Kārtot: Augošā secībā
SArmands 20.02.2007 12:43

WALA rakstīja: A reku ir tas kas ir liidzveertiiigs LR Defender, tikai IMO ir mazliet eertaax.:

ss.ss.lv/...

un arii shis:

ss.ss.lv/...

Drošivien jau nekāda vaina, bet tā cena un 210k, 350k nobraukums.... Tad jau labāk pieliec klāt ~10k+ eur un jauns wranglers, vismaz zini ko esi nopircis Sazin ar kādiem izdevumiem vēl tiem būs jāreķinās.

Ja pats negribi skrūvēt, jauns autiņš ir ideāls.

SArmands 16.02.2007 13:47

Lāsīju, ka tiks piedāvāts jaunais wranglers arī ar dīzeļa dzinēju (austrālijā), ASV itkā ne. Varbūt arī eiropā?

Wranglerim piesaista tas, ka tas ir vienkāršs dzelzis, var nolaist priekšējo stiklu, nav bamperi, kuri būtu jābaidās saskrāpēt...

Ja jāpērk daudzmaz jauns, tad jaunam 07 priekšroka salīdzinot ar mazlietotu veco TJ. Jaunais ir labāks, turklāt labākajā konfigurācijā cena ir ok salīdzinot ar citiem.

Vienīgais par to bāzi, tas ir labs arguments. Ir jau wrangler unlimited. Būtu nepieciešams izbraukt, lai ko vairāk saprastu.

Ja pērk uz sitiena, tad '07 4.0 Rubicon vai Sport versija. Defenders pārāk brutāls un cenā, labākā komplektācija sānāks daudz vairāk.

SArmands 16.02.2007 11:03

Internetā uzskrēju virsū. Varbūt kādam interesē.

www.visi.com/...

SArmands 16.02.2007 10:57

deksters rakstīja: Ja nedomā braukt uz Dakāru vai piedalīties pārbraucienā Rīga-Vladivostoka, noderēs jebkurš no pieminētajiem. Ja ir galva un sapratne, izbrauksi ar priekšpiedziņu tur,kur cilvēciņš bez smadzenēm ar džipu iestrēgs.

Ņem to,kurš patīk un kurš šķiet pašam labāks.

Labs ieteikums.

Cik cilvēku tik viedokļu - derēs tikai tas, kas atbilst manam

SArmands 15.02.2007 17:18

Vajadzētu tā, lai pa parastiem meža ceļiem visos laika apstākļos būtu ok. Ne uzartas stigas, ne purvi, tā sakot ne priekš kārtīga bezceļa. Ne SUVu, bet džipu.

Būtībā mani interesēja šo modeļu plusi/mīnusi. Bezceļa īpašības, komforts, ekonomija, kvalitāte. Varbūt ir kāda pieredze braukājot?

SArmands 15.02.2007 16:29

Napalms rakstīja:

SArmands rakstīja:

Priekšroka vairāk tomēr tiek dota bezceļam nekā komfortam. Komforts maksā. Bet labs jautājums. Cik šie ir "panesami" uz asfalta?

Minos lasījis, ka Wrangler bezceļa īpašības varētu būt apšaubāmas...tā kā izvērtē rūpīgi vai ar viņu būs ok bezceļos.

Defender uz asfalta...to nelielo gabalu ko es nobraucu, viš man vairāk gruzoviku atgādināja, bet nu mans iespaids var būt kļūmīgs, jo pabraucu visai maz.

offt

Manuprāt, nekas labāks par Toyota LC 80 VX versijā vēl nav izdomāts.

Toyota LC jau baigais autobuss. Drīzāk kautko nelielu (Rav4, Pajero vai pat Suzuki).

Ko nozīmē apšaubāmas bezceļa īpašības? Kādas problēmas varētu rasties? Itkā jau specifikācija runā pati par sevi. Purvos līst jau netaisos.

SArmands 15.02.2007 16:01

Napalms rakstīja: autoram

Ja jau netaisies īpaši līst bezceļos, tad varbūt ir vērts apsvērt citus variantus baz šiem? Defender manā uztverē ir pārāk tapornijs un Wrangler (cik esmu lasījis) arī nav nekāds komforta kalngals...

Vēl tak ir Pajero sport, tas pats Jeep kā nu viņu tur un kas tur vēl nē

Priekšroka vairāk tomēr tiek dota bezceļam nekā komfortam. Komforts maksā. Bet labs jautājums. Cik šie ir "panesami" uz asfalta?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti