Pirmais rakstīja: piemēram te goo.gl/...
virzienā no zr uz da.... ir 2 joslas - 1 josla iet taisni un tur ir vēl dzelzceļa pārbrauktuve
2 josla met riņķī - un visi to zina, jo labu gabalu iepriekš ir zīme....
tas netraucē 2 joslā brault līdējiem, kas pie aizvērtas dzelzeļa pārbrauktuves mēģina iespraukties pirmajā joslā - jo jamiem aizmugurē taurē apgriezties gribētāji....
a par apļiem - apļos pa pirmo joslu visam aplim riņķī brauc tieši tie paši pajoļi, kas apbrauc rundu un tad lien iekšā....
Rindu apbraucēji nu gan nebrauc pa ārējām apļa joslām. Tie parasti uzreiz ielec trešajā un pēc tam no trešās lec ārā uz izbrauktuvi. Vai arī vispār apbrauc apli pa nulto joslu (ir redzēts).

















Braukšana apļos pie mums ir stipri nesakārtota lieta, tāpēc lābāk pieturēties pie CSN. Ja tā pavēro, tad lielākie izlecēji ir tieši apļa iekšējo joslu izmantotāji, viņu dēļ arī notiek problēmas. Kād 70% braucēju kā brauca pa pirmo joslu, tā arī brauks, jo tā ir drošāk. Paradoksāli, bet apli pa pirmo joslu var izbraukt arī ātrāk.
Ja sistēma būtu cita - aplī iebraucējiem ir galvenais ceļš, tad jā, joslu maiņu sistēma strādās (varbūt).