sarashkins rakstīja:
Bams rakstīja: Tramvajs Mendozā, Argentīna.
transphoto.ru/...
Vagoni Vācu Siemens–Duewag U2.
Līnija atvērta pirms pāris mēnešiem, bij. dzelzceļa vietā.
Kam domāts tas "tramplīns" ielas vidū?
Herviņzin
sarashkins rakstīja:
Bams rakstīja: Tramvajs Mendozā, Argentīna.
transphoto.ru/...
Vagoni Vācu Siemens–Duewag U2.
Līnija atvērta pirms pāris mēnešiem, bij. dzelzceļa vietā.
Kam domāts tas "tramplīns" ielas vidū?
Herviņzin
Palaidniex rakstīja: tā arī izskatās - pēc ielai pielāgota vilciena sastāva...
Tā izskatās, bet tā gluži nav.
Vagoni ir b/u no ASV, Sandiego, sarkanā krāsa arī no turienes. tf1.mosfont.ru/...
vnk tie ir paredzēti pieturām ar iekāpšanas plaformām.
Tramvajs Mendozā, Argentīna.
Vagoni Vācu Siemens–Duewag U2.
Līnija atvērta pirms pāris mēnešiem, bij. dzelzceļa vietā.
Rxx rakstīja: Kā Daugavpilī iet ar iepirkumu? Es ceru, ka uz pavasari vēl RVR tramvaji nebūs likvidēti.
Cik zinu, iepirkuma konkurss tika apturēts un jauns vēl nav izsludināts.
Patlaban Dēpilī ir 16 RVR tramvaji- 1/3 no visa parka. Pavasarī daļa, ja ne visi, noteikti vēl būs.
Liepāja. Jaunais galapunkts pie ezera:
Veiga rakstīja:
Vēl vakar sanāca būt Berlīnes apkārtnē (Ruedersdorf), šitādi un vēl vecāki pēc skata joprojām ripo ielās: ej.uz/... . Uzturēti kā konfektes (bilde nav mana, dabā izskatās daudz labāk)
Bildē vagons Duewag GT6.
Līnija atvērta 28.08.1910. Savieno ciematu Schöneiche ar Berlīnes rajonu Fridrikshāgenu un Berlīnes S-Bahn'а staciju.
Sliežu platums 1000 mm, sākuma garums bija 5,6km, 1912.gadā pagarināta par 6.7 km Ruedersdorfai. Maršruta numurs -88, vienots visam Berlīnes reģionam.
Pašreizējais maršruta garums ir 13.3 km. Maršruta vidējais ātrums ir 28 km/h- viens no lielākajiem Vācijā.
Bams rakstīja:
Te, piemēra pēc ir bilde ar Federatīvajā Vācijā būvētiem Duewag GT6, vidējais no tiem ražots 1957. gadā, malējie 1963/1965. Vācieši tos norakstīja, poļi savāca un brauc jau gadus padsmit, iespējams vēl tik pat tie būs spējīgi braukt.
bilde
smaidiigais rakstīja: drīkstat 3 x minēt, vai jaunie, megadārgie un pareizie tramvaji, kaut 10 x pārbūvēti, vēl kāds brauks pa sliedēm pēc 113 gadiem?
Ne tak protams. Pēc rūpnīcas datiem, tiem būtu jābrauc 30 gadi. Vai tos renovēs vai sagriezīs - nu kas to lai zina. Man tad būs 70 un droši vien dziļi po, kas ar tiem notiks. Paldies Dievam, ne es izlemju ko pirkt un ko remontēt.
Te, piemēra pēc ir bilde ar Federatīvajā Vācijā būvētiem Duewag GT6, vidējais no tiem ražots 1957. gadā, malējie 1963/1965. Vācieši tos norakstīja, poļi savāca un brauc jau gadus padsmit, iespējams vēl tik pat tie būs spējīgi braukt.
Mums kā bi.j soclēģera valstij diemžēl nebija pieejama nekāda tāda tehnika, visi 50-60 gados būvētie vagoni sen jau pārkausēti naglās vai kastroļos, un tie arī bija bezgala tehniski arhaiski, tagadējie mums esošie čehu modeļi arī nav mūžīgi, nu vēl par gadiem 10-15 to kalpošanas laiku pagarināt varbūt ka varētu. Vispār tēma kā būtu ja būtu. Speciālisti droši ka varētu veidot zinātniskas diskusijas
Vecākais joprojām braucošais tramvajs Latvijā
Liepājas sniegtīris: Vācijā 1899.gadā ražotais Herbrand T2.
Protams, jau daudz reiz pārbūvēts, bet šasija, ritošā daļa, rāmis un daļa virsbūves oriģināli.
Salīdzinājumam kā tas izskatījās savas dzīves sākumā:
Bet Daugavpilī vēl rullē ar šādiem aparātiem:
Pirmais rakstīja:
Bams rakstīja: Jaunā tramvaja dārgākā sastāvdaļa(s):
tf1.mosfont.ru/...
šito vajag domei pateikt
lai nepērk to dārgo sastāvdaļu, tad tramvaji sanāks lētāki
Jā vispār, ziemā varētu uzlikt uz slēpēm Vajag tikai, lai Ušaks vairs ielas netīra un nekaisa, lai vienmēr būtu sniegs
uupis rakstīja:
Bams rakstīja: Jaunā tramvaja dārgākā sastāvdaļa(s):
tf1.mosfont.ru/...
Teļežka kā teļežka.
Tik interesē – metāla šļaukas ir hidraulika vai pneimatika?
Hidraulika. Nu nav gluži kā parasta. Vienotas ass nav. Katram ratam savs motorelis
Palaidniex rakstīja:
tas šeit, Rīģā?
ko ta' nodarījuši esat, ka jau jāceļ not bundža no titeņpāriem?
Vai tas vēl pabrīķī pašā?
Rīga. Rezerves, ja nu gadījumā kas, lai var ātri samainīt.
Jaunā tramvaja dārgākā sastāvdaļa(s):
GB12 rakstīja:
taaneko rakstīja:
60 pilsēta. 80 visādas biķernieku, šmerļa, krasta dzelzavas un tamlīdzīgas.
Ārpus pilsētas- atkarībā no situācijas (ceļa platums, seguma stāvoklis, pārredzamība) 70-90-100- 110-130 būs labi.
A uz jūrmalenes 170?
Atceros Prāgā manījis uz vienas ielas, ķipa mūsu Lāčplēša pirms Salu tilta, pa nakti atļauts vilkt uz 100. Tālāk kkāds pārvads bija. Vienā tunelī arī bija 100, neredzēju gan uz cik buss vilka, bet braucām kādas minūtes 5 tam cauri.
Pirmais rakstīja: vadonc varētu atrast kādu "atbildīgo" personāžu, kas izdomāja pirms fotoradaru projekta sākuma novākt no ceļiem radarmentus... Tikai banānijā ko tādu var izdomāt.... Kas, tie menti traucēja radarkastēm slaukt kāpostu????
Vai tad viņu vairs nav? Uz A1/A7 regulāri vizinās, arī uz Jelgavenes jamie ir diezgan bieži manāmi.
'Dienā bez auto' ar spēkrata tehnisko pasi Rīgas transports būs bez maksas
Sestdien Eiropas Mobilitātes nedēļas noslēgumā, "Dienā bez auto" autovadītāji Rīgas sabiedrisko transportu varēs izmantot bez maksas, uzrādot automašīnas reģistrācijas apliecību jeb tā saucamo tehnisko pasi, informēja Rīgas domē.
Šādu uzņēmuma "Rīgas satiksmes" iniciatīvu veicināt sabiedriskā transporta lietošanas popularitāti Mobilitātes nedēļas pasākumu ietvaros otrdien akceptēja Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komiteja.
Crankshaft rakstīja: smaidiigais
Padomjlaikos Ikarus fabrikai bija grūtības ar plāna izpildi darbaspēka trūkuma dēļ, pilsēta nav liela, kādi 100 000 iedzīvotāji (un vismaz 3 lieli uzņēmumi), tad
kļepīt Ikarusus lielos baros sūtīja Ungārijā dislocēto padomju karaspēka daļu karavīrus Kas tur sanāca ar
kvalitāti, varējām apskatīt jau Rīgā
Lai varbūt cik dīvaini tas neizklausītos, taču šie dzeltenie 260/280 Ikarusi ar savu aizvēsturisko dzinēju bija ekonomiskāki par tagadējiem MB vai Solaris busiem
Palaidniex rakstīja: Uz cik tad vajadzētu atļaut braukt (ar grozījumiem CSN), lai litotgribētāji teiktu, ka nu ir labi un ātrāk nemaz neprasās... Cik ir tas ātrums pilsētā un ārpus tās, cik drīkstētu braukt, lai nevajadzētu tādus puslegālus +15? Nu tā interesanti paliek...
Teikšu tā: pilsētās 60, ārpus 100 vai, kur ir ar sadalošā joslu pa vidu -110/120. Piem. līdz Ogrei, Siguldas trasē (kad salabos) uz Jūrmalenes, Jelgavas trases uc. Pietiek čakarēt cilvēkus ar kaut kādiem debīliem, aizvēsturiskiem ierobežojumiem.
Kādam neliekas mazliet dīvaini, ka kādā 80.gadā ar tizliem žiguļiem, moskābeļiem, zapariem un visādiem citādiem gruzavikiem ar riepām_kādas_nu_kurš_varēja_pa_blatu_dabūt un kuriem plīsa gan bremžu šļaukas, gan bedrē riteni zaprasta varēja atstāt pa pilsētu varēja braukt uz 60, bet tagad ar normāliem autiņiem ir jāvelkās??? Kur loģika?
Ātrumu vajag palielināt, bet tad arī FR, lai soda no +10 km/h (rezerve apdzīšanai tomēr ir jāatstāj)
Sviestnesis rakstīja:
Bams rakstīja:
Sviestnesis rakstīja: Sēdi Jaunajā Tramvajā Lepns!
Un rēc par Čehiem, ka tiem tadu nav!
Kā nav? Jau 70 gab. tādu ir.
tf1.mosfont.ru/...
Cik tad viņiem vispār to tramvaju braukā pa Prāgu?
kādus piecus redzēju, bet nevienu šitādu..
Cik daudz brauc ikdienā nezinu. 26 maršruti. Inventārā ir ap 1000 vag.
Sviestnesis rakstīja: Sēdi Jaunajā Tramvajā Lepns!
Un rēc par Čehiem, ka tiem tadu nav!
Kā nav? Jau 70 gab. tādu ir.
KSI rakstīja:
Taču bez tā visa Rīga ir pilna ar maksas stāvvietām, kas arī dārgajās zonās visu dienu ir praktiski pilnas - viss tas piķis arī aiziet RS. Vai tiešām ar visu to nepietiek? Jeb tomēr liels % aiziet kaut kur citur?
Labs jautājums, būs jānoskaidro. Man šķiet, ka bijā tā: RS stāvvietas tikai apsaimnieko, viss piķis aiziet RD budžetā. Noskaidrošu.
Sviestnesis rakstīja: Ai, labi..
neuztver tak visu tik personiski..
Liecies mierā. Par ko tad man satraukties?
bet visiem būtu labāk°
ja mēs vēl kādus pārdesmit gadus airētu ar veco-labo sabiedrisko transportu..
Pieļauju, ka tad uz ielām mēs redzētu aptuveni šādus skatus:
Sviestnesis rakstīja: Paldies par atbildi.
Ļoti izsmeļoši..
Nu kā mācēju...
tik tas
"kāpēc pensionāri ir neēduši"
nav RS vai RD bet gan Dombrovska problēma..
gan skanēja ne īpaši pārliecinoši
jo Valsts kasē (nodokļu maksātāju) samestais rublis ir tāds kāds ir, tikai rublis, un ja to ieliek jaunā tramvajā, tad otreiz to nevar ielikt kur citur. piemēram pensijās..
nevar..
jo tā vairs nav...
Nu tad vispirms jāprasa, lai Godmanis atgriež pensionāriem to 1mljr Ls, ko jams iepirda saviem rodstveņikiem Parexā.
Bet, ja to rubli uzreiz ieliek pensionārā, otrreiz vairs kur varēs? Tak jau noēdīs uzreiz. Skarbi. Bet ne jau tramvaji vai kāds tilts ir vainīgs pie tā, ka pensionāriem ir tā, kā ir.
P.S.
skat arī tūlīt būs jauni autobusi un trolebusi..
un nav jautājums, vai mums to vaig..
jautājums ir vai mēs varam to atļauties?
Var strīdēties, kas ir lētāk: pirkt jaunu vai remontēt esošo. Pēc manā rīcībā esošās informācijas - jaunu nebūs. Tik drīz.
seaman rakstīja:
Sviestnesis rakstīja:
Normāli, ne?
nē , nav normāli. dzīve uz parāda nekam godu nedara.
Pareizi. Tā māca sens latviešu tautas teiciens. Un tāpēc latvietis visu mūžu krāja, krāja, krāja, beigās nopirka auto un nosprāga tā arī ne reizes tajā neizbraucot.
paldies rīgas domei. par tiem ūberkrutajiem trmbajiem vēl mūsu mazmazbērni maksās
Varēja neko nedarīt. Tad īdētu, ka visur viss notiek, tik pie mums neko nedara. Apreģeļiķes tak vienreiz, kad tad būs labi? Tad, kad kaut ko dara, vai tad, kad neko nedara?
Varbūt kādam interesē. Bezdrāts tehnoloģija Nē stabiem un vadiem!
Kā tas darbojas.
www.youtube.com/...