Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5
staar 22.02.2009 1:17

dīleris jau točna nav nekāds kvalitātes garants, bet par to kur pirkt daļas ir vērts padomāt.

Tev auto ir pietiekami jauns lai nekādām lielām remonta izmaksām nevajadzētu būt, tāpēc varbūt ir vērts pie dīlera nopirkt vajadzīgo daļu un mainīt pie paziņuu ieteikta meha.

Es savam 2005 gada drapakam skatos manuālī lai nepalaistu kādu maiņu, sevišķi neiespringstu uz sīkumiem. Jāmaina par šiem gadiem bija šķidrumi, lampiņas, aizmugures kalotkas un slotas. Šķidrumus mainu pie dīlera (sakarīgs dīleris), bet arī viņam neļauju improvizēt un pasaku ka, piemēram vaig nomainīt eļļu un filtru un pārējo lai neaiztiek, jo pa velti jau viņš tos vāciņus nevirinās pārbaudot līmeņus, a kas man grūti pakontrolēt. Kalotkas nomainīju pats, jo bija kāds brīdis laika un kopš brīža, kad man bija 98 gada audis nebiju ko tādu darījis un pēc 5g pārtraukuma vienkāºši gribējās pačakarēties un redzēt vai izdosies, izdevās un elementāri. Gar pirmo pusi pačakarējos kamēr sapratu sistēmu a otrā puse 15 min.

Parasti jau ir tā, ka ja nav problēmas tad nelien klāt. Ja tie diski nav kā papīrs un pie apskates rādītāji ir labi, tad es viņus neaiztiku. Ja nav kalotku nodiluma indikātors, tad mierīgi vari gaidīt kraukšķus pie bremzēšanas, jo ja diski nav jauni, tad pirmā skrāpēšanās nebūs uz bremzēšanas virsmas, bet uz dika malas kāpītes, kas izveodojusies diskam dilstot. Ja nēesi kurls, tad to skaņu garām nepalaidīsi.

Ja zināšanas pietrūkst, tad meklē sakarīgu mehu.

Par daļām ieteiktu nedzīvot ilūzijās, nenosaukšu brendus, jo negribu iegāzt bijušos kolēģus, bet fakts ir tāds ka daļu slavenos prendus, kas arī šinī diskusijā pieminēti štancē polijas vārtrūmē, bet fakts ir tāds, ka par savu muļķību ir jāmaksā, un tie kas tic ka dēļ orģinālās emblēmas detaļa kļūst 2X vai 3X dārgāka lai čakarējas uz nebēdu. Manam auto aorģināldaļa belģijā maksāja par 13 eiro lētāk kā ferods. Līdzīgs stāst bija ar korejiešu dīzeļ busu, kam ja nemaldos MAN gaisa filtrs maksāja dārgāk kā pie dīlera. Dīlerim bija 22 eiro MAN 28eiro.

Par BREMBO, KONI utt. ir cits stāst, jo šitās daļas paredzētas citai autolietotāju kategorijai, kas zina ko attiecīgā daļa maksā.

staar 16.12.2008 16:37

Atradu info, par tām moikām un izrādās, ka zem mazgāšanas vietas ir apsildāma grīda, tāpēc slidotava tur nebūs, bet kā viņi nodrošina ka tās pistoles un šļaukas neaizsalst, es nevaru iedomāties. Varētu protams self washu uztaisīt ar durvīm, jo vajadzētu būt tā, ka tā apsildāmā grīda pat pie normāla sala pluss grādus nodrošinātu, bet tad bomži līstu sildīties un mazgāties

to seene>

vispār jautājums bija par SELF WASH moikām fāterlandē pie zemām mīnusa temperatūrām, bet kas attiecas uz vāciešiem un ziemas riepām domāju ka tev varētu nebūt taisnība, jo tur ziema ir un vācietis diezin vai uz riepām taupīs, bet nu 100% pārliecināts protams neesmu.

staar 16.12.2008 12:36

TDIOTS rakstīja: protams tas self wašš , iekš LV , ir sezonala rakstura pasākums . DE jau ar mēdz būt sals Pac nreizes ziemā sledzu iekšā/arā dārza laistāmšļaukas . Bet nu poļubomu pieņemu ka daudzus tas interesetu , tomēr ls3 nav ls8 un tad vēl mazgāšanas kvalitāte.... . Pagājušo sestdien nomazgāju auto , itkā labi , bez 'paķokiem' , bet svetdien , pret sauli braucot , varēj redzēt izsmēretus stiklus , kas pašam mazgajot nenotiek un tādos brīžõs sāk grauzt žaba par tiem iztērētajiem ls8+.

Nu johaidī, ja moika lv maksā 8 LS, tad man nav komentāru.... Bija tak 5-6 ls, vai tad krīze automazgātājus neskar??

Varbūt tu arī zini, kā viņi fāterlandē nodrošinās pret zemām mīnusa temperatūrām? Jo, ja tā padomā, tad ziemā tāds self wash varētu būt laba lieta. Lv ceļi ir tik netīri, ka ziemā dzīt moikā lai pa 8ls nomazgātu auto dažām stundām neliekas lietderīgi, a self washā iemet žetoniņu un pa lēto noskalo lielos dubļus un sāli un auto uz kopējā fona izskatītos tīri labi.

staar 16.12.2008 2:51

Mēs ar vienreiz veicām sekundāros aprēķinus par SELF WASH iekš lv un nosecinājām, ka varētu arī iebraukt auzās.

BE par auto noputošanu+skalošana+vasks = 3eiro, ja gribi lai tavu auto mazgā citi, tad no 10eiro . Pēc sākuma aprēķiniem sanāca, ka šitādu ciparu noturēt būtu grūti. iemesli uzturēšanas izmaksas lielākas, jo LV mēdz būt sals, kā rezultātā atklātā mazgātuve pārvērstos par publisko slidotavu, tātad runa ir par slēgtām telpām vai uz ziemu bodīte jāslēdz un publika mēdz būt vardarbīga un zaglīga.

Ja par 3-4 LS pašam jāčakarējas, tad vieglāk pāris latus piemest un lai čakarējas citi. BE sanāk 3 reizes lētāk un cilvēkiem maksātspēja cita, a LV tie kas varētu maksāt, tie nenolaidīsies līdz tam, ka pats auto mazgās, a tie kas paši būtu gatavi mazgāt, varētu negribēt 3-4 ls maksāt.

staar 06.12.2008 0:45

Pirmkārt, padomā, kad sākās probzas ar tiem ātrumiem.

Ja gaiss iekšā tad vajadzētu pēc pedāļa paspaidīšanas ieslēgties labāk.

paprasi kādam lai nospiež sajūga pedāli un pats paskaties vai sajūga dakša spaidās vai nē, ja nezini cik lielam gājienam jābūt, tad pameklē jebkuru to gadu audi un salīdzini.

Man savulaik vecajai kupejai bija aizlūzusi sajūga izspiedēja dakša, rezultātā šī sāka liekties un sajūgs sāka zust.

Pietam, ja vainīgs būs tieši sajūga izspiešanas mehānisms, tad viens no veidiem kā pārbaudīt ir tā, ka iedabū tanī pirmajā un skaties, ja auto sāk kustēties no vietas tikko kā esi pavisam nedaudz atlaidis sajūga pedāli no zemes, tad skaidrs ka sajūgs neizspiežas līdz galam. Ja ar mehānismu viss ok tad meklē citur, bet eļu nomainīt protams vari tāpat, jo nekāda svaigā viņa tur nevarētu būt.

staar 02.12.2008 0:33

Yetti rakstīja: man čomam brālis tirgo līdzīgu... 1.9 un DSG automāts... salonā trūkst āda un tikai....

pamēģināju - jā, paskaļš, bet vairāk nebija, kur piečakarēties...

vientreiz braucu ar šitādu un pilnīgu nemotoru un vienīgais kas nepatika bija nemotors, a pārējais pat ļoti ok.

Tagad šidādus auto pirkt ir vienīgā normālā izeja, kipa izsekot radurakstiem var, auto ir tīri ok + nezog + garantija.

Aizvakar sanāca runa ar vienu armēņu zēnu, kas nodarbojas ar nodzītu grabašu piegādi leišiem, ukraiņiem un krieviem tad šis teica, ka leiši spiedzot aiz sajūsmas, jo beidzot varot tikt no saviem konstruktoriem vaļā, jo itkā tauta esot jau sākusi ņemties prātā un palikusi prātīgāka izvēloties auto, a tagad dēļ krīzes domā ka cenas krīzes dēļ zemas, a vairumā gadījumu patiesais iemesls ir made in ļietuva

staar 02.12.2008 0:15

Dzonijs_007 rakstīja:

didzinators rakstīja:

Dzonijs_007 rakstīja:

didzinators rakstīja:

Dzonijs_007 rakstīja:

didzinators rakstīja: Pardodu leti Skoda Octavia 1.9tdi, 65'000km, garantija vel 7 menesi, ziemas riepas.

Links te:

www.ss.lv/...

29129197

tu veel nezini vaarda lēti īsto noziimi sobriid

"Lēti" buutu ~70% no zemaakaas cenas par ko citi tirgo taatad ~9500EUR*0.7=6650EUR

Saku pēc pieredzes

Tam pa 9500eur ir liels noskrejiens un nav garantijas.

Kaa ari man ir vertejums nedelju vecs, kur tirgus cena ir 7900lvl un atraa realizacija 6300lvl

tu to veerteejumu vari iebaazt vienaa vieta

neko nesaku par cenu ja ir veelme ilgi tirgot, varbuut arii riktiigi paveicaas un ir kaads gribeetaajs aatraak bet maz ticams.

Vis atkariigs cik aatri vajag notirgot.

Leeti tas nav, briesmiigi daargi arii ne normaala tirgus cena tik probleema ka autiņu tirgus ir galiigaa d..saa

Tiko veel tirgoju 3 bemberi 2001.g peec feislifta diizelis it kaa normaals pieprasiits modelis labaa kaartiibaa pie tam nu ~2000-2500 EUR zemaak nevis par videejo tirgus cenu bet zemaak par citiem pasiem leetaakajiem piedaavaajumiem, itogo nebuut nebija taa ka izraava no rokaam peec vairaakaam dienaam tik paardevu netruuka daudz stulbu piedaavaajumu piemeeram mainiit pret 99.g vectru ar 800EUR piemaksu piedaavaajumi par 4500EUR utt. Tobis ja tagad pircejs nevar nokalueet 1000-1500EUR tad meklees ko citu izneemums ja nu vieniigi konkreets eksemplaars ir kas iipašs un gruuti atrodams OCTAVIA noteikti taada nav

Bet nu vēlu veiksmi

Steidzami nav, jo panemu prieks ziemas 4x4, BMW gruti pardot tapec, ka pilna reklama ar vinjiem....Skodas tikai dazas, taa kaa izredzes ir krietni lielakas

nu tas ir veel jo sliktaak ka dažas taatad nevienam viņas nevajag

man nesen bija gadījums, kad viens džeks tīri praktisku apsvērumu dēļ 2005 gada audi vietā paņēma līdzīga gada volviķi, cik sapratu viņš negribēja stresot par auto un kasko arī atšķīrās labi. Lūk arī prestižs brends prat mazākprestižu, pietam cena abiem līdzīga.

Par bembjiem jau tagad ir dzirdētas visādas kašmārības, ķipa aplasot tos auto godam.

staar 28.11.2008 11:12

Palaidniex rakstīja: Ne tikai blīvums, bet arī matricas izmērs ir no svara, jo matircas izmērs būtiski ietekmē asuma dziļumu...

Ar ko pac bildēju? Ar daudzko. Ir bijuši pārris niknie Fuji Ziepji ar M režīmiem un arī ar reālu manuālo fokusu un manuālo zoomu.

Pašlaik ir Nikon D70s, kuru gribu upgreidot.

Vēl ir nācies bildēt ar Canon 400D un 450D (šie ir baigais lētucis ar visiem izrietošajiem), Mark 1 ds (labs bet ellīgi smags), PO 645 AF ar P30+ pakaļu (baigi tumšs skatu meklētājs, bet digitālā pakaļa izvelk, tiesa strādāt grūti), ar H2 ar P45 pakaļu (šis ir labs, tikai ellīgi dārgs - lai tādu nopirktu ir jāpārdod nieres un sieva verdzībā)...

Un esmu sapratis, ka lieli faili ikdienai nav vajadzīgi - gribi smukumu, sagatavojies un nobildē kā nākās, varianti no sērijas bik nesanāca, jo tas bija momentuzņēmums ir tikai atrunas. Vai nu tas ir momentuzņēmums vai nu tā ir apzināti bildēta bilde...

Viss pārējais ir ģimenes albūms...

par canon 400d un 450 tu bišku pārspīlē. Nav tik traki. Ja esi advancēts spečuks, kas ar fotogrāfiju naudu pelna, tad ok, bet zinu fotogrāfus, kas vēl joprojām ar 350. taisa labas lietas. Un ja cilvēkam fotografēšana ir vaļasprieks, tad šitie canoni ir pilnīgi pietiekami un vēl pāri paliek. Šinī gadījumā atslēgas vārds ir OPTIKA. Parasti sanāk tā ka pats fotoaparāts ir lētākā pirkuma daļa, tas, kas fotogrāfu noved līdz suhārikiem ir optika

p.s spogulene + kitinieks pilnīgā automātā uztaisīs krietni labāku bildi, kā labākais ziepis.

staar 28.11.2008 0:33

scope rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Bet runājot par RAW - daudzi ziepji arī to piedāvā

Nu jā, tas bij gadus 3 atpakaļ, kad visi ziepji nebij uz to spējīgi, un negribējās arī vienu ziepi pret citu mainīt. Tagad jāsaka, ka nenožēloju izvēli.

P.S. Tagad jau ziepji tik advancēti, ka trūkst tikai poga "Šedevrs"

tā īsti gan nav, jo ar vislabāko ziepi daudzmaz labas bildes var dabūt tikai ideālos gaismas apstākļos un cik es jaunos ziepjus esmu redzējis nevienam nav M režīma pēdējais bija sony kāds tur.

par tiem pikseļiem palaidniex +10. Atslēgas vārds ir matricas lielums nevis pikseļu daudzums.

staar 24.11.2008 16:16

Ja šādiem mērķiem auto vaig, tad viens no varijantiem ir 21 volga. Šim auto ražotājs īpaši pievērsies šāda veida problēmām

staar 24.11.2008 15:18

RHINO rakstīja: to STAAR

Ja nopirksi apvidnieku tad arī ar vinu braukāsi, ne tev bedres ne tramvaja sliedes ne sniegi ne lieti ... tas ir lipīgi

laikam tomēr nē, jo kā pamat mašīnu negribu lielu ļodzīgu govi. Ir pietiekami daudz reizes, kad tāds džips noder, bet kaifu braucot ar viņu nenoķersi, ja nu vienīgi pa bezceļiem, bet tas jau cits stāsts.

p.s tad, kad būs pāri 60, tad varbūt domāšu savādāk

staar 24.11.2008 15:09

Ozz rakstīja: es ar domaaju, ka ir nedaudz smiekliigi pirkt LC lai nedaudz pavizinaatos pa sniegu....

ja baidies vai neesi paarliecinaats, pa to naudu var ar taksi apkaart bumbulitim apbraukt

ja dzīvo centrā tad protams, un pietam nav nemaz vajadzības pēc 2 mašīnām, bet ja ir mājele necentrā, tad paliks sūdīgi taksi gaidot un, tad jau vieglāk paņemt lāpstu un nošķipelēt.

Ja ir privātmāja necentrā, tad ģimenē 2 mašīnas vaig anyway un citas labākas alternatīvas par garo LC nesaskatu.

staar 24.11.2008 13:50

personīgi man patīk mazas un sportiskas mašīnas, bet nākotnē priekš LV stipri nopietni apsveru domu iegādāt kādu 5-6 gadīgu criuseri kā otru auto. Ikdienā ar džipu pa pilsētu mīcīties prieka nekāda, bet nu ir brīži ka tāds landcruizers darītu prieku, ķipa pamatīgs putenis, ziemā tālāks ceļš braucams, vajag treileri pavalkāt, kravu atvest vai tiktu no mājas bez rakšanās ārā.

Domāju ka ir krietni jānocirvojas lai ziemā landcruizeri iesēdinātu.

Principā privātmāju ipašniekiem, kas ir ar mieru uz brīdi atteikties no komforta par labu netraucētai kreiserēšani uz darbu 20km robežās jebkuros laika apstākļos, ieteiktu nopirkt labi apriepotu ŅIVU, UAZu. Šitiem drapakiem metru bieza sniegasega ir bērnu spēle.

staar 23.11.2008 2:34

Neesmu braucis pa DT, bet domāju ka LV vadītāji nav pieraduši pie vairāklīmeņu satiksmes. Tur nekas vienkāršs jau pēc defenīcijas nevar būt, bet otrs jautājums ir, cik skaidri/neskaidri zīmes saliktas, jo ja zīmes neskaidras tad nezinātājam šādi satiksmes mezgli ir pilnīgs murgs. Pašam ikdienā bieži nākas izmantot 3 un 4 līmeņu viaduktus un nākas secināt, ka sēņot laika neatliek. Bieži redzamas situācijas, kad kāds bluģi pa baltajām līnijām, jo laikus nav sapratis kur kā jābrauc.

Ja rīdzinieki ir iemācījušies braukt pa rīgu, tad DT viņiem ir nedēļu jautājums līdz uz tiem viaduktiem tiks stādīti ātruma rekordi

staar 23.11.2008 2:15

Par peļu p******os nezinu, bet man savulaik audim kaķi līda pie motora sildīties un ne tikai Dēļ tā bija gadījumi, kad signalizācija nostrādāja ložna. Nogriezu dačika jūtību un viss kas attiecas uz signalizāciju bija ok, bet smaka gan palika

staar 21.11.2008 18:41

hmm, man jau liekas, ka braukt ar E klasi un domāt par XENONU izoperēšanu dēļ 200 ls ir bišķu smieklīgi. E klase nenozīmē ekonomiskā klase. Pārdod to E klasi un nopērc C klasi vai VW. Ko tu darīsi, kad kaut kas tam auto nobirs??? Uz rumbulu pēc daļām brauksi??? Nevaig celt, ko nevari panest.

staar 15.11.2008 19:34

Domāju, ka pilnīgi kirdik tur vēl nav neviens dačiks, jo savādāk diagnostikā būtu piefiksēts. Verdikts bija, ka tam opelim ar elektroniku ir viss kārtībā un vaina ir nepietiekams spiediens. Tātad vai nu ir kas ļoti stulbs, ķipa gaisa pieplūde ir kavēta, vai kāds dačiks sniedz nepareizu info, vai turbīnai ir kirdik.

Palasīju vecās forumu ziņas un tur bija minētas tādas vainas, kā izplūdes kolektora vārstelis un viss ap to aizķepis, vienā gadījumā coolers čakarēja dzīvi un pārējās vainas saistītas ar devējiem. Izoperējām to vārstu no ieplūdes kolektora un tur viss ir tīrs un skaists, nākamo jāmēģina izslēgt brutālu šaizi kas saistīta ar gaisa nepieplūdi un tad jau paliek dačiki un paša turbīna.

Palasīju info pa krievu saitiem un tur pie pirmsturbīnas gaisa mērītāju bojāejas klāt nāk papildus dūmošana, a mūsējais opelis, tāds nenormāli draudzīgs videi, nedūmo, bet arī neiet

staar 15.11.2008 14:27

TDI rakstīja: nez opelim VGT turbina vaj 'parastā' ?

ja VGT , tad mēdz klemmēt 'virinātājs' - iegrābstot ar roku , tas stienītis grūšī kustās . Iemesli iespējami divi , 1ais turbīnes 'lāpstiņas' ieķepušas , 2ais vakkuumdevaiss noklājies ......

Bet nu sāc ar to turbootrubu iečekošanu , kā jau minēju , sīka plaisiņa rada lielu čakaru

Tās plaisas tev nepareizās skaņas neizdvesa???

staar 15.11.2008 13:17

Kindzulis rakstīja:

TDI rakstīja:

msh rakstīja: Gaisa masas mērītājs atrodas pirms ļurbas, pēc ļurbas ir vienīgi spiediena datčiks [aizmirsu kāds bija tam krutais apzīmējums ].

msh savā elementā

juuu... dieselopelji ( tie pashi dieseljsaabi) maniiti tikai bildiitees un gaisa masas meeriitaajs ar zveers taads savaads

MSH- shitajiem ir bik savaadaaki tie meeriitaaji... tie na mehaaniski vaarsti... tas 1

2 klausiet Arniju un dariet kaa jams saka

klau, a par ko atbild gaisa mērītājs pirms turbīnas???

staar 15.11.2008 13:15

TDI rakstīja:

msh rakstīja: Gaisa masas mērītājs atrodas pirms ļurbas, pēc ļurbas ir vienīgi spiediena datčiks [aizmirsu kāds bija tam krutais apzīmējums ].

msh savā elementā

P.S. dotais devaiss parasti atrodas starp gaisa filtru un ieplūdes kolektoru .

P.S.S. atvieno štekeri un izbrauc , ja jaudas izmaiņas ( parasti uz slikto pusi) nesajutīsi , tad drīzāk viņš ir ''ņe pričom'' , ja nekas nemainās -opels ira tikpat kusls , tad višš i noklajies .

P.S.S.S. var būt arī kāda arkārtīgi nemanāma plaisiņa turbīnas trubās , pa kuru arī aizplūst daļa ''spēka' - man golpam šitāc gļuks bij 7ajā dzīves un ~200 000kilometrajā gaitas gadā , beigās tā šļauka noklājās pa īstam , protam uz šosejas un 100km no civilizācijas aptinu ar armēto sidraba izoleni 22kartās un nedēļas laikā dabūju citu šļauku .

Laba doma par atštekerēšanu, bet var gadīties, ka izmaiņas būs bet šis tāpat gļuko, jo diagnostikā vīrelis pateica, ka turbīnai nepietiekams spiediens, nevis ka dačiks ir noklājies. Rezultātā tas devējs dod info, bet neprecīzu. Man daudzus gadus atpakaļ vecajam audim temperatūras dačiks izdomāja melot par kādiem 15 grādiem uz augšu, ķipa braucu un skatos temperatūra sāk kāpt pāri pa 100, glušīju nost lai neuzvārās, bet tad bračka ieteica lai pagaidot vai šis tiešām uzvārās, protams ka nevārijās un dačiks pie 115 grādiem apstājās. Ja tam audim būtu bijis kompis tad noteikti viņš tik mierīgi to šaizi nepārdzīvotu.

staar 15.11.2008 13:05

Arnijs rakstīja:

Seene rakstīja:

Arnijs rakstīja: Ja noskreejiens virs 100 tk, tad maini vien turbiinu! Izdilums tomeer ietekmee spiedienu.

??? Pie 100 izdilusi un nenojāta turbīna??? Kā to var dabūt gatavu?

Maz jau ticams, bet nav neiespējams. Tikai tad jābūt arī eļļas zudumiem. Vēl var būt izdedzis (ieplaisājis) turbīnas vārsts. Ja sistēmā nav vajadzīgā spiediena, tad tur daudz variantu nav. Vēl var pamainīt spiediena devēju ieplūdes kolektorā. Diez vai tur kāds spiedienu mērīja mehāniskiem līdzekļiem. Nolasīja rādījumus ar Tech un viss.

Vot vot, tur jau tā lieta, ka domāju, ka mehāniski neviens neko nemērija un info par turbīnas spiedienu iedeva kāds no dačikiem, tātad jāmeklē tas nelietis un jāmēģina izpīpēt vai vainīgs vai nē.

staar 15.11.2008 1:57

palasīju vecās diskusijas un tur tika pieminētas problēmas ar gaisa mērītāju. Kur tas mērītājs to gaisu mēra??? Varbūt aiz turbīnas un gļuku pēc dod nepareizu info uz kompi un šis domā ka opelim skābeklis piegriezts un nepadod degvielu vajadzīgajā daudzumā? Varbūt tik beigts lai erroru rādītu nav, bet info par spiedienu ir neprecīzs

Es klāt pie diagnostikas nebiju, bet jatājums, tad kā viņš noteica ka spiediens aiz turbīnas par mazu???

staar 15.11.2008 1:33

Hmm, nu tā tīri praktiski un teorētiski spiediena izmaņām pie 100k jābūt, bet ne jau tā, ka auto jūtami gauss. Nezinu par opeļa turbīnu, bet VW vecā1,9td turbīnas darbība pie 300k noskrējiena bija varāk kā laba, tāpēc pie 180k īstā noskrējiena normālais izdilums nevarētu būt pie vainas.

Un pie 100k točna speciāli jāpiestrādā lai turbīnu nobeigtu.

staar 08.11.2008 22:41

msh rakstīja:

staar rakstīja:

Kad savam auto ievajadzējās jaunu aķi tad iebraucot dīlera servisā un man puiks no kastes izvilka bezimjanjiku aķi, acu priekšā uzpildīja un ieporķīja iekš auto un laimīgu ceļu. Bišku nav skaidrs kā šis bez lādēšanas uz reiz bija gatavs darbam, bet fakts paliek fakts.

Jāatzīst, ka stāvēšana aķim traki nepatīk, jo sanāca tā ka mans auto nostāvēja ilgu laiku, daļu no kura ar pilnīgi tukšu aķi, kā rezultātā orģinālais aķis nebija vairs reaminējams, par laimi auto bija vēl garantija un viss nokārtojās uz dīlera rēķina.

Kā jau uldiskru rakstīja, ir sausā uzlāde, nezinu, kā to rūpnīcā izveic - visdrīzāk jau uzražojot plates ar attiecīgu sastāvu [atkarībā no uzlādes mainās aķa ķīmiskais sastāvs ] un tad atliek vien ieliet attiecīga blīvuma elektrolītu.

Tas par to nosēdināta aķa turēšanu ir kaut kāds jaunums? Ja zināji, ka stāvēs, vajadzēja noņemt klemmi - jeb vai tu esi no tiem, kas baidās paņemt rokās 10mm atslēgu?

no 10mm nebaidos, bet no 19 bišku raustās.

A par aķi atzīstu, ka nocirvojos, bet ja ir garantija, tad zūd modrība

staar 08.11.2008 2:12

hacis rakstīja: par donora padarbināšanu 5 min pirms šķilt taisnība, pārbaudīts.

jautājums no šīs tēmas. cik ilgi ir jākalpo jaunam akumulatoram? Pirms 2 gadiem iepirku jaunu, kautkādu bezvārdnieku gan, bet nu izskatās ka ir dead. lietošanas režīms gan nebija diezko veselīgs, tas ir otrais auto, lietots reti, braukti mazi gabali uz bodi utml. bet nu vienalga liekas ka pa ātru nomiris. ģenerators lādē normāli, klemmes tīras, bet arī pēc papildus lādēšanas ar lādētāju jau pēc pāris dienām njedirbas.

Ir vairāki faktori, kas ietekmē akumulātora mūža ilgumu.

*paša produkta kvalitāte,

*lādēšana

*ekspluatācijas apstākļi

*un tas cik vecs ir aķis

Ja nemaldos, bija tā, ka aķa mūžs sākas no brīža kad viņā ielej skābi, tāpēc daudzi viltnieki mēdz izlabot aķu izgatavošanas datumu, tāpat lai nu kā, bet svarīgs ir BRENDS (īstais, nevis LT nopērkamais).

Kad savam auto ievajadzējās jaunu aķi tad iebraucot dīlera servisā un man puiks no kastes izvilka bezimjanjiku aķi, acu priekšā uzpildīja un ieporķīja iekš auto un laimīgu ceļu. Bišku nav skaidrs kā šis bez lādēšanas uz reiz bija gatavs darbam, bet fakts paliek fakts.

Jāatzīst, ka stāvēšana aķim traki nepatīk, jo sanāca tā ka mans auto nostāvēja ilgu laiku, daļu no kura ar pilnīgi tukšu aķi, kā rezultātā orģinālais aķis nebija vairs reaminējams, par laimi auto bija vēl garantija un viss nokārtojās uz dīlera rēķina.

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti