1) KO?! Astoņdesmitajos un deviņdesmitajos Vācijā bāņi bija pakaļā vai nebija vispār? 😂 Pa kādu sapņu zemi diez visādas vecās, leģendārās vācu tačkas stiepa uz 250+, ja ne pa vācu bāņiem? 😂
2) Tā nav mana fantāzija, jo arī man ir pieredze, kas rodas no pieredzes, vienkārši atšķirībā no tevis, nav tā domu veida, kur sūdu gribas saukt par konfekti. Pēdējā pieredze - otrās paaudzes tuaregs - transportlīdzeklis ko pat var mēģināt saukt par džipu. Standarta pneimopiekares augstums dod tādu pašu klīrensu kā manam golfam - bet atšķirībā no mana golfa, kur man, nepilnus divus metrus garam, kāpjot iekšā vai ārā, ceļi jāsaliec 90 grādu leņķī, tuaregā ir jāierāpjas ar rāpšanos, jo tur ķeblis ir tik augstu, ka zem tā ražotājs pamanījies iebāzt aķi...
Mans izejas punkts bija ka atšķiras tikai disku izmērs [par ko lika domāt tavs apgalvojums] un tas, ka tai tačkai arku izmērs nebūs mainījies. Izrādās ka te ražotājs ir pacenties čakarēties čakarēšanās pēc - lielākas arkas, savādāka spidometra vai ABS bloka kalibrācija, un tas viss, bez jebkādas jēgas, jo - kāds ir pamatojums tajā mašīnā 17" ripuļiem, nevis 16" ar tāda pat apkārtmēra riepām? Bāzītē 300 zs motors kam vajag lielas bremzes? Vai vienkārši vēlme pircējiem sagādāt iespēju pirkt dārgākas riepas?
P.N. Jau pierasts redzēt lielākus un mazākus pseidodžipus ar zemprofilu, un fakts ka ražotājs var izdomāt tos ar tādiem ripuļiem aprīkot jau no fabrīķa.