Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
TomsTimosko 29.05.2018 3:31

Bezceļos spējīgs krosovers, kas pieejams jau zem 10 000 eiro. Protams, saprātīgā tehnisko agregātu un aprīkojuma kombinācijā Duster maksās jau starp 15 un 20 tūkstošiem eiro, taču tik veiktspējīgam bezceļu apvidniekam šajā cenu kategorijā būs grūti atrast alternatīvu. Jau pirms šī testa brauciena bija iespēja pārliecināties, ka pat ar standarta ielas riepām Duster pilnpiedziņa un klīrenss ļaus izbraukt vietās, kur mēs atļautos dzīt tikai offroad smagsvarus.

Saprotams, ka būs jāsamierinās ar dažiem kompromisiem interjera apdarē un skaņas izolācijā, taču savu pamatuzdevumu - būt uzticamam palīgam ikdienas darbojas - tas pilda teicami. Testa braucienā piedalījās priekšpiedziņa ar automātu. Manā skatījumā pilnpiedziņa ar mehānisko transmisiju būtu krietni pieprasītāka un saprotamāka izvēle.

Nesamākslots un patiess auto.

TomsTimosko 29.05.2018 2:20

C4 Cactus kļuvis mazāk Cactus'īgs, ja tā varētu teikt. Tas gan nozīmē, ka vidējam pircējam, tas beidzot ir saprotamāks, iztiekot bez sākotnējā modeļa ārišķībām.

Neradās iespēja izmēģināt tā gaitas īpašības uz grants seguma. Žēl, jo Cactus šobrīd savā klasē ir absolūts komforta līderis, pateicoties jaunā tipa balstiekārtai. To īpaši varēju just uz tradicionālās grants trepes.

Tam ir tikai divi nosacīti trūkumi. Trūkst tahometrs un sēdekļiem ir ļoti minimāls sānu atbalsts. Ja brauksiet nesteidzīgā plezīra braucienā, nevienu no šiem mīnusiem nemaz nejutīsiet.

Kopumā jāteic, ka šis ir vidējam pircējam pieejams auto. Senioriem patiks komfortablie krēsli un lidošā paklāja efekts zem virsbūves, jauniešus varētu piesaistīt tā nepieradinātais dizains (tas īpaši attiecas uz interjeru), bet visiem simpatizēs tā cena.

TomsTimosko 29.05.2018 1:39

Budžeta klases favorīts no pašreiz pieteiktajiem Gada auto.

Iepriekš bija izdevies iepazīties ar ar Ibiza hečbeku, kuram dotu priekšroku pat attiecībā pret Polo.

Seat ir vizuāli interesantāks un atšķirīgāks no konservatīvā Volkswagen stila, kas lielas atkāpes nepieļauj. Ka jau gaidīju, pārsteigumus Arona nesagādāja, demonstrējot tās pašas īpašības un labumus, ko Ibiza. Kā papildus bonuss ir augstāka sēdpozīcija. 1,0 litra benzīna motors ar sešpakāpju transmisiju ir ļoti labs salikums. Lai arī mūsu zemē pēc sestā ātruma īsti nemaz neprasās, mazais dzinējs ļaus droši braukt arī tālākā ceļojumā un uz bāņiem nebūs jācīnās ar augstiem motora apgriezieniem.

Auto ikdienai, kas iztiek bez būtiskiem trūkumiem. Šajā cenu kategorijā tas jau ir visai daudz.

TomsTimosko 29.05.2018 0:00

Ņemot vērā, ka iepriekšējas saskarsmes ar jauniem Mercedes-Benz nav bijis, taču ir testēti tiešākie konkurenti, pirms testa brauciena cerēju uz labu auto. Pārsteidza tas, cik augstu tas bija virs manām cerībām. Elegants dizains, lieliska salona apdare, milzīgs augstas izšķirtspējas displejs un balstiekārta, kas jau laikus sagrupējas gaidāmajiem ceļa nelīdzenumiem. Rezultātā auto slīd kā karsts gludeklis. Iespaidīgi! Un paātrinājums - 5,7s lidojums līdz 100 km/h dzīvē šķiet vien mirklis un neuzmanīgie ātri vien var attapties jau pie otrā simta sliekšņa.

Trūkumi: Cena? Lai arī auto maksā skaitli, kas rakstās ar sešiem cipariem, tas ir adekvāti šādam sniegumam un sniegtajām sajūtām. Labām lietām jāmaksā labu naudu. Vienīgais trūkums patiesībā nav nemaz paša auto vaina – ar to gluži vienkārši Latvijā ir grūti braukt, lai iekļautos ātruma ierobežojumu normās…

Dažus auto jāvērtē pēc sajūtām, ko tas spēj sniegt, racionālo pusi atmetot. No patreizējiem pirmajiem iespaidiem – izteikts Premium klases favorīts.

TomsTimosko 28.05.2018 23:59

Hyundai modelis, kas cenšas izlekt no pārējā sortimenta. Pirmais, kas nāk prātā no Dienvidkorejas zīmola vēstures ar šādu pašu nodomu ir Veloster, taču tā panākumi bija gaužām mazi. Kona’i iespējas pacelties būs krietni augstākas, jo tas ieņēmis mūsdienās tik pieprasītā kompaktā SUV apmērus. Kičīgs auto.

1,6 litru motors gana dinamisks un uz šosejas apdzīšana nesagādā problēmas. Šādiem auto ir ļoti svarīgi dažādi akcenti, kas ļautu tos nošķirt no citiem. Papildus zaļajiem elementiem interjerā, ražotājs padomājis arī par zaļām drošības jostām. Izskatās interesanti. Pilnpiedziņas sistēma pilsētas apstākļiem, nevis reāliem pārbaudījumiem.

Trūkumi: Vidējais patēriņš aptuveni 10 l/100km.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti