Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
Chumiks 14.02.2006 20:35

Man volvim ir turbīna. Ta ka dodu gāzi var dzirdēt kā kautkas šņac - it kā vilktu gaisu uz iekšu un ta ka laižu vaļā gāzi, tad tāda skaņa, it kā, kaut kur no balona kāds strauji laistu gaisu ārā. man liekas, ka to skaņu dod turbīna.

Vai tā tam jābūt?

Agrāk nebiju ievērojis, jo muzons mašīnā patstāvīgi nonstopā.

Vai defekts turbīnā var būt iemesls, ka mašīna pāriet uz avārijas režīmu?

Chumiks 16.01.2006 0:49

Man ir automātiskā kārba. Šodien piešķiļu mašīnu un man uz mērinstrumentu paneļa sāka mirgot bultiņa uz priekšu, kura parasti nedeg parkingā R vai D un mirgo arī zaļā lampiņa kas pie slēdža kas pārslēdz ekonomisko sporta un ziemas režīmu. Izbraucu it kā nekādu īpasu atšķirību nesajutu. Noslapēju reizes trīs un piešķīlu no jauna bet nekas nemainiījās - tāpat mirgo. Aizbraucu no punkat a uz punktu b atstāju mašīnu uz pusstundu piešķiļu unvairs nemirgo. Vai kāds var izskaidrot kāpēc mirgoja tā bultiņa? Vai tas nozīmē ka man drīz būs kārbai pssec?

Chumiks 10.01.2006 23:52

Ne pārāk sen esu kļuvis par 850 īpašnieku, tāpēc ieprikš atvainojos iespējams par stulbiem jautājumiem.

Šim pēc defaulta vajadzētu būt airbagiem. Blakussēdētāja pusē noņemu apakšējo paneli un grasījos dīrāt ārā badačoku bet no apakās pamanīju ka uz viņa(virs viņa) ir balts tīkls(pieļauju ka tas i tas airbags). Vai es izraujot bardačoku nevaru netīšām sabojāt sabojāt to bagu?

Chumiks 27.08.2005 23:53

Arnijs rakstīja:

Chumiks rakstīja:Kā ir ar tiem 850 un neatkarīgo piekari? Vai šiem tāda ir? (94g.)

Nosaciiti par taadu vinju var uzskatiit! Ir neatkariigaa, bet sameeraa netradicionaalaa izpildiijumaa

Vai dēļ šī netradicionālā izpildījuma amortizatori nav specifiski un tiem nav kosmiska cena?

PS Man muterītei 760 un dēļ neatkarīgās piekares amīši aizmugurējie maksā no 240 ls gab. (beigušies visi)

Chumiks 27.08.2005 23:28

Kā ir ar tiem 850 un neatkarīgo piekari? Vai šiem tāda ir? (94g.)

Chumiks 27.08.2005 21:31

AutoNets rakstīja:Ja nolaidigi attiecas pret siksnu mainjam, verpj varstus utt., tad gan ir nopietnaki kjirurgjiski darbi tam motoram vajadziigi.

Cik var noprast tad 850 motoriem nav tada navarota, ka ja plīst dzensiksna - autiņš apstājas, nenodara nekādu ļaunumu motoram, tiek uzlikta jauna dzensiksna bez papildizdevumiem un var braukt tālāk.?

Chumiks 25.08.2005 0:06

vissvienalga rakstīja:

modeļiem līdz 93. gadam bērnu slimība bija ātrumkārbas trešā ātruma sinhranizators. Agri vai vēlu tas nobruks jebkuram tā gada autiņam, svarīgi ir- vai tas jau ir saremontēts vai vēl nav nobrucis.

Vai šī štellīte - "sirhanizators" ir arī automātiskajām kārbām?

Chumiks 25.08.2005 0:01

Crash rakstīja:850jiem kuri sarazhoti liidz 94 gadam piekares remonta izmaksas ir leetaakas

tiem kuri peec 94 gada nedaudz daargaakas , galvenokaart deelj apaksheejiem lodbalstiem.

Vislielaako uzmaniibu ieteiktu pieveerst tomeer dzineejam, jo tas tomeer ir viens no pirmajiem jaunaa tipa dzineejiem, vis ljumiinijaa utt. Jamajam paaraak nepatiik nekvalitatiivs remonts un nekvalitatiivas eljas.

94 gada beigaas mainiijaas dzineejiem siksnas un liidz ar to zobsiksnas nomainjas intervaals liidz 94 60tkm, peec 120tkm

Pieļauju ka pašam, "uz aci" bez diagnostikas, motora stāvokli noteikt nevar!? Es to auto taisos no vacijas caur pazinjam dabut tapēc diagnostika man nespīd.

Vai ir zināms kas 850 taisa motorus?

Chumiks 22.08.2005 23:25

Jou! Varbut kads var ko ietekt kam japieverš uzmanība iegadājoties 850vagonu 92 - 97g.. Kas šim ir par lielākajām sāpēm(vājākās vietas). Jau iepriekš pateicos par atsaucību.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti