www.yourmechanic.com/article/understanding-volkswagen-service-indicator-lights-by-brent-minderler
- Ziņas
- Sports
- Pie stūres
- Tehnoloģijas
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Sludinājumi
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tas ir pilnīgi normāls pasākums VW grupas auto ar apkopju intervālu 30 tkm. Es lēju gan Golfam, gan Octaviai, gan Superb (dīzelim). Tiguan pat ir paredzēta vieta eļļas kanniņai bagāžniekā un speciāla VW somiņa eļļas pudelei. Tā kā, eļļai vienmēr ir jābūt līdzi. Un gandrīz visiem ap 18-20 tkm izlec ziņojums par nepieciešamību pieliet eļļu. Bet tas nav saistīts ar eļļas zudumu (līmenis nekad nav bijis zem MIN), bet ar eļļas kvalitātes pasliktināšanos. Ir tur kautkāds viltīgs sensors, kas mēra eļļas blīvumu vai kautko tādu. Man dīleris reiz skaidroja, īsti neatceros.
Es pēc Golf 6 Variant kādu nedēļu nobraucu ar Yeti. Nepatika. Varbūt gadījās slikts eksemplārs, bet viņš pat uz nedaudz nelīdzena ceļa šūpjojās pa diognāli. Gandrīz kā lielie džipi. Vadāmība slikta, salons mazs. Golfā 1,8 metru bērnu dīvānu varēja ielikt nebīdot uz priekšu vadītāja sēdekli.
Ko nozīmē neiet uz veikalu? Ne visiem ir iespējama pārtikas piegāde uz mājām. Un ne visiem, kam viņa ir pieejama, ir iespēja pārmaksāt par to.
Un par simptomiem, man pozitīvs kovids bija 10-tajā dienā kopš pirmā simptoma. Simptomi netraucēja strādāt.
Pēdējās dienās Rīgā daudzi cilvēki jau labprātīgi staigā maskās gan veikalos, gan arī sabiedriskajā transportā lieto.
Indija un citas tā reģiona valstis kovida ārstēšanai lieto Ivermektīnu.
Pret "tīru"gripu tādu īstu zāļu nav. Profilaksei un pirmajām dienām var lietot Tamiflu, pārējais ir cīņa ar simptomiem, cik nu kurš var izturēt.
Auto neesmu ar tādu vilcis, bet ir daudz akmeņu ar tādu izcelts. Ir divas, viena 2t, otra 5t. Ar dubulto, caur skriemeli iet divreiz lēnāk, bet drošāk. Izmantoju kopā ar auduma kravas stropēm.
Ja mēra epidēmija nebūtu ciniskā, drakoniskā un pazemojošā veidā apkarota, mūsu, iespējams, nebūtu vispār.
Runājot par gāzi, tur ir jāpasēž ar kalkulatoru un jāparēķina vai tas pasākums vispār atmaksāsies. CIk liels būs nobraukums, kāda gāzes iekārta (modernāks dzinējs, dārgāka iekārta), plus vēl iekārtas uzturēšanas izmaksas un remonta iespējas konkrētajā lokācijā.
Volvo XC ir riska grupā, zagļi iecienījuši lampas, Haldex vadības blokus, katalizatorus. Ļoti viegli demontēt.
Dzīve laukos - tas ir tad, ka pilnpiedziņas ātrās palīdzības Sprinter ar traktoru aizvelk līdz pacientam.
Labrīt! Kovids nav nekas cits kā gripas paveids. Profilakse un ārstēšana tieši tāda pati.
Patreiz diezgan strauji izplatās A gripa. Lai cik tas smieklīgi nebūtu, bet profilaksei palīdz Vermox.
Nav slikts pensionāriem. Vienkāršs, ērti iekāpt/izkāpt, lēts ekspluatācijā. Ja bail no rūsas, tad var par 1,5 - 2,0 kEUR uztaisīt pretrūsas apstrādi. Man krusttēvs ar līdzīgu, bet priekšpiedziņu pat medībās brauca.
Pirmais ieteikums - izkrāmē pilnīgu tukšu auto (arī rezerves riteni, instrumentus) un tad pārbaudi. Lai izslēgtu kautkādu nenostiprinātu kravu.
Otra lieta - iedod kādam izbraukt, pats apgulies bagāžniekā un klausies. Mēģini saprast, no kuras vietas tas troksnis nāk. Vēl var pacelt priekšu gaisā (vai uz pacēlāja) un tad paslēgāt ātrumus.
Lai arī dīvāna eksperti viņu noliek, bet es ieteiktu ieliet motorā Suprotec. Man Golfam palīdzēja. Vienīgi nezinu kāda patreiz ir iespēja viņu nopirkt.
Darīt to pašam uzņēmumam ir tikpat neizdevīgi kā pašam uzturēt savu autoparku.
Ar šādu problēmu vajag evakuatoru saukt, nevis apdraudēt citu satiksmes dalībnieku drošību, kur nu vēl uz TA braukt.
Ja dzinējs ir karsts, salona ventilators strādā un kautkādu gaisu pūš, tad jāskatās termostats, jāpārbauda vai caurules uz salona apsildi ir karstas. Iespējams, radiators aizaudzis. Ja auto ar klimatkontroli, varbūt regulators beigts.
Šādos gadījumos noder 20 EUR vērtais ķīniešu endoskops.
Šeit brauci?
Uzgriez uz maksimāli aukstu un pēc sajūtām pārbaudi vai tiešām pūš augstu. Vēl var pārbaudīt vai sūknis tiešām strādā. Pie iedarbināta dzinēja, ieslēdzot kondicionieri, dzinēja apgriezieni/skaņa nedaudz izmainās (papildus slodze).
Te būtu darbs mūsu jaunajam klimata ministram! Kad pēdējo reizi (vai vispār) ir tīrīta un padziļināta Daugavas gultne? Rīgā, ostas un izpriecu vajadzībām, to dara regulāri. Bet posmā no Pļaviņām līdz robežai nekas par to nav dzirdēts. Tas ir vienīgais veids kā uz ilgu laiku likvidēt sastrēgumu veidošanos. Jā, dārgi, jā zivju kropļotāji iebildīs! Bet spridzināšana un rakšana ir tikai cīņa ar sekām.