Ko lai saka - auto ir kā bērns, par viņu ir jārūpējas un jāmīl. Kāds tur rūgtums, - kā ir tā ir. Par bērna palaidnībām utml. parasti rūgtums takš nepaliek, tikai nervi biku čupā kādu brīdi
Nebija jau nekādu jēdzīgu variantu, nācās cīnīties Ir tā, ka man pie sirds labāk iet manuālā kārba, patīk to kloķi "raustīt"
Bet ar šo kārbu tiešām ir ķompfortabli braukt, kā jau te kāds teica - iet kā trolejbuss, tb nav pārslēgšanās momenta. Protams, jo sarežģītāka fīča, jo lielākas problēmas/izmaksas..
UN TAGAD, kā kārtīgos krievu šovos, GRIBU NODOT LIELO PALDIES puišiem no "DTS", "MOTORS A-5", personīgi ĒRIKAM par palīdzību visā šajā epopejā, kā arī JĀNIM MUIŽNIEKAM!
Un, protams, arī Jums visiem, kas man palīdzēja "izbrist" caur šīm nedienām
UN TAGAD, kā kārtīgos krievu šovos, GRIBU NODOT LIELO PALDIES puišiem no "DTS", "MOTORS A-5", personīgi ĒRIKAM par palīdzību visā šajā epopejā, kā arī JĀNIM MUIŽNIEKAM!
Un, protams, arī Jums visiem, kas man palīdzēja "izbrist" caur šīm nedienām
UN TAGAD, kā kārtīgos krievu šovos, GRIBU NODOT LIELO PALDIES puišiem no "DTS", "MOTORS A-5", personīgi ĒRIKAM par palīdzību visā šajā epopejā, kā arī JĀNIM MUIŽNIEKAM!
Un, protams, arī Jums visiem, kas man palīdzēja "izbrist" caur šīm nedienām
Tur jau tā lieta, ka liekas, ka ir da-figa variantu. Vienīgais, ka normālu risinājumu, tb, lai +- kvalitāte/cena/garantija būtu līdzsvarā ir maz.
P.S. Autiņš šobrīd atrodas Auto Rīga - diemžēl citur to kārbu liekot virsū ražotājs nedod garantiju. Man jau patika vakardienas brauciens pie viņiem, proti, kādi tur bija ģīmji, kad es ar FIAT (riktīgu šrota variantu) piebraucu un noparkoju precīzi pie viņu ieejas durvīm bez tam vēl paziņoju, ka kārbu atvedīšu pirmdien un viņem to TIKAI jānomaina
Tad varbūt vēl salabot un pārdot par - 3 500 Ls zaudējumus un būt vēl sūdīgāk kā židu biznesā: nopirkt olas pa 5 sant izvārīt un pārdot pa 5 sant - kur bizness? - "sam pri ģeļe i navar astajotsa" ;P
IEspējams, nez kapēc man tādu variantu vispār nepiedāvāja. Vienīgais, ka automāts tieši tādai automašīnai arī jāmeklē riktīgi, jo dīzeļiem ir, bet man ir benzīnnieks. Bez tam garantija, ka viss būs ok arī nav. Piķī sanāk jau, protams, ieberziens, bet kārba būs jauna un ar visu garantiju.
Par parasto kārbu - teorētiski var (kā jau rakstīju topika sākumā), bet izdevumi būs lieli, jo jāmaina vesels lērums "fīču", un tas cipars sanāk lētāks apt par štuku + jāatrod, kas tādu čakaru uzņemsies + jāsameklē visas detaļas labā stāvoklī par labu cenu + vēl nez cik mēneši paies, kamēr to izdarīs + garantijas nekādas. Tā lūk.
Ko lai saka - auto ir kā bērns, par viņu ir jārūpējas un jāmīl. Kāds tur rūgtums, - kā ir tā ir. Par bērna palaidnībām utml. parasti rūgtums takš nepaliek, tikai nervi biku čupā kādu brīdi