Nez kurš no jums visiem ir braucis s40/V50 new. Visiem ir palicis skeptisks iespaids no veco s40/v40. istenībā tās ir divas atšķirīgas mašinas. Es ar s40 2.4i new braucu jau ~1 gadu. Patēriņš vasarā 9.1 l ziemā 10.0. l nobraukums 48000. (gribēju pirkt v50, bet s40 bija laba akcija un.....). Mašīnā esmu ieguldijis 240Ls +PVN. Tās ir tehniskās apkopes ik pēc 20000. V50 ir golfa klase, tāpēc plašumu tur nav. Apdare ir ok. Graboņa nekāda nav manīta. Pārvietošanās ir ļoti komfortabla. Uz ceļa ir stabīls arī lielā ātrumā, laba stabilitātes kontroles sistēma zeminiekam un ziemai (tikai riepām jābūt labām). Man patīk agresīva braukšana un šī autiņa uzvedība apmierina, kaut pats pirms tam šaubījos. Iesaku ņemt otro ekstru līmeni. visi dzinēji ir volvo izņemot 2.0 dīzeli un 1.8 l benz. (abi ford). v50 ir tikai vienāda bāze ar ford .... C-MAx (minivens????) un mazda 3. detaļas ir katram savas. vienīgā vājā vieta piekarē ir priekšējo amartiu gultnis, tam ātri sabojājas putekļu gumija un itkā sākot grabēt. Man vēl nav sākusi grabēt, bet volvo pa garantiju ik pēc 20000 man viņas nomainīja.
Ja vēl kas intersē jautā!!!!
Pirmā apkope maksāja 78 + PVN otrā 166 + PVN. Protams serviss 'Signāls" Madona.
Mazda 6 nav labāka par volvo. Tā tiešām ir liela graboša kaste (kolēģis lieto ~2 gadi). Dizains man patīk bet salons diezgan paskaļš. Un mazda 5 nav nekas labāks. škoda cenas pec ir laba alternatīva un normāla kvalitāte. Es volvo paņēmu servisa un 'Signāla" garantija. Es maksāju tikai par garantijas remontiem un par paša vainas pēc sabojātām detaļām. Tas ir kautkas norauts sasists. Bet pretī ir Baltas apdrošināšana un nav jāmaksā pat par pārsistu riepu vai sasistu amīti. tas tā, bet pērkot jaunu nodrošinājos pret neparedzētām izmaksām. pagaidām ar Signālu un volvo komplektu esmu apmierināts.