Seat Arona tests, atsauksmes un iespaidi 2018/2019

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Seat Arona 2018 / 2019, kāda pieredze?

 
rolis Reģ.: 31.08.2001
0 0 Atbildēt

Urāā, tagad arī Seatam ir savs mazais krosovers....patika pirmie iespaidi bet redzams ka no VW cilts

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014
3 0 Atbildēt

Seat Arona 2018 / 2019 foto:

AGRISSTANEVICS Reģ.: 28.05.2018
3 0 Atbildēt

Malači spāņi, izdevies neslikts krosoverītis! Panelis un ierīces viegli saprotamas(jūtama VW elpa - bet forši), vadība un pārskatamība ekselenta. 1,0l motors, bet ņiprs.

Ivars_Caune Reģ.: 20.03.2014
3 0 Atbildēt

Ļoti vienkāršs un saprotams auto. Laba dinamika, laba ceļa pārskatamība. Braucot pa nelīdzenu asfalta seguma ceļu, kas raksturīgs mūsu Dzimtenē, auto ļoti labi prata tam pielāgoties un nesagādāja nekādas problēmas braucošajiem.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Vispār interesanti - parasti jau par Seat interneta atsauksmēs bija atrodami tādi atslēgas vārdi, kā sportiskāks un cietāks par saviem brāļiem un māsām no vw un škoda.

AgnarsJundass Reģ.: 01.02.2018
0 0 Atbildēt

Mazais pilsētas krosovers Seat Arona (sauciet kā gribat šo autotirgus šobrīd aktuālāko segmentu, bet tikai ne par apvidus auto!). Seat ir saturīga piekare (pat uz tipiska Latvijas ceļa asfalta), pietiekama dinamika no 1 litra motoriņa, vadītāja vietas ergonomika teicama, salons gan izskatās kaut kā diezgan lēti. Pilnpiedziņas nav un laikam arī nebūs.

TomsTimosko Reģ.: 09.04.2005
2 0 Atbildēt

Budžeta klases favorīts no pašreiz pieteiktajiem Gada auto.

Iepriekš bija izdevies iepazīties ar ar Ibiza hečbeku, kuram dotu priekšroku pat attiecībā pret Polo.

Seat ir vizuāli interesantāks un atšķirīgāks no konservatīvā Volkswagen stila, kas lielas atkāpes nepieļauj. Ka jau gaidīju, pārsteigumus Arona nesagādāja, demonstrējot tās pašas īpašības un labumus, ko Ibiza. Kā papildus bonuss ir augstāka sēdpozīcija. 1,0 litra benzīna motors ar sešpakāpju transmisiju ir ļoti labs salikums. Lai arī mūsu zemē pēc sestā ātruma īsti nemaz neprasās, mazais dzinējs ļaus droši braukt arī tālākā ceļojumā un uz bāņiem nebūs jācīnās ar augstiem motora apgriezieniem.

Auto ikdienai, kas iztiek bez būtiskiem trūkumiem. Šajā cenu kategorijā tas jau ir visai daudz.

JurisKreicbergs Reģ.: 02.08.2016
0 0 Atbildēt

Pirmo iespaidu atstāja atšķirīgā motora skaņa, noteikti patīkamāka, nekā citiem līdzīga skaļuma motoriem. Var nederēt klusuma cienītājiem, pašā laikā, ja ir vēlme sadzirdēt motoru. 1 l motoram kopā ar atbilstošu transmisiju patīkama dinamika.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

SEAT noteikti pārsteidz dažu labu skeptiķi. Tas principā ir VW, tikai nedaudz citam pircējam. Patīkamākais - cena

RaitisMazjanis Reģ.: 12.01.2017
0 0 Atbildēt

VW vienkāršība. Pārsteidz 1 litra motora spēks un kopējā auto dinamika. Tiem , kuriem patīk vienkāršība - ļoti labi, nekā lieka.

Janis_Mezulis Reģ.: 23.04.2014
2 0 Atbildēt

Vispār par SEAT neesmu bijis visai augstās domās. Tas sākotnēji VW konceptā bāzējās kā dienvidu tirgus specifiku apmierinātjs, taču tagad arvien nopietnāk mēģina lauzties ziemeļu virzienā, pat uz Skandināviju. Interesani, ka VW ir izveidojis situāciju, ka tā meitas uzņēmumi rada sava veida iekšēju tirgus konkurenci, kura sastāv no divām grupām. Viena - luksus, otra tautai. Luksus kategorijā sadzīvo Audi, Porsche, Bugatti, Lambo un Bentley, bet tautas prasības cenšas nodrošināt pats VW, Skoda un Seat. Kaut gan par pašu VW varētu vēl strīdēties - uz kura krēsla tas sēž.

Tad, lūk, tautas auto Seat vienmēr ir cienājies no tiem detaļu pluktiem, kurā saliktas lietas vienkāršībai un ātrumam, bez visādiem šnikšnakiem. Dizains vienmēr ir bijis tāds kā otrā plānā. Sak, dienvidniekiem derēs. Jā, un jaunais Arona arī nav izņēmums. Vizuāli tas rada ļoti vienkārša, bezpretenzioza auto iespaidu, tomēr no , atvainojos, "prastuma"nav ne vēsts. Visas lietas ir labi nostrādātas un var redzēt, ka vācu kvalitātes kontrolieris ar lupu ir pārbaudījis katru detaļu.

Testā mazajā auto bijām salīduši trīs veči un viena dāma. Domāju, ka nu pie šādas noslodzes mazais spānelis knapi kustēsies. Taču skeptiķis Mežulis palika bez argumentiem. Gaita- stabila, amortizātori - godam izturēja pampakainā ceļa negludumus. Nebija arī pārāk cieti. Mazais 115 zs motoriņš uzrāva šo komplektu līdz simtam aš 10,5 sekundēs. Un tas ir reālais mērījums uz ceļa ar pilnu kravu, nevis kaut kādi bukletu cipariņi. Arī multimedijas ir augstākajā līmenī. Bezvadu uzlāde un viedtelefonu satura pārnešana ir pieejama. Jā, bagāžas nodalījums ir mazs, bet hokeja somu tāpat tur var iebāzt.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Arī mani šis mazais pārsteidza! VWfanam teicu, ka tas noteikti būs viņa favorīts! Par 17K Eur viennozīmīgi labākais pirkums, cenā ietilpst gan klimats, gan automāts, 1.0L motors PĀRSTEIDZA, tas bija vienīgais testa auto, kurā sēdējām 4 cilvēki, bet dinamikā viņš neatpalika ne no viena "japāņa", kuriem bija pat 2.2L dīzeļi ar 185Zs! Starp citu, arī Jaguar turpat vien bija! Peugeot ar 225Zs bija tikai par sekundi ātrāks, un testa brīdī mašīnā bijām 2 cilvēki! Ja būtu jāpērk jauns auto pilsētai, noteikti papētītu tuvāk šo piedāvājumu!

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Piekrītu, ka Seat-Arona ir lielisks. Tomēr spilgtā dizaina dēļ es labprātāk izvēlētos Hyundai-Kona košā krāsā.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Seat-Arona ir Hyundai-Kona tiešs konkurents, kam cenas šobrīd sākas no 16 tūkst.EUR. Piedāvājumā ir divu veidu 1 litra benzīna turbomotori – ar 95 zirgspēku jaudu un ar 115 zirgspēku jaudu. Mazāk jaudīgajam motoram ir piecpakāpju manuālā ātrumkārba, bet jaudīgāko piedāvā vai nu ar sešpakāpju manuālo ātrumkārbu vai DSG automātu. Mēs braucām ar automātu, šāds auto šobrīd maksā no 18,5 tūkst.EUR. Seat-Arona visādā ziņā bija patīkams auto, un lielais pārsteiguma moments bija tas, cik žiperīgi auto kustējās ar mazo motoriņu. Seatā mēs bijām četri braucēji, bet vienalga spidometra bultiņa viegli tiecās virs 100 km/h. Patika tas, ka bija latviskoti visi uzraksti mērinstrumentu panelī un tajā iestrādātajā planšetē. Šādi sajutu rūpes par Latvijas klientu. Seat-Arona dizains manā skatījumā ir salīdzinoši pabāls, taču to iespējams labi atsvaidzināt ar košu krāsojumu un atšķirīgas krāsas jumtu. Par to gan būs papildu jāpiemaksā kopā ap tūkstoš eiro.

AgnarsJundass Reģ.: 01.02.2018
0 0 Atbildēt

Seat Arona 1.0 EcoTSI 7 DSG, 115 ZS. Cena 20-23 tk eiro, atkarībā no aprīkojuma. Patiesībā, Arona nemaz nav VW T-Roc (un Hyundai Kona) tiešais konkurents, jo ir visos izmēros mazāka. Arona konkurents - folksvāgena pats mazākais krosovers T-Cross pie mums vēl nav nopērkams. Šobrīd no visiem Gada auto pretendentiem Arona ir vislīdzīgākā ar ... Škoda Fabia. Salona izmēri abiem auto gandrīz identiski, arī dzinējs un kārba tie paši. Kā jau krosoveram pieklājas, Arona ir nedaudz augstāka (19 cm klirenss), bet pie stūres to gandrīz nevar just. Teicama dinamika un vadāmība piemīt abiem šeit pieminētajiem.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti