???
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tas ka pirms 10 gadiem, lai nopirktu C sērijas mašīnu ar V8, bija jāpērk S6, un nu - RS6.
Mazs atgādinājums par vienu no mazajiem prieciņiem ko ekofašisms ir vairāk vai mazāk paņēmis prom no mums. Jā, tas ir parasts Audi A6
Dīvaini gan - es gan redzu tieši pretējo. Nerunājot nemaz par to ka manā galā purnā līšanu vispār var ieraudzīt tikai vasarā, kad turīgie pierīgas purnālīdēji ar saviem lepnajiem bembjiem un aužiem brauc atvaļinājumos...
Murgo šobrīd tu. Es nezinu kāpēc mašīnu akumulatoru uzlādes kontrolieri izmanto savādāku loģiku nekā tevis piesauktais akumulatora lādētājs [jo neesmu iedziļinājies], bet ļoti labi zinu uz kāda principa tie darbojas. Atceries - pēc tāda pat principa, kā tas Depo lādētājs, darbojas arī klasiskais ģenerators - kā redzi, tā pieeja autoražotājiem neder.
Slikti ka grūti iedomāties. Tas cits iemesls ir ekofašisms; mazāk ģeneratoru darbināt - un varbūt vienkārši lai vairāk kontrolētu kas notiek - teiksim, kaut kādam B7 passātam aķa uzlādes kontrolieris nāk tikai kopā ar start stop sistēmu, ja tās nav, nav arī uzlādes kontroliera.
Jā, nosprāgst tieši dēļ nepiekodēšanas - uzlādes kontrolieris aķa ietilpību rēķina pēc kodējma un pēc tā, cik sen atpakaļ aķis ir ticis piekodēts - man reiz bija darīšana ar kaut kādus 12 gadus vecu C6, kam bija palicis dzimtā aķa kodējums, bet iebāzts kaut kāds jauns bezfirmas aftermarkets, un uzlādes kontrolieris burtiski nelādēja aķi , piekodējot ar kaut kādu pielasītu kodu, viss sagāja.
Meršiem kā dzirdēts sanākot otrs variants - ja nepiekodē, tad uzlādes kontrolieris vāra aķi ārā.
Pārliecināmies ka tiešām tev elektrība ir tumša lieta kas gaiši spīd. Parastai mašīnai atvieno aķi, ja tas ir iespējams tāpēc, ka tajā aķī esošā strāva ar ļoti lielu varbūtību ir ugunsgrēka cēlonis. Elektriskajai mašīnītei tas fiziski nav iespējams - jā, var atvienot akumulatoru no pārējās mašīnas [kas pa lielam sanāk - atvienot no motora kontroliera un sprieguma pārveidotāja] un ir arī pirotehniskais drošinātājs kas tad, ja tosterim ir izšauti baloni, to arī izdara - bet elementus savstarpēji atvienot nevar. Un arī pēc tā nav vajadzības. Tu saki - ūdens vada elektrību - un kas tad ir? Tu laikam neesi sapratis atšķirību starp elektriskās mašīnītes akumulatora elektrību un elektrotīkla elektrību. Redzi, tu pret elektrības vadu nedrīksti pavērst šļūteni tāpēc, ka tam vadam ir potenciāls attiecībā pret zemi uz kuras tu stāvi, un no/caur kuru nāk ūdens tajā šļūtenē, attiecīgi caur to strūklu, un, iespējams, tevi, noslēgsies ķēde. Bet elektriskā mašīnīte ir izolēta no zemes, līdz ar to pat ja tur vēl kaut kur radīsies spriegums - tas būs īssavienojums starp diviem punktiem mašīnā, kas nevar traumēt jebko, kas neatrodas starp šiem diviem punktiem. Kā jau teicu - visos viģikos, kas redzēti kur ugunsdzēsēji dzēš elektriskās mašīnītes, viņi rīkojas tā, it kā tur nekā tāda nebūtu.
Pārfrāzēšu - tu esi nobijies no neesošas problēmas, bet neuztraucies par īstu problēmu - un īstā problēma ir apkārtējās vides piesārņojums no degšanas, sevišķi toksiskie dūmi. Es neesmu iedziļinājies par sprieguma jautājumu, bet es noprotu ka dzēšanai ir dziļi pie dirsas, cik simti voltu tajā aķī ir - pažarnieki gāž virsū ūdeni tā, it kā tur nekā nebūtu - pieņemu ka tad, kad tur jau liesmas nāk ārā, aķa kontrolieris visdrīzāk jau ir atslēdzies vai nokūries, un ūdenim reāli ir darīšana ar trīs komats kaut kas voltiem xxxx eksemplāros. Renis, ja kas, zojai ir uztaisījis speciālu lūku zem pakaļas ķebļa, ar domu ka pažarnieki tur iebāzīs šļūteni un gāzīs iekšā ūdeni lai dzesētu degošo akumulatoru - problēma gan tāda ka aizdegoties akumulatoram, pa to lūku laikam salonā var nonākt gāzes un liesmas.
Jep , ja velkas, tad jādzen nost. Es būtu palaidis garām un neregulējamos krustojumos būtu aizliegts apdzīt? It kā nevajadzētu būt, jo pēc definīcijas katrs sānceļš uz šosejas taisa krustojumu...
Īsti nezinu kur citur ielikt, tāpēc ielieku te - ķīniešu džips acīmredzot ir paredzēts tikai čibriku pagarināšanai, tāpēc izmantojot bezceļos, jūk ārā...
Pēc korejiešu jaunākās statistikas elektriskās mašīnītes deg par vienu kripatu biežāk nekā normālās mašīnas...
Pff.... Augstspriegums... Izklausās ka tu esi no tiem kam elektrība ir tumša lieta kas gaiši spīd. Galvenā huiņa ja tosteris aizdegas NAV augstspriegums - bet gan litija akumulatoru DŪMI. Cik lasīts, ja vienreiz pierausi pilnas plaušas ar tiem dūmiem, smagi plaušu bojājumi garantēti. Pieņemu ka tas arī ir galvenais iemesls kāpēc rietumos arvien izplatītākajos skrejriteņu un elektrovelosipēdu ugunsgrēkos mēdz iet bojā cilvēki - piemēram, gadījums kādu gadu atpakaļ Anglijā - pa nakti aizdegās skrejritenis, mājā dzīvoja pāris ar diviem bērniem, tādiem ap 6-10 gadi - vīrietis nonāca slimnīcā, sieviete un bērni nomira...
Nu man vispār ir gadījies dzirdēt ka nulltajos bija modeļi, kuriem aizmugurē mēdza aķa plusa vads pārberzties... Bija arī atsaukums - un vienam vietējajam čalim 10 gadus vecam BMW sanāca neliels ugunsgrēks aizmugurē - apdrošinātājs atteicās maksāt un pārsūtīja uz BMW, un BMW uzsauca remontu pie dīlera.
Izlasīju. Pirmā doma izlasot - "BĻED". Pie viena uzjautrinājos ka paredz visādus sūdus, bet rezultātā vajag kiberdrošības risinājumus... 😂
Jā, tieši uz lapām arī nolikos - mašīnu plūsma vienā krustojumā uztaisījusi lapu barjeru, kas man jāšķērso braucot uz darbu.
Jā, labāk paskatīties melus Koronāmā, vai ne?
Tā kā es mēdzu purnagrāmatā paskatīties Jāņa Lauvas viģikus, kurš cita starpā publicē iknedēļas apskatus Ukrainas frontei, nejūtos pārsteigts.
Viņš arī šodien bija nopublicējis īso apskatu ar uzskatāmu piemēru kāpēc "pūķa zobi" ir bezjēdzīgi izmesta nauda; viģikā krievi ar parastu trofeju tanku uzgrieza saules lai izstumdītu tos pūķa zobus un aizbrauca.
Šodien gadījās smagi nolikties ar ričuku. Lūk, šādi izskatās smagākā trauma ko parasti var dabūt smagi noliekoties ar divu riteņu pitonu - lai kaut ko vairāk, tad vajadzētu pamanīties vai nu kaut kam uzkrist, vai pēc nokrišanas kaut kur vēl tizli ietriekties
Tev ir jocīga izpratne par to, kas ir interesants
550 kubu sprauslas priekš 250 zs no četriem cilindriem ir baigais overkills, ja vien bākā nelej spirtu - tai jaudai pietiktu ar kādiem 350 kubiem.
No tiem kas nezina, nospiedošais vairāķums būs dīzeļu braucēji kas brauc čipsot standarta motorus, kāpēc arī nezina. Brīdī kad motoram sāk mainīt turbīnas, sprauslas un citas lietas, ir konkrēts mērķis, izsakāms zirgspēkos un bāros , jo tas ir pamatojums detaļu mainīšanai.
Jā, pūtienā - kas ir forši un padara baudu pilnīgāku 😎
Vienīgās ar ieplūdi dzirdamās skaņas ko varētu turbiķim sadzirdēt - blowoffa šņācienus un, ja turbīna ir pietiekami liela, turbīnas svilpienus. Es vienīgi atcerējos ka sen neesmu braucis ar mašīnu, kurā būtu vidēji liela turbīna [mana K14 ir relatīvi maza] un tāpēc neatceros, vai to svilpošanu var sadzirdēt, vai nē - no manas K14 es nedzirdu nekādas skaņas, bet mašīnām, ar kurām nācies izbraukt, kuru turbīnu svilpieni bija labi sadzirdami - pirms tos pārkliedz izplūdes rēciens - turbīnas ir pusspaiņa lielumā.
Izpūtēja dizaina mērķis bija - iedabūt golfā 76 mm izpūtēju un ar to ierakstīties decibelos.
Ko pohuj? Lieks čakars. Un jautājums, ko darīs ja nesamaksās - piedziņu ierubīs?
Pa vidu starp pēdējo un vidējo variantu. Lukturi ir knapi ciešami, bet gaismas ir vairāk nekā kamera parāda. Tas tomēr ir C5 - bez uzlabojumiem tur ar gaismu tā ne pārāk.