Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
msh 16.04.2024 13:07

Manam golfam ir četras tālo gaismu spuldzes, kas ir ļoti spēcīgs arguments - šajā gadījumā stāsts ir par to, ka es savlaicīgi pārslēdzos, jo man nav parasts citus žilbināt, bet pretī dabonu kaut kādas diodes acīs - attiecīgi pret automātiskajiem atkritumiem cīnīties var tikai bliežot visiem acīs tālos, vai arī nosakot ar likumu ka tādām mašīnām jābūt uz jumta izgaismotai atšķirības zīmei

Protams ka debīlisms ir pie vainas - abet priekš kam elektromobīlim, kurš esot lai 'glābtu pasauli", vajag spēt sasniegt simtu četrās sekundēs vai vēl mazāk? Tā lielā jauda kārdina - jo vairāk tāpēc, ka to visu kontrolē dators, un tās kastes ir izslavētas kā ahūna drošas, iekšā sēdošajiem, protams. Dot kādam nejaušam braucējam ar tādu Teslu braukt [jebkas cits ar lielu jaudu ir dārgs vai nepieejams] ir tas pats, kas dzērājam  nolikt šmigas pudeli pie deguna, salūzīs vai nē.

msh 16.04.2024 13:01

Pastāstīsi iemeslu kāpēc garlaicīgai ielas mašīnai vajag tādu jaudu? Kur to var pielietot, ja neskaita ālēšanos? Un pie tā, ka tā jauda nāk tik ātri, cik ātri var spēt nospiest pedāli, princips ir tas pats, kas ar šmigu - tu un es deguna galā stāvošu šmigas pudeli varbūt neizdzers, bet kāds tādos apstākļos nenocietīsies. Es, ja kas, diezgan ticu ka tādā mašīnā arī būtu ar noslieci nodarboties ar tādu huiņu - es ar golfu braucot sevi šad un tad lamāju par vēlmi iziet uz kaut kādiem zīmuļu gājieniem - bet nu tur vismaz ir laiks apdomāties, jo starp vēlmi un paātrinājuma sākumu ir vismaz kādas piecas sekundes...

msh 16.04.2024 12:57

Golfā ne tikai var iebāzt H4 LED atkritumus, bet pat drīkst - CSDD birokrāti, ja viņus pabaro ar naudu, atļauj otrajā golfā ielikt tādas spuldzes. Es vienkārši neesmu dzimumloceklis [vismaz cenšos tāds nebūt], un tāpēc ar tādu huiņu nodarboties netaisos - ja akurāt halogēnspuldzes kļūs par vāju, tad varu arī ielikt lukturus ar zenonu vai diodēm - mani lukturi tomēr ir tikpat lieli kā Jeep Wrangler, tā ka aftermarketa risinājumi ir pieejami

msh 16.04.2024 12:54

Jā, tas ir atkarīgs no motora tipa. Lai to pašu izdarītu ar mašīnu, kurai ir motors, 1) vajag netipiski jaudīgu mašīnu 2) vajadzes lietot starta kontroli. Kamēr Teslā iešaujas prātā doma izdarīt kādu huiņu, pedalis grīdā un Tesla pah, jau šaujas kaut kur.

Te vēl speciāli jāuzsver Tesla, jo tas ir vislētākais un visvieglāk piekļūstamais braucamais ar tādu veiktspēju. Ja gribēsi nopirkt ko citu kas tā iet, vienalga, elektrisku vai ar motoru, nāksies nolocīt vismaz 100 pakas. Kaut kas cits arī nebūs pieejams kopāplēšanas platformās. Bet ja tu būvēsi kaut ko jaudīgu, tad tev diez vai gribēsies to kaut ko pēc tam vienkārši iznīcināt...

msh 16.04.2024 2:42

tas veicinātu smadzeņu darbību - un pie viena vajadzētu atsevišķu vadītāja kategoriju tosteriem virs, teiksim, 300 zs, kuras saņemšanai vajadzētu iziet līdzīgu komisiju kā ieroča nēsāšanas atļaujai...

Sen Rīgā nebijis, ievēroju likumsakarību - ja gadās redzēt kādu nopisteni ar sišanas bojājumiem, visdrīzāk japāni, pie stūres būs kāds indietis vai pakistānietis...

Un vēl viens mazs novērojums uz šosejas - janvārī/februārī braukājot pa A11, kaut kā ievērīju ka baigi daudz saradies automātisko gaismu atkritumu kas žilbina ar morga gaismām. Braucot pa tumsu pa A9, attiecība ir stipri savādāka un daudz patīkamāka; nospiedošais vairākums pretībraucēju ir cilvēki kas ir spējīgi pārslēgt lukturus ar roku, tātad arī aiz līkuma vai aiz kalniņa Laikam jau manā galā tie dārzeņi ar tām jaunajām kastēm būs leiši...

msh 16.04.2024 2:42

Nedēļas nogalē sanāca aizbraukt uz dižo pilsētu. Dažas ainiņas...

Pa ceļam uz Rīgu, naktī no ceturtdienas uz piektdienu [bišķi pēc pusnakts, ja precīzi], izbraucot no Saldus apļa, priekšā rodas tukšs baļķvedējs - kā beidzas ātruma ierobežojums, iemetu trešajā un rauju garām - kā esmu blakus viņa piekabei, šis piepeši ieslēdz virzienrādītāju un vienlaicīgi griež pa kreisi... 😱 Es norāvu uz nomali un bremzēju, šis puspagriezienā nometa pa nažiem - lai arī spriežot pēc tā ka šis man aiz muguras kādu mirkli vēl stāvēja uz vietas, vai tik tas nebija kāds automātiskās bremzēšanas asistents kas to izdarīja... Mācība man - šādās situācijās pagriezienu rādīt ilgāk...

Sestdien gandrīz sanāca kaut kas pretējs. Sanāca izbraukt vienu līkumu ar vienu A3 diagnostikas nolūkos - braucam pa Dārzciema ielu Slāvu apļa virzienā, bišķi pa priekšu viens ambālis ar Teslu mērkaķojās, EXofaščists - 4350, ja nemaldos, viduvēji dzīvā satiksmē mētājās pa joslām, tā it kā tas kaut ko dotu, un ik pa brīdim uz sekundi iemina pedāli grīdā; laikam gribēja lai kāds pasažieris apvemjas. Aizbraucam līdz aplim, es no labās joslas iebraucu apļa vidējā joslā ātrāk nekā Tesla no kreisās joslas apļa kreisajā joslā, pabraucu garām Piedrujas ielai, taisos pārkārtoties uz labo joslu lai brauktu augšā uz estakādes - labi ka mans pasažieris bija acīgs un viņa izsauciens "reku Tesla nāk!" man lika aizkavēties - ambālis Teslā savu nāves mašīnu pārrāvis pa labi pār divām joslām un ieminis grīdā man panesās garām uz vismaz sotaku, būtu es braucis kā parasti, droši vien būtu sāns nonests, jo kaut kā nav rasts ka dzīvā satiksmē kāds pēkšņi lido kaut kur pa labo pusi garām 😡 Mazs atgādinājums ka esošā likumdošana priekš tosteriem nav adekvāta - vajadzētu transportlīdzekļa nodokļus par svaru un par motora jaudu, nu teiksim lai 100 zs būtu kā 1 darba tilpuma litrs; ja par kaut kādu Teslu vajadzētu maksāt kā par 2 tonnu mašīnu ar 5 vai 7 litru motoru,

msh 11.04.2024 3:04

Re - tu pats lieliski atspēkoji savu apgalvojumu No autovadītājiem iekasētie nodokļi ir "apmēram vienādi ar naudu kas nonāk līdz ceļiem". Nu jā - tikai tu piemirsi ka pašvaldībām nauda nāk no citiem nodokļiem, bet valsts bieži naudu aizņemas...

Bet nē, es runāju vispārīgi. Šāda dabas paradība pēc visa spriežot ir ĻOTI izplatīta.

msh 10.04.2024 20:16

Tas vienkārši ir nomainīts akcīzes nodokļa nosaukums, lai nodokli kura ienākumi ir paredzēti noteiktam mērķim padarītu par nodokli ienākumiem un atbrīvotu rokas jaunam nodoklim.Vai esi pamanījis ka ceļa nodoklis, kura ieviešanas iemesls bija lai uzturētu ceļus, daudzmaz visur ir pārtapis par "transportlīdzekļa nodokli" lai tā nodokļa ieņēmumus varētu mierīgu sirdi trallināt par ceļiem nedomājot?

msh 09.04.2024 1:36

www.nzta.govt.nz/vehicles/road-user-charges/ruc-for-electric-vehicles/ nu ko, Jaunzēlande laikam pirmā ievieš akcīzi, jeb kā te nosaukts, ceļa lietošanas maksu elektromobīļiem - 76 Jaunzēlandes dolāri par 1000 kilometriem kas sanāk 42 eiro par 1000 km jeb 4,2 eiro par 100 km.

msh 06.04.2024 23:48

msh 05.04.2024 20:10

"mums šosejas ir primārā valsts kases papildinašanas zelta bedre, kur ir FR, FR galā un vēl pa vidu poliči patrulē, naski rakstot protokolus. " - neizrunājies - leiši pagājušogad salika dahuja fotostabu, mūsējie man liekas ka viņiem fotostabu skaita ziņā var tikai pienest ūdeni - sodu apmēra ziņā arī.

msh 04.04.2024 21:27

anonimikis rakstīja: Nesaprotu par ko jūs te diskutēt mēģiniet? Mežos, laukos, dajebkur mūsdienu Latvijā metāls nemētājas NEKĀDS un jau cik gadus tā ir. Viss ir savākts un utilizēts. 

Nav nekādu iemeslu domāt, ka ar litija baterijām būs savādāk.

Tu neesi sapratis vienu mazu, bet ļoti nopietnu problēmu. Tātad, iecitēšu no vienas Blodona intervijas "atspēkojuma" vienu punktu:

"«Šo akumulatoru pārstrāde ir ārkārtīgi dārga».

Pretargumenti:

Eiropā darbojas metālu pārstrādes centri, kas nodarbojas ar elektroauto akumulatoru pārstrādi, un tiek būvēti jauni centri, lai uzlabotu šo procesu.

Vidēji elektroauto akumulatora pārstrādes izmaksas var svārstīties no 50 līdz 200 eiro par kilovatstundu (kWh). Piemēram, 40 kWh akumulatora pārstrāde var izmaksāt no 2000 līdz 8000 eiro.

Tas nav "ārkārtīgi dārgi" un atkal ir svarīgi atzīmēt, ka akumulatoru pārstrādes tehnoloģijas attīstās un izmaksas laika gaitā varētu vēl samazināties. Pat šobrīd tehnoloģiju attīstība un pieejamība nav tāda pati, ka pirms 5-10 gadiem. "

"Atspēkotajs" ir hardcore Teslas fans, respektīvi, ja viņš runās muļķības, pats saproti kurā virzienā, kam pa labu. Tad nu lūk - pēc viņa minētajiem cipariem kaut kāda liela Teslas aķa pārstrāde izmaksātu 5-20 TŪKSTOŠUS eiro, cenu diapazona, kura vidū, ja ne vēl zemāk, pieslēdzas akumulatoru uzražošanas no svaigiem materiāliem, pašizmaksa. Pieņemsim ka izmaksātu tikai 5 tūkstošus, jautājums - kurš to maksās? Nodokļu maksātāji? Ja to nemaksās nodokļu maksātāji, tad mašīnas ar veciem akumulatoriem "nejauši" reizēm aizdegsies - vai arī tie aķi mētāsies mežos un upēs. Patlaban riepas tiek izmestas kaut kur, jo lai tās nodotu, jāmaksā 2 eiras - vai tev ir kādas ilūzijas par to kas būs, ja būs jāpiemaksā tūkstoši? Reku nozombētais topināmbūrs filosofē par degvielu izplūdes gāzu slikto ietekmi - pustonna toksisko atkritumu izmesta gaisā šad un tad noteikti būs labāks variants...

msh 04.04.2024 21:08

Palūrēju shēmās - ģeneratora ierosmei ar spidometru vairs nav nekāda sakara, tā ir pieslēgta centralās elektrības blokam, kurš atrodas virs pedāļiem. Ko es šādā gadījumā darītu - vispirms ar VCDS slēgtos pie centrālā elektrības bloka lai noskaidrotu kas tam sakāms par šo situāciju, tālāk izzvanītu vadu no ģeneratora līdz centrālās elektrības blokam - ja vads vesels, mainītu bloku, protams, pārkopējot vecā bloka kodējumu jaunajā.

msh 29.03.2024 12:51

CO ir degmaisījums - ja būtu izdilums vai gaisa pieplūdes, tad HC būtu kosmosā.

msh 29.03.2024 12:51

No fabrīķa mk2 nenāca 1.4, tikai 1.3. Par to ko darīt - atkarībā no tā, kas par vadību - ja karbulis, regulēt, ja digijets [elektroniskā šprice], tad - īsti nezinu, nav bijusi saskarsme, neesmu iedziļinājies kas tam brīnumam ir; droši vien skatīties lambdu un citus svarīgos devējus.

mk2 neierakstīt atgāzēs ir jāprot, jo tajos 2,5 jāvar ierakstīties jebkam pat ar diezgan nepareizu degmaisījumu - man viens no iepriekšējajiem motoriem reiz parādīja 1,5, dēļ lambda 0.9 [mēreni trekns] brīvgaitas degmaisījuma - normāli es apskatē dabonu 0,5 - 0,35.

msh 24.03.2024 1:23

Toms132 rakstīja: Šodien aizbraucu pie vel viena meha , kompis rādot ka egr uz 99.4% kā ir tā ir apstājies, jamaina velreiz cits ,rādot arī kļūdu uz gaisa masas mērītāju, bet iesākumā jādabū ejošs egr un tad jāskatās gaisa masas mērītājs.

Iespējams, prātīgāk būtu aizbraukt pie kāda profa un lai saprogrammē visu pareizi un likvidē EGR

Nūū... Ja jau EGR ir ciet, tad vēl mazāk iemeslu kaut kam kūpēt, jo skābekļa ir pietiekami. Attiecībā par gaisa masas mērītāju, atkal - ja jau EGR ir ciet, tad nav nekāda problēma pārbaudīt gaisa masas mērītāju...

msh 22.03.2024 0:13

Airok ir lētākais oficiālais kantoris ja tu reizēm garāžā kaut ko pametini - jo gan AGA, gan Elme Messeris tev balonu tikai iznomās, kamēr ar airoku, noslēdz līgumu un paņem balonu, un tālāk aizmirsti par viņiem līdz kamēr balons tukšs, ekstra ko ar tiem diviem kantoriem nevar atļauties - par agu piedevām dzirdēts ka šie čakli piesūta neapmaksātus rēķinus parādu piedzinējiem - aizmirsi samaksāt ikmēneša rēķinu par balona nomu; saņem draugs. Nu un nezinu kā ir pie šībrīža cenām - es savulaik gandrīz paņēmu ElmeMesserī balonu ilgtermiņa nomā - līdz ieraudzīju ka šie prasa arī depozītu divkāršā balona cenā, respektīvi, ja airokā toreiz par balonu, gāzi un reduktoru es atstāju divus simtus, elme messerī es būtu atstājis trīs, un man vēl būtu noma jāmaksā.

msh 20.03.2024 20:24

Krāsni nopirka turki un, tā kā viņiem darbam atļauju nedeva, tad to vai nu jau ir aizveduši, vai arī tikai vedīs prom.

msh 18.03.2024 0:30

Es nemaz nebrīnītos ja tas būtu centrālās elektrības bloks - esmu pāris reizes saskāries ar fofāgeniem, kam blokam kas pilda to pašu funkciju, ir kādas otršķirīgas izejas nosprāgušas; tipiski - stikla apmīzēju suknim. Bet nu pirms kaut ko mainīt, jāiziet pēc shēmas cauri ķēdei - pārbaudot drošinātājus un vai tālāk pienāk centrālās elektrības bloka attiecīgajos štekeros.

msh 18.03.2024 0:27

Lai viss sāktos no jauna, tas riņķis ir vai nu ļoti ilgs, vai arī tu žmiedzies uz detaļām.

msh 17.03.2024 20:55

Ar C6 man ir bijusi ļoti ierobežota saskarsme - ar to modeli Audī ir aizlidojis tādā kosmosā, ka manu aprindu ļaužiem pamatā pietiek ar fofāgeniem, gan lai brauktu, gan pistos, un C6 nevajag Pēdējoreiz bija pa vasaru; viens pazīstams čalis, gribot problēmas, bija nopircis C6 ar gaisa piekari, un šim nosprāga kompresors - es viņam sniedzu informatīvu un datorisku atbalstu. Bet nu audī tas ir, līdz ar to tehniskā informācija ir pieejama. Uz C7 pagaidām esmu skatījies tikai no ārpuses.

Tofika autora mašīnas īpatnības šajā tēmā nav īsti svarīgas - tuvais zenons pa gadiem nemainījās, mainījās viss cits - ja jau zenona bloks un spuldzes ir mainīti pa pusēm, tad tie ir kārtībā, nepienāk strāva, un kļūda noteikti ir par sprieguma trūkumu kādā centrālās elektŗības bloka ieejā...

msh 17.03.2024 20:45

Tikai tad, ja nemāk nopirkt mašīnu. Nu labi, pastāv varbūtība ka sanāk remontēt visu pēc kārtas, man ar golfu arī tā ir bijis kādus sešus gadus atpakaļ vienu gadu - bet tas ir dabisks cikls jo detaļas nolietojas - kad visu sataisa, tad kādus gadus var braukt bez īpašiem remontiem

msh 17.03.2024 4:03

"Un kas ir tas zem apšuvuma rūpīgi paslēptais (lohiem nepieejamais) "drošinātājs"?" - negribu tik ļoti iedziļināties - C6, kā jau vipendroniem piebāzta mašīna, ir tik pilna ar viskautko, ka šim aprakstam tur droši vien atbilst vismaz trešā daļa drošinātāju - elsā ir atzīmētas veselas 13 vietas kur atrodas drošinātāji; pieņemu ka bez instrumentiem paredzēts piekļūd kādām trīs vai četrām.

msh 17.03.2024 4:03

Situācija "citā blokā" protams ka ir virs 20 gadus veca - Audī, piemēram, CAN kopnes ieviesa ap gadsimtu miju - ar B5 feisliftu un C5 tajā pat laikā - tur gan vēl bija kusli, CAN tīkla centrs bija spidometrs, viena līnija uz motora vadības bloku, ABSu un tomātkārbas bloku, otra uz maģi; fofāgenam ar mk4 un B5 passātu bija līdzīgi - pilnvērtīgus CAN risinājumus ieviesa pēc tam izlaistiem jauniem modeļiem - kaut gan bija laikam viens izņēmums, mk3 Polo feisliftam, mehāniski primitīvai mašīnai, ar VCDSu noskanējot blokus, atsaucās CAN vārteja, man bija acis 2x9 to ieraugot 😳 Ar kļūdām kas paņemtas no cita bloka parasti saskaros mk5 golfa platformas mašīnās

"nedz arīi (vis drīzāk) tev ir bijusi kāda saskare ar audi component protection" - pazīstams čalis gribēja savam C6 nomainīt to klimata bloku, kam ripuļi uz to, kam ekrāniņi. Piespraudām - nā ni, papētot kas un kā, šāda doma tika atmesta.

"un diez vai vispārēj''a izglītības līmeņa celšanai tu te kādam pastāstītu, kur un kā to var noņemt." - braukt uz tuvāko VAG dīleri un mēģināt ar čaļiem sarunāt halīti. Ārpus dīlerservisa tādu iespēju varētu būt pagrūti atrast; bez dīlera aprīkojuma toreiz atradu ka vēl kaut kāda itāļu firma taisa ļoti dārgu kabeli kas to spēj; tā kabeļa ķīniešu klons jau maksāja kaut kādus sotakus. Nu un, protams, kādi elektronikas gurū droši vien var pāršūt vecā bloka atmiņu uz jauno, lai šrota bloks mašīnā justos kā mājās un neizmestu to component protection.

"KURŠ konkrēti ir "otrs bloks", kurš atbild par xenona gaismu iekš ā6cē6" - centrālās elektrības bloks aka power supply unit, atrodas vadītājam virs kājām.

msh 16.03.2024 19:05

Nūū... Centrālās elektrības bloks darbina lukturus, komandē logu tīrītājus, darbina apmīzējus, taures, iespējams, vēl kaut ko. Neatceros kuri bloki C6 bija ar component protection [zinu ka spidometrs, klimata vadības bloks un MMI kaut kas], bet piekodēt blokam mašīnu un uzlikt blokam pareizo kodējumu ir divas dažādas lietas. Un, visbiedzot, situācija "kaut kas" nedarbojas dēļ "kļūdas citā blokā" ir vairāk kā 20 gadus veca - kopš mašīnās ieviesa CAN kopnes, ļaujot blokiem sarunāties savā starpā, kā arī izmantot viena bloka funkcijām cita bloka devējus; tipisks piemērs - motora vadības blokā un klimata blokā kļūda par to ka spidometram "pazudis" āra temperatūras devējs.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Lasītākie raksti

Jaunie raksti