Atradu info, par tām moikām un izrādās, ka zem mazgāšanas vietas ir apsildāma grīda, tāpēc slidotava tur nebūs, bet kā viņi nodrošina ka tās pistoles un šļaukas neaizsalst, es nevaru iedomāties. Varētu protams self washu uztaisīt ar durvīm, jo vajadzētu būt tā, ka tā apsildāmā grīda pat pie normāla sala pluss grādus nodrošinātu, bet tad bomži līstu sildīties un mazgāties
to seene>
vispār jautājums bija par SELF WASH moikām fāterlandē pie zemām mīnusa temperatūrām, bet kas attiecas uz vāciešiem un ziemas riepām domāju ka tev varētu nebūt taisnība, jo tur ziema ir un vācietis diezin vai uz riepām taupīs, bet nu 100% pārliecināts protams neesmu.
dīleris jau točna nav nekāds kvalitātes garants, bet par to kur pirkt daļas ir vērts padomāt.
Tev auto ir pietiekami jauns lai nekādām lielām remonta izmaksām nevajadzētu būt, tāpēc varbūt ir vērts pie dīlera nopirkt vajadzīgo daļu un mainīt pie paziņuu ieteikta meha.
Es savam 2005 gada drapakam skatos manuālī lai nepalaistu kādu maiņu, sevišķi neiespringstu uz sīkumiem. Jāmaina par šiem gadiem bija šķidrumi, lampiņas, aizmugures kalotkas un slotas. Šķidrumus mainu pie dīlera (sakarīgs dīleris), bet arī viņam neļauju improvizēt un pasaku ka, piemēram vaig nomainīt eļļu un filtru un pārējo lai neaiztiek, jo pa velti jau viņš tos vāciņus nevirinās pārbaudot līmeņus, a kas man grūti pakontrolēt. Kalotkas nomainīju pats, jo bija kāds brīdis laika un kopš brīža, kad man bija 98 gada audis nebiju ko tādu darījis un pēc 5g pārtraukuma vienkāºši gribējās pačakarēties un redzēt vai izdosies, izdevās un elementāri. Gar pirmo pusi pačakarējos kamēr sapratu sistēmu a otrā puse 15 min.
Parasti jau ir tā, ka ja nav problēmas tad nelien klāt. Ja tie diski nav kā papīrs un pie apskates rādītāji ir labi, tad es viņus neaiztiku. Ja nav kalotku nodiluma indikātors, tad mierīgi vari gaidīt kraukšķus pie bremzēšanas, jo ja diski nav jauni, tad pirmā skrāpēšanās nebūs uz bremzēšanas virsmas, bet uz dika malas kāpītes, kas izveodojusies diskam dilstot. Ja nēesi kurls, tad to skaņu garām nepalaidīsi.
Ja zināšanas pietrūkst, tad meklē sakarīgu mehu.
Par daļām ieteiktu nedzīvot ilūzijās, nenosaukšu brendus, jo negribu iegāzt bijušos kolēģus, bet fakts ir tāds ka daļu slavenos prendus, kas arī šinī diskusijā pieminēti štancē polijas vārtrūmē, bet fakts ir tāds, ka par savu muļķību ir jāmaksā, un tie kas tic ka dēļ orģinālās emblēmas detaļa kļūst 2X vai 3X dārgāka lai čakarējas uz nebēdu. Manam auto aorģināldaļa belģijā maksāja par 13 eiro lētāk kā ferods. Līdzīgs stāst bija ar korejiešu dīzeļ busu, kam ja nemaldos MAN gaisa filtrs maksāja dārgāk kā pie dīlera. Dīlerim bija 22 eiro MAN 28eiro.
Par BREMBO, KONI utt. ir cits stāst, jo šitās daļas paredzētas citai autolietotāju kategorijai, kas zina ko attiecīgā daļa maksā.