Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
staar 06.07.2009 22:59

jā puiks tos vārstus jau pamēģinājis pamainīt un bez izmaiņām.

apgriezieni nosvārtās īsu brīdi pēc braukšanas pa šoseju normālā atrumā.

staar 06.07.2009 22:52

msh rakstīja: Ā, pareizi, brīvgaitas vārsts arī it kā mēdzot aizdirsties. Pārbaudes metode - noņemam, piemetam pie kontaktiem +12v un skatāmies, vai un kā virinās. Ja nevirinās, var skalot ar zupu, var apceļot šrotus. Vārsts der no B3 un B4 atrodamiem 2.0 8v, 2.0 16v, klasiskajiem 2.3 10v NG un NF [ar kuriem pilni šroti ] un abiem mk3 golfmašīnas/b3/b4 passāta VR6 motoriem.

kur to vārsteli tam puikam meklēt??

staar 06.07.2009 22:49

msh rakstīja: Nasing spešel. Viņš var skrūvēt līdz nelabumam. Brīvgaitas apgriezienus tas KE-Motroniks regulē pēc gaisa masas mērītāja potenciometra datiem, bet tas potenciometrs gandrīz visiem ir beigts, tāpēc kompis pāriet avārijas režīmā un vadoties pēc izzīlētiem datiem, iedod vairāk zupas, apgriezieni uzlec uz augšu, pie 1,6k rpm kompis norauj zupu, apgriezieni nokrīt, zupa atkal ieslēdzas, līdz beidzot brīvgaita nostabilizējas kaut kur 1,2-1,4k rpm rajonā Jauns potenciometrs maksā kosmosu, bēū normālā stāvoklī praktiski nav

Tas ir parastais variants. Ja viņam brīvgaita ir virs 2k un arī siltam, tad gan vienkārši droseles brīvgaitas slēdzītis vai nu beigts, vai netiek nospiests.

apgriezieni ir 1100.

pēc braukšanas mēdzot nosvārstīties no 1100 uz 1000 un atpakaļ. Auto ejot labi un lieki degvielu nerij.

staar 29.06.2009 23:41

Ludzuuuu! izkopēts no WIKI par t3

Diesel engines

In contrast to the standard flat-4 gasoline engines, all diesel options were of an inline configuration.

* 1.6 L (1588cc) (48bhp) Naturally aspirated Diesel inline 4, available in the US on 1982 models only.

* 1.6 L (1588cc) (70bhp) Turbocharged inline 4.

* 1.7 L (1700cc) (54bhp) Natural aspirated inline 4.

un kā izskatās citu dīzeļmotoru kā 1,6 d un 1,6 td vispār nav.

A tu saki T4 1,9 ir nemotors nemotors ir 1,6d iekš t3 ar īso kārbu

staar 29.06.2009 23:05

msh rakstīja:

staar rakstīja: blablabla

Iekš T3 1.6 TD?

1.9D vismaz lopu skaits ir identisks 1.6D. Grieze gan varētu būt mazliet vairāk. Bet 1.9 TD lopu skaits atkal ir identisks ar 1.6TD, kā jau TD, abi ar mehāniskajiem sūkņiem.

Kapēc tu brīnies par 1,6 td iekš t3???????? Manuprāt 1,6d un 1,6td bija vispopulārākie. Tu nejauc ar t4?

Cik ātrum ātrumā izdevās atrast, tad, piemēram, WV passatam 1,9d (ar kādu tika operēts) ir 68zs, bet VW 1,6 td ir 69zs. Vecajam 1,9 td ja nemaldos bija kādi 75zs, bet parastajam 1,6d vispār ap 50zs.

staar 29.06.2009 22:04

Man savulaik bija darīšana ar vecā transportiera 1,6 td. eļļu ēda nejēgā utt. Turbīna arī tika atjaunota cerībā, ka kaut kas mainīsies, bet beigās sanāca velti izmesta nauda, jo tam 1,6 td noteikti bija jau 500k un vairāk noskrējiens un rezultāta tām pūlēm nebija. Mēs tolaik iečekojām parametrus 1,9 parastajam dīzelim un ja nemaldos tad pēc papīriem tie rādītāji bija ļoti tuvu.

Beigās ielikām tanī busā 1,9d un viennozīmīgi tas bija pareizs solis, jo gāja labāk un eļļas patēriņš vairs nebija problēma. Cik atceros tas 1,9 d ielīda bez problēmām un liekiem tēriņiem, pārlikām karteri no vecā motora un kaut kāds štrunts bija jāpērk (LS 10) .

Tā patiesība ir tāda, ka tam 1,6 td dzīve nav viegla un pie tava patiesā auto noskrējiena tas motors ir kapitāli izdilis un stipri ticams ka tie rādītāji ir zem 1,9 dīzeļa parametriem.

Protams labāk būtu ieporķīt tanī auto 1,9 tdi, bet cik saprotu autora budžets, kas paredzēts ieguldīt auto ir ierobežots un varbūt arī nav vērts grūzt tanī auto vairākus simtus, 1,9 motora pārlikšana izmaksās tik cik pats motors un vēl daži sīkumi.

Vienīgais varbūt var ielikt arī kaut kādu 1,9 td, jo tas motors jau arī ir pilnīga vēsture un baigai elektronikai tur nevajadzētu būt.

Atrodi kādu 1,9 d un notestē, tad arī izlem vai vērts tanī 1,6 td naudu grūzt. Manuprāt nodzīts TD motors ir finansu kapsēta.

staar 08.04.2009 10:43

Pirmais rakstīja:

staar rakstīja: es te vēl nesen taujāju par opeļa turbīnas nespiedienu un cik sapratu beigās izrādījās, ka spiediena dačiks rādija mazāku spiedienu kā patiesībā bija, līdz ar to kompis ar degvielu rīkojās vadoties no nepareiziem rādījumiem. Auto kompis errorus nerādija, bet diagnostika pateica, ka turbīnai nepietiekams spiediens. Kompim po vai dačiks melo vai cirvis turbīnā. Tāpēc vajag būt kā seene saka, jo diagnostikā ir visi dati un tad skatās kurš nav ritīgi. Otra lieta ir tā, ka ja diagnostikā sakarīgi veči, tad viņiem var uzprasīt ko tā diagnostika nenočeko, piemēram, kompis saprot ka dūmgāzes par lielu bet pārbaudīt var 5 no 7 iemesliem, jo pie diviem iespējamajiem vaininiekiem nav dačiku, tad to arī viņiem diagnostikā to tev vajag pateikt. Un nevis tā, ka šie pasaka, ka jums ar degvielas sist. auto viss ir štokos, bet pareizāk būtu, ka viss kas ar degvielas sist. elektroniku ir saistīts ir kārtībā, a par mehāniku nevaram pateik, vaig iet pie cita doktora.

padomā bišķi.....

kā kompis var zināt, ka spiediens ir par mazu(lielu), ja datčiks saka, ka ar spiedienu viss ir bumbās?????????????????????????????

padomāju Dačiks nesaka ka viss ir bumbās, dačiks domā ka turbīna nepumpē gaisu vajadzīgā daudzumā un tādu mesidžu arī postē uz kompi, kas sekojoši samazina degvielas padevi viņaprāt vajadzīgajā līmenī Nezinu kā tas dačiks strādā, , bet fakts kā tāds ka diagnostkā pateica, ka vienīgā vaina ir, ka turbīnai spiediens par mazu (nevis nav) un viņš neteica, ka beigts konkrēts dačiks, jo tad uzreiz viņu būtu nomainījuši, bet mēs sākām meklēt kāpēc turbīna nedod vajadzīgo spiedienu, bet tad izmērija ar monometru spiedienu un izrādījās ka spiediens ir normas robežās. Manuprāt diezgan loģiska ķēdīte sanāk, jo man pat mocim alpos pie 3000 metriem dēļ retinātā gaisa piegrieza arī degvielas padevi, lai būtu pareizais degmaisījums, rezultātā mocis velkas kā gliemezis, bet degvielu patērēja kā RĪGA 13 nobraucu no kalna lejā viss atkal štokos.

staar 08.04.2009 1:19

es te vēl nesen taujāju par opeļa turbīnas nespiedienu un cik sapratu beigās izrādījās, ka spiediena dačiks rādija mazāku spiedienu kā patiesībā bija, līdz ar to kompis ar degvielu rīkojās vadoties no nepareiziem rādījumiem. Auto kompis errorus nerādija, bet diagnostika pateica, ka turbīnai nepietiekams spiediens. Kompim po vai dačiks melo vai cirvis turbīnā. Tāpēc vajag būt kā seene saka, jo diagnostikā ir visi dati un tad skatās kurš nav ritīgi. Otra lieta ir tā, ka ja diagnostikā sakarīgi veči, tad viņiem var uzprasīt ko tā diagnostika nenočeko, piemēram, kompis saprot ka dūmgāzes par lielu bet pārbaudīt var 5 no 7 iemesliem, jo pie diviem iespējamajiem vaininiekiem nav dačiku, tad to arī viņiem diagnostikā to tev vajag pateikt. Un nevis tā, ka šie pasaka, ka jums ar degvielas sist. auto viss ir štokos, bet pareizāk būtu, ka viss kas ar degvielas sist. elektroniku ir saistīts ir kārtībā, a par mehāniku nevaram pateik, vaig iet pie cita doktora.

staar 05.04.2009 1:19

Treknajos gados cilvji ierodoties vecajā eiropā (ciemos) brīnījās, kur tad viņiem te (BE, DE utt) tā labklājība? Izskatījās jau točna dīvaini, jo aizbraucot uz LV likās, ka cilvēki tiešām labi dzīvo. Pirms vairāk kā gada viens paziņa no LUX prasīja, ķipa ar ko LV naudu pelna, ka tā tik strauji attīstās. Ātrumā bija slinkums domāt un gvelzu muļķības par kaut kādiem kokmateriāliem u.c sū, jo nenāca nekas prātā. Sākumā jau paredzēja, ka LV vecās eiropas valstu līmeni sasniegs 50-70 gados, bet letiņi iedomājās, ka ir eiropā

Īstenībā es apbrīnoju Latviešu tautas optimismu, jo pēc visām indikācijām normālai situācijai vajadzētu būt tādai, ka jauna auto iegāde latvijā būs gluži kā neaizsniedzms sapnis. Principā droši ir tas, ka Latvijā krīze vēl pat nav sākusies, jo trūkties dabū pārsvarā tikai tie, kas sasapņojās par mūžīgi labo dzīvi.

A kas attieca uz GETZU, tad auto nav ne vainas, ja viņu pērk tiem nolūkiem kam viņš paredzēts. Nav jāuzskata par normu lietotu auto pirkšanu. Ja var atļauties vaig pirkt jaunu. Es getzu uzskatu par lētu auto, ar ko var uz veikalu vai darbu braukt utt. Ja man būtu vairāk naudas es savai tantei, kam kājas sāp vecā eskorta vietā nopirkt jaunu Getzu un viņa bēdu nezinātu, reizi 3 dienās uz veikalu, šad tad pie radiem 15km utt.

Bet ja sākās tāda ākstīšanās, ka cilvēki getzus pērk kā vienīgo auto lai ar 5 cilvēku ģimeni pa LV braukātu apkārt, tad sorry, pie tam vēl lecās uz tiem, kas ar lietotiem auto brauc.

Ja cilvēkam getz ir viss ko viņam vaig, tad ir ok, bet ja cilvis vienatnē siekalojās gar bumeriem vai audiem, bet tikai tāpēc ka kruta ir būt pirmajam auto īpašniekam un naudas trūkuma dēļ var atļauties un nopērk GETZ, tad sorry komentāru nav.

staar 28.03.2009 22:13

Nav gadījumā GTV?

staar 28.03.2009 22:11

arba rakstīja: 911 Porsche , ja pietiktu naudas vai maserati GT

Tā kā nepietika, tad turpinu braukt ar veco - Lex is 250, izvēlējos tieši šo īpašību dēļ - perfekts dizains (piekrītu, ka var nepatikt, bet tāpat perfekts ) un pie stūres jutos ļoti labi, tad nāca pārējais - jauda, patēriņš u.t.t.t

Svētdienām - alfa romeo bertone 1975 gada

ja bertone ir tā sarkanā, kas galerijā, tad auto ir cieņas vērts. Šitāds kaut kā nebija manīts. Tai alfa romeo bertone ir kāds ciparu šifrējums ar????

staar 28.03.2009 21:45

arba rakstīja: Pirmais, ko auto novērtēju ir tā vizuālais tēls, detaļu dizains

Otrais, kā es viņā jūtos, apsēžoties pie stūres.

