Kā sastāv ar vakuuma caurulītēm kas savieno vārstu kas regulē turbīnas spiedienu un EGR? Sevišķi tieši vakuuma, kas iet no vārsta uz cauruli kas savieno vakuuma sūkni ar bremžu pastiprinātāju. Ja nepareizi darbojas tas vārsts, kūp pabriesmīgi, nepareizi darbojas gan turbīna gan EGR. Varbūt arī variants, vismaz pirms tā smilšu maisa un striķa.... turbospiediens? Nav piecepies vai izdedzis pats vārsts turbīnā ka nemaz neregulējas ?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nezinu kā tur ir, bet fakts ka tāds. Motors strādā normāli, visi cilindri. Auto tā kā mazliet gausāks. Patēriņš ar pilnu bāku un pielejot atkal pilnu jūtams. Maršruts apmēram viens un tas pats, atkrīt varbūtība ka patēriņa izmaiņas no ta vai pa pilsētu, vai lielceļu braukāts. Ne jau nu dikti tur dramatiski izmainās, tik ja ar citu tanku degvielu var ar 60L nobraukt 850km, tad šajā gadījumā kādus 750km. Pāris bāku no statoila, lejot atkal citos tankos, viss pa vecam. Nezinu kur ta lieta, bet varbūt kaut kas ar tam degvielas piedevām sakarā? Ir cilvēki kas lej Statoilā un apgalvo ka esot ekonomiskāk. Manām mašīnām otrādi, labāk ar parasto tanku benzīnu.