Sretsked rakstīja: Pirmais, visas mašīnas nav vienādas.
NEAPŠAUBĀMI, bet NSNF visi ir kardānu speciālisti
tikai reālā situācija dabā ir tāda, ka audī quattro kardāni visi izskatās vienādi - iedomājies - no 80to gadu sākuma, tobiš vairāk kā 20 gadus tur nekas konceptuāli nav mainījies
mainās tikai izmērs - tehniskā uzbūve paliek tāda pati - no priekšas skatoties ir granāta - krustiņš - tūlīt aiz krustiņa ir gultnis - granāta...
JA TU GRIBI APGALVOT PRETĒJO, TAD ES PALŪGŠU PIEMĒRU STUDIJĀ
ja vienkārši vēlies kārtējo reizi apšaubīt manis teikto, tad tā ir cita lieta
audī serviss maina visu kardānu sborā.... tas ir FAKC
lai nomainītu kādu granātu tā ir jāatjauc vaļā, lai nomainītu gultni ir jāizjauc krustiņš (servisā pie sašas, protams pastāv iespēja ar meiseli atsist uzgriezni, neizjaucot krustiņu)
p.n.
nav runas par golfu (tt) tam ir savādāks kardāns
p.p.n.
cik es tevi pazīstu, tad manuprāt tev pat prātā neienāktu doma pasūtīt jaunu kardānu
p.p.p.n. joprojām apgalvoju, ka iepriekšminētā audī laimīgajam īpašniekam nevajag kardānu sborā
A6 VARIATOR epopeja turpinās!
Nu ir pienācis tas laiks, kad RAAP jābrauc autiņš atstāt un gaidīt spriedumu. Pa šo laiku ir uzradusies versija - nahrenizēt to multiptronic kārbu un nomainīt pret parasto. Nepieciešama lietota manuālā kārba dzinējam V6 2,4 l labā stāvoklī, sajūga kurvis, sajūga disks, sajūga trose, sajūga un bremžu pedālis ar kronšteinu. Teorētiski iespējamam jābūt. It kā. Vismaz variants.
P.S. Redzēs, cerams, ka RAAP mana "epopeja" būs reklāma ))