Mums te viens ciema vecis ar Zafiru brauc,lamājās ka salstot nost..
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Mums te viens ciema vecis ar Zafiru brauc,lamājās ka salstot nost..
elf rakstīja: Mums te viens ciema vecis ar Zafiru brauc,lamājās ka salstot nost..
Silst ar švaki, bet nu tas ir Zafiras gļuks. Jābāž deķis vai kartons aiz restes, citādi, ja pečka līdz galam tad pat pēc stundas braukšanas temperatūra kritīsies. Tāda sajūta ka tas pečkas radiators ir tikpat liels kā dzesēšanai.
ibio rakstīja: nu pie -29 tas LV arktiskais dīzelis var arī sabiezēt, jo tas ir tuvu tiem -31, kas ir uzrādītais kristalizēšanās punkts.
pie tam vēl ja bāka ir patukša tad iekšpusē ir pils ar kondensātu utt...
Bet kapē kad piedarbināts, tad nost neslāpst?
viuks rakstīja:
ibio rakstīja: nu pie -29 tas LV arktiskais dīzelis var arī sabiezēt, jo tas ir tuvu tiem -31, kas ir uzrādītais kristalizēšanās punkts.
pie tam vēl ja bāka ir patukša tad iekšpusē ir pils ar kondensātu utt...
Bet kapē kad piedarbināts, tad nost neslāpst?
Būtu priecājies...
viuks rakstīja: Datčika problēma atrisināta, bet tagad ir kas cits. Šorīt man laukos bija -29 un nevarēju piedarbināt. Izklausās, ka pie tiem grādiem tas normāli, bet dīvaini tas, ka viš tā ka grib lekt, bet nelec, it kā degviela nepienāktu. Varētu būt, ka filtrs aizbiezējis, bet kad beigās piedarbināju, tad ne slāpa nost, ne raustijās. Ir kādas idejas...?
Ko tad Tu gaidīji tādā salā? Priecājies, ka vispār pieleca. Dīzeļi nav domāti tādam aukstumam.
Peeecis rakstīja:
viuks rakstīja: Datčika problēma atrisināta, bet tagad ir kas cits. Šorīt man laukos bija -29 un nevarēju piedarbināt. Izklausās, ka pie tiem grādiem tas normāli, bet dīvaini tas, ka viš tā ka grib lekt, bet nelec, it kā degviela nepienāktu. Varētu būt, ka filtrs aizbiezējis, bet kad beigās piedarbināju, tad ne slāpa nost, ne raustijās. Ir kādas idejas...?
Ko tad Tu gaidīji tādā salā? Priecājies, ka vispār pieleca. Dīzeļi nav domāti tādam aukstumam.
taa ir vakara pasacinja mazuljiem - par diizelja nedomaatiibu nu TAADAM aukstumam ?
TDI rakstīja:
Peeecis rakstīja:
viuks rakstīja: Datčika problēma atrisināta, bet tagad ir kas cits. Šorīt man laukos bija -29 un nevarēju piedarbināt. Izklausās, ka pie tiem grādiem tas normāli, bet dīvaini tas, ka viš tā ka grib lekt, bet nelec, it kā degviela nepienāktu. Varētu būt, ka filtrs aizbiezējis, bet kad beigās piedarbināju, tad ne slāpa nost, ne raustijās. Ir kādas idejas...?
Ko tad Tu gaidīji tādā salā? Priecājies, ka vispār pieleca. Dīzeļi nav domāti tādam aukstumam.
Lai dīzelis iedarbotos pie -30,
1)tam jābūt labam dzinējam jau no rūpnīcas
2)visam jābūt ideālā kārtībā
3)jāpiedomā pie degvielas kvalitātes utt.
Vēl jau tas,ka tie sūdīgie dīzeļi pat nespēj sasniegt normālu darba temperatūru un piesildīt salonu.
Vispār ziemā viss ir slikti ar tiem dīzeļiem (kādiem 80% apmēram)
taa ir vakara pasacinja mazuljiem - par diizelja nedomaatiibu nu TAADAM aukstumam ?
nu pirms ziemas ta ka deretu dizelim nomainit, ellas, filtrus un probzu nebus.
p.s. pasam ir dizelpasats,
divaini, bet gan vakar gan sodien palidzeju ievilkt tiesi benzinniekus
Peeecis rakstīja:
TDI rakstīja:
Peeecis rakstīja:
viuks rakstīja: Datčika problēma atrisināta, bet tagad ir kas cits. Šorīt man laukos bija -29 un nevarēju piedarbināt. Izklausās, ka pie tiem grādiem tas normāli, bet dīvaini tas, ka viš tā ka grib lekt, bet nelec, it kā degviela nepienāktu. Varētu būt, ka filtrs aizbiezējis, bet kad beigās piedarbināju, tad ne slāpa nost, ne raustijās. Ir kādas idejas...?
Ko tad Tu gaidīji tādā salā? Priecājies, ka vispār pieleca. Dīzeļi nav domāti tādam aukstumam.
Lai dīzelis iedarbotos pie -30,
1)tam jābūt labam dzinējam jau no rūpnīcas
2)visam jābūt ideālā kārtībā
3)jāpiedomā pie degvielas kvalitātes utt.
Vēl jau tas,ka tie sūdīgie dīzeļi pat nespēj sasniegt normālu darba temperatūru un piesildīt salonu.
Vispār ziemā viss ir slikti ar tiem dīzeļiem (kādiem 80% apmēram)
taa ir vakara pasacinja mazuljiem - par diizelja nedomaatiibu nu TAADAM aukstumam ?
Tevi vecāmāte apmācīja auto zinībās,vai ne?
IBO
vot Tu man tagad parādi to vardi, kura lec
Peeecis rakstīja:
viuks rakstīja: Datčika problēma atrisināta, bet tagad ir kas cits. Šorīt man laukos bija -29 un nevarēju piedarbināt. Izklausās, ka pie tiem grādiem tas normāli, bet dīvaini tas, ka viš tā ka grib lekt, bet nelec, it kā degviela nepienāktu. Varētu būt, ka filtrs aizbiezējis, bet kad beigās piedarbināju, tad ne slāpa nost, ne raustijās. Ir kādas idejas...?
Ko tad Tu gaidīji tādā salā? Priecājies, ka vispār pieleca. Dīzeļi nav domāti tādam aukstumam.
Man Chrysler Voyager 2.8CRD pie -30 lec bez problēmām ,degviela Lukoil )
Mans dīzeļPicasso arī pieleca. Ar 3 reizi, bet pieleca. Olainē šorīt bija -28. Dīzelis no Statoila!
He he Mans Opel arii lec!!!!
Tagad var iegādāties atjaunināto Zafiru. 1,9 litru 100 un 120 zirgspēku dīzeļmotoru vietā būšot 1,7 litru 110 un 125 zirgspēku dīzeļmotori, kuri patērēs mazāk degvielas - tikai 5,7 litrus uz 100 km. 1,6 litru 105 zirgspēku benzīnnieka vietā būšot 1,6 litru 115 zirgspēku benzīnnieks, kurš tērēs tikai 7,0 litrus benzīna uz 100 km.
Izlasi manu pieredzi ar Opel dīzeļiem un izdari secinājumus...
viuks rakstīja:
elf rakstīja: Mums te viens ciema vecis ar Zafiru brauc,lamājās ka salstot nost..
Silst ar švaki, bet nu tas ir Zafiras gļuks. Jābāž deķis vai kartons aiz restes, citādi, ja pečka līdz galam tad pat pēc stundas braukšanas temperatūra kritīsies. Tāda sajūta ka tas pečkas radiators ir tikpat liels kā dzesēšanai.
Varu piekrist, ka Zafira dīzeļauto neiesilst pārāk ātri, taču ka salst nost es tam negribētu piekrist. Reiz mainot salona gaisa filtru, pamanīju ventilācijas kanālā, radiatoram līdzīgu veidojumu. Eksperimentus neveicu, bet iespējams, ka tas varētu būt palīglīdzeklis salona uzsildīšanai, kamēr pietiekami nav uzsilis dzinējs. Tā būtu viena lieta ko pārbaudīt vai tas darbojas un otra lieta protams ir klasika - pārbaudīt vai korekti darbojas termostats, t.i., pārliecināties, ka visu laiku nav vaļā dzesēšanas sistēmas lielais loks.
Zafira - dīzelis dīvainis
Man ar šo Zafiru 2DTI pirmā ziema. Aķis un sveces nomainīti. Termostats nomainīts. Bet problēmas paliek 2 neatrisinātas.
1. Pilnīgi auksts lec momentā, bet, kad motors ir gandrīz auksts. Jeb nav vēl uzsilis, vairs pie darbināšanas neslēdzas kvēlsveces, vai arī uz kādu sekundi tikai. Līdz ar to tādu padzisušu motoru jāgriež vismaz 10 reizes lai piestartētu. Man kāds te teica, ka varētu kaut kāda regulatora vaina. Dīzeļi agrāk nav bijuši, tāpēc nesaprotu, kurā virzienā meklēt, mainīt kautkādu regulatoru?...
2. Bija beigts termostats. Nomainīju, bet vienalga silst nejēgā ilgi tas motors. Tas tā šitai zafirai normāli?