Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
msh 23.12.2023 19:34

Mans izejas punkts bija ka atšķiras tikai disku izmērs [par ko lika domāt tavs apgalvojums] un tas, ka tai tačkai arku izmērs nebūs mainījies. Izrādās ka te ražotājs ir pacenties čakarēties čakarēšanās pēc - lielākas arkas, savādāka spidometra vai ABS bloka kalibrācija, un tas viss, bez jebkādas jēgas, jo - kāds ir pamatojums tajā mašīnā 17" ripuļiem, nevis 16" ar tāda pat apkārtmēra riepām? Bāzītē 300 zs motors kam vajag lielas bremzes? Vai vienkārši vēlme pircējiem sagādāt iespēju pirkt dārgākas riepas?

P.N. Jau pierasts redzēt lielākus un mazākus pseidodžipus ar zemprofilu, un fakts ka ražotājs var izdomāt tos ar tādiem ripuļiem aprīkot jau no fabrīķa.

msh 23.12.2023 19:24

1)  KO?! Astoņdesmitajos un deviņdesmitajos Vācijā bāņi bija pakaļā vai nebija vispār? 😂 Pa kādu sapņu zemi diez visādas vecās, leģendārās vācu tačkas stiepa uz 250+, ja ne pa vācu bāņiem? 😂

2) Tā nav mana fantāzija, jo arī man ir pieredze, kas rodas no pieredzes, vienkārši atšķirībā no tevis, nav tā domu veida, kur sūdu gribas saukt par konfekti. Pēdējā pieredze - otrās paaudzes tuaregs - transportlīdzeklis ko pat var mēģināt saukt par džipu. Standarta pneimopiekares augstums dod tādu pašu klīrensu kā manam golfam - bet atšķirībā no mana golfa, kur man, nepilnus divus metrus garam, kāpjot iekšā vai ārā, ceļi jāsaliec 90 grādu leņķī, tuaregā ir jāierāpjas ar rāpšanos, jo tur ķeblis ir tik augstu, ka zem tā ražotājs pamanījies iebāzt aķi...

msh 23.12.2023 5:09
msh 23.12.2023 4:24

1) Kā braukšanai pa bāni traucē +5 cm klīrensa? Ļauj, es minēšu - nekā - pseidodžipiem, kuriem klīrenss ir kā manam golfam, uz bāņa traucē augstā kulba. Un tieši tā, tas klīrenss ir adekvāts braukšanai pa bāni, un labiem ceļiem un ielām, un nekur citur - tajā skaitā arī ne braukšanai pa Rīgu. Kaut kā pirmo trīs paadžu golfiem tādas problēmas standarta konfigurācijā nav.

2) Atceries tavu filosofiju ka pseidodžipos esot ērtāk iekāpt? Diez no kā tas rodas...

msh 23.12.2023 4:18

" jau disku izmērs Corolla Cross bāzes modelim ir lielāks" - nu re, vēl viens marazms, jau bāzes komplektācijā 😂 Jeb tavā izpratnē "džips" - mašīna ar plānākām riepiņām, ar kuru braucot sliktākos ceļos, bikses pildās aiz bailēm sasist kādu disku? Nē nu jā, tas ir tas, ko es regulāri redzu Liepājā pie Bātas pārbrauktuves - brauc kāds lepns "džips", teiksim, XC60, ierauga priekšā nelīdzenu bruģi un sliedes, un ir "oi bļē, spiežam bremzi grīdā, ka džipam kaut kas nesalūzt!"...

msh 21.12.2023 22:16

Fofāgenam vairs nav platformas to klasiskajā izpratnē - ir detaļu kopumi, kas šajā gadījumā ir MQB, kas visām četrām mašīnām ir viens, tikai tie gabali ir novietoti dažādos attālumos. No kā izriet ka Tu Krusts izmēros ir līdzīgāks Polo, un nevis golfam. Tevis piesauktā grabažnieka ietilpība gan jau ir panākta ar to ka grabažnieka plaukts ir novietots kādu sprīdi augstāk

Ar izvēles paradumiem ir vienkārši - golfam ir neadekvāts klīrenss, un adekvāts klīrenss kā opcija tam nepiedāvājas

msh 21.12.2023 17:58

Ha! Pirmkārt, Golfa pseidodžipa variants ir Tu Roc - tu šobrīd salīdzini Golfu ar paceltu Polo. Otrkārt, tu šobrīd apzināti ignorē aprīkojuma atšķirības, vai vienkārši pagrābi pirmos ciparus? Jā, tie pseidodžipi ir lētāki - jo Golfam noņēma bāzītes motoru lai bradīpuši pirktu par 2 pakām dārgāku pseidodžipu. Ja pareizi atceros, gadu atpakaļ cenas bija - 1.0 turbo Golfs 20 pakas, 1.0 turbo Tu Roc 22 pakas, 1.5 turbo Golfs 25 pakas, 1.5 turbo Tu Roc 27 pakas - tad to 1.0 turbo Golfu amputēja no modeļu klāsta, un, hujaks, Tu Roc palika par lētāko... Atceries - tās divas pakas ir par dažiem centimetriem klīrensa un tizlāku, wannabedžipa, izskatu - to kas reāli ir vajadzīgs, to klīrensu, varētu arī dabūt bez maksas, ja pircēji saņemtos un nobombardētu ražotāju ar sūdzībām.

msh 21.12.2023 17:54

Debīlisms. Mošk industriālo smilšu strūklu arī vajag aizliegt?

msh 19.12.2023 20:32

nomiks rakstīja: Var jau būt, ka tā arī ir kā jūs sakat. Redzēs, kā būs praksē. Ir ilgstoša pieredze ar 2,0 l benzīna CR-V. Tiem patēriņš ārpus pilsētas bija 7-8 litri (manuālā kārba) akarībā no ātruma. Šim izskatās, ka ir nedaudz mazāks patēriņš.

Tas, kas mani bessī šajā un citos līdzīgos topikos, ir, ka pēc tam, kad padalās ar pieredzi, seko uzbrukumi par izvēli, kas ir labāk, kas sliktāk. Katram mums ir savas izvēles, savi iecienītie un mazāk iecienītie auto zīmoli. Katram atškirīgs dzīves ritms, ienākumi, intereses. Man vienmēr ir interesanti lasīt citu viedokļus vai apsvērumus, kāpēc tieši šāda izvēle. Bet es respektēju šo katra izvēli!

Lai man piedod msh (tiešām cienu večus, kam rokas neaug no pakaļas), bet jaunu auto topikā kārtējo reizi iekakāt par to, ka vēsturiskais spēkrats ir labākā un pareizākā izvēle, ir pinīgs offtopic. Maniem senčiem ir bijis Golf II un Golf III. Lieliski auto, bet pirms 15-20 gadiem. Ne šodien.

Man ir bijjuši divi dīzeļauto - Opel Zafira un VW Multivan. Gemīti ar manu Multivan motoru pastāvīgie useri droši vien labi atceras. Benzīna dzinējam šādas problēmas noteikti nebūtu bijušas. Un es ar Multivan braucu maz, gaužām maz. 5 gadu laikā vien 51 000 km. Nu negribēju es vairs dīzeli. Un nedomāju, ka gribēšu vēl kādreiz.

Pat, ja Mitsubishi dīzelis, renault Plug-in vai EV Jaguar ir labāks, lai tā būtu. Pērciet to, ko vēlaties! Mana izvēle bija par labu Hondai CR-V hibrīdam. Savu izvēli ne mirkli nenožēloju

Šķirstīju agrākas lapas, uzdūros šitam, iekrita acīs trešā rindkopa - kurš saka ka "vēsturiskais spēkrats ir labākā un pareizākā izvēle"? Tev tiešām liekas ka es domāju ka tu no darba brīvajā laika skrūvēsi un metināsi mašīnu? 😂 Es tikai šur un tur "pielieku" to "veco un briesmīgo miskasti" kā lineālu blakus "jaunajiem kosmosa kuģiem" , lai visādiem tādiem cilvēciņiem kā tu, kas skatās tikai uz priekšu, ka tur tā briesmīgā, vecā miskaste ir labāka tajā, tajā un šajā jomā - jo tava suga jau ir aizmirsusi ka mašīnas varēja būt savādākas un ērtākas. Un jā, tādi kā tu ir līdzvainīgi pie tā, kādas miskastes šodien ražotāji ražo. Kāpēc tu esi pasācis pirkt pseidodžipus - krāns par īsu? Vai vienkārši normālās Hondas ir padarītas nelietojamas, un tev par to nospļauties, un tu dari to, ko ražotājs no tevis vēlas - nopērc dārgāku pseidodžipu - ? Bet tad ja 1000 Nomiki - nu varbūt 10000 - aizrakstītu sūdzības ražotājam ka Akords ir pārāk zems - nu varbūt ražotājs piedāvātu vismaz kā aprīkojuma līmeni tam Akordam ar +5 cm klīrensu. Kaut kā taču Honda saprata ka vajag prasties un Kivičā ielikt pogu rindu, domā tas notika tikai tā, ka Kiviču īpašnieki sāka pirkt citu ražotāju modeļus? Ir diezgan traģiski noskatīties kā JAUNU mašīnu īpašnieki samierinās ar visādiem nopietniem kompromisiem, un jā, pilnīgi aizmirsuši 20 gadus senu pagātni, tas nekas ka viņi to varētu ietekmēt - kā minimums liekot ražotājiem prasties un piedāvāt bik savādāku mašīnu konfigurāciju...

msh 17.12.2023 16:32

Te jau pat nav runa par blokiem bet korpusu...

msh 17.12.2023 16:32

Bet kurš saka ka neremontējami? Reku piemēram starteris arī ir elektromotors, un ģenerators arī, tikai darbojas otrādi - normālā autoveikalā abiem var nopirkt enkurus. Ā, un par to pārtīto elektromotoru - lielākoties elektriskajās mašīnītēs ir bezsuku elektromotori, lasīt - motori kam visi tinumi stāv uz vietas - kur ir problēma tādu motoru aiznest vietējajam motoru pārtinējam, kas tam motoram pie divīša notiks?

msh 17.12.2023 16:28

Par gulošo šaubos - bet uzbraucot uz estakādes tādu skrāpējumu dabūt mierīgi...

msh 14.12.2023 17:10

Nejauc pirkstu ar krānu, diktator.

msh 14.12.2023 12:38

Nja, diez kas nav...

msh 12.12.2023 19:43

Nav jau runa par pirkšanu - es vienkārši saku cik maksā septiņi vai astoņi tūkstoši VISLĒTĀKO elementu

msh 11.12.2023 22:58

topinamburs rakstīja: bet ne jau širpotreba chevy volt tipa autiņam, vai ne?

Elektroauto notiks un notiek tāpatās, kā visiem citiem remontiem - bateriju nost, atrod beigtās šūnas, nomaina, pieskaņo uzlādes līmeni, un hey presto, brauc tālāk. 

PS. Zini, cik man izmaksāja 90. gadu Landrovera dīzeļmotora parastā remonts - pēc zobsiksnas plīsuma? 3000 eiro (un vēl + viskautkas). Pilnīgi salīdzināmas izmaksas ar baterijas remontu.

Tā ka šitos clickbyte video a la vissirslikti vari paturēt pie sevis.

Tu laikam neesi sapratis vienu būtisku atšķirību - tu runā par remontiem kas nepieciešami dēļ ražošanas brāķa, bet kaut kā uzliec mīksto dabiskajam nolietojumam. Tevis aprakstītie remonti ir par tēmu "prežu lāpīšana" - ja tev ražošanas defekta dēļ nosprāgst 10 gadus vecs aķis, pēc tevis aprakstītā remonta tev ir atkal strādājošs, 10 gadus lietots, saguris aķis. Bet ja gribas dabūt labi strādājošu aķi - ui... Es kādu laiciņu atpakaļ intereses pēc sameklēju alītī lētākos elementus kas nāk Tesla Model S/X - lētākie ķīniešu elementi, tikai tos nopirkt, pat ne atsūtīt, sanāca virs desmit pakām - ja es mana golfa motortelpā ieliktu desmit pakas, es varētu ar Plaidu kurā ir jauns aķis, skrieties...

msh 10.12.2023 18:46

Nav obligāti jāspaida bremzes - var arī uzgāzēt

msh 09.12.2023 1:01

Uz šosejas nakts laikā tu viegli sapratīsi ka tu brauc nevis tuvo gaismu bet dienasgaitas gaismu gaismā, kamēr pilsētā var gadīties nobraukt dažus kvartālus līdz pielec ka nav ieslēgts nekāds apgaismojums Un, protams, Liepājā jauno lamatu ir jūtami mazāk nekā Rīgā.

msh 08.12.2023 21:30

Pa Rīgu īpaši nebraucu, tāpēc tumsā mašīnu ar tumšu pakaļu esmu redzējis tikai vienreiz - tas bija pirms dažiem gadiem kaut kāds jauns hujdaja pseidodžips.

msh 08.12.2023 19:48

Bradypus rakstīja:

ezis71 rakstīja: Man nav bijis ne viens auto kur miglinieki degtu bez gabarītiem.Un kas tas par Bradypus auto kur miglinieki kalpo kā dienas gaitas uguņi?!?

Volvo. Bet gabarītus gan slēdz vienmēr. Volvo automātiskās gaismas neparedz "tikai priekšā" varinatu. Cik esmu redzējis, visa VAG varza taupa elektrību un brauc ar tumšu pakaļu.

"VAG varza" noteikti ir ar centrāleiropas likumdošanai atbilstošu centralās elektrības bloka kodējumu. Es neesmu iedziļinājies kas ir kas, bet vandoties pa mk5 golfa platformas mašīnu centrālās elektrības bloku kodējumiem, esmu ievērojis ka tur ir kādi trīs dienasgaitas gaismu varianti piedāvāti - viens toč saucās skandināvu - vai zviedru, neatceros - iespējams ka kāds no tiem nesatur degošus pakaļas lukturus.

msh 07.12.2023 12:38

Ja kamerās, tad sūdīgas kameras ka menti jāsūta. Manā ciemā gadu vai divus atpakaļ kaut kas pasūdzējās ka centrā čaļi vakarā frēzējuši, a pie autobusa pieturas ir pašvaldībnieku kamera - pazīstams čalis dabūja samaksāt sodiņu, gan samazinātu.

msh 07.12.2023 12:36

Ūpi, ej dirst! Nopietni!

msh 06.12.2023 23:02

Paga, ko es nespēju dabūt - 17" koka ratu ripuļus uz 4x100?

msh 06.12.2023 22:54

Bradypus rakstīja: Šim nu var piekrist. Stulbi bez gala. Bet no drošības viedokļa - šie bērni tika mazāk apdraudēti, nekā vienkārši pa ietvi ejošie: degpunkta.tv3.lv/degpunkta-satiksme/sajauc-pedalus-un-ietriecas-siena-sofere-bez-tiesibam-rigas-centra-piedzivo-avariju/

Un no "pedāļu jaucējiem" nepasargās nekādas sodīšanas shēmas - tās ir paredzētas tikai "pokazuhai", lai iekasētu pēc iespējas vairāk no tiem, kas pārkāpj formāli un nevienu nepadraud. Un lai tās varētu "pārdot" noderīgajiem idiotiem, ir nepieciešams nodrošināt stabilu "pedāļu jaucēju" daudzuma nonākšanu satiksmē un attiecīgu upuru skaitu.

Pedāļu jaukšanu var novērst diezgan elementāri - nolikvidēt tomātkārbas vadītāja apliecību - tie kas jauc pedāļus diez vai noliks eksi ar mešalku.

msh 06.12.2023 22:43

Ir, bet kā jau WALA teica, dīzeļdegviela ir pārāk šķidra. Ir dzirdēts variants kur cilvēks nepievaktēja eļļas līmeni JaMZ-238 motoram, kuram sprauslas ar visu labu ir iebāztas ZEM vārstu vākiem, un kaut kas bija atrāvies sūcīti - satecēja motorā otrs līmenis un pizģec bija.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti