Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
monteros 31.01.2011 19:43

Nezinu kā tur ir, bet fakts ka tāds. Motors strādā normāli, visi cilindri. Auto tā kā mazliet gausāks. Patēriņš ar pilnu bāku un pielejot atkal pilnu jūtams. Maršruts apmēram viens un tas pats, atkrīt varbūtība ka patēriņa izmaiņas no ta vai pa pilsētu, vai lielceļu braukāts. Ne jau nu dikti tur dramatiski izmainās, tik ja ar citu tanku degvielu var ar 60L nobraukt 850km, tad šajā gadījumā kādus 750km. Pāris bāku no statoila, lejot atkal citos tankos, viss pa vecam. Nezinu kur ta lieta, bet varbūt kaut kas ar tam degvielas piedevām sakarā? Ir cilvēki kas lej Statoilā un apgalvo ka esot ekonomiskāk. Manām mašīnām otrādi, labāk ar parasto tanku benzīnu.

monteros 22.06.2011 0:23

Kā sastāv ar vakuuma caurulītēm kas savieno vārstu kas regulē turbīnas spiedienu un EGR? Sevišķi tieši vakuuma, kas iet no vārsta uz cauruli kas savieno vakuuma sūkni ar bremžu pastiprinātāju. Ja nepareizi darbojas tas vārsts, kūp pabriesmīgi, nepareizi darbojas gan turbīna gan EGR. Varbūt arī variants, vismaz pirms tā smilšu maisa un striķa.... turbospiediens? Nav piecepies vai izdedzis pats vārsts turbīnā ka nemaz neregulējas ?

monteros 22.06.2011 0:38

Mazliet nokļūdījos, sajaucu ar T4, audi iet caurulīte no kolektora uz magnētisko vārstu un turbīnas regulējošo. Šā vai tā, turbospiediens kārtībā?

monteros 20.04.2012 21:04

Lai pats iztīrītu, pirmkārt vajag vietu kur to darīt. Ja topika autoram fiziski nav kur, tad jau jābrauc uz kādu tīrītavu. Pats esmu tīrījis salonu. Pie čoma "dāčā". Kad nopirku, salons bija atbaidošs, visi slēdži vidus konsolē aizlieti ar kafiju vai ko tamlīdzīgu, pirms pārdošanas ar salona tīrītāju noziests, par tepiķi nerunāsim.... izjaucu salonu, izņēmu tepiķi un pavisam vienkāºši ar sadzīves traipu tīrītāju uz lielākajiem pleķiem. Pēc tam ar augstspiediena mazgātāju. Vakarā uz māju bez tepiķa var aizbraukt, jo žūst gan diennakti pat vasarā. Rezultāts pat ļoti apmierinošs. Pie viena iespējams saskrūvēt iztrūkstošās skrūves un novērst citus sīkus trūkumus.

monteros 03.07.2012 22:23

Auto tīri šiks, motors labs, bet pagauss priekš tās massas, bet cīņa ar elektrogļukiem būs. Tāpat kā ar pneimo piekari. Paši spilveni un citas lietas kas saistīts ar pneimatiku nav tas briesmīgākais, perkot ne iekš LV nav tik traki. Ritošā turas normali un nav nemaz tā salaužama ja ir bijusi normālās rokās. Bet ģļuki, gļuki....... Attiecībā uz pneimopiekares elektrogļukiem kas uzrodas pilnīgi negaidīti un ne no kā ir risinājums, kļūdu nodzēšamais rīks kas tika vadāts bardačokā vajadzības gadījumā viegli pielietojams, pats iespraužot diagnostikas štekerī nodzēš kļūdas un pneimo darbojas kadu laiku nevainojami. Noveroti bez iemesla akumulatora nosēšanās gadījumi un čakars ar durvju pultīm. Kombinetais elektronikas bloks kas zem pasažiera sēdekļa itkā izraisot šīs problēmas. Ja attiecībā uz ritošo var dabūt normālu neperkot aizdomīgi letu pirmo pa rokai gadījušos eksemplāru, bet ar elektogļukiem garantijas nav. Pagajušonedēļ ka reiz sagribējās atgriezties pie RR, ar pieredzējušu skatījumu, bet jau jestrāka, 4,6HSE tika aplūkoti vairaki eksemplāri 1999-2000 gada un nekas jēdzīgs neiekrita acīs.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti