinu ko darīt. Pārdot šobrīd-baigie mīnusi būs. Likt vēl iekšā-vēl lielāki. Jo ja tā padomā visu lai savestu kārtībā , tad tas būs praktiski jauns autiņš.
Piedod Hammer ja ne tur un par daudz rakstu, bet ... Nu pats saproti...
Nevajadzētu tā būt , jo tikko jaunu sajūgu uzliku un tai markai ko uzliku tā negadās, tā vismaz saka
BET!!! kā jau teicu ir zobratu skaņa. Sākot ar 4 ātrumu izteiktāka.
Un vēl kad mani vilka uz māju pusi puslīdz droši dzirdēju jocīgu skaņu no it kā kārbas puses, bet ātrumā nebiju ielicis, protams.
Esmu lielā, lielā un tumšā d... !!!!! Nav tāda ikoniņa vēl izdomāta, lai parādītu , kā es jūtos (((((((((( . Ielas vidū paliku vispār bez ātrumiem. Īss, stiprs sitiens uzsākot kustību un viss......
Izskatās pēc pazīmēm , ka ātrumkaste čau. Pārslēdzās brīvi bez sajūga spaidīšanas, skaņa, kā no slikti nocentrētiem zobratiem pie strādājoša motora. Nu tad jautājiens GURU. Vai lētāk būs mainīt kārbu, vai remontēt veco, un kur to var izdarīt? Ar Arniju sāku runāt, bet notrūka mums sakari. Saša no Mārupes runāja par ciparu zem 300 Ls. Cita kārba esot jāliek, veco sanāks dārgāk remontēt. Lai cik labs spečuks viņš būtu, tomēr sava interese tur viņam ira. Tāpēc gribu max infu savākt.
Doma tāda jau bija , ka varētu pats paregulēt, bet kur??? It kā standarta Skorpio vai kau kā tā. Iepriekšājais īpašnieks teica , ka zem haubes esot redzama. Bet nu neesu riktīgi pievērsis uzmanību kura tā ir.
Bet ir cits viens liels SVIESTS!!!!! Jau kopš pirmdienas pūlos sazvanīt par stūres reiku Auto Ritms un Helms 1. NEVIENS neceļ klausuli!!!!! Ko ta galīgi 'pripuhļi'??? Klientus šiem vairs nevajag??? Sāku galīgi dusmīgs palikt, grrr...
Paldies, zvanīšu, prasīšu.
Jautājiens par signalizācijām, pārāk bļaustīga kļuvusi. Negribas no kaimiņiem atrauties Kur kāds prātīgs meistars Rīgā pieejams , nu un protams par prātīgu cenu
Nu sviests pilnīgs. Pūlos sazvanīt servjus par stūres reikas remontu, neviens klausules neceļ. Grrr...
Tik daudz klientu laikam , ka nav laika
Būtu jau labi turēt lai būtu apmaiņas fonds , tā teikt. Bet teikšu atklāti, priekš manis tā kā pa dārgu. Aizbraukšu uz Jelgavas ielu lai novērtē manējo , ja būs nelabojama, došu ziņu.
To Crash kāds tel. tur tam Jelgavas ielas servim ir? Un kā tur ar darba laikiem. Ja neviens par to VEFa servi neatzīstas, tad neriskēšu. Braukšu tur kur ir atsauksmes.
Par to kartera metināšanu es it kā jau sapratu , ka tas laikam nav izdarāms bet ja nu tomēr Var jau protams noliet eļļu un tad metināt bet tomēr jau saprotu ka labāk tā nedarīt . Vakar vakarā sazvanījos ar Arniju, viņš teica , ka arī varot palīdzēt šajā jautājumā.
Paldies par infu par disku valcēšanu , zvanīšu prasīšu. Pagaidām gan laikam izlīdzēšos ar to , ka samainīšu no priekšas uz aizmuguri.
Pazvanīju nupat uz Berģiem tur meistars apslimis Būšot pēc divām nedēļām. Būs uz turieni jāorientējas, jo dzīvoju Juglā.
Čau curmis , ja vēl neguli. Man jautājiens par tavu stūres reiku , ko tu gribi par viņu, ir interese.
Man ir express jautājums , ja varat atbildēt jau šovakar vai rīt no rīta. Lietajiem diskiem valcēšanu kur taisa ? Pāris buktes parādījušās , sākot ar 80 km/h jūtama vibrācija. Nupat taisīju savirzi, savērsi , tā kā tur viss čikiniekā. Man te teica , ka Biķernieku 16 , ja nepārklausījos , bet tur pat tuvu nekas tāds nava , vismaz neredzēju.
Un vispār visi mani ignorē Par kartera metināšanu , kur to var izdarīt , tā arī neviens neatbildēja.
Viens ir ko tu Dags saki , a otrs kāda reāli ir kvalitāte vienā vai otrā vietā. Nu tas ir atsauksmes gribu dzirdēt.
Nu man VEFa servi citā servī ieteica , tā kā varbūt roka roku mazgā
Principā saveidojušies pāris jautājumi par Volvo 850 remontu:
1) Par stūres reiku: zinu divus servjus , kur taisa , viens liekas Jelgavas ielā , ja nekļūdos . Otrs pie VEFa ira. Jautājums ir par atsauksmēm par šiem servjiem , kur labāk , lētāk . Crash pa to Jelgavas ielas labi atsaucas, liekas, bet man tas VEFa ir stipri tuvāk.
2) Par kartera metināšanu: vienreiz jau ir bijis metināts , bet metinājuma vietā ir plaisa, laiž eļļu garām. Kur var sametināt par saprātīgu cenu ? Un vai to var izdarīt nenoņemot karteri?
Fūūūū... Tomēr biju kļudījies. Kārba ira kārtībā, vaina tiešām bija pusasīs. Es līdz galam nebiju sapratis konstrukciju, tāpēc arī likās, ka kārba pie vainas. Arnijs apskatījās, uzcēlām uz domkrata, uzklapēja ar āmuru un tā prātīgi, un ar apdomu varēs braukt. Bet vispār naudas ziņā kapeikas remonts maksās. Jāsagaida tikai kad atsūtīs sprostgredzenu, tā laikam sauca, un uz priekšu. Kāds akmens no sirds nokrita ja jūs zinātu. Es te jau sāku zvanīt par kārbu, tak man par lietotu paprasīja 400 eiro !!!!!