Hyundai Kona 2018 / 2019
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Hyundai Kona 2018 / 2019
Furūrisks korejiešu izpildījumā eksterjers un interjers. Piekare uz asfalta nepārliecinoša bet uz grunts pieslēdzot 4x4 ir laba. Bagāžas nodalījums varēja būt nedaudz ietilpīgāks.
Hyundai mani kārtējo reizi atkal patīkami pārsteidza.Ļoti laba dinamika, viegla vadāmība. Arī uz nelīdzena asfaltēta ceļa auto vadītājam nesagādā nekādus nepatīkamus pārsteigumus. Acij tīkams un nepārsātināts salons.
Vēl viens mazais pilsētas krosovers Hyundai Kona. Paredzams, ka nopietni konkurēs ar izmēros (un pat pēc nosaukuma) līdzīgo Seat Arona. Salīdzinot abus, šķiet, ka Kona dizains ir interesantāks, bet piekare mīkstāka. Testētais Kona ir labāk aprīkots un tam ir pilnpiedziņa. Būs jāsāk pētīt cenu lapas...
Hyundai modelis, kas cenšas izlekt no pārējā sortimenta. Pirmais, kas nāk prātā no Dienvidkorejas zīmola vēstures ar šādu pašu nodomu ir Veloster, taču tā panākumi bija gaužām mazi. Kona’i iespējas pacelties būs krietni augstākas, jo tas ieņēmis mūsdienās tik pieprasītā kompaktā SUV apmērus. Kičīgs auto.
1,6 litru motors gana dinamisks un uz šosejas apdzīšana nesagādā problēmas. Šādiem auto ir ļoti svarīgi dažādi akcenti, kas ļautu tos nošķirt no citiem. Papildus zaļajiem elementiem interjerā, ražotājs padomājis arī par zaļām drošības jostām. Izskatās interesanti. Pilnpiedziņas sistēma pilsētas apstākļiem, nevis reāliem pārbaudījumiem.
Trūkumi: Vidējais patēriņš aptuveni 10 l/100km.
Patika eksterjers un interjers. Aizmugurē maz vietas. Labi pārslēdzas pānesumi (7). Piekare sliktāka nekā Seat Arona. inreresantas drošības jostas - dzeltenā krāsā, tas ir labi, jo var redzēt netīrumus uz jostas , atšķirībā no melnajām, kas pieļauj iespēju mazāk sasmērēt apģērbu.
Hyundai-Kona ar 1,6 litru 177 zirgspēku benzīna turbomotoru uz Rudens mediju testa braucienu ieradās pilnīgi jauns ar nobraukumu zem 100 km. Lai gan auto kompakts, tomēr diezgan pasmags. Pašmasa konkrētajam auto - 1477 kg. Kad pienāca mūsu kārta braukt ar to pa Zemgales ārēm, tad redzējām, ka intensīvos testa apstākļos neiebrauktam auto borta dators rāda vidējo benzīna patēriņu 11 litrus uz 100 km.
Hyundai-Kona mani sajūsmināja visā: gan dizainā no ārpuses un iekšpuses, gan gaitā.
Cenas ar mazo 1 litra turbomotoru sākas no 17 tūkst.EUR.
Sanāca gandrīz kā pirmā kāzu nakts. Saņēmu auto testam ar 30 km noskrējienu un pirmo degvielas uzpildījumu. Visas plēvītes vēl savās vietās. Un šī jauna auto smarža....mmm....
Protams, auto vēl neiebraukts un dzīt tādu pavisam žēl. Tādēļ sāku prātīgi, lēnām uz mājām.
Bet, kā jau izlepušam patērērtājam, sāka tomēr krist uz nerviem dažas lietas:
1. lai gan sēdeklis konkrētajam auto ir ar elektrisko regulēšanu, atrast saviem 194cm ērtu pozīciiju tā arī neizdevās- laikam meiteņu auto;
2. Milzīgie 18collu diski ar 45% profila riepām ir reāli cieti. Vai, ja gribi - lasi stingri. Kopā ar mazo starpasu attālumu tas rada auto lēkāšanu. Nu ne jau tā kā tāllēcēji sportā, bet saucamais efekts "Ķozļit". Meitenes to nemanīs;
3. Jaudīgais dzinējs kopā ar pilnpiedziņu un vēl sporta režīmā rauj auto tik spēcīgi, ka dāmām būs ko turēt stūri. Nekas, iemācīsies.
4. Viņai būs vienalga, ka patēriņš uz šosejas pie 80 nenokrīt zem 8litri, bet pilsētā droši turas pie 11l, jo viņai benzīnu apmaksās vīrs, nu, vai draugs;
5. Ārējais veidols reāli dusmīgs, zin tāds, kā kaujām apmācīts bulterjers. Tieši tā. Labs sargs , no kā pārējiem baidīties.
Tā lūk, ļoti labs auto, ar kārtīgu garantiju un aprīkojumu.
Var pirkt!
VWfans rakstīja: Hyundai-Kona ar 1,6 litru 177 zirgspēku benzīna turbomotoru uz Rudens mediju testa braucienu ieradās pilnīgi jauns ar nobraukumu zem 100 km. Lai gan auto kompakts, tomēr diezgan pasmags. Pašmasa konkrētajam auto - 1477 kg. Kad pienāca mūsu kārta braukt ar to pa Zemgales ārēm, tad redzējām, ka intensīvos testa apstākļos neiebrauktam auto borta dators rāda vidējo benzīna patēriņu 11 litrus uz 100 km.
Hyundai-Kona mani sajūsmināja visā: gan dizainā no ārpuses un iekšpuses, gan gaitā.
Cenas ar mazo 1 litra turbomotoru sākas no 17 tūkst.EUR.
Tu tak mums dzejnieks esi,pa Zemgales ārēm
Kona vēl viens mūsdienu stilīgais krosoverītis, ar savu seju. Auto labprāt demonstrē savu straujo dabu. Salons tīri neko, bet pamazs. Motorītis maziņš, bet auto dinamiskā daba padara to diezgan ēdelīgu. Taču ja gribas kaut ko nelielu , stilīgu un nedārgu, tad kāpēc ne.
ielikt atpakaļ gaitā un pilnu gāzi.....
Ja man būtu jāizvēlas starp Toyota-C-HR un Hyundai-Kona, tad es ņemtu Hyundai-Kona...
šis gads dāvā jaunu Hyndai modeli, ārēji spilgts un nedaudz sadrumstalots dizais, krosveris mazais- simpātiks izmērs.
Ar smaidu atcerējos savu landrover freelander tam arī bija plastmasas spārnu uzlikas...laikam nostaļģija....
Testa diena šim auto manās rokās izvēršās par pārbaudījumu, jo navigācija mani novirzīja liekos 40 km pa grunti. Te jāska ,ka pārējā kolona brauca pareizi un ,kad to aptvēru, bija jādod mizā... nav pieklājīgi citiem likt gaidīt.
Un tā iesvīdu pamatīgi, ja mūsu drošsirdīgā policija būtu uz šī ceļa, visticamāk paliktu bez tiesībām vadīt auto.Īss secinājums šis auto ir lietojams arī uz grunts!
“Hyundai Kona” ir stilīgākais “Hyundai” modelis, kāds jebkad redzēts, spilgta atkāpe no “Hyundai” pierastās mērenības. No ārpuses efektīgs, bet salons diezgan klasisks. Priekšpiedziņas “Hyundai Kona” 1.0 T-GDI Classic 6MT sākumcena ir 16 990 EUR. Pilnpiedziņas “Hyundai Kona” 1.6 T-GDI Comfort 7DCT sākumcena ir 21 990 EUR. Priekšpiedziņas un pilnpiedziņas mašīnām ir atšķirīga aizmugurējā piekare – torsions un multilinks (neatkarīgā piekare), tām pat klīrenss ir atšķirīgs - 177 un 171 mm. Diemžēl, priekšpiedziņa nav pieejama ar automātu, savukārt, pilnpiedziņas versija, kas tiek piedāvāta tikai bagātīgākajā komplektācijā, ir salīdzinoši dārga. Faktiski, priekšpiedziņas un pilnpiedziņas “Kona” - tās ir divas dažādas mašīnas, kam kopīga ir tikai virsbūve un nosaukums, bet tehniskais pildījums – dzinējs, transmisija, piekare – atšķirīgs. "Kona" tuvākais konkurents ir izmēros gandrīz identiskais "VW T-Roc".
Hyundai arvien vairāk piesaka savas pozīcijas Eiropas autotirgū. Ja pirms gadiem 5 gadiem Hyundai automašīnas pavadīja skeptiski "nu es nezinu...", tad tagad pārdoto auto skaits liecina par skeptiķu skaita samazināšanos. Bet konkrēti par Kona. Testā bija piedāvāta pilnpiedziņas versija ar 177ZS. Uz asfalta īpaši nepārsteidza, laba dinamika, bet arī patēriņš kā vidējās klases automašīnām, ap 10l uz 100km. Mani patīkami pārsteidza braukšana uz grantēta ceļa seguma. Ļoti laba vadāmība, saķere ar ceļu, pilnīga drošības sajūta arī pie 90 km/h. Un tas ir samērā neliels auto, kurā nav īpaši daudz vietas. Tas gan attiecas uz otro sēdakļu rindu. Vadītājam vieta ir pilnīgi pietiekama. Domāju, ka šī auto mērķauditorija nav gara auguma mednieki vai makšķernieki. Auto vairāk piestāv sievietēm, kas arī labāk varēs novērtēt automašīnas salona dizainu, piemēram "priecīgās" zaļās krāsas drošības jostas.
Solīto vidējo patēriņu 6,7 gan diez vai izdosies sasniegt, bet šajā rādītājā grēko visi auto ražotāji.
Kopumā glīts un dinamisks auto. Es balsoju par pilnpiedziņas versiju. Tā gan nav pieejama Fresh komplektācijā, līdz ar to arī cena 21K.
Tikko izbraucu ar Hyundai-Kona sākuma komplektāciju. 6 pakāpju mehānika, 1 litrs, turbo, benzīns, 120 zirgspēki. Esmu sajūsmā!!! Šim auto netrūkst nekas: ērta sēdpozīcija pie stūres, brīnišķīga pārskatāmība, ir kondicionieris, nav pārslogots ar ekstrām, teicama skaņas izolācija, žilbinoši stilīgs dizains.
Nepilni 17 tūkst.eiro - tāda ir šī lieliskā auto cena.
Hyundai Kona tests, atsauksmes un iespaidi 2018/2019
Jaunais Hyundai Kona 2018 / 2019, kāda pieredze?