Un tikai tad - tehniskie cipari un risinājumi.

Apskatīju , iekāpt nevēlējos, es negribētu uz šo auto skatīties un priecāties - šis ir mans auto.

Laikam vecs kļūstu, galvenais, kas iekrita acīs daudz visādu nevajadzīgu dizaina detaļu, kam nav nekāda kopsakara.

Un man pilnīgi neinteresē, visas viņa tehniskās pilnības

ja nav noslēpums, kādu auto izvēlētos, ja pirktu jaunu?

staar 28.03.2009 14:29

Maija_Eskuella rakstīja: Davai uztaisam vēl atsevišķu topiku, kur katrs varēs rakstīt, kādus auto un kur redzējis! Un ar piebildēm par to, kā tie izskatījušies- vai bijuši baudāmi vai ne u.tml.

Nu vispār topiks ir par insignija, tad nu VW Fans izteca savas domas par šo auto. Nevarētu teikt, ka iauto forumi būtu tik pārpludināti ar diskusijām, ka fana koments nodarītu lielu ļaunumu.

staar 26.03.2009 11:19

x_rays rakstīja: Staar: Tikai un vienigi subjektivaas izjutas braukshanaa. Protams pa baani 545 butu noteikti niknaks, bet pa pilsetu man personigi labak patika braukt ar passatu, lai cik divaini tas neliktos. Pie tam, es biju manami izbrinits, ka braucot pa vienu un tp pashu marshrutu , bumsli naacas vakt (tb biki piegrozit) tur kur dienu ieprieksh ar passatu gaju neatmetoties. Nekas tads jau nebija, bet izbrins bij gan Bet kaa jau teicu, katram savs... tas auto [bmw] gluzhi vienkarshi nav prieksh manis.

Varbūt bembim pedāli spiedi tāpat kā pasātam, bet bembis jau gāja šķērsām

Ja uber jauda nav galvenais kritērijs, tad auto ir salīdzināmi, kur subjektīvie kritēriji nav mazsvarīgs faktors.

staar 26.03.2009 0:37

x_rays rakstīja: Mans subjektivais viedoklis ir tads ka passats 07 ar dsg un 2.0 dizeli ir daudzreiz patikamaks braukshanaa nekaa 06 gada 545 bumslis. Ar abiem ir braukts aptuveni nedelju.

Tīri intereses pēc, kas ir tie kritēriji, kas 2,0 dīzeļpasātu tavās acīs paceļ virs 545 BMW?? Galīgi nēesmu BMW fans bet nu tomēr, 545 ar saviem 330 ZS pret 140ZS priekšpiedzinās pasātiņu. ja nu vienīgi pasāts ir mazliet ekonomskāks

staar 26.03.2009 0:20

jugasvilli rakstīja: Man labākais, ar ko braukts - 2008. gada CL500 Mersis. Superīgs auto, bet sev laikam negribētu tomēr.

Insignia kļuvusi par sievas sapņu auto (starp mirstīgo mašīnām, protams). Vispār doma ir - beigsies krīze, viss norims, būs jāpaņem. Ja domas nemainīsies, protams.

Kad beigsies krīze INSIGNIJA vairs nebūs aktuāla Tas aptuvenī tā, kā tagad uz kadetu mestu acis

staar 28.02.2009 21:48

Maija_Eskuella rakstīja:

staar rakstīja:

STALINS rakstīja:

Arnijs rakstīja:

Viss jau atkarīgs, cik mēs uzskatām par vajadzīgu un varam atļauties tērēties

Par to jau arī runa, ka bieži izlietojam naudas resursu pērkot "oriģinālos" gaisa filtrus par pieckāršu cenu pie dīlera un superduper amortiņus- kuri ielas braukšanai 100 gadus nav vajadzīgi, tai pašā laikā pērkot lietotas riepas ar frēzētu protektoru.

par tiem frēzētajiem protektoriem pilnīgi piekrītu, jo Rīgā bieži ir redzami skati, kad X5 vai kajānis ziemā braukā ar plikām vasarenēm.

Ja man orģināldaļa maksātu 5X dārgāk par aftermarku, tad protams meklētu pēc iespējas labākas kvalitātes aftermarku, bet manā gadījumā orģināldaļa ir tikai par kādiem 20% dārgāka vai kā gadījumā ar kalotkām lētāka, kā aftermarka.

Palabošu- nav tādas "aftermarkas", ir tā saucamie "aftermarket" izstrādājumi.

Šito vārdu tāpat kā daudzus citus izdomāju pats, sorry "aftermarka" tas pats nekas, kas afterbrends

staar 28.02.2009 21:30

STALINS rakstīja:

Slinkais rakstīja: te var no sirds nosmieties par fantastiskajaam kluchu dilshanu teoriju un suuknju mainjaam, Originalaam daljaam un dilerservisu. stipri ozh peec balto apkakliishu naivisma, kas nekad nav skruvejushi ko vairaak par rezerves ratu.

viens nabaga students kraaj prieksh Koni, kurus vinja lamatai simts gadus nevajag, otrs nejeedz no bremzhu darbiibas neko, un atceraas ka vinja beernu dienas divritenim bremzeejas tik aizmugure. koroch, cilveeki, kopsh kriize saakusi graut pasaules ekonomiku, un balto apkakliishu eera uz kadu laiku ir norauta podaa, pamazaam atgriezhas tie laiki, kad izdzivos cilveeks, kas stradaa ar rokaam, saprot apkart esoshu lietu darbiibas principus, un speej tos noveerst bez mistiskaa Dilera iejaukshanaas. beidzot nebutiibaa aizies debilais apgalvojums, ka redz iists viirs, labaak nopelniis ar papiira smereshanu naudu un samaksaas servisam, santehnikjim un elektrikim.

es jums pachuksteeshu vienu lietu, iists viirs, prot visu pats, un ko neprot, iemacaas.

Pilnīgi piekrītu.

Kādreiz Žvaneckim bija jociņš- kas labāk mazs tomāts pa 3 rubļiem vai liels pa 5 rubļiem(īsti neatceros, bet doma bija tāda). Mūsu cilvēki reklāmas apžilbināti un mārketinga iedvesmoti uzskata, ka tikai visdārgākajai precei ir laba kvalitāte, lai gan ir daudz ražotāju, kas ražo normālas preces par normālām cenām.(ja te bija runa par amortizatoriem- būtu paņēmis nevis Koni, bet kaut vai Boge gāzi un brauktu bēdu nezinādams, vēl pāri paliktu nauda powerflex buksēm- vadāmība un drošība būtu pat labāka nekā ar koni un gumijas buksēm)

un koni ņēmu dēļ cenas par kādu es viņus varēju nopirkt, jo atklāti sakot par pilnu cenu viņus neņēmu.

staar 28.02.2009 21:23

STALINS rakstīja:

Arnijs rakstīja:

Viss jau atkarīgs, cik mēs uzskatām par vajadzīgu un varam atļauties tērēties

Par to jau arī runa, ka bieži izlietojam naudas resursu pērkot "oriģinālos" gaisa filtrus par pieckāršu cenu pie dīlera un superduper amortiņus- kuri ielas braukšanai 100 gadus nav vajadzīgi, tai pašā laikā pērkot lietotas riepas ar frēzētu protektoru.

par tiem frēzētajiem protektoriem pilnīgi piekrītu, jo Rīgā bieži ir redzami skati, kad X5 vai kajānis ziemā braukā ar plikām vasarenēm.

Ja man orģināldaļa maksātu 5X dārgāk par aftermarku, tad protams meklētu pēc iespējas labākas kvalitātes aftermarku, bet manā gadījumā orģināldaļa ir tikai par kādiem 20% dārgāka vai kā gadījumā ar kalotkām lētāka, kā aftermarka.

staar 28.02.2009 11:02

Maija_Eskuella rakstīja:

Pirmais rakstīja: vot "oriģināldetaļu" piekritēji apgaismojiet man šitādu lietu

pieņemsim situāciju, ka

1) es vienā dienā nopērku vienus "oriģinālos" audī quattro b4 pakaļas klučus un arī renault megane II "oriģinālos" pakaļas klučus

2) es audī klučus uzlieku megānei, bet megānes klučus audī

tad nu jautājums SPECIĀLISTIEM ir tāds- ar kuru no mašīnām es nobraukšu vairāk km lidz sāks strīkēties bleķis pret bleki

Audi, protams. Jo ir foršprung durjh ķehņik. Reno var arī izbeigties pirms kluči būs nodiluši

skarbi

staar 28.02.2009 1:42

Slinkais rakstīja: te var no sirds nosmieties par fantastiskajaam kluchu dilshanu teoriju un suuknju mainjaam, Originalaam daljaam un dilerservisu. stipri ozh peec balto apkakliishu naivisma, kas nekad nav skruvejushi ko vairaak par rezerves ratu.

viens nabaga students kraaj prieksh Koni, kurus vinja lamatai simts gadus nevajag, otrs nejeedz no bremzhu darbiibas neko, un atceraas ka vinja beernu dienas divritenim bremzeejas tik aizmugure. koroch, cilveeki, kopsh kriize saakusi graut pasaules ekonomiku, un balto apkakliishu eera uz kadu laiku ir norauta podaa, pamazaam atgriezhas tie laiki, kad izdzivos cilveeks, kas stradaa ar rokaam, saprot apkart esoshu lietu darbiibas principus, un speej tos noveerst bez mistiskaa Dilera iejaukshanaas. beidzot nebutiibaa aizies debilais apgalvojums, ka redz iists viirs, labaak nopelniis ar papiira smereshanu naudu un samaksaas servisam, santehnikjim un elektrikim.

es jums pachuksteeshu vienu lietu, iists viirs, prot visu pats, un ko neprot, iemacaas.

Nu slinkais ti dajoš

Par tie koni tu zrja uzbrauci, jo nenojāta vecā kupeja ar koni amjiem+ labām riepām uz ceļa uzvedās ļoti pat baudāmi un atšķirība no parastiem amjiem, kas jau pirmajā gadā ir zaudējuši līdz 50% resursa KONI bija vienkārši perfekti. Ja tu ar auto brauc tikai uz baznīcu vai veikalu, tad koni tev točna nevaig. Un vispār, ja tu esi tāds auto spec kā izliecies, tad tev gan vajadzētu zināt cik liela loma pie auto vadāmības ir labiem amortizātoriem, it sevišķi ja ir Qvatra un Qvatras aizmugurējie amji.

Un kāda starpība cik vecam auto tos KONI liek??? Es daudzus gadus ar to autosu nobraucu, nevis tāpēc, ka nevarēju nopirkt ko jaunāku, bet tāpēc, ka tas bija auto kas tiešām patika. Arī ar tagadējo skatienu palieku pie sava, ka tanī auto kaut kas ir.

Starp citu nesen ienāca doma apskatīties vai nevar kādu Qatru iepirkt, izrādījās, ka labi exemplāri DE, BE, NL maksā labu naudu.

P.S un kā īsti ir ar tām pakaļējām kalotkām?

staar 22.02.2009 16:06

M77 rakstīja: Februāra Autobild - lasu un brīnos: 36. lpp "Auto apkopes kalendārs" - pie 20000km: Priekšējās bremžu uzlikas. Bremžu uzliku kalpošanas ilgums ir atkarīgs no auto ekspluatācijas apstākļiem un braukšanas stila (tiktāl ok, piekrītu), taču var apgalvot, ka vidēji priekšējās bremžu uzlikas ir jāmaina ik pēc 20000 - 25000 km nobraukuma. Arī citi ieteikumi diezgan diskutējami.

Materiāla sagatavošanā konsultācijas sniedza Aldis Salietis, SIA Autofavorīts servisa vadītājs.

Savu pašreizējo auto iegādāju ar 125tkm nobraukumu, pašreiz 3 gadu laikā ir nobraukti vēl 80tkm un rudenī pie riepu maiņas apskatīju uzlikas- ar priekšējām vēl braukt un braukt, aizmugurējās gan drīz jāmaina. Manam auto Haynes manuālī rakstīts - reizi gadā vai ik pēc 30 tkm pārbaudīt uzlikas, un, ja mazāk par 7mm kopā ar metāla pamatni, tad iesaka mainīt (braukt, protams, var vēl labu laiku). Varbūt tas tāpēc, ka joprojām braucu ar vācieša pirms pārdošanas uzliktām kvalitatīvām uzlikām? Vai arī tāpēc, ka dzinējs ir dīzelis un braucu diezgan mierīgi un bieži pielietoju bremzēšanu ar motoru? Katrā ziņā tāds apgalvojums manī raisīja izbrīnu.

domāju, ka kalotku kvalitāte šeit ir ņeprečom, bet drīzāk tas, ka pie bremzēšanas palīdzi ar motoru. Man vienīgais nav skaidrs kāpēc pirmās nomirst pakaļējās kalotkas, jo man bija tieši tas pats un galvenais starpība izskatās ka sasniegs gandrīz 10k.

p.s ar norautu roceni nebraucu

staar 22.02.2009 14:36

Pirmais rakstīja:

staar rakstīja:

jugasvilli rakstīja: Pirmkārt, 2007. gada Astrai lielā apkope jātaisa pie 150 000 km (paskaties servisa grāmatiņā, ja netici - eļļa ik pa 30 tk vai reize gadā, zobene - 150 tk), tā ka vēl vari neiespringt uz siksnas maiņu.

Otrkārt, pēc pieredzes varu teikt, ka nav jēgas aizrauties uz oriģinālajām detaļām. Lielākoties tās oriģinālās tai pašā Ķīnā vai Taivānā arī tiek ražotas, atšķirība tikai dīlera nenormālaā uzcenojumā. Bija nupat gadījums - savai Vectrai vajadzēja miroņgalvas iekšējo gumiju nomainīt. Dīleris prasīja 28 Ls. Kad pateicu "Paldies, nē.", šie man iedeva mazu atlaidi - tā gumija man izmaksāja 16.52 Ls. Un man neticas, ka viņi man pa pašizmaksu to atdeva.

par uzcenojumu atsevišķos gadījumos tiešām varētu tev piekrist, bet cik tad bieži tās daļas ir jāpērk, ok 15g opelim možet tiešām nav vērts, bet 2007.g nav ko žmiegties. Kvalitātei gan manuprāt orģināldaļai vajadzētu būt augstāka, jo domāju, ka vairumā latvijas dīleru tirgo tieši tādas pašas daļas kā vēcijā beļģijā utt., jo kad es beļģijā pirku savam auto orģinālās kalotkas līdzi nāca instrukcija, uz lakota papīra un man par lielu izbrīnu arī latviešu valodā.

Bišku dīvaini liekas tas, ka autora astrīdai pie 100k jau diskiem amba.

kas ir oriģināldetaļa?????

renaultam, piemēram, oriģinālie amortizatori ir spāņu KYB (uz tiem ir arī KYB kods un kā visi zina, tad spāņu kyb nav gluži tik labi kā japāņu) un oriģinālie bremžu kluči ir ferodo (arī virsū ir palicis uzraksts).... tāpat kā uz stikliem jau var nebūt virsū uzdrukāts "renault"

ko vēl tev pateikt pat "oriģinālajām" detaļām

varbūt vēl "oriģinālās riepas" sāksi meklēt?????

un par bremzēm ir līdzīgi kā arnija aprakstītām apkopēm un eļļas maiņām.... kāds vienkārši ir izdomājis, ka tās vaidzētu mainīt un ierakstījis grāmatā.

p.n.

opeļkadetam standartvaina bija suporta ieķīlēšanās.... un neko nedarot ar tādu vainu klučis var arī neizvilkt līdz nākošajai apkopei.

tas attiecas arī uz bremžu kluču metāliskās stīķēšanās skaņas ignorēšanu, par ko te daži ir tā iespringuši

Skaidra lieta, ka orģināldaļas nav paša opeļa vai VW vai renua mākslasdarbs, tikai svārīgi ir kas to detaļu ir ražojis nevis kur. Ražotnes kybam ir visā pasaulē, tikai nezkāpēc LV nopērkamie KYB garantiju nevarēja nodzīvot, bet pieļauju ka tavs renua ar tiem spāņu KYBiem tīri labi ripinās ne pirmo gadu. Tas pats ar ferodo, ja tie pa saņiem pirktie ferodo būtu tie paši kas tavam renua, tad viss ir kedā. Ne jau ferodo vai KYB ir m***ls bet tās paģelkas kas bieži vien tiek tirgotas zem ferodo vai kyb zīmola.

Pamatā es pat bada laikos, kad kā studentam naudas bija maz centos svarīgākos mezglus mainīt ar kvalitatīvām daļām, lai otreiz klāt nav jālien. Piekrāju naudu un savai vecajai kupejai visus 4 amjus uzliku KONI, rezultātā 6 gadus nobraucu un pārdevu auto ar ideāliem amortiņiem. Pieļauju, ka tie 4 amortiņi ir vienīgais kas no tā auto ir palicis pāri Pirms tam KYB (ķipa japāņu) garantijas laiku nevarēja nodzīvot.

Atceros autovaikalā noliktavas stūrī veidojās grēda no atpakaļ atstieptiem širpatreba amjiem. Tas pats bija ar kalotkām, tolaik noliku naudiņu un uzliku LOckheed kalotkas, prieks bija bremzēt protams mainījās cenu politika un arī šis brends pārvērtās par m****lu vismaz kas attiecas uz šarām utt.

p.s.

gribi teikt, ka nav atšķirība starp lietuvas tirgū nopērkamiem nokianiem un kārtīgā riepu kantorī nopērkamām rīgā???

staar 22.02.2009 2:43

jugasvilli rakstīja: Pirmkārt, 2007. gada Astrai lielā apkope jātaisa pie 150 000 km (paskaties servisa grāmatiņā, ja netici - eļļa ik pa 30 tk vai reize gadā, zobene - 150 tk), tā ka vēl vari neiespringt uz siksnas maiņu.

Otrkārt, pēc pieredzes varu teikt, ka nav jēgas aizrauties uz oriģinālajām detaļām. Lielākoties tās oriģinālās tai pašā Ķīnā vai Taivānā arī tiek ražotas, atšķirība tikai dīlera nenormālaā uzcenojumā. Bija nupat gadījums - savai Vectrai vajadzēja miroņgalvas iekšējo gumiju nomainīt. Dīleris prasīja 28 Ls. Kad pateicu "Paldies, nē.", šie man iedeva mazu atlaidi - tā gumija man izmaksāja 16.52 Ls. Un man neticas, ka viņi man pa pašizmaksu to atdeva.

par uzcenojumu atsevišķos gadījumos tiešām varētu tev piekrist, bet cik tad bieži tās daļas ir jāpērk, ok 15g opelim možet tiešām nav vērts, bet 2007.g nav ko žmiegties. Kvalitātei gan manuprāt orģināldaļai vajadzētu būt augstāka, jo domāju, ka vairumā latvijas dīleru tirgo tieši tādas pašas daļas kā vēcijā beļģijā utt., jo kad es beļģijā pirku savam auto orģinālās kalotkas līdzi nāca instrukcija, uz lakota papīra un man par lielu izbrīnu arī latviešu valodā.

Bišku dīvaini liekas tas, ka autora astrīdai pie 100k jau diskiem amba.

staar 22.02.2009 2:21

Arnijs rakstīja: Staar noteikti domāja Polijas Lemforder ražotni Ir tāda lieta, bet tas nenozīmē, ka pie mums nevar dabūt arī vācu izcelsmes. Un arī poļos ražotais ir pārāks par china/taiwan , kaut arī būtiski zaudē vācu izstrādājumam.

Arī

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti