Centis_Nuudele rakstīja: Pie lietas, kungi!
Par tēmu - putos kamēr 3 reizes nenomainīsi eļļu...
Kā jau labi zinām, tad izlaižot eļļu no kartera caur šim notikumam paredzēto urbumu, karterī paliek dažas stopkas eļļas. Ja tā palikusī eļļa bijusi sajaukta ar tosolu - resp. tur ir emulsija, loģiski ka savigajā eļļa parādīsies emulsija. Tas pie nosacījuma, ka karteris pēc galvas blīves nomaiņas nav ticis kārtīgi iztīrīts. Un šaubos,vai Slaviks viņu tīrīja.
Bet.....
1) ar emulsiju nav labi braukt - čakarē šāles
2) motoram strādājot, ja tai eļļai tosols vairāk klāt nenāk, ūdenim no eļļas vajadzētu iztvaikot.
Varbūt nē
HVZ....
katrā ziņā tā emulsija ir maita, viņa pielīp visās iespējamās vietās, un pietiek ar dažiem gramiem tā draņķa, lai noķēzītu lielu 'virsmu.
HVZ, tovarišč Masļeņik...tfu, Sviests....
varbūt nemaz nav tik traki ar to tavu lidaparātu. Nu pabrauc un paskaties.
Moška lai ielej skalojamo eļļu, un pēc tam nomaini uz svaigu motoreļļu? ![]()


















A tosolā nav eļļas plankumu?