meklēšudzinēju, pēc tāda surprise tam auto virsuu negribu skatīties, žēl - auto pirkts priekš sevis, braucu salīdzinoši maz, nebij ne kāda aizdoma, ka nodzīts, bet ko tur, ar dzelžiem neko nevar zināt ..., tāpat visam kādreiz jāiziet cauri.
Slinkais rakstīja: bet vai nevar iebaazt parastu TDI ar suukni? vai uzmaukt to PD galvu uz parastaa TDI bloka? gan jau ka varianti ir. kapeec jamaina viis motors?
parastu tdi negribu, sitas labāk velk. Nobeidzās sekojoši - nolūza "kreplenije korennogo vkladisha" - tas laikam ir šāles stiprinājums, sasita kloķeni un virzuli(nolūza apakšējā mala)
vilkss rakstīja: Kā lai atrod Kauņas autotirgu, esot samērā liela izmēra, tirdzniecība no treileriem?
Līdz šim esmu braucis uz Marijampoles auto bazāru, pirms Kauņas pagriežoties pa labi uz apvedceļu un apbraucot to pa labo pusi. Pieļauju, ka šamējais pilsētas centrā gluži neatrodas.
ja ar auto viss kartiba tad nav vajadziga neviena piedeva. pats tiku lietojis Audi B4(300tkm);vw passat 97g(200tkm) un nekad nekas nesala un leca ari bez problemam, pildijos dazos DUS, ari no krievijas vesto. Vel no pieredzes-ilgstosi lietojot no RUS vesto(gan tikai vasara) bija jutams ka motors strada "cietāk". No BLRgan neriskeju lietot-sliktas atsauksmes.
pievienojos Maija_Eskuella, nu nav tas zafira tik vecs lai vinam butu veco dizelu simptomi, man bij 97.g VW ar 1,9tdi pie -25 nezinaju bedas un sila apm 10- max15 min(braucot), tuksgaita protams nav piesildams
Man Citroenam grāmatā rakstīts, ka var "Vilkt nelielus attālumus mazā atrumā" bez konkrētiem cipariem. Saproti nu, kā vilkt, ja kādreiz vajag....
--------------------
no Eiropas gan nevajadzētu mēģināt, būs par tālu. Kas attiecas uz ātrumu, tad esu dzirdējis par max 60 km/h. Starp citu Ceļ.sat. not. neļauj vilkt ātrāk par 50 km/h.
TDI rakstīja: Nu tad taa , par Voyageriem iisumaa, Tu saakumaa ''opregjeljis'' ko veelies -leetu vaj labu 2in1 nemeedz buut . Nopirksi daargu un 'labu'' brauksi un priecaasies , ja ''ieberziisies'' ''leetaa un labaa'' tad laj dies teu staav klaat -''sajepjot v usmerkj''.
Man bij 2gb.benzgaazes 3,3aut un 1gb.2,5CRDiizels , visi ''labi un daargi'' degvielaskm izmaksas diizelim un shpricgaazei ir stipri liidziigas , bet benziinnieki parasti ir labaak komplekteeti un mazaak izjaati , ''Daargi''(1998gada pa 7,5keur un abi2003gada pa 17,5keur katrs) arii vinjus paardevu cilveekiem , kuri bija ''paeedushi leetus un labus ''( saakot ar 12keur) un iemaaciijushies atshkjirt suu no Au .
Veel tagad man ir zjeel to savu voyageriishu , bet dziive iedeva ''plaisu'' un vinju suutiiba buut par ''celjotaaju'' kljuva neaktuaala vismaz uz gadu .
taa luuk .
vai ap 4k eur DE tas bus jau "letais un labais"? vairak sobrid nevaru/netaisos maksat. skatos mobile ka siem noskrejieni parsvara pavisam nelieli lidz 200tkm, diez vai istie? vai sie dzineji (3,3) ir ilgmuzigi?
k72 rakstīja: ...un kā ir ar rezerves daļām, auto ir krietni daudz, laikam jau ar lietotām īpašu probl. nav, kā ar jaunām?
Hm... vispār jau varēji pakomentēt par manējiem variantiem, ja jau 8 gadus brauc ar universāļiem, pieredzei tak kaut kādai jābūt - nevis tikai dzīt te spamu par voyageriem!
ar japaniem nav braukts, vislielakais un visertakais bija VolVo 740, vel audi 80 avant un VW Passat dizeli - dzineji labi - ekonomiski un pietiekami atri, jaunaki modeli par 97 g. nav bijusi. Tagad gribu M-B 300 turbo DT vai CV, ja butu lidzekli tad Volvo V 70D5 no 2001.
ja jau tēma aizgāja līdz CHRYSLER VOYGAER, lūdzu kādu viedokli kādēļ to nepirkt t.i. vai ir kāds kam bij šis auto un ir tikai sliktas atminas(izņemot benz. paterinu). izlasījos krustam šķērsām visus forumus bet neko sliktu nevaru izkost, lust kā jau visi citi, bet vai ir reali vajas vietas(piem. Opel Omega rūsē, SAAB elektronika,utml.)
P.S Šobrīd arī nevaru izvēlēties starp universāli(pēdējos 8 gadus braucu tikai ar tādiem) vai CV(96-00g.)
meklēšudzinēju, pēc tāda surprise tam auto virsuu negribu skatīties, žēl - auto pirkts priekš sevis, braucu salīdzinoši maz, nebij ne kāda aizdoma, ka nodzīts, bet ko tur, ar dzelžiem neko nevar zināt ..., tāpat visam kādreiz jāiziet cauri.