Kārtot: Augošā secībā
1 2
rudens68 17.01.2020 7:43

kashinsh79

Kāds Tavs viedoklis , kapēc tojotas dīleris vienmēr to AUTO izslēdz ?

rudens68 16.01.2020 19:02

nomiks

lielākoties šī problēma sastopa tieši Toyota markas automašīnām.

.

Man jau 12 gadus tojota .Es vienmēr turu uz auto .Bet pēc dīler servisa vienmēr ir sagrozīts , jau nezcik reizes braucot Jelgavas virzienā jūtu , nav gaisma ( Rīgā ,arī dienakts tumšajā laikā vis ir apgaismots ). Pat vēl tagad tā gadās , lai gan labi zinu tojotas dīlera "niķi" . Varētu būt ,ka vairums paši tā sagroza un dīlers piemērojas vairumam .Pēc servisa visiem uzliek uz tiem gabarītiem .

Gan jau Tev arī esmu patraucējis brucot Jelgavas virzienā

rudens68 16.01.2020 8:56

aigi rakstīja: VWfans, vai izdevās pārdod Jazz?

Ja jau klusē tad nē . Vismaz varēja atskaitīties cik reizes zvanīja , cik no tiem pārpircēji .

rudens68 14.01.2020 20:43

Modano

taču dēļ šā brīža dīzeļa heitošanas un nezināmās nākotnes gudrāk būtu izvēlēties Toyotas hibrīdu

.

Līdzīgas pārdomas . Jau pusgadu klejoja( no uzlādēts.lv ) arī šeit valdības plāni uz radikālu ,strauju "ekoloģiskumu" dīzelim nē elektro jā ,bet..... pēķšni valdība ieslēdza neziniti , citus vainoja viltus ziņu izplatīšanā . Es no tā secinu ,ka ne tikkai Latvijā , bet arī pasaulē pseido eko fanātu balsis pieklust .

rudens68 14.01.2020 20:34

Calidus

Bet nupat sarūgtināja vien lieta par kuru pie iegādes nebiju aizdomājies. Izrādās, ka 4x2 dasteriem nav atslēdzama vilkmes kontroles sistēma (traction control). Un pavisam nevainīgs pagalms ar lietū "uzrūgušu" zemi var sagādāt grūtības. Tur kur bez tā sasodītā TCS mierīgi varētu mierīgi uzšūpot un izkārpīties laukā, ar TCS nācās stumt.

.

Manam ex ravam 4x4 ši pati ķibele un tieši manam modelim . Gan pirms un pēc bija atslēdzams

rudens68 22.12.2019 22:26

Edzijs

Problēma, ka hibrīdu ātrākais varot dabūt tikai pēc Aprīļa, tik ilgi negribās gaidīt. Arī 4x4 ne hibrīdu jāgaida laiciņš.

.

Paskatījos amserv noliktavas auto , neviena rav-a pārējie gan pilns . Tik ravu vien pērk ?

rudens68 22.12.2019 22:21

Krotow

Obligātā pāreja uz elektriskajiem auto 10 gadu laikā vilks līdz šo auto tā jau augstās cenas uz ne jau pircējiem labvēlīgo pusi. Pēc tā, kā šobrīd izskatās, ir aizdomas ka pēc veco auto dabīgās izbeigšanās un auto degvielas cenu aiziešanas mākoņos te atkal iestāsies komunisms, kurā vienkāršais cilvēks vienkārši nevarēs auto atļauties. Ceru ka man nav taisnība

.

Tas varētu būt viens no atīstības scenārijiem . Skatamies kas mainās politikā . UK konservatīvo uzvara ar sekojošu breksitu ,ir cerību stariņš . Nav nemaz tik sen atpakaļ ,kad eko fanāti visus auto gribēja ar rapšu eļlu darbināt . Šo projektu tomēr atcēla , tomēr tā 5 % piedeva palika un būs 10 . Arī LV valdībai bija plāni jau no nākamā gada sabiedrisko sektoru,takšus max pārsēdināt uz elektro . Bet tomēr to neīstenoja , tik citus apvainoja viltus ziņu izplatīšanā . Diez kas bija iemesls tik struji sabremzēties pārejai uz elektro ?

rudens68 19.12.2019 19:57

msh rakstīja: Un kas bauskā?

Bauskas alus pārdots Lāčplēsim . Sk.iepr.

rudens68 19.12.2019 19:56

spainis rakstīja: Man gan liekas, ka cilvēks sajuca Tērveti ar Bausku.

Ja runa par Dobeles dzirnavnieku tad nesajauca . Vienīgi varētu būt neprecizitātes par pārdošanas laiku Igauņiem . Domāju gadus 10 jau kā pārdots , protams nezinu detaļas . Var jau būt kādas , ka daļas palika un tikai tagad pilnībā visu adeva .

Par alu arī nesajauca .

Tu varbūt domāji šo ......https://www.pietiek.com/raksti/bauskas_alu_pardod_neilgi_pec_plg_publiskosanas__to_vidu_bijusi_kriminala_autoritate_nejausiba_vai_likumsakariba

rudens68 18.12.2019 16:20

spainis rakstīja: Maksā kam?

Ja zeme pie mājas ir dzīvokļu īpašnieku kopīpašums, tad kam maksāt? Pašiem sev?

Bet ja arī tas celiņš, kur visi liek mašīnas, ir kāda cita īpašumā, tad maksāšana jau tik un tā neatrisina problēmu, jo vietu jau ir tik, cik ir.

Jau minēju par vecajām daudzīvokļu mājām ,kur zeme pieder dzīviekļu īpašniekiem . Pati māja skatās ,cik īpašniekiem iespējams novietot par velti . Domāju būs mājas kur katrs dzīvoklis varēs 2 us auto par velti , bet būs kur visiem nepietiek .

Mazpilsētā radiem situācija . Ir iespēja tikt pie papildus stāvietām nojaucot graustu . Un sākumā piedāvāja visiem dzīvokļiem no apkārtējām mājām samesties vienādu summu . Bet dažiem nav auto ,citiem vairāki . Protams noraidīja variantu .... visi dzīvokļi maksā vienādi .

rudens68 18.12.2019 15:10

Conqueror rakstīja: Privātā auto novietošana pie mājas jau kļūst par visas Rīgas problēmu.

iAuto experti, kādi risinājumi?

Jaunajos projektos bezmaksas auto vietas nemaz nav ,nu vismaz Rīgā . Tieši tāpat jadara vecajos , vai nu 1 vieta pa velti , par pārējām maksā. Maksā par katru vietu .

rudens68 15.12.2019 15:06

topinamburs rakstīja: šaubas laikam bija par tēla braukšanu ar Q7, un pēc tam ar savu 2000. gada opipeli - tāda kombinācija ir reti sastopama. Par dažādu drisā līdēju, politiķu apsiekalotāju, vai vienkārši veiksmīgu uzņēmēju q7 naff ko brīnīties

Jā drusku neatbilstība . Varbūt šoferis ?

rudens68 15.12.2019 15:03

kasinsh79

Pēc autotirgus to vis neteiksi. Pērk un bankas naski finansē utt.

Manā jomā pārtikā viss notiek un jūtami pieaug Gan pieļauju, ka es rullēju vairāk par konkurentiem, un nevis tirgus apjoms aug. Te krīze galīgi nesatrauc, tautai vienmēr būs jāēd.

.

Patiesi ,par auto tirgotāju nedienām nav dzirdēts .

Tev bija saldumi ? No našķiem pat ļoti trūcīgi atsakās tik pie galīga trūkuma . Un mūsdienās daudzi no viņiem neko nemaksā

Vai sarunas ar Tavas mājas būvniecībā iesaistītiem ?

Cik tālu jau ?

rudens68 15.12.2019 13:22

Conqueror rakstīja: Nu ko, ja litrs degvielas ar 1. Janvāri būs +6 eirocenti, nu tad tā būs īstā ekoloģija, bariņš ikdienas satrēgumu mīļotāju metīs pie malas savus auto un sāks pārvietoties ar sabiedrisko transportu. Bija jau piemērs ka viens autobuss atslogo no ielām 80 vieglos, viens vilciens ir labāks par 240 vieglajiem auto, kas paliek pie sētas

Palasīju , bioetanolu pievienos divreiz vairāk .

6 centi. Es slikts rēķinātājs , bet man sānāca kādi 9 % izmaksās vairāk , tas ja rēķina tik gāzi .

Te citāts “Līdz ar 2020. gada 1. janvāri nodokļu politikas dēļ degvielas cenu starpība ar Lietuvu vien pieaugs līdz 10 centiem litrā. Jau pašlaik Latvijas degvielas tirdzniecības nozare zaudē konkurētspējā ar Lietuvu. Lietuvā vēsturiski un pašlaik akcīzes nodokļa likmes naftas produktiem vienmēr ir bijušas zemākas nekā Latvijā, no 2020. gada 1. janvāra starpība ievērojami pieaugs,” pauž (LDTA) izpilddirektore Ieva Ligere.

rudens68 15.12.2019 12:56

GB12

esošā valdība un parlaments (varbūt ar viņiem kopumā nemaz nav tik traki, bet, nu, potēts tiek, ka šie ir tik neprognozējami, ka maz neliekas)

.

Domāju vadībai ir pietiekami dati ( arī dati pie kuriem tiec ar pielaidi ) par ekonomisko stāvokli LV , ES , BREXIT u ,reālo Grieķijas , Itālijas stāvolki . Kaut vai akcīzes samazaināšana alhoholam . Skaidrs, tas ir ļoti ērkšķains lēmums . Bet pieņēma momentā . Un kas būs pēc Breksita ? UK bija pamatā naudas donors ES ( kopā ar Franciju ,Vāciju ) , nu vismaz ar manu saprašanu .

Pēc atsevišķām sarunām ar vietējo firmu darbiniekiem . Viena mazā koku gāzēju firma savējos atlaida . Savukārt šoferis Latvijas mežos saka , neko par krīzi nedzird . Viens liels būvnieku kantoris darbiniekiem iesaka ņemt slimības lapas uz kādiem 2 mēnešiem , iepriekš tā nav bijis . Nu jau minētā zemgales kafejinīca sūkstās par uzņēmumu jaungada baļu trūkumu , un viņai alko piegādātājs pažēlojās par apgrozījuma kritumu . Tas no sarunām ar cilvēkiem kuri paši strādā šajos uzņēmumos .

Te par nekustamo jauns.lv/raksts/bizness/361888-jurmala-ipasumi-kluvusi-jutami-letaki

Te vēl ielikšu par nekustamajiem

rudens68 14.12.2019 10:31

msh rakstīja: Pfff, pazīmes... Pieslēgt iekārtu pie kompja, apskatīties kas notiek un risināt ļoti vienkāršas problēmas. Pirmā problēma izklausās pēc sūces iekārtā - man golfam arī ir tāda lieta; laikam mūžvecās sprauslas laiž garām - tad nu dienā pirmo reizi pārslēdzoties uz gāzi noraustās, vai, ja pārslēgšanās iekristu brīvgaitā - noģībtu - kad pēdējoreiz pieslēdzos, vadības bloks bija saglabājis simtpadsmit kļūdas "nav spiediena pirms vārstu atvēršanas"

Otrā problēma - jāpieslēdz pie kompja, jābrauc un jāskatās parametri lai saprastu kas notiek, bet ļoti iespējams ka kaut kas komiski vienkāršs.

Es biju gaidījis ka tās tavas "pazīmes" būs kaut kādas pazīmes ka pats motora klucis taisās izbeigties...

P.N. Neaizmirsti ka ceturtās paaudzes iekārtai normālas detaļas maksā salīdzinošu sīceni, tā ka pat ja būtu laiks kaut ko mainīt - tas neko daudz nemaksā. Ja tu esi nobraucis tos 200k km ar vienām sprauslām - cepuri nost

Nākamnedēļ pie dīlera , netīšām aizmirsu pateikt par nezūdošām dzeltenām ikonām ( pārbaudi stāvbremzi , atslegta stabilitātes kontrole , un motors) uz ODO .Janvāra sākumā kārtējā gāzes apkope tad redzēs , būs kas intresants ierakstīšu . Galvenais patēriņš nemainās . Karstā vasarā (patstāvīgi kondicionieris ) 8 litri uz simta . Benzīns šajā gadalaikā saprotams maz izmnatojas

rudens68 14.12.2019 10:19

kasinsh79 rakstīja: Ļoti atbalstu

Arī tagad strādāju mājas birojā, un tā ir fantastika. Būtiski ir spēja sevi motivēt darbam, piemēram, saģērbjoties izejamās drēbēs (kā ietu uz biroju). Nobraukumi ne par tēmu šobrīd ir smieklīgi. Laika patēriņa nav vispār (pilnīgi pie kājas, kādi tuvāk vai tālāk Rīgā ir sastrēgumi v.tml.)

Lai es šobrīd brauktu strādāt kādus 30km+ (agrāk braucu), vaaiiiii Pld, nē. Kur nu vēl tālāk, cilvēki neciena savu dārgo laiku un nerēķina arī iztērēto naudu degvielā utt.

Skaties , vairs firma neuzsauks jaunu pasātu . Varbūt mainīji darbu ?

Pazīstu vismaz 3 tirdzniecības aģentus kuri daudz strādā mājās(arī tele konferences no dzīvokļa ) +izbraukums pie klienta ,bet firma nenogurstoši ik pa 3 gadi pērk jaunus auto . Vienīgi ar tām co2 normām "spiesti" pārsēsties plikākos autiņos . Un katrs darbojas pilnīgi citā nozarē .

rudens68 14.12.2019 10:07

ezis71 rakstīja: Tērvetniekam cena pārāk augsta un es neteiktu kad viņš būtu baigi garšīgs alus, Bauskas gaišais kudi labāks, viss maz man viņš viens no labākajiem.Vel Užavas tumšais garšīgs bet Bauskas labāks.Daudzi slavē Valmiermuižas,nu nezinu,sūds kas sūds.

Mana izvēle Bauskas senču . Pirku arī tapēc ,ka vietējais . Tagad jau pieder starptautiskam koncernam .http://www.bauskasdzive.lv/vietejas-zinas/par-bauskas-alus-vienigo-ipasnieku-kluvis-lacplesa-alus-182038

Un izrādās iepriekš viens no patiesā labuma guvējiem bija 90 tajos zināms reketieris . www.pietiek.com/raksti/bauskas_alu_pardod_neilgi_pec_plg_publiskosanas__to_vidu_bijusi_kriminala_autoritate_nejausiba_vai_likumsakariba

rudens68 13.12.2019 17:57

Bradypus rakstīja: Darbs no mājām nav tas uz ko tiekties - tam ir virkne mīnusu darba organizācijā. Un centralizācijas stūmēji tieši šo kārti visu laik velk ārā, lai noslēptu to ceļu kuru būtu jāiet - reģionālos, t.sk. koplietošanas birojus. Iešana uz darbu ir nepieciešama lielākajai daļai cilvēku, lai palīdzētu strukturēt un organizēt dzīvi - tādēļ ir svarīgi nodrošināt darba vietas netālu no dzīvesvietas, nevis runāt par strādāšanu no mājām. Un valsts pārvalde ir pirmais, kam rādīt priekšzīmi - nodrošināt koplietošanas valsts pārvaldes birojus sākumam vismaz lielākajos satelītcentros (Sigulda, Ogre, Jelgava u.tml.) no kuriem ierēdņi brauc uz Rīgas vēsturisko centru, lai atsēdētu dienu pie datora.

Neatceros vai jau rakstīju . Tad vēlreiz slikts piemērs . VID ievietoja vienā ēkā . Un man VIDa vidēja līmeņa vadītāja : Vismaz viens labums , var dabūt visus parakstus vienā ēkā . Nu nesaprotu , e paraksts jau kopš aizvēsturiskiem laikiem .

Un cik sapratu tās atbrīvotās ēkas stāv tukšas , vismaz daļa . Vai tā taisnība ?

rudens68 13.12.2019 17:49

Pasvinēšu konservatīvo uzvaru , nopirku stilton sieru un london gin ( cerams šo brendu īpašnieki atbalsta konservatīvos , vismaz lai nav agresīvi ļevaki )

rudens68 13.12.2019 6:38

EXIT POL GE 2019

Con: 368 (+51)

Lab: 191 (-71)

SNP: 55 (+20)

LDem: 13 (+1

rudens68 12.12.2019 21:26

sidriks rakstīja: Vai zilie numuri elektriskajiem ir obligāti, vai var izvēlēties arī parasto? Šodien uz ielas pamanīju 'Tesla S' ar KJ-18. Vai arī viņš kaut ko ir modificējis tā ka zilos nedod?

Zilais numurs ir caurlaide , bezmaksas stāvieta , sabiedriskā transporta josla . Pie reģistrācijas csdd protams visu kompī redz . Ir redzēti i3 bmw ar melnajiem , tiem ir papildus ģenerators un ops ..bonusi vējā

rudens68 12.12.2019 21:22

Frontera rakstīja: Pirms Grētas jau bija viena zoss ,kas to pašu darīja,beigās ...kur viņa palika ar savu ekoloģiju???DIRSĀ!!!!

Par Grētas analogu nepateikšu , noteikti bija un ne viena vien . Bieži kāds bērns ( parasti meitenes ) kāpj tribīnē ,TV kameru starmešos u t t pirms kāda tesiņa , vai kara ,vai biznesa . Viena no pēdējām bija pirms Irākas kara un taisni brīnums ,tomēr pierādīja par viņas teiktā fantāzijām , un atrada pat kas apmaksajis .https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D0%BA%D0%B0%D0%B7%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%8F_%D0%9D%D0%B0%D0%B8%D1%80%D1%8B

rudens68 12.12.2019 21:15

Volx rakstīja: Tērvetes īpašnieki visiem stāsta, ka oktobrī par 25% samazinājies viņu alus noiets, ja salīdzina ar gadu iepriekš. Nav izskaidrojuma kāpēc.

Tā manis minētā kafeijnīca zemgalē , bet ne Tērvetē . Un tas alko samazinājums varbūt tikkai lokāls , lauku veikalos ,krogos

rudens68 12.12.2019 21:13

msh rakstīja: Kādas tad ir tās pazīmes?

Vienreiz braucot pie pārslēgšanās uz gāzi noslāpa ( bija mīnusi , tas šogad ) Jau uzstādīšanas sākumā reizēm noslāpa ,ja pārslēgšanās notika tukšgaitā , šo problēmu it kā eletroniski risināja , bet kā redzams nāk citas

Reizēm pie lielākiem apgriezieniem pārlec uz benzīnu un uz gāzi pats neatiet

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti