Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
Einstein 28.08.2008 12:11

Es īstenībā tā baigi necenšos šamējo pārdot. Vispār jau dikti feini, ka ir divas mašīnas, bet nu protams, ka, ja būtu iespēja, nopārdotu mičuku tīri aiz materiālā aspekta, jo itkā nevajadzīgi piķis jātērē apdirsināšanā, teh.skatē un bla bla bla...

Pašlaik gan viš man pelna naudu , jo ir ķipa tā kā iznomāts vienam...

Einstein 28.08.2008 9:39

Ielūrēju iekš ss.lv... Varētu būt runa par kādiem divarpus latiem. Un runa jau vēl vienmēr ir runājama...

Einstein 28.08.2008 9:33

Jāapskatās, kāda ir vidējā cena...

Bildes uz sitiena nav gan. Sedans, pelēkā krāsā. Līdzi varu atdot ziemas tupeles. Tās gan nav pirmā svaiguma, tomēr šo ziemu mierīgi var braukt.

Einstein 28.08.2008 9:31

mezhavecis rakstīja: Pa cik tāds nāk? Mošk kāds foto ir?

Einstein rakstīja: Ir piedāvājumā 98. gada Galants. 2.5 automāts, klimati, kruīzi, elektriskie beņķi, praktiski visi pribambasi ieskaitot gaišas ādas salonu. Īpaši nevajag bīties no 2.5 motora par benzīna patēriņu, jo principā viņš ir ļoti humāns šai sakarā salīdzinot ar citiem līdzīgiem. Pie tam, ja vajag paskriet, problēmu nav...

Golfs man galīgi nepatīk. Kā jau minēju, universāli un citi tanki neder. Vajag stabilu braucamo pa pilsētu un ārpus tās. Lietots tiks neregulāri.

Hmm, nezinu...

Einstein 28.08.2008 8:30

Ir piedāvājumā 98. gada Galants. 2.5 automāts, klimati, kruīzi, elektriskie beņķi, praktiski visi pribambasi ieskaitot gaišas ādas salonu. Īpaši nevajag bīties no 2.5 motora par benzīna patēriņu, jo principā viņš ir ļoti humāns šai sakarā salīdzinot ar citiem līdzīgiem. Pie tam, ja vajag paskriet, problēmu nav...

Einstein 08.08.2008 14:37

ValdisM rakstīja:

Einstein rakstīja:

Manā gadījumā ceļš ir 60 m garš (240m2). Kad nošķūrēja melnzemi, apakšā izrādījās baigais māls. Par laimi praktiski par velti dabūju dolomīta pārstrādes atlikumus- no milzīgiem dolomīta akmeņiem vīri taisa dekoratīvās flīzes un pāri paliek akmeņa apaļās daļas. Principā tās ir kā lielas akmens plāksnes, kuras tad arī tika saliktas ceļa pamatam. Virsū vēl izdedži un kopā tas slānis bija ap pusmetru. Virsū 30cm smilts, kuru obligāti vajag noblietēt, citādi asfalts vai šķembas, kas būs virsū, pirmkārt, baigi sasēdīsies smiltī un otrkārt un ar laiku vispār samaisīsies un tā smilts uznāks augšā. Pie tam bliete jāņem vismaz 500 kilogramīgā, citādi nav jēgas.

Viss tas pasākums ir izmaksājis ap 1400 Ls un tas ir pa lēto.

Tās smiltis bija jāber apakšā, tad izdedži un tad dolomīts, un tad virsū asfalts. Un nevis otrādi. Ja liksi tagad uz smilts asfaltu-tyas ir laika jautājums kad tas asfalts sabruks nah. - smiltij nav nepieciesāmā deformācijas moduļa koncentrētas slodzes uzņemšanai.

Lai nebūtu slieli sū*i - iesaku pirms asfaltēšanas uzlikt kādus 10-20cm (atkarībā no slodzes) biezu blietētu šķembu slāni (sliktākajā gadī8jumā rupjgruadainu grants kārtu-nekādā gadījumā ne smilšainu) un tikai tad alfaltēt.

Tas dolomīts ko tu sagāzi pašā apakšā , no šī materiāla nestspējas viedokļa būtībā ir izniekots, apakšā varēji kaut kādus būvgružus labāk gāzt.

To dolomītu un izdedžus kopā ap 90 kubiem es dabūju pa 50 Ls, jo tiem vīriem steidzami vajadzēja iztīrīt teritoriju. Kur tu rausi būvgružus lētāk? Par to, ka sākumā vajadzēja smilti, pilnīga taisnība, bet to uzzināju par vēlu...

Einstein 07.08.2008 9:36

Man kāreiz ceļa tēma arī ir aktuāla. Palicis gan vairs tikai uzbērt ikurāt šo te frēzēto asfaltu. Par cipariem- 7 kubu mašīna maksā 70 latus; atsevišķi par atvešanu nav jāmaksā (jāved 35 km uz vienu galu). Bet nu arī, nevar tā uz sitiena labu dabūt. Labu tādā izpratnē, ka vienas frakcijas, nevis kā tur uz Daugavpils šosejas- viss kopā vienā milzu kaudzē; gan smalks, gan riktīgi asfalta gabali...

Manā gadījumā ceļš ir 60 m garš (240m2). Kad nošķūrēja melnzemi, apakšā izrādījās baigais māls. Par laimi praktiski par velti dabūju dolomīta pārstrādes atlikumus- no milzīgiem dolomīta akmeņiem vīri taisa dekoratīvās flīzes un pāri paliek akmeņa apaļās daļas. Principā tās ir kā lielas akmens plāksnes, kuras tad arī tika saliktas ceļa pamatam. Virsū vēl izdedži un kopā tas slānis bija ap pusmetru. Virsū 30cm smilts, kuru obligāti vajag noblietēt, citādi asfalts vai šķembas, kas būs virsū, pirmkārt, baigi sasēdīsies smiltī un otrkārt un ar laiku vispār samaisīsies un tā smilts uznāks augšā. Pie tam bliete jāņem vismaz 500 kilogramīgā, citādi nav jēgas.

Viss tas pasākums ir izmaksājis ap 1400 Ls un tas ir pa lēto.

Einstein 07.05.2008 8:52

markss rakstīja:

Einstein rakstīja: Labi, s.ū.di rallā! Atdodu par latu metrā. Un pēc tam pats pirkšu čaklo ķīniešu darinājumu.

VAJAG....

Dajoš savu kontaktu, jeb mailo: ierakums (sobaka) inbox.lv

Par vēlu Tu nāc...

Einstein 29.04.2008 21:22

ikurāt grasījos to pašu prasīt...

Einstein 23.04.2008 23:48

Ghmm, nu labi, lai jau tā būtu...

Aber vairāk par ..cik tu teici?- 102 zirgi? Aha, toč vairāk nevajag; ka nenositas....

Da vispār,- ko tās mašīnas.. ņemtu visi un ar rolleriem brauktu....ne ātruma, ne kāda riska... ieekonomētos nauda uz visādām reklāmām / afišām "skaties dirvreiz"vai kā tur... Nevajadzētu tērēt naudu stāvvietām, jo rolleri varētu pasviect padusē un uzslāt uz piekto stāvu...

Gmmm, visai sūnaina tā Latvija mums..... nakas nav īsti pārdomāts...

Einstein 23.04.2008 23:18

un droši, ka ne s.ū.da neiet. Pie tam ir pliks, kā baznīcas žurka...

Einstein 23.04.2008 23:11

Atvainojiet, 7000 ls... pārskatījos...

.....bet vienalga smieklīgi..

Einstein 23.04.2008 23:05

Da ko jūs tur.....

..es vairāk ierēcu, ka mašīnas cena 7000 eur apmērā šķiet paliela.....

Einstein 15.04.2008 11:13

Labi, s.ū.di rallā! Atdodu par latu metrā. Un pēc tam pats pirkšu čaklo ķīniešu darinājumu.

Einstein 14.04.2008 23:27

Tu takš pat nezini, ko runā. Davai nopērc vienu rulli to tavu ķīniešu brīnumu un paskaties, kāds viņš dabā ir. Pa tām metinājuma šuvēm viņš pajuks jau pēc gada. Pie tam neticu, ka tur uzrādītie stieples diametri atbilst īstenībai. Un pat ja tā, gan jau ka pusi veido tas pvc.

P.N. tu nelūri kautkādus ķīniešu pakaļdarinājumus. Apskaties tai pašā Latvijas metālā, cik tas žogs maksā. Un tad, ja tomēr neattiek veselas smadzeņu šunas, vari te d.i.rst.

Eksperts..

Einstein 14.04.2008 22:12

Einstein rakstīja: To cinkoto žogu vajag kādam vēl? Tātad mētajas man šķūnī cinkotais pītais žogs. Cik metri- precīzi nezinu, bet nu padaudz. Ir kādi 6-8 ruļi.Vienīgi, ka šamējais ir, šķiet, 2m plats. Domāju pats likt, bet 2 metri sētai ap māju liekas tā kā bikuc pa daudz. Glabājas viš no psrs laikiem, kad neko nevarēja dabūt un grāba, kas bija... . Aber tagad jātiek no viņa vaļā. Jā kādam vajag, sarunāsim...

Šitas joprojām aktuāls. Tātad precizēts info: ir 10 ruļļi, katrā pa 10 metriem. Platums 1.5m. Cena tagad nokritusies līdz Ls 1.5 metrā un moš' varam vēl parunāt...

Einstein 26.03.2008 11:36

Hmm, nu 1.3 motors der tikai bērnu ratiņiem

Nea, neesmu tik turīgs. Turīgie brauc ar padžēriem, kruīzeriem un XC90 volviķiem. Mans mērķis absolūti nav parādīt, ka varu to un šito atļauties, ar frāzi "izvēlējos tomēr ar 4x4, lai gan tas, protams, dargāks" gribēju teikt, ka starp plikas priekšpiedziņas un pilnpiedziņas vienu un to pašu mašīnu, atšķirība ir pārāk liela, lai vēlāk nožēlotu iesipto naudas starpību...

Bet visā visumā nuhajs ir tāds dikti zinošs par visu un visiem...

Braucu, Arni, šorīt no Baldones pa apvedceļu Jūrmalas virzienā.

Einstein 26.03.2008 10:41

Tikko iepirkts Qashqai. Tā kā nobraukti pagaidām nepilni 300 km, nevaru pagaidām objektīvi spriest par 4x4 īpatnībām, bet, izlasot, Yetti linku, šķiet, ka tā varētu būt, kā tur aprakstīts. Katrā gadījumā, šodien braucot uz Rīgu ar vasaras tupelēm, (lūdzu šajā sakarā pārāk nelamāt ), pilnpiedziņa savu darbu darīja teicami. Auto stabils, perfekta vadība (ghm, nu cik nu perfekta Nissanam var būt, jo, protams, ka varētu vēlēties daudz precīzāku stūri, bet tā, cik zinu, viņiem visiem (Nissaniem) tāda īpatnība). Visādā gadījumā, ja citus varēja redzēt ar staigājošām pakaļām, tad Kaščejam pat ESP Slip lampele neiedegās.

Kad pirku, nebija domāts ņemt pilnpiedziņas auto, bet, kad acīs iekrita Qashqai un tika nolemts viņam par labu, izvēlējos tomēr ar 4x4, lai gan tas, protams, dargāks. Tā teikt, kad jau tad jau; par sliktu nebūs.

Einstein 17.03.2008 21:40

Un saki, Augsti Godātais Pirmā kungs- tu apstājies, lai paceltu uz ceļa izkritušu ķieģeli vai dēļa gabalu?

Einstein 17.03.2008 21:36

Nu jā, vajadzēja tam busiņam, ko apdzinu, priekšā mest pa bremzēm, lai uzrotītu piedurknes un ievilktu to lopu grāvī, ja?...

Tur pat jēdzīgi nav kur piestāt, jo ceļš blīvi no abām pusēm ar kokiem, ķipa, aleja.

Jokains tu kaut kāds- nezini konkrētus lietas apstākļus, bet padomdevējs baisais...

p.n. tas lops tādā gadījumā bij jānovāc tam, kas to paņēma uz kapota.

Einstein 27.02.2008 9:38

viestursp rakstīja:

Einstein rakstīja:

viestursp rakstīja:

Einstein rakstīja: Vakar Viesturs grib pirkt Galantu, šodien 9-5. Davai, taisam totalizatoru, ko viņš rīt gribēs..

Nevis gribu, bet ievācu info par dažādiem sev un makam interesējosiem auto Pēc tavām domām labāk uz dullo paķert?

Nu ja, takš! Pēcāk tad vismaz ir pārsteiguma moments, jautrība un tā....

Abet, īstenībā jau tā arī ir, ka, ja patīk vairāki, izvēli izdarīt ir grūti. Bet pareizo izvēli vēl grūtāk...

Tev to mehānisko kasti par visām varītēm vajag? Kas tramvajam, tfu-tu,- automātam vainas?

Nezinu varbūt tās ir manas iedomas, bet kaut kā vairāk jūtos saimnieks pār auto braucot ar manuāli un vēl tas, ka pāris reizes esmu braucis ar automātiem, volvo v70, plymouth voyager - kaut kā man tā braukšana iznāk piedomājot, laikam pa ilgu esmu braucis ar manuālo Tas vēl ka sievai šad un tad jābrauc ar šo auto un viņa jau nu totāli ir pret automātu.

Man reiz viens radagabals šai sakarā teica "tas ir tāpat, kā mazgāt veļu- var ar automātisko veļas mašīnu un var ar "Maļutku""

Zinu cilvēkus, kuri bijuši pārliecināti kloķa raustītāji visu mūžu un teicās nekad nesēsties automātam pie stūres, bet tad iepatīkas un nopērk sev tādu.

Ghmm, un pie automāta, protams, jāpierod. Man arī sākumā kreisā kāja raustījās.

Einstein 27.02.2008 9:00

viestursp rakstīja:

Einstein rakstīja: Vakar Viesturs grib pirkt Galantu, šodien 9-5. Davai, taisam totalizatoru, ko viņš rīt gribēs..

Nevis gribu, bet ievācu info par dažādiem sev un makam interesējosiem auto Pēc tavām domām labāk uz dullo paķert?

Nu ja, takš! Pēcāk tad vismaz ir pārsteiguma moments, jautrība un tā....

Abet, īstenībā jau tā arī ir, ka, ja patīk vairāki, izvēli izdarīt ir grūti. Bet pareizo izvēli vēl grūtāk...

Tev to mehānisko kasti par visām varītēm vajag? Kas tramvajam, tfu-tu,- automātam vainas?

Einstein 26.02.2008 11:22

Vakar Viesturs grib pirkt Galantu, šodien 9-5. Davai, taisam totalizatoru, ko viņš rīt gribēs..

Einstein 01.02.2008 11:07

Japp, ierēkt varēja nejēgā...

Einstein 31.01.2008 22:33

kuka rakstīja:

Yetti rakstīja:

Vigants rakstīja: un vēl es te tā patinu bildi atpakaļ... vai tikai tu, SteelRat, nebiji tas, kas pāris gadus atpakaļ iAuto tusiņā saulītes zīmēji nelielā laukumā... kārtīgi jau tu sadzēries biji toreiz... kārtīgi...

teksts tāds aplams - un kāda saistība SteelRat saulīšu zīmēšanai ar Getz, Matrix un tml?

Taa ir skaudiiba ka neviens getz nav nu tuvu speejiigs uz nekadaam sauliiteem un ja arii buutu tad taupiigie Getz ipashnieki to taapt nekad nepieljautu! DD

Da sū.ds par pālī uzgrieztām saulītēm! Būtu jūs redzējuši, kā Stīlrats frīstailo ar suitu sievām...

nē, es pavisam nopietni....

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti