Kārtot: Augošā secībā
1 2
Nortel 01.10.2018 8:48

Vieta cita, problēma vecā. Katlakalnā, apdzīvotā vietā, 30 km/h zonā, ikrīta sastrēgumu apbraukšanas trasē, par kuras likvidēšanu vietējie cīnās gadiem, vienam Passat braucējam (KL8082) jābūt gudrākam par citiem un jāapbrauc sastrēgums pa pretējo joslu, piespiežot pretīmbraucošos nevajadzīgi bremzēt un izbraukājot zaļo zonu.

Šis pats auto iepriekš ir redzēts un piefiksēts augstāk minētajā Ziepniekkkalna un Bauskas ielas krustojumā.

No kurienes varam secināt, ka KL8082 braucējs ir hronisks, rupjš pārkāpējs.

Nortel 06.09.2018 8:48

Mans pamatdarbs ir pavisam citā sfērā, es neesmu eksperts visās jomās kā vairums šejieniešu. Tāpēc varu konstatēt tikai faktu (sekas). Kā iespējamo risinājumu ik pa laikam skandinu videonovērošanas uzstādīšanu.

Nortel 06.09.2018 8:36

Jauna sezona, vecā vieta, jauni, rupji pārkāpēji!

Subaru FZ 4050 pie sarkanās gaismas apbrauc priekšā stāvošo un veic labo pagriezienu.

Nortel 20.07.2018 20:15

Kā tur pieredze, kā nonāk līdz cipariem, tā tu-tū, teksti paliek gari, cipari pazūd!

Man ir pieredze, liela pieredze ar lietotiem stipri lietotiem (krīzes) auto. Sākot jau ar 412-to Moskviču. Tā ir pieredze, ko es gribu aizmirst. Jo pieredze ar jauniem ir daudz patīkamāka.

Nortel 20.07.2018 19:38

Diskusija ir pārvērtusies tuftas dzīšanā.

Viens izmet, ka 2 kEUR vērts 2.5 TDI ir labāks par jaunu Škodu, prasot pierādīt pretējo.

Kad viņam ar faktiem pierāda pretējo, tad sāk slīdēt prom no tēmas kā plaukstā saspiests sūds cauri pirkstiem.

Un kur nu vēl bez MK2! Uz tā ir bāzēta visa autobūve.

Mans mērķis nav zīmēties, man ir vajadzīgs uzticams ikdienas pakaļas pārvietotājs. Un to pilnībā nodrošina tikai jauns auto. Šodien tā ir Škoda, kas būs rīt, nezinu.

Starp citu, Škoda nav pirkta līzingā.

Nortel 20.07.2018 18:09

Stipri apšaubu, ka tava atjaunotā Desna ieskrietos un brauktu ātrāk un drošāk par jaunu poli. Desnai, cik atceros bija maza diametra riteņi, ar kuriem varēja uzlasīt visas bedres un nolikties pirmajās smiltīs.

Ja es Škodas vērtību iebāztu MK2 Golfā man nāktos visur braukt divreiz, uztraukties vai tik adrošinātājs man atjaunos to ieguldījumu un vai es neaiziešu kopā ar to Golfu pirmajā sadursmē.

Vēsturei ir vieta muzejā vai garažā, ne ikdienā.

Starp citu, ieliekot Škodā MK2 Golfa vērtību (čips/ieplūde/izplūde) tā iet ne sliktāk par standarta VRS Škodu.Un te nu gan tev būs jāiegulda pamatīgi, lai MK2 golfs būtu konkurētspējīgs un varētu iziet TA.

Un vispār, diskusija atkal aiziet strupceļā. Tēma bija vai jauna Škoda ir labāka par 2000 EUR vērtu 2.5TDI.

Es saku jā, jauna Škoda ir LABĀKA par vecu Audi. Ar abām rokām par. Un to saprot tikai tas, kam ir bijis vecs Audi un ir jauna Škoda. Vai arī abi uzreiz.

Jauna auto problēma ir tikai starta kapitāls. Ja tas tev ir, tad jaunos var mainīt kā zeķes. Izmaksas uzturēšanā ir zemākas kā vecam auto.

Nortel 20.07.2018 17:31

No redz, varēji noslēgt savu monologu ar skaistu secinājumu:

Lai līdz pieņemamam līmenim paceltu vecu transportlīdzekli (Desnu), viņā ir jāiegulda vairāk kā 10 reizes vairāk kā viņš maksā tirgū. Bet arī tad viņš nebūs labāks par 600 EUR vērtu JAUNU transportlīdzekli (velosipēdu).

Un uz šīs skaistās nots var diskusiju slēgt.

Nortel 20.07.2018 15:32

Passat ir elektriskais stūres pastiprinātājs un ievērojami mazāka pašmasa.

Nortel 20.07.2018 14:48

Vēl, protams, paliek tādas naudā nenovērtējamas lietas kā uzticamība un komforts. Labi, ka turbīna nobeidzās gandrīz pie mājām. A ja Tallinā, uz kurieni bija doma pēc dažām dienām braukt? Cik maksātu evakuācija? Arī antifrīza izpūšana un avārijas režīmu ieslēgšanās notika tepat Rīgā. Pagaidām paveicās.

Un ja rēķina pēc tavas sistēmas, tad velosipēds vispār ir bezmaksas transports. Un ja viņam pieliek tačku, tad vispār ideāls, ne?

Man jau diezgan sen ir pagājis tas vecums, kad vakari un naktis, pavadītas garažā likās baigi kruta. Pats mainīju eļļas, spilvenus, sveces, klučus, taisnoju virsbūvi, špaktelēju, krāsoju ar baloniņu u.t.t. Tagad ikdienas auto ir izvirzītas pavisam citas prasības un tās, diemžēl, spēj nodrošināt tikai jauns auto.

Nortel 20.07.2018 14:13

Apkopēs ietilpst tas, kas konkrētajā gadījumā ir paredzēts.

Ar to auto salīdzināšanu tev kautkā pagrūti iet. Tad tev Škoda ir A6, tad Golf. Ar Golf salīdzināt ir nekorekti, jo Golf vēl nav vidējās klases auto.

Ja par cipariem, tad manai otrai mašīnai, uz Golfa būvētam Touran 2.0 TDI plika eļļas maiņa (eļļa + filtrs), izmaksā ap 90 EUR sevi cienošā servisā.

Šogad viņā jau ir ielikts - restaurēta turbīna 250 EUR + piespiedu eļļas maiņa 90 EUR + darbs ap 60 EUR. Kā arī jauns kondicioniera radiators 90 EUR + jauns kondicioniera sūknis 230 EUR + kondicioniera pildīšana/diagnostika 90 EUR. Vēl kautkad gada sākumā tikai mainīti aizmugurējie gultņi, izmaksas neatceros. Kautkad vēl bija cīņa ar idiotiskas konstrukcijas dzesēšanas sistēmas un turbo cauruļu fiksatoriem, kuru dēļ pāris reizes nācās nomainīt antifrīzu un daļu no caurulēm (ko varēja dabūt, lika jaunas, ko nē nofiksēja savādāk). Gads vēl nav galā, bet ieguldīts viņā ir vairāk kā Škodā visa gada laikā. Reizes divas avārijas režīmā tiku līdz servisam, vienreiz (kad turbīna izpūta eļļu) nācās vilkt. Un tas 6000 EUR vērtā auto pie nobraukuma ap 10 tkm gadā (kopējais reālais ap 300 tkm).

Tāda ir dīzelista dzīves realitāte. Man tas točna ir pēdējais dīzelis īpašumā.

Nortel 20.07.2018 11:30

Lūdzu, Škodas apkopju cenas!

Škodas apkopes pie dīlera:

1 - 140 EUR

2 - 190 EUR

3 - 107 EUR

4 - 280 EUR

5 - 190 EUR

6 - 198 EUR

7 - 141 EUR

Dzinējs 1.4 TSI (150 zs, 8.2 sek līdz 100 km/h) servisa intervāls 15 tkm, neviena remonta gadījuma.

Tagad ieliec sava 2000 EUR vērtā 2.5 TDI izmaksas! Vēlams no servisa, kas var iedot pavadzīmi. Ja nevari, tad visi tavi teksti ir kautkur zem grīdlīstes noglabājami.

Kad tiksim galā ar apkopēm/remontiem, tad varam salīdzināt degvielas izmaksas.

Nortel 20.07.2018 9:41

Pilnīgi piekrītu. Vienīgi neatbalstu operatīvo līzingu. Jauna auto ir jauns. Ekspluatācijas izmaksas, uzticamība, drošība vienmēr būs par labu jaunam auto. Es jau labu laiku apsveru domu par otrā auto, dīzeļbēdas, nomaiņu pret kādu pilnīgi jaunu benzīnveida Škodu. Vienīgais ko jaunam auto vajag, tā ir laba pirmā iemaksa, pēc kuras tā līzinga dzīve ir pavisam salda un nejūtama.

Nortel 19.07.2018 13:54

9-3 ir mazākas klases auto. 9-5 var ar Passat salīdzināt.

Nortel 18.07.2018 14:38

Ja tu esošajam dzinējam nomet 1 kg alumīnija, tad uz 100 000 dzinējiem tās jau ir 100 tonnas alumīnija, kas pēc lūžņu cenas vien ir ap 100 kEUR.

Tam pašam 1.4 TSI dzinējam tagadējā paaudze ir par 30 kg vieglāka par iepriekšējo. Labi, tas viss nav alumīnijs, bet tomēr starpība ir ievērojama.

Es parasti salīdzinu pašmasas modeļiem. Arī tur starpība ir diezgan liela.

Nortel 18.07.2018 13:13

Praksē tas notiek tā. Ja tu izlaid jaunu modeli par to pašu cenu, tad tev viņā esošais no iepriekšējā modeļa ir jāsačakarē tā, lai tur varētu iestumt kautkādus jauninājumus, nepalielinot kopējās izmaksas.

Nortel 18.07.2018 13:00

Atšķirība varbūt ir 5%, ne vairāk. Jo izglītības sistēma, programmas un to saturs ir vienāds visām skolām. Protams, izņemot kautkādus tur spec. virzienus. Lielākā problēma ir vecāku un skolēnu galvās. Kam slinkums pašam mācīt/mācīties, tas meklēs, kur to visu ar karoti iebāzīs mutē.

Nortel 18.07.2018 12:43

Šeit gan es piekrītu msh. Bērnus tiešām grūž itkā "labākajās", nevis tuvākajās skolās. Pat tik tālu, ka nelegāli deklarē bērnu konkrētās skolas rajonā. Kādreiz bija normāla sistēma, kur dzīvo, tur mācies. Tagad bardaks, ikrīta korķi skolnieku izvadāšanai, un ikvakara pārmetumi Rīgas vadībai, ka man, Rīgai nodokļus nemaksājošam (deklarētam ārpus Rīgas) ir grūti no rīta tikt uz Rīgu, nav kur nolikt mašīnu, sliktas ielas, un vakarā tikpat grūti tikt mājās.

Nortel 18.07.2018 11:46

Pamatauto ap 50-60 tkm gadā, otrs līdz 10 tkm gadā. Tēvs ar C4 labi ja tūkstoti gadā nobrauc.

Nortel 18.07.2018 9:08

Pats ar DSG nebraucu, nepatīk automāti, bet problēmas ir bijušas visiem zināmajiem DSG braucējiem.

Par TSI no savas pieredzes. Pirmo nobraucu līdz 300 tkm nomainot tikai ķēdi par 400 EUR un kartera ventilācijas caurulīti par 10 EUR. Protams, neskaitot apkopes. Tagadējam jau 120 tkm, problēmu nekādu.

Nortel 18.07.2018 9:01

Nevis spēka par maz, bet prātiņš par īsu. Močus ir jāceļ atmuguriski, izmantojot tikai kāju spēku. Tādā veidā pat meitenes spēj uzcelt 200-300 kg smagus.

Nortel 17.07.2018 16:54

Nevis mīl, bet tas ir fakts. Dīleris gan liedzās to oficiāli atzīt. Pamatā motoriem (konkrēti varu teikt par 1.4TSI), kam eļļas maiņas intervāls ir 30 tkm. Pie 15 tkm intervāla šī problēma var būt tikai stipri nobrauktiem motoriem. Reāli pieliet prasa kautkur pēc 20 tkm nobraukšanas kopš eļļas maiņas. Man bijušajam golfam pie 30 tkm intervāla bija jāpielej apmēram litrs (ne uzreiz), lai izvilktu līdz nākošajai maiņai. Pēc 200 tkm nobraukuma pārgāju uz 15 tkm un problēma izzuda.

Paiņas 1.8 TSI bija jāpielej litrs jau uz 3 tkm. Dīleris pēc investigation atzina, ka motoru ir jāremontē/jāmaina, ja patēriņš ir lielāks par litru uz 1 tkm.

Ar tagadējo 1.4 TSI tādas problēmas nav vispār. Nobraukti 120 tkm, intervāls 15 tkm.

Nortel 17.07.2018 16:45

Vr mēģināt šeit:

nerings.com/lv

Ir gan atjauoti, gan jauni.

Nortel 16.07.2018 15:48

Ja nobraukums ir reāls, stāvoklis OK, tad nav nekāda vaina. Vidējais būs ap 8 litri. Ar līdzīgu 2.0 dīzeli patēriņš būs varbūt par litru mazāks, bet dinamika sliktāka. Ja 1.4 TSI resurss pie adekvātas attieksmes pret auto ir 300++ tkm (vairāk neiznāca nobraukt, kantoris nomainīja), tad 1.8 TSi tas varētu būt tāds pats, ja ne lielāks. Ar tagadējo 1.4 TSI divos gados nobraukta pagarinātā garantija, pa garantiju nomainīts tikai 1 riteņa gultnis. Par dīzeli gan te varētu sarakstīt veselu problēmu sējumu (tieši par dzinēja un tā apsaistes problēmām). Slinkums atkārtoties.

Nortel 16.07.2018 9:45

Es ņemtu Škodu, bet ar benzīna dzinēju. Priekš kam tās dīzeļu problēmas?

Nortel 11.07.2018 13:34

Man pazīstams vācietis teica, ka auto izmanto tikai līdz 400 km dienā. Ja ceļš ir garāks, tad tikai sabiedriskais transports vai lidmašīna, jo tā infrastruktūra ir ļoti labi attīstīta. Auto pārsvarā mājas-darbs-mājas un reizi nedēļā šopings uz piepilsētas vair ārpilsētas mārketu.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